Cumu sceglie u megliu trasmettitore TV analogicu per a vostra stazione di trasmettitore TV?

 

 

A trasmissione TV analogica hè un metudu di trasmissione vitale in a trasmissione TV. Sapete ciò chì u megliu trasmettitore TV analogicu hè? Sè avete una idea di cumprà un trasmettitore TV analogicu, sta pagina fucalizza nantu à cumu sceglie u megliu trasmettitore di TV analogica, chì cuntene l'intruduzioni di basa, cumu funziona, l'equipaggiu di trasmissione TV relative, è induve cumprà. o si travaglia in TV largacumpagnie di casting, ùn pudete micca mancà sta pagina.

 

Sharing hè cumpassioni!

  

cuntinutu

 

A cunniscenza basica chì duvete sapè

 

An trasmettitore TV analogicu hè un Equipamentu di trasmissione TV utilizatu per a trasmissione televisiva over-the-air. Irradia onde radiu chì portanu segnali video è segnali audio à a cobertura, è rapprisentanu l'imaghjini in muvimentu è l'audio sincronizatu. 

 

A putenza di u trasmettitore TV analogicu varieghja da 50w à 10kw. Trasmette segnali TV in a gamma di freccia di VHF è UHF. È hè largamente utilizatu in diverse stazioni di trasmettitore TV.

 

Cumu funziona un trasmettitore TV analogicu?

 

U trasmettitore TV analogicu hè unu di i pezzi più essenziali di l'equipaggiu di trasmissione TV. Hè utilizatu per trasmette i segnali TV à i ricevitori di TV in a cobertura, è a ghjente pò riceve li attraversu una antenna di ricezione TV.

            

Di genere, finisce u compitu di trasmette segnali TV in 3 passi:

 

1. Riceve i segnali TV da stazioni TV attraversu u ligame di trasmettitore di studio.

2. Si trattava i signali TV è li cunvertisce in u currenti ilittronica. Per esempiu, u trasmettitore di TV analogica modulava i segnali TV nantu à l'onda di traspurtadore radio in a gamma di freccia specifica.

3. A munita elettronica serà trasferita à l'antenna di trasmissione di TV è generà l'onda di radiu in forma di signali analogichi. L'antenna TV li trasmette.

 

 

5 Cunsiglii per sceglie u megliu trasmettitore TV analogicu

 

Un trasmettitore di TV analogica di megliu qualità hè essenziale per e cumpagnie di trasmissione TV perchè a trasmissione TV hè un serviziu publicu essenziale chì hè strettu cù a qualità di trasmissione TV. Allora cumu sceglie u megliu trasmettitore TV analogicu per a vostra stazione di trasmettitore TV?

Bona Prestazione

U rendiment hè impurtante. Un trasmettitore TV analogicu cù alta putenza pò copre una grande cobertura. Un'eccellente funzione video è audio pò furnisce à i telespettatori a megliu sperienza d'ascolta è di fighja. A più grande larghezza di banda hà, più canali pò trasmette. Significa chì pudete attruverà più telespettatori è portà più benefici à i broadcasters TV.

Parametri chjave

Eccu 3 paràmetri chjave di un trasmettitore TV analogicu chì duvete attente prima di fà ordini:

 

  • Potenza trasmissione - U putere di u trasmettitore TV decide a copertura è a capacità di penetrazione di i segnali TV. Sì avete qualchì quistione nantu à a scelta di u livellu di putenza, ùn esitate à cuntattà u nostru espertu RF.

 

  • uttimizata - A larghezza di banda significa a larghezza di a frequenza. Una larghezza di banda più larga pò cuntene più infurmazione, chì significa chì u trasmettitore TV analogicu pò trasmette più canali TV

 

  • Suppressione di Clutter è Suppressione Armonica - A suppressione di l'ingossu è a suppressione armonica ponu riduce i fattori instabili quandu u trasmettitore TV analogicu trasmette segnali TV è prutegge a macchina da a rottura. Dunque, a suppressione più bassa di l'ingrossu è a suppressione armonica sò megliu.

Stabilità affidabile

Ùn hè micca solu u rendiment impurtante, ma ancu a stabilità. Un trasmettitore TV analogicu affidabile pò trasmette continuamente per un bellu pezzu è evità di rompe. Perchè hè quasi impussibile di esse un fallimentu, pò riduce significativamente u costu di l'usu per i broadcasters TV è furnisce a megliu sperienza di vede per i telespettatori. 

Sicurezza è Prutezzione

A funzione di sicurità è prutezzione hè necessaria per un trasmettitore TV analogicu. Un longu tempu di travagliu di solitu porta à una alta rata di danni à a macchina. Senza funzione di sicurità è prutezzione, u trasmettitore di TV analogicu prubabilmente si rompe è porta à danni à l'equipaggiu intornu.

Amicizia di l'Usuariu

Un bonu disignu di produttu deve cunsiderà i bisogni di l'utilizatori è esse capace di migliurà a so efficienza di travagliu. Per esempiu, una schermu chjara è una interfaccia di operazione cuncepita ragiunate pò aiutà assai à l'operatori à piglià rapidamente l'operazione di trasmettitore TV analogicu. Ovviamente, hè utile per migliurà l'efficienza di u travagliu per elli.

Marca di fiducia

Infine, ma micca menu menu, duvete sceglie a megliu marca chì avete fiducia. Una marca di fiducia pò furnisce u megliu trasmettitore TV analogicu è migliurà l'efficienza ecunomica di a cumpagnia di trasmissione TV.

 

Quandu avete bisognu di aiutu cù u trasmettitore di TV analogica o l'altru equipamentu di trasmissione TV, pò furnisce u supportu più puntuale è i cunsiglii più utili. Ùn ci hè micca dubbitu chì una marca di fiducia pò riduce u costu è a pressione di tutti l'aspettu per voi in ogni mumentu.

 

Chì ci hè in un pacchettu cumpletu di trasmettitore TV analogicu?

 

Un trasmettitore TV analogicu pòùn trasmette micca segnali TV senza altri apparecchi di trasmissione TV. Eccu a lista di l'equipaggiu di l'equipaggiu di trasmissione TV analogica. In generale, sò:

 

  • Trasmettitore TV analogicu VHF è UHF
  • Antenna di trasmissione TV
  • Cavi d'antenna
  • Alimentazione principale
  • connettori
  • Altri accessori necessarii

 

Inoltre, un trasmettitore TV analogicu riceve di solitu segnali TV da stazioni TV attraversu u ligame di trasmettitore di studio. È un equipamentu di ligame di trasmettitore di studio di serie cumpleta include generalmente:

 

  • Trasmettitore di ligame di trasmettitore di studio
  • Ricevitore di ligame di trasmettitore di studio
  • Antenna di ligame di trasmettitore di studio
  • Cavi d'antenna
  • connettori
  • Altri accessori necessarii
 

Chì sò i migliori produttori di trasmettitori TV analogichi?

 

Una sola scelta ùn hè micca abbastanza, è avete bisognu di più marche per l'opzioni? Eccu ciò chì avete bisognu! I seguenti sò uni pochi di marche chì sò cumpetitive in l'industria di a trasmissione.

Rohde & Schwarz

Rohde & Schwarz hè stata fundata più di 85 anni è hè diventata unu di i migliori fornitori di apparecchi di trasmissione TV in u mondu. Vende u trasmettitore TV cù una putenza di output chì varieghja da 10w à 96.5kw è finu à u 50% di efficienza di travagliu. In più di i trasmettitori TV, furnisce una seria di soluzioni per a prova è a misurazione RF, broadcast, è media.

Elettronica cuntinentale

Continental Electronics hè un fornitore è un fabricatore di sistemi RF cù più di 70 anni di sperienza. Si focalizeghja nantu à alta putenza è alta frequenza equipaghji di trasmissione radio. U livellu di frequenza di u so trasmettitore TV varieghja da kilohertz à gigahertz, è u livellu di putenza varieghja da watt à megawatt.

