Trasmettitore TV analogicu è digitale | Definizione è Differenza

  

Dapoi l'avventu di u signale di TV digitale, più è più cumpagnie di radiodiffusione anu diminuite gradualmente u putere di a piena putenza. trasmettitori di TV analogica è aduprà trasmettitori di TV digitale sempre più per via di parechji vantaghji di a tecnulugia digitale. Quì vene a quistione: Chì sò e diverse caratteristiche trà u trasmettitore di TV analogica è u trasmettitore di TV digitale?

 

Sharing hè cumpassioni!

  

cuntinutu

  

Definizione di trasmettitore TV

 

A Trasmettitore TV hè un dispositivu elettronicu chì irradia onde radiu, chì porta u signalu video chì rapprisenta una maghjina dinamica è u signale audio sincronizatu cun ella. Serà ricevutu da un receptore di televisione è mostra l'imaghjini nantu à u screnu è emette un sonu currispundente. A so frequenza di travagliu hè limitata à bande di freccia VHF è UHF, è a so putenza di travagliu varieghja da 5W à 10kW. Hè spessu usatu in u campu di a trasmissione televisiva cum'è stazioni tv.

 

I trasmettitori TV trasmettenu onde radio in 2 modi:

 

  • Trasmissione analogica - L'infurmazioni di l'imaghjini è di u sonu sò trasmessi attraversu un signalu analogicu modulatu nantu à un traspurtadore radio. U modu di modulazione di l'audio hè FM è quellu di u video hè AM.
  • Trasmissione digitale - L'imaghjini è i soni sò trasmessi attraversu i segnali digitali "1" è "0".

 

I dui modi di trasmissione risultanu in diversi aspetti di trasmettitore TV analogicu è trasmettitore TV digitale. Sti diffirenzii seranu discrittu in detail in seguitu.

 

Differenze trà Trasmettitore TV Analogicu è Digitale

 

Cumu l'esitatu sopra, i diversi modi di trasmette i segnali sò u mutivu fundamentale per e differenze trà u trasmettitore di TV analogica è u trasmettitore di TV digitale in diversi aspetti, chì sò principalmente in 4 aspetti.

A capacità di i canali TV

I signali analogichi anu bisognu à occupà una larga banda di frequenza. In u principiu, FCC divide ogni 6MHz in un canale trà a banda di frequenza permessa, è un canale accoglie un canale TV. Dunque, u trasmettitore TV analogicu trasmette una quantità limitata di canali TV.

  

Dopu l'adopzione di u trasmettitore di TV digitale, ancu s'è a banda di frequenza permessa è a larghezza di banda di u canali sò cum'è prima, u signale digitale richiede una larghezza di banda più bassa. Avà un canale 6MHz pò accoglie 3-6 canali TV. Dunque, u trasmettitore di TV digitale pò trasmette più canali TV.

Signal Transmission

Perchè u trasmettitore di TV analogica usa a modulazione FM è a modulazione AM, mentre chì u trasmettitore di TV digitale usa u signale digitale rapprisintatu da 1 è 0. Per quessa, in termini di trasmissione di signale, u trasmettitore di TV digitale hà queste caratteristiche:

  

  • Pò trasmette segnali nantu à una longa distanza senza distorsioni di u signale, assicurendu a qualità digitale è di sonu.
  • U trasmettitore di TV Digitale pò trasmette una qualità d'immagine video di definizione più alta è un sonu più chjaru. 
  • U trasmettitore di TV digitale sustene a trasmissione di stampi editati, cum'è cambià a risuluzione di a stampa in una certa parte, aghjunghjendu testu supplementu, animazione, etc. per arricchisce l'imaghjini.

 

U trasmettitore di TV digitale pò trasmette programmi TV più interessanti à l'audienza. Hè a tecnulugia digitale chì annuncia chì a trasmissione TV entra in l'era HDTV.

Forza di Signal

In a trasmissione di u signale analogicu, u receptore di televisione ùn hà micca bisognu di una alta forza di signale radio trasmessa da u trasmettitore TV analogicu. Ancu cù una forza di signale radio limitata, u receptore di televisione pò ghjucà l'imaghjini è u sonu, ghjustu cù i fiocchi di neve è u rumore. 

 

Da l'altra parte, u receptore di televisione digitale richiede chì a forza di u signale sia superiore à un certu livellu, allora pò ghjucà l'imaghjini è u sonu. Ma s'è a forza di u signale ùn hè micca abbastanza, ci hè solu una manca scura. 

Costi di compra

U trasmettitore di TV analogica è TV analogica ùn anu micca esigenze elevate per l'altri equipaghji pertinenti. A ghjente pò cumprà un settore di l'equipaggiu di tv analogicu à pocu costu. Tuttavia, a trasmissione digitale hà un requisitu più altu per l'equipaggiu pertinente per via di a tecnulugia più cumplicata, chì significa chì l'operatore è l'audienza anu da pagà assai per aghjurnà u so equipamentu TV cum'è trasmettitore TV digitale, antenna TV digitale, ricevitore TV digitale, etc. .

  

A causa di i diversi modi di travagliu di u trasmettitore di TV digitale è di u trasmettitore di TV analogica, hà purtatu diversi impatti à l'operatori è i telespettatori, cumprese u costu, a qualità di trasmissione di u segnu, l'esperienza di visione, u disignu di u cuntenutu di u prugramma, etc.

  

Cumu sceglie u megliu trasmettitore TV?

 

Quandu selezziunate un trasmettitore TV, in più di selezziunate s'ellu hè un trasmettitore TV digitale o una trasmettitore TV analogicu, hè ancu necessariu di cunsiderà u so intervallu di freccia di travagliu, a separazione trà a freccia audio è a frequenza video, è a larghezza di banda.

Frequenza Radio abbastanza

Significa a gamma di freccia radio disponibile per u trasmettitore TV. I intervalli di frequenze radio permessi attualmente per u trasmettitore TV sò HF, VHF è UHF. I seguenti sò a banda di freccia in dettagliu:

  

  • 54 à 88 MHz per i canali 2 à 6
  • Canali da 174 à 216 MHz da 7 à 13
  • 470 à 890 MHz per i canali UHF da 14 à 83

 

U trasmettitore TV chì sceglite deve esse capace di travaglià in e trè bande di freccia sopra.

Alta Separazione di Frequency Audio è Frequency Video

Sicondu a lege di i Stati Uniti, a frequenza di u centru di u traspurtadore aural deve esse 4.5 MHz ± 5 kHz sopra à a frequenza di u trasportatore visuale à l'output di l'equipaggiu di modulazione o di trasfurmazioni di un sistema di televisione per cable.cliccate quì

Larghezza di banda larga

Si riferisce à a gamma di freccia di i segnali radio trasmessi da u trasmettitore TV, vale à dì a larghezza di banda chì usa. A più larga hè a larghezza di banda, più canali TV ponu esse trasportati.

  

U sopra hè u pianu internaziunale di i normi di broadcasting formulatu da ITU, chì hà signalatu chì i numeri più impurtanti di u trasmettitore TV sò a siparazione di Frequency trà i trasportatori auditivi è visuali, Frequency Radio è Bandwidth. Sè avete bisognu di aghjurnà o cumprà trasmettitori TV, cercate un fornitore affidabile di l'equipaggiu di trasmissione radio cum'è FMUSER, chì vi pò furnisce trasmettitori TV digitale è analogichi di alta qualità è à pocu costu è equipaghji cunnessi, cum'è antenne TV è cusì. Sè site interessatu, cliccate quì à amparà di più.

 

FMUSER CZH518A-3KW Trasmettitore TV analogicu VHF/UHF prufessiunale per stazioni TV

 

Dumande dumandatu Spissu

1. Q: Finu à quandu un trasmettitore TV pò trasmette?

A: Pò trasmette una distanza di circa 40 - 60 miles.

 

A Trasmettitore TV pò trasmette nantu à i canali di frequenza in bande VHF è UHF. Siccomu l'onde di radiu di queste frequenze viaghjanu per linea di vista, ponu viaghjà una distanza di 40-60 miles secondu l'altezza di a stazione di trasmettitore.

2. Q: Cosa pò interferisce cù i signali TV?

A: L'ostaculi intornu à u trasmettitore TV interferiscenu cù a qualità di i signali TV.

 

In generale, l'ostaculi sò quelli trà e vostre torre di trasmissione locale è a vostra antenna TV Over-the-Air chì ponu interferiscenu cù i segnali TV, cumpresi l'arburi, e muntagne è valli, grandi edifici, etc.

3. Q: Cumu sò i signali TV trasmessi?

A: Sò trasmessi in forma di onde radiu à l'aria.

 

U signale di TV hè purtatu da u cable à una antenna, chì hè spessu nantu à una alta muntagna o edifiziu. I signali sò trasmessi in l'aria cum'è onde radiu. Puderanu viaghjà in l'aria à a velocità di a luce.

4. Q: Chì ghjè a Banda di Frequency di un Trasmettitore TV?

A: Pò trasmette nantu à e bande VHF è UHF.

 

A Trasmettitore TV pò trasmette in bande VHF è UHF. I seguenti sò a banda di freccia in dettagliu:

 

  • 54 à 88 MHz per i canali 2 à 6
  • Canali da 174 à 216 MHz da 7 à 13
  • 470 à 890 MHz per i canali UHF da 14 à 83

 

cunchiusioni

 

Parlendu di quessa, sapemu chì i trasmettitori di TV analogica è i trasmettitori di TV digitale ponu risponde à diverse esigenze. Avete bisognu di cumprà trasmettitori TV? FMUSER hè un fornitore affidabile di equipaghji è soluzioni di radiodiffusione, chì vi ponu furnisce un pacchettu cumpletu di trasmettitore TV cumpresi trasmettitori TV analogichi è digitali in vendita, antenne TV appiccicate in vendita. per piacè cuntattate FMUSER. Ci sforzemu di fà chì i nostri clienti si sentenu intesu è capiscenu.

 

 

Also Read

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate