L'Introduzzione à u Studio Transmitter Link (STL)

Aghju mai intesu di ligame di trasmettitore di studio o STL? Hè un sistema di trasmissione spessu usatu in un studio digitale custruitu in a cità. Hè cum'è un ponte trà u studiu è u trasmettitore di trasmissione FM, chì permette u cuntenutu di trasmissione per esse trasmessi da u studiu à u trasmettitore di trasmissione FM, è risolve u prublema di u poviru effettu di trasmissione FM in a cità. Pudete avè parechje prublemi cù stu sistema. Sta spartera hà da presentà u Studio à u Trasmettitore Link per dà risposte per voi.

    

Fatti interessanti nantu à u ligame di trasmettitore di studio, Avemu una cunniscenza di basa di u ligame di studio à trasmettitore prima di u nostru apprendimentu ulteriore.
Definizione di Studio Transmitter Link

U ligame di trasmettitore di studio hè ancu chjamatu studio à trasmettitore per IP, o ligame di trasmettitore di studio, o STL direttamente. Sicondu a definizione di Wikipedia, si riferisce à a equipamentu di ligame di trasmettitore di studio chì manda l'audio è u video di una stazione di radiu o di una stazione di televisione da u studio di trasmissione o una facilità d'origine à un trasmettitore di radio, trasmettitore di televisione, o facilità di uplink in un altru locu. Questu hè rializatu per mezu di l'usu di ligami di microonde terrestre o usendu fibra ottica o altre cunnessione di telecomunicazione à u situ di trasmettitore.

  

2 Tipi di Studio Transmitter Link

I ligami di trasmettitore di studio ponu esse divisi in ligami di trasmettitore di studio analogicu è ligami di trasmettitore di studio digitale (DSTL).

   

  • I ligami di trasmettitore di studio analogicu sò spessu usati per stazioni di radio o televisione grande (stazioni di radio o televisione à u livellu provinciale o sopra), cù forti funzioni anti-interferenza è anti-rumore.
  • U ligame di trasmettitore di studio digitale hè spessu usatu per stazioni di radio o televisione chì anu bisognu di trasmette audio è video per una longa distanza. Havi una perdita di signale più bassa è hè adattatu per a trasmissione di longa distanza (finu à 60 km o 37 miles).

  

U rolu di STL

Perchè i studi di trasmissione adoptanu STL? Comu tutti sapemu, per maximizà a cobertura di Trasmettitori di trasmissione radio FM, sò generalmente posti in altu nantu à e torre di trasmissione di radiu nantu à a cima di a muntagna. Ma hè quasi impussibile è irragionevule di custruisce un studio di trasmissione in cima di a muntagna. E sapete, u studiu di trasmissione hè di solitu in u centru di a cità. 

    

Pudete dumandà: perchè ùn mette micca u trasmettitore di radiu FM in u studiu? Questa hè una bona pregunta. Tuttavia, ci sò tanti edifici in u centru di a cità chì riducerà assai a cobertura di u trasmettitore di radiu FM. Hè assai menu efficau di mette u trasmettitore di radiu FM in cima di a muntagna. 

   

Per quessa, u sistema STL ghjoca u rolu di un hub per trasmette i segnali audio è video da u studiu à u trasmettitore di trasmissione FM in a muntagna, è poi trasmette i prugrammi di radiu in diversi lochi attraversu u trasmettitore di trasmissione FM.

  

In breve, ùn importa micca STL analogicu o STL digitale, sò i pezzi di l'equipaggiu di trasmissione puntu à puntu chì cunnette u studio cù u trasmettitore di radiu FM.

  

Cumu Funziona un Link di Trasmettitore di Studio?

A figura seguente hè un brevi schema di principiu di funziunamentu di Studio Transmitter Link furnitu da FMUSER. U principiu di travagliu di u sistema STL hè brevemente descrittu in a figura:

   

  • Input - Prima, u studio inserisce u signale audio di u cuntenutu di trasmissione attraversu l'interfaccia stereo o l'interfaccia AES / EBU è inserisce u signale video attraversu l'interfaccia ASI.

   

  • Broadcasting - Dopu chì u trasmettitore STL riceve u signalu audio è u segnu video, l'antenna di trasmettitore STL trasmetterà questi segnali à l'antenna di ricevitore STL in a banda di frequenza di 100 ~ 1000MHz.

   

  • Riceve - U ricevitore STL riceve u signale audio è u segnu video, chì serà ulteriormente processatu da altre apparecchiu elettronicu è trasmessu à u trasmettitore di trasmissione FM.

   

Cum'è u principiu di a radiodiffusione, Studio Transmitter Link trasmette segnali in 3 passi: Input, broadcasting, and receiving as well.

  

Possu avè u mo propiu ligame di trasmettitore di studio?

"Puderaghju avè u mo propiu STL?", Avemu intesu sta quistione parechje volte. Siccomu i sistemi STL di microonde sò spessu caru, assai cumpagnie di broadcast sceglienu di affittu sistemi STL. Tuttavia, hè sempre un grande costu cum'è u tempu passa. Perchè micca cumprà ADSTL di FMUSER, truverete chì u so prezzu hè simile à quellu di affittu. Ancu s'è vo site cun un budgetu limitatu, pudete avè u vostru propiu sistema STL.