Hitachi-Comark

Hitachi-Comark hè una cumpagnia altamente specializata cù parechji anni di sperienza in a fabricazione di cumpunenti RF è sistemi RF per a trasmissione TV è cumpunenti RF. A putenza di output di u so trasmettitore TV varieghja da 25w à 100kw. Inoltre, furnisce altre apparecchiature di trasmissione radio professionale cum'è l'equipaggiu di codificazione, l'equipaggiu di prova RF, etc.

Cable AML 

Cable AML hè un fabricatore di sistemi di trasmissione prufessiunale è si cuncentra in sistemi di trasmissione di TV digitale à a frequenza di 50MHz à 80GHz. I so prudutti includenu trasmettitori TV da 15W à 6.5kw è trasmettitori di trasmissione FM da 15W à 25kW, ligami puntu à puntu per applicazioni video è dati, trasmettitori di microonde a banda larga, trasmettitori, ripetitori è ricevitori.

FMUSER 

A qualità estrema generalmente significa prezzi elevati. Sè avete bisognu di cumprà un trasmettitore TV analogicu cù un prezzu più altu, FMUSER hè a vostra megliu scelta! A qualità estrema generalmente significa prezzi elevati. Sè avete bisognu di cumprà un trasmettitore TV analogicu cù un prezzu più altu, FMUSER hè a vostra megliu scelta! Pudemu furnisce pacchetti cumpleti di l'equipaggiu di trasmissione di radiu per a chjesa drive-in, cinema drive-in, trasmissione scolastica, trasmissione educativa, trasmissione radio comunitaria, ecc. Cù u megliu sustegnu di FMUSER, pudete custruisce una nova stazione di radiu rapidamente ancu s'è sì un novu di radio. Clicca qui di più nantu à u corsu.

 

Quistioni più frequente

 

1. Q: Cosa hè un trasmettitore TV analogicu?

 

A: L'analogicu hè unu di i metudi di modulazione utilizati in trasmettitori TV. Un trasmettitore TV analogicu modula i segnali audio è video nantu à l'onda di traspurtadore radio è li trasmette cum'è segnali analogici.

 

2. Q: Hè un trasmettitore TV analogicu megliu cà un trasmettitore TV digitale?

 

A: A risposta hè basatu annantu à a situazione attuale. Per esempiu, sè avete bisognu di trasmette segnali TV in i zoni di muntagna, un trasmettitore di TV analogicu pò fà megliu cà u digitale. Inoltre, u trasmettitore di TV analogica costa menu di u trasmettitore di TV digitale, chì hè essenziale per quelli in i zoni poveri.

 

3. Q: Chì ghjè a banda di freccia di un trasmettitore TV?

 

A: Un trasmettitore TV analogicu pò trasmette bande VHF è UHF. I seguenti sò a banda di freccia in dettagliu:

  • 54 à 88 MHz per i canali 2 à 6
  • Canali da 174 à 216 MHz da 7 à 13
  • Canali da 470 à 890 MHz da 14 à 83

 

4. Q: Cumu funziona un trasmettitore TV analogicu?

 

A: In generale, un trasmettitore TV analogicu trasmette i segnali TV in 3 passi:

 

  • Riceve i segnali TV da stazioni TV cù l'aiutu di u ligame di trasmettitore di studio.
  • U trasmettitore di TV analogica hà modulatu i segnali TV nantu à l'onda di traspurtadore radio in una gamma di freccia specifica.
  • L'onde radiu seranu trasmesse da l'antenna di trasmissione TV.

 

cunchiusioni
 

Parlendu di quale, sapemu a cunniscenza basica di u trasmettitore TV analogicu, cumu sceglie u megliu trasmettitore TV analogicu, è induve cumprà. Cum'è un espertu in l'industria di a radiodiffusione, pudemu furnisce a megliu suluzione per custruisce una stazione di trasmettitore TV. Cuntatta ci avale avà!

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate