U megliu equipamentu di trasmissione per una stazione di trasmettitore TV

 

A televisione over-the-air hè un metudu essenziale di trasmissione TV chì trasmette segnali TV à i telespettatori attraversu a stazione di trasmettitore TV. Avete mai amparatu nantu à l'equipaggiu di trasmissione utilizatu in a stazione di trasmettitore TV? Stu blog copre l'infurmazioni basi nantu à a stazione di trasmettitore TV, l'intruduzioni à u equipamentu di trasmissione televisiva, truvà u megliu equipamentu di trasmissione televisiva, etc. Sè travagliate in cumpagnie di trasmissione TV o site un hobbyist in trasmissione TV, sta pagina hè solu per voi. 

 

Sharing hè cumpassioni!

cuntinutu

 

3 fatti chì duvete sapè nantu à a stazione di trasmettitore TV

 

Avemu una comprensione simplice di a stazione di trasmettitore TV prima di amparà l'equipaggiu di trasmissione utilizatu in a stazione di trasmettitore TV. 

U scopu hè di trasmette segnali TV

Cum'è u nome suggerisce, a stazione di trasmettitore TV hè principalmente aduprata per trasmette i segnali audio è i segnali video fora. Contene l'equipaggiu di trasmissione TV chì travaglia per a trasmissione di segnali TV, cumpresu u trasmettitore di trasmissione TV, l'antenna di trasmissione TV, u ricevitore Studio Transmitter Link equipatu di una antenna, etc.

A Locazione duveria esse Impostata u più altu pussibule

Di genere, a stazione di trasmettitore TV seria custruita nantu à a cima di a muntagna, di solitu chilometri di distanza da a stazione TV. Perchè ogni radiodiffusore TV vole fà, i segnali TV copre una gamma più larga à menu costu è u modu di installà l'antenne di trasmissione TV più altu pussibule custa menu.

 

Cumu migliurà i mo signali TV?

1. Stallà u vostru TV Trasmettitori Antennas Higher

I signali audio è i signali video sò onde radio. Sì certi edifici alti li bluccanu, i signali di TV seranu debilitati è ùn ponu micca ghjunghje à u locu luntanu. Allora installà l'antenne di trasmissione TV più altu hè un modu eccellente per evità l'ostaculi.

2. Scelta u megliu antenne TV Broadcast

A megliu antenna di trasmissione TV deve esse altu guadagnu è sustene un altu putere di trasmissione. Una antenna d'altu guadagnu pò cuncentra l'energia utilizata per trasmette l'onde radio, è i signali TV ponu ghjunghje più luntanu.

3. Selezziunà un trasmettitore TV Broadcast High Power

A rimpiazzà un trasmettitore di trasmissione TV d'alta putenza hè ancu un modu per allargà a cobertura perchè i segnali TV cù più putenza anu una capacità megliu di passà per l'edificazioni.

 

Cumu funziona una stazione di trasmettitore TV?

 

Prima chì a stazione di trasmettitore TV trasmette i segnali TV versu l'esterno, deve prima riceve i segnali da stazioni TV. Allora l'equipaggiu di trasmissione funziona inseme in 3 passi cum'è seguitu:

Step 1

U trasmettitore TV UHF Riceve i segnali audio è i segnali video da stazioni TV attraversu l'antenna di ricezione di Studio Transmitter Link.

Step 2

I signali sò spustati à u trasmettitore TV, processati è cunvertiti in signali attuali.

Step 3

I signali attuali sò trasferiti à l'antenna TV attaccata à a Torre di Radio è generanu segnali radiu per trasmette.

 

Avà avete un cuncettu chjaru di u funziunamentu di a stazione di trasmettitore TV. In seguitu, sapemu ciò chì l'equipaggiu di trasmissione televisiva hè utilizatu in a stazione di trasmettitore TV.

 

Equipamentu di trasmissione cumuni utilizatu in una stazione di trasmettitore TV

 

Ci hè almenu 3 tippi d'equipaggiu in una stazione di trasmettitore TV, cumpresu un trasmettitore di trasmissione TV, antenna di trasmissione TV, è equipaggiu di ligame di trasmettitore di studio, etc. 

1. Trasmettitore Televisione Broadcasting

  • Défintion - Un trasmettitore di trasmissione TV hè un tipu d'equipaggiu di trasmissione per trasmette segnali audio è segnali video. Piglia u rolu di riceve i segnali audio è i segnali video da u trasmettitore Studio Transmitter Link, processendu segnali, è cunvertisce in segnali attuali. Infine, i signali seranu trasferiti à l'antenna di trasmissione TV.

 

  • Types - Di solitu u trasmettitore di trasmissione TV pò esse divisu in u trasmettitore di televisione analogica è u trasmettitore di televisione digitale in u metudu di modulazione. Avà più è più paesi eliminanu i trasmettitori di TV analogica è prumove i trasmettitori digitali perchè i trasmettitori di televisione digitale ùn ponu micca solu trasmette più canali, ma ancu trasmette video d'alta definizione è segnali audio di alta qualità.

 

Also Read: Trasmettitore TV analogicu è digitale | Definizione è Differenza

 

  • Frequency - I intervalli di frequenze radio dispunibili per u trasmettitore di trasmissione TV sò VHF è UHF. È ogni canali TV piglia a larghezza di banda di 6 MHz. I seguenti sò a banda di freccia in dettagliu:

 

54 à 88 MHz per i canali 2 à 6

Canali da 174 à 216 MHz da 7 à 13

470 à 890 MHz per i canali UHF da 14 à 83

 

Una gamma più larga di frequenze vene cù più canali di trasmissione. Significa chì pudete trasmette più prugrammi è guadagnà una gamma più larga di telespettatori. 

 

2. Televisione Trasmettitore Antenna

Una antenna di trasmissione TV hè essenziale per a trasmissione di segnali TV. U currente elettricu nantu à l'antenna TV creà onde radiu è l'antenna li trasmette. Inoltre, l'antenna di trasmissione TV pò aiutà à migliurà i segnali TV è aghjustà l'intensità è a direzzione di l'onde radio cum'è vulete.

 

Di genere, ci sò principalmente dui tipi di antenne di trasmissione TV aduprate in a trasmissione TV: VHF è Antenna di u pannellu TV UHF e Antenna TV UHF slot.

 

  • Antenna di pannellu TV VHF o UHF

L'antenna TV di u pannellu hè aduprata in a gamma di frequenze di VHF è UHF. Perchè pò trasmette signali solu à un angolo di 90 °, hè una antenna direzzione.

 

  • Antenna TV UHF Slot

L'antenna slot hè un tipu d'antenna TV UHF. Differenti da l'antenna di u pannellu, hè un tipu d'antenna omnidirezionale, chì significa chì una sola antenna slot pò mandà signalazioni radio in tutte e direzzione. 

 

Eccu i vantaghji di l'antenna di u pannellu TV UHF versus l'antenna di slot TV UHF

 

UHF TV Panel Antenna Antenna TV UHF Slot
  • Havi una efficienza di radiazione più altu

 

  • Hè soprattuttu adattatu per a trasmissione puntu à puntu

 

  • Quandu si forma un array d'antenna, hà una larghezza di banda più altu

 

  • Hà un voluminu più chjucu, un pesu più ligeru, un disassemblamentu più faciule è un trasportu convenientu, chì riduce assai u costu di trasportu di l'operatore.  
  • A so carica di u ventu hè più bassu, riducendu i risichi di sicurezza

 

  • Hè una antenna omnidirezionale, chì pò risponde à diverse esigenze

  

  • Hè una antenna cumplettamente chjusa cù una longa vita di serviziu

 

  • Havi una struttura simplice è usa menu cavi è connettori chì l'antenna di u pannellu TV, è a probabilità di fallimentu bassu.

 

     

    3. Studio Trasmettitore Link

    Comu avemu dettu prima, una stazione di trasmettitore TV hà bisognu di Studio Transmitter Link per riceve i segnali TV da a stazione di trasmissione TV.

      

    Studio Transmitter Link hè un tipu di sistema di trasmissione puntu à puntu, è pò esse usatu in a trasmissione à longa distanza. Permette à u situ di trasmettitore TV esse custruitu in u locu megliu per a trasmissione di signali TV cum'è pussibule.  

     

    Also Read: Cumu Funziona Un Link di Trasmettitore di Studio?

     

    Cumu sceglie u megliu equipamentu di trasmissione TV?

     

    A trasmissione televisiva hè un serviziu publicu cusì essenziale chì esige assai l'equipaggiu di trasmissione TV. Allora per e persone chì volenu custruisce una nova stazione di TV, hè impurtante sapè cumu sceglie u megliu equipamentu di trasmissione TV.

    Assurance qualità

    A qualità di l'equipaggiu di trasmissione TV deve esse assicurata. Un equipamentu di trasmissione TV di alta qualità vene cun capacità di trasmissione affidabile è longu è a più bassa rata di fallimentu. Inoltre, un trasmettitore di trasmissione TV cù una larghezza di banda più grande pò aiutà à guadagnà più telespettatori cù più canali è portà e cumpagnie di trasmissione TV più benefici.

    Amicizia di l'Usuariu

    Un bonu pruduttu deve cunsiderà a preferenza di u funziunamentu di l'utilizatori, cusì a facilità d'utilizatore hè essenziale. Hè cusì un trasmettitore di trasmissione TV è una antenna di trasmissione TV. Hè da esse cuncepitu per adattà à e preferenze di l'utilizatori.

     

    Per esempiu, un trasmettitore di trasmissione TV deve esse equipatu di una schermu chjara per u funziunamentu è permette à l'operatori di finisce a stallazione in pocu tempu. È una antenna di trasmissione TV deve esse installata facilmente, è pò riduce a difficultà per a stallazione è u mantenimentu.

    Sicurezza è Prutezzione

    I prugrammi di salvezza è prutezzione sò impurtanti per qualsiasi equipamentu di trasmissione TV. Cume i trasmettitori di trasmissione TV, hè impussibile di monitorà u so statutu in ogni mumentu. S'ellu pò piantà di travaglià prima di rompe, pò evità puntuale danni à a macchina è à l'altri equipaghji intornu.

    Marchi affidabili

    Nimu pò predice ciò chì succede à a macchina, cusì i marchi affidabili sò impurtanti. Puderanu furnisce u post-vendita perfettu. Hè significatu chì pudete uttene aiutu puntuale per risolve diversi prublemi tecnichi di a macchina, è riduce a perdita à u minimu.

     

    FMUSER hè unu di i migliori fornitori di apparecchi di trasmissione TV in u mondu. Furnemu pacchetti cumpleti d'equipaggiu di trasmissione TV, cumprese VHF è Trasmettitore TV UHF, antenne di trasmissione TV cù cavi d'antenna, connettori, è altri accessori necessarii. Sè avete bisognu di cumprà un equipamentu di trasmissione TV, sentite liberu di fà cuntatta ci!

     

    Also Read: Cumu sceglie u megliu trasmettitore TV analogicu per a vostra stazione di trasmettitore TV?

     

    Dumande dumandatu Spissu

     

    1. Q: Quale intervallu di Frequenza usa u trasmettitore TV?

     

    A: A seguita hè a lista di a gamma di freccia dispunibule. U trasmettitore TV funziona in parti di VHF è UHF in a gamma di frequenze. In particulare, ci sò trè intervalli di freccia sò dispunibili per i trasmettitori TV.

     

    • 54 à 88 MHz per i canali 2 à 6
    • Canali da 174 à 216 MHz da 7 à 13
    • 470 à 890 MHz per i canali UHF da 14 à 83

     

    2. Q: Cumu i segnali TV sò trasmessi à i telespettatori?

    A: I segnali TV seranu trasmessi à i telespettatori in trè passi:

     

    1) L'antenna di ricezione di Studio Transmitter Link Riceve i segnali audio è i segnali video da stazioni TV.

    2) I signali sò spustati à u trasmettitore TV, processati è cunvertiti in signali attuali.

    3) I segnali attuali sò trasferiti à l'antenna TV è generanu segnali radiu per trasmette.

     

    3. Q: Quale hè megliu, un trasmettitore TV digitale o un trasmettitore TV analogicu?

     

    A: Se pensate a definizione di l'imaghjini, a qualità di u sonu è a quantità di canali, un trasmettitore di TV digitale serà a vostra megliu scelta. Ma s'è vo cunsiderà i prezzi, a cobertura di i signali, un trasmettitore TV analogicu serà a megliu scelta per voi.

     

    4. Q: Perchè avemu aduprà u trasmettitore TV UHF è l'antenna TV UHF?

     

    A: Comparatu cù VHF trasmissioni televisive, UHF A trasmissione televisiva hà i seguenti vantaghji:

     

    • Cumu a so frequenza hè più alta, a lunghezza d'onda hè più corta per chì i segnali UHF ponu passà per aperture più chjuche. cumparossu à VHF signa.
    • A causa di a so corta lunghezza d'onda, l'antenna ricevente usatu in UHF pò esse assai più chjucu di quelli chì sò usati in VHF.
    • I signali UHF sò menu suscettibili à a diffrazione.
    • UHF hà una larghezza di banda più larga per pudè trasmette più TV canali.

     

    cunchiusioni

     

    In questu blog, sapemu l'infurmazioni basi nantu à i siti di trasmissione TV, l'equipaggiu utilizatu in u situ di trasmissione, è cumu sceglie u megliu equipamentu di trasmissione TV. Se ùn site micca prontu à custruisce una stazione di trasmettitore TV, perchè ùn sceglite FMUSER? Avemu cumpletu Soluzioni TV chiavi in ​​mano e Equipamentu di trasmissione TV. A megliu qualità, i migliori prezzi. Cuntatta ci avale avà! Speremu chì stu blog hè utile per custruisce a vostra cunniscenza di l'equipaggiu di trasmissione TV.

     

    Cumperà stu articulu

    Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

    cuntenutu

      Artìculi Related

      Enquiry

      CUNTATTA CI

      contact-email
      cuntattu-logo

      FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

      Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

      Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

      • Home

        Home

      • Tel

        Tel

      • Email

        Malice

      • Contact

        Cuntattate