   

U pacchettu di trasmissione digitale ADSTL da FMUSER copre l'attrezzatura di ligame da studio à trasmettitore per stazioni radio, cumpresi trasmettitore è ricevitore di studio cù sistema di cuntrollu di pannellu LCD, antenna Yagi ultra-leggera in acciaio inox cun altu guadagnu, cavi d'antenna RF finu à 30 m, è accessori necessarii, chì ponu risponde à e vostre diverse esigenze:

   

  • Risparmiate u vostru costu - ADSTL di FMUSER pò supportà un input audio stereo 4-way o digitale d'alta fideltà (AES / EBU), evitendu u costu aumentatu di l'acquistu di più sistemi STL. Supporta ancu a tecnulugia SDR, chì permette di aghjurnà u sistema STL per u software invece di riacquistà hardware.

   

  • Soddisfà i requisiti di più bande di frequenza - ADSTL di FMUSER ùn sustene micca solu a banda di frequenza 100-1000MHz, ma ancu supporta finu à 9GHz, chì ponu risponde à i requisiti di trasmissione di diverse stazioni radio. Sè avete bisognu di persunalizà a frequenza di travagliu è avete passatu l'applicazione di u dipartimentu di gestione lucale, sentite liberu di cuntattateci per persunalizà u mudellu ADSTL è a frequenza chì avete bisognu.

   

  • Trasmissione di signali di alta qualità - ADSTL di FMUSER hà un eccellente rendimentu anti-interferenza. Pò trasmette audio è video HD-SDI d'alta fideltà nantu à una longa distanza. I signali audio è video ponu esse trasmessi à a torre di trasmissione radio quasi senza alcuna perdita.

   

ADSTL di FMUSER hè definitivamente a soluzione Studio Transmitter Link più economica per voi. Sè site interessatu in questu, cliccate quì per più infurmazione. 

 

FAQ

  

Chì tipu d'antenna usa u sistema STL?

   

L'antenna Yagi hè spessu usata in i sistemi STL, chì ponu esse aduprati per a polarizazione verticale è horizontale per furnisce una bona direttività. L'antenna Yagi eccellente hà generalmente e caratteristiche di una eccellente facilità d'utilizazione di a radiu, un altu guadagnu, ligerezza, alta qualità, pocu costu è resistenza à u clima.

  

Chì Frequenza pò aduprà u Sistema STL?

   

In u primu stadiu, per via di a tecnulugia immatura, a freccia di travagliu di u sistema STL era limitata à 1 GHz; In ogni casu, per via di a migliione di a tecnulugia di u solidu è l'aumentu di a capacità di trasmissione di e cumpagnie di trasmissione, a gamma di trasmissione di sistemi cummirciali hè finu à 90 GHz. Tuttavia, micca ogni paese permette à i sistemi STL di utilizà tante frequenze operative. E bande di frequenza furnite da FMUSER includenu 100MHz-1000MHz, 433-860MHz, 2.3-2.6GHz, 4.9-6.1GHz, 5.8GHz, è 7-9GHz, chì vi ponu micca limitati da u dipartimentu di gestione di a radio locale.

   

Hè Legale Aduprà u Sistema di Link Launch Studio In u mo Paese ?

   

A risposta hè sì, i ligami di trasmettitori di studio sò legali in a maiò parte di i paesi. Tuttavia, in certi paesi, l'usu di l'equipaggiu di ligame di trasmettitore di studio serà limitatu da u dipartimentu di gestione lucale. Avete bisognu di presentà i certificati pertinenti à u dipartimentu di gestione per ottene a licenza d'usu.

  

Cumu Determinà Se u Link di u Trasmettitore di Studio hè Licenziatu?

  

Prima di utilizà o cumprà l'equipaggiu di cunnessione di trasmissione di studio, assicuratevi chì avete dumandatu à u dipartimentu di gestione di a radio locale per a licenza d'usu di u sistema STL. U nostru squadra RF prufessiunale vi aiuterà in i prublemi successivi di ottene a licenza - da u mumentu chì l'equipaggiu hè emessu à u so funziunamentu cumpletamente normale è sicuru.

  

cunchiusioni

Cù l'accelerazione di l'urbanizazione in u mondu sanu, u sistema STL hè diventatu una parte indispensabile di i studii di trasmissione. Cum'è un ponte trà e cumpagnie di radiodiffusione è i trasmettitori di radiu FM, evita una seria di prublemi cum'è troppu interferenza di signale, troppu edifici è restrizioni d'altitudine in a cità, in modu chì e cumpagnie di radiodiffusione ponu operare nurmale. 

   

Vulete inizià u vostru propiu sistema STL? Cum'è un fornitore di stazioni radio prufessiunale, FMUSER pò furnisce un studio ADSTL d'alta qualità è à pocu costu à l'equipaggiu di ligame di trasmettitore. Sè avete bisognu di cumprà un sistema ADSTL da FMUSER, per piacè cuntattateci.

  

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate