Studio Trasmettitore Link (STL Link) | Cosa hè è Cumu Funziona


U ligame di trasmettitore di studio STL (link STL) hè una tecnulugia di trasmissione audio wireless unica in a radiodiffusione chì pò esse divisa in ligami di trasmettitore di Studio digitale è ligami di trasmettitore di studio analogicu.

 

Cù l'equipaggiu cumpletu di u studiu à u trasmettitore, i trasmettitori sò capaci di utilizà trasmettitori STL, ricevitori è antenne STL Link per trasmette u so cuntenutu radio da a longevità.

 

In questa pagina, truverete u ligame di trasmettitore di studio più economicu da FMUSER, è amparà tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à i tipi di ligame di trasmettitore di studio, i prezzi, etc.

 

Cuminciamu !

Ti piace ? Condividi lu!

cuntinutu

 

 

Cosa hè un STL Studio Transmitter Link?

 

U ligame da u studio à u trasmettitore si riferisce à u ligame di trasmissione di segnali audio / video o u ligame di microonde puntu à puntu per a trasmissione di prugrammi di TV digitale (formatu ASI o IP).

 

Fmuser studio per pruvà l'equipaggiu di ligame di trasmettitore cù una distanza di 10 km da i dui lati

 

Cum'è un ligame puntu à puntu chì pò cunnette un studio cù altri trasmettitori di radiu o trasmettitori TV di una stazione di trasmissione, u ligame di studio à trasmettitore hè stata utilizata in parechje stazioni radio FM pro.

 

I trasmettitori utilizanu u studio per trasmette l'equipaggiu di ligame cum'è trasmettitori STL è u ligame di studio di trasmettitore (TSL) per rinvià l'infurmazioni di telemetria.

 

Cumu funziona esattamente un ligame di trasmettitore di studio?

 

I segnali audio è video di una stazione di radiu o di una stazione di TV sò prima arregistrati da l'equipaggiu in u studio di radiu è poi saranu mandati da i trasmettitori di trasmissione radio.

 

In generale, sti segnali audio è video realizà a funzione di trasmissione di u studiu à u ligame di trasmettitore attraversu i seguenti 3 modi:

 

  • Usu di ligami di microonde terrestre
  • Utilizà a fibra ottica
  • Aduprate una cunnessione di telecomunicazione (di solitu in u situ di trasmettitore)

 

Tipi di ligame di trasmettitore di studio - Chì sò esattamente?

 

Studio Transmitter Link pò esse divisu in 3 tippi principali secondu cumu funziona in realtà, chì hè: visita stu articulu

  1. Link di trasmettitore di studio analogicu
  2. Link di Trasmissione Studio Digitale
  3. Link Transmitter Studio Hybrid

 

Se vulete trasmette segnali audio d'alta qualità nantu à una corta distanza, hè necessariu d'amparà alcuni di sti tipi di ligami di trasmettitori di studio.

 

Eccu a vista rapida di i tipi di ligame di trasmettitore di studio citati:

 

# 1 Link Trasmettitore di Studio Analogicu

 

Comparatu cù u Studio Transmitter Link digitale, u Studio Transmitter Link analogicu hà funzioni anti-interferenza è anti-rumore più forti.

 

Cunsiglii: l'equipaggiu radiu di alta qualità appare spessu in forma di pacchetti.

 

Trasmettitori FMUSER STL10 STL, megliu prezzu, megliu qualità - Sapè ne di più

 

Per i ligami di trasmettitori di studio analogici, trasmettitori STL, ricevitori STL, antenne STL, è alcuni accessori sò essenziali.

 

Pudete truvà un cumpletu lista di l'analogicu ligame da studio à trasmettitore usato in:

 

  • Stazioni di radio o televisione à grande scala: per esempiu, stazioni di radiu pruvinciale è uplink, stazioni di radiu è televisione, etc.
  • Studiu di trasmissione di radiu normale: in particulare per a trasmissione di segnali audio è video interni è esterni

 

# 2 Digital Studio Transmitter Link

 

U studiu digitale à u ligame di trasmettitore (DSTL) hè un modu per selezziunà u modu di trasmissione di rete per a trasmissione di signali audio è video puntu à puntu.

 

Eccu a lista principale di l'equipaggiu di ligame di trasmettitore di studio digitale:

 

  1. Codificatori IPTV Audio & Video
  2. Transcoder IPTV
  3. Studio Transmitter Link Bridges
  4. Furniture

 

U digitale ligame di trasmettitore di studio di solitu hà una tolleranza di signale megliu è una perdita di signale più bassa in a trasmissione di signali audio è video puntu à puntu.

 

À u listessu tempu, hà ancu e caratteristiche di a distanza di trasmissione di segnali ultra-low-cost è ultra-longu.

 

Pudete truvà un cumpletu lists di u digitale ligame da studio à trasmettitore usato in:

 

  • Stazioni di trasmissione radio
  • Stazioni TV
  • Altri siti di trasmissione anu bisognu di stallà è aduprà antenna PTP FM / TV per a trasmissione à longa distanza.

 

Per aiutà vi à amparà megliu u studio senza licenza à i ligami di trasmettitore, eccu u FMUSER ADSTL digitale equipaggiu di ligame di trasmettitore di studio 10KM prova di distanza di trasmissione:

 

Studio à equipaggiu trasmettitore testatu in scena reale

Sapete più da i ligami FMUSER STL.

  

# 3 Hybrid Studio Transmitter Link

 

In fondu, un ligame di trasmettitore di studio hibridu pò esse divisu in 2 tipi principali, chì hè:

 

  1. Microwave Studio Transmitter Link System
  2. Sistema di Link di Trasmettitore di Studio Analogicu è Digitale

 

Eccu cumu pudete truvà e differenze:

 

Ligame STL di tippu microonde

 

U sistema tradiziunale di ligame di microonde hè favuritu da parechji operatori di grandi stazioni di radio o televisione perchè hà una capacità di trasmissione di signale assai stabile. U sistema generale di ligame tradiziunale di microonde hè custituitu da duie antenne paraboloide, un trasmettitore STL è un ricevitore STL, è alcuni alimentatori. Sti dispusitivi broadcasting apparentemente sèmplice ponu facirmenti rializà trasmissione di signale audio stabile per 50 miles (80 chilometri).

 

U megliu tipu mistu di STL | FMUSER STL Link

 

Questu hè ancu cunnisciutu cum'è FMUSER STL, hè ricunnisciutu cum'è un ligame di trasmettitore di studio micca tradiziunale da FMUSER. A magia di stu sistema di ligame hè chì: ùn hà micca bisognu di dumandà una licenza RF o preoccupate di a so radiazione RF.

 

In più, secondu a squadra RF di FMUSER Broadcast, stu sistema di ligame equipatu cù a tecnulugia di trasmissione audio di quinta generazione pò realizà a trasmissione di segnali audio puntu à puntu ultra-longu di distanza. finu à 3000km, è pò facirmenti attraversà muntagne o edifici è altri ostaculi per trasmette signali in u prucessu di trasmissione. Cliccate per amparà di più.

 

FMUSER Studio trasmettitore link Equipment Intro | Cose chì duvete sapè

 

In generale, a larghezza di banda di broadcast Studio Transmitter Link hè misurata in GHz, vale à dì, u numeru di prugrammi trasmessi pò esse grande, è a qualità audio è video hè ancu assai bona.

 

Hè per quessa chì u ligame Studio Transmitter Link hè ancu chjamatu u radio link UHF.

 

Complete Studio to Transmitter Link Equipment List da FMUSER

 

A lista completa di l'equipaggiu di ligame da u studio à u trasmettitore cuntene i seguenti trè pezzi necessarii:

 

  • antenna STL
  • trasmettitore STL
  • Ricevitore STL

 

U ligame STL trasmette segnali audio è video da studi radio (u trasportatore trasmittente sò generalmente trasmettitori STL) à un altru locu cum'è altri studi radio / stazioni radio / stazioni TV o altre strutture uplink (u trasportatore ricevente hè generalmente un receptor STL).

 

# 1 STL Antenna Yagi

 

Un'antenna STL hè di solitu una parte essenziale di l'equipaggiu di ligame di trasmettitore di studio utilizatu per a trasmissione di segnali audio è video da u studiu.

 

L'antenni di Studio Transmitter Link sò a suluzione ideale per assicurà a trasmissione cuntinua trà u studiu è u centru di trasmissione, sò generalmente fatti d'aluminiu.

 

Queste antenne di ligame copre una seria di frequenze VHF è UHF. E frequenze di copertura cumuni sò 170-240 MHz, 230-470 MHz, 300-360 MHz, 400 / 512 MHz, 530 MHz, 790-9610 MHz, 2.4 GHz, etc. 

 

Cunsiglii: STL Antenna Basics | Antenna Yagi

 

In generale, una antenna STL pò esse usata per polarizazione verticale è horizontale.

 

Cum'è una antenna d'alta qualità è low cost, l'antenna Yagi hè generalmente fatta di pinza d'acciaio inossidabile è furnisce una grande direttività per a trasmissione à longa distanza.

 

L'eccellente antenna Yagi hà e caratteristiche di facilità d'usu di radiu notevuli, guadagnu elevatu, ligerezza è resistenza à u clima.

 

antenna Yagi

 

Antenna Yagi. Fonte: Wikipedia

 

#2 Trasmettitore STL è Ricevitore STL

 

A maiò parte di l'equipaggiu di u sistema STL chì vede nantu à u mercatu oghje hè custituitu da trasmettitori, ricevitori è antenne.

 

I trasmettitori è i ricevitori sò spessu venduti in kit, è questi trasmettitori è ricevitori sò generalmente apparenza è dimensioni simili è seranu stallati in u stessu cabinet.

 

Se ùn pudete micca ghjudicà s'ellu risponde à i vostri bisogni attraversu a descrizzione di u fornitore di u sistema STL, u prezzu serà u vostru solu criteriu.

 

Fortunatamente, secondu a nostra ricerca nantu à u mercatu attuale di i ligami STL, u prezzu di u ligame di u studiu à u trasmettitore ultimu serà da circa 3,500 10,000 USD à più di 4,000 XNUMX USD, u prezzu varieghja da tippi è regioni, per i ligami di trasmettitore di studio analogicu, u prezzu hè sempre più altu ch'è. i digitali, custa menu di XNUMX XNUMX USD per uttene i migliori ligami STL digitale per a stazione di radiu.

 

Ebbè, cuntrollemu per più infurmazione da u listinu di prezzi di l'equipaggiu di ligame di trasmettitore di studio seguente:

 

Tipu di Signale I Fratelli Digital

Category Root

Radio RF Links Audio Audio + Video
Catigurìa di Producte Microwave STL Link Link STL STL Link (basatu in un ponte di rete wireless)

 Link Audio Mobile

(3-5G basata nantu à a rete mobile)

Lega 

Graficu

Livellu di putenza Moltu Altu Medio
(UHF) Banda 8GHz - 24GHz 200 / 300 / 400MHz 4.8GHz - 6.1GHz
  • 1880-1900 mhz
  • 2320-2370 mhz
  • 2575-2635 mhz
  • 2300-2320 mhz
  • 2555-2575 mhz
  • 2370-2390 mhz
  • 2635-2655 mhz
Prezzo ≈1.3 W USD 3.5K - 8K USD 3.5K USD <1K USD / annu (2 stazioni)
Canali di trasmissione Signale Signale Multi-canale multi-canale
Struttura di Produttu
  • trasmettitore STL
  • Ricevitore STL
  • Antenna STL
  • trasmettitore STL
  • Ricevitore STL
  • Antenna STL
  • Ponte STL
  • Encoders
  • Decoders
  • Adattatore audio digitale
  • Cable Splitter Audio
  • interfaccia audio
radicali avrìanu pututu Audio / Video Audio / Video Audio / Video Audio
I più visti in Stazioni di radiu o televisione à grande scala (cum'è stazioni di radiu provinciale è uplink, stazioni di radiu è televisione, etc.) Trasmissioni di segnali audio è video nurmali di radiu è TV studio interni è esterni Stazioni radio o stazioni TV chì anu bisognu di stallà è aduprà antenne PTP FM / TV per a trasmissione à longa distanza In u campu di a radiodiffusione, hè necessariu di processà l'audio analogicu è digitale, modulà u uplink di u trasportatore è eseguisce u prucessu oppostu in u downlink.
Produttore tipicu Rohde & Schwarz Emissione OMB FMUSER DB Broadcast
vantaghji
  • A densità di l'infurmazioni più altu.
  • Risoluzione più precisa.
  • Descrive u più vicinu pussibule à u veru valore di quantità fisiche in natura.
  • U processu di signale analogicu hè più simplice cà u processu di signale digitale.
  • Prezzu bassu, costu moderatu, adattatu per un budgetu bassu à mediu.
  • Forte capacità anti-interferenza, senza accumulazione di rumore.
  • Soprattuttu adattatu per a trasmissione di alta qualità à longa distanza.
  • Elaborazione faciule da criptà, sicurezza forte è cunfidenziale alta.
  • Facile à almacenà, processà è scambià.
  • L'equipaggiu hè più miniatura, faciule d'integrazione.
  • Occupa una banda di frequenza di canale più larga.
Tu me
  • U costu hè assai altu, cusì u pruduttu hè assai caru.
  • A capacità di diffrazione di u signale hè assai povera è facilmente ostruita da u terrenu.
  • Hè suscettibile à u rumore, è l'effettu diventa più significativu cù a distanza crescente.
  • L'effettu di u rumore farà u signale perdu è difficiuli di restaurà, è u rumore serà amplificatu.
  • Aumentà a cumplessità di u sistema richiede una interfaccia analogica è un sistema digitale più cumplessu.
  • A gamma di frequenza di l'applicazione hè limitata, principalmente per via di a limitazione di a frequenza di campionamentu di cunversione A / D.
  • U cunsumu di energia di u sistema hè relativamente grande. U sistema di trasfurmazioni di signali digitale integra centinaie di millaie o più transistori, mentre chì u sistema di trasfurmazioni di signali analogichi utilizza un gran numaru di dispositi passivi cum'è resistori, condensatori è induttori. Sta cuntradizzione diventerà più prominente cum'è a cumplessità di u sistema aumenta.

 

Questu significa chì in ogni circustanza chì avete bisognu di un settore d'alta qualità di ligami radio STL, pudete truvà unu in Amazon o in altri siti, ma pagherete assai soldi per quessa. 

 

Allora cumu uttene a vostra stazione di radio u ligame di trasmettitore di studio più economicu? Eccu alcuni di i migliori ligami STL in vendita, tipi opzionali da microonde à digitale, verificate queste opzioni di bilanciu ORA:

 

Offerta speciale: FMUSER ADSTL

Link di trasmettitore di studio opzionale da tippi digitale à tippi analogici:

 

4 à 1 5.8G Digital STL Link
DSTL-10-4 HDMI-4P1S

More

Puntu à puntu 5.8G Digital STL Link

DSTL-10-4 AES-EBU 

More

Puntu à puntu 5.8G Digital STL Link

DSTL-10-4 AV-CVBS

More

Puntu à puntu 5.8G Digital STL Link

DSTL-10-8 HDMI

More

Puntu à puntu 5.8G Digital STL 

DSTL-10-1 AV HDMI

More

Puntu à puntu 5.8G Digital STL Link

DSTL-10-4 HDMI

More

Kit STL-10

Trasmettitore STL è Ricevitore STL è Antenna STL

More

Kit STL-10

Trasmettitore STL è Ricevitore STL

More

 

Chì ghjè a gamma di frequenza di u ligame di u trasmettitore di Studio?

 

Ligami di trasmettitore di studio analogicu cum'è ligami di trasmettitore di studio di microonde è ligami di trasmettitore di studio ordinariu, u so Gamma di frequenza di u ligame di trasmettitore di studio hè:

 

  • 8GHz - 24GHz è 200/300 / 400MHz, rispettivamente.

 

E ligami di trasmettitore di studio digitale cum'è Link di Trasmissione Studio Digitale e Link Audio Mobile, u so Studio Gamma di Frequency Link di Trasmettitore hè:

 

  • 4.8GHz - 6.1GHz
  • 1880-1900 mhz
  • 2320-2370 mhz
  • 2575-2635 mhz
  • 2300-2320 mhz
  • 2555-2575 mhz
  • 2370-2390 mhz
  • 2635-2655 MHZ

 

Di sicuru, u prezzu currispundente di Studio Transmitter Link simulatu hè espansiva, ma s'ellu ci hè un budgetu suffirenziu, u simulatu Studio Transmitter Link hè una scelta ben meritata.

 

Dumande dumandatu Spissu

 

Q: U studiu à u sistema di ligame di trasmettitore hè legale o micca?

 

Iè, in a maiò parte di i paesi, u ligame Studio Transmitter Link hè legale. In certi paesi, una certa lege hà limitatu i ligami di Studio Transmitter Link, ma in a maiò parte di i paesi, site liberu di utilizà l'studiu per l'equipaggiu di ligame di trasmettitore.

  

Paesi induve hè pussibule cumprà u nostru studio à l'equipaggiu di ligame di trasmettitore

Afganistan, Albania, Algeria, Andorra, Angola, Antigua è Barbuda, Argentina, Armenia, Australia, Austria, Azerbaijan, Bahamas, Bahrein, Bangladesh, Barbados, Bielorussia, Belgium, Belize, Benin, Bhutan, Bolivia, Bosnia and Herzegovina, Botswana , Brasile, Brunei, Bulgaria, Burkina Faso, Burundi, Cabo Verde, Cambogia, Camerun, Canada, Repubblica Centrafricana, Ciad, Cile, Cina, Colombia, Comore, Congo, Republica Democràtica di u, Congo, Republica di u Costa Rica , Côte d'Ivoire, Croazia, Cuba, Cipru, Repubblica Ceca, Danimarca, Djibouti, Dominica, Republica Dominicana, Timor Orientale (Timor-Leste), Ecuador, Egittu, El Salvador, Guinea Equatoriale, Eritrea, Estonia, Eswatini, Etiopia, Fiji, Finlandia, Francia, Gabon, Gambia, Georgia, Germania, Ghana, Grecia, Grenada, Guatemala, Guinea, Guinea-Bissau, Guyana, Haiti, Honduras, Ungheria, Islanda, India, Indonesia, Iran, Iraq, Irlanda, Israele , Italia, Giamaica, Giappone, Ghjordanu, Kazakistan, Kenya, Kiribati, Corea di u Nordu, Corea di u Sud, Kosovo, Kuwait,Kirghizistan, Laos, Lettonia, Libanu, Lesotho, Liberia, Libia, Liechtenstein, Lituania, Lussemburgu, Madagascar, Malawi, Malaysia, Maldive, Mali, Malta, Isule Marshall, Mauritania, Mauritius, Messico, Micronesia, Stati Federati di, Moldavia, Monaco , Mongolia, Montenegro, Maroccu, Mozambique, Myanmar (Birmania), Namibia, Nauru, Nepal, Paesi Bassi, Nova Zelanda, Nicaragua, Niger, Nigeria, Macedonia di u Nordu, Norvegia, Oman, Pakistan, Palau, Panama, Papua New Guinea, Paraguay, Perù, Filippine, Pulonia, Portugallu, Qatar, Romania, Russia, Rwanda, Saint Kitts and Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent and the Grenadines, Samoa, San Marino, Sao Tome and Principe, Arabia Saudita, Senegal, Serbia, Seychelles, Sierra Leone, Singapore, Slovacchia, Slovenia, Isole Salomone, Somalia, Sudafrica, Spagna, Sri Lanka, Sudan, Sudan, Sud, Suriname, Svezia, Svizzera, Siria, Taiwan, Tadjikistan, Tanzania, Tailanda, Togo, Tonga, Trinidad è Tobago , Tunisia, Turchia, Turkmenistan, Tuvalu, Uganda, Ucraina, E Arabi Uniti mirati, Regnu Unitu, Uruguay, Uzbekistan, Vanuatu, Vatican City, Venezuela, Vietnam, Yemen, Zambia, Zimbabwe.

 

Q: Cumu i trasmettitori liganu u studio à u trasmettitore?

 

Ebbè, cunnettanu u studiu cù u trasmettitore attraversu un sistema di ligame Studio Transmitter Link. Dopu chì i radiodiffusori acquistanu è installanu u studio à l'equipaggiu di link di trasmettitore, mandanu i segnali audio è video di a stazione di trasmissione o di a stazione TV (di solitu u segnu trasmessu da u trasmettitore Studio Transmitter Link è l'antenna Yagi Studio Transmitter Link cum'è u trasportatore) à a trasmissione. trasmettitore o trasmettitore TV (di solitu ricevutu da u receptore Studio Transmitter Link) in un altru locu (di solitu altre stazioni radio o TV). 

 

Q: Cumu piglià in prestito un sistema di ligame di trasmettitore di studio?

 

FMUSER vi furnisce l'ultime infurmazione aghjurnata nantu à u studiu à u sistema di ligame di trasmettitore (cumprese foto è video è descrizioni), è questa informazione hè tutta GRATUITA. Pudete ancu lascià u vostru cumentu sottu, vi risponderemu ASAP.

 

Q: Chì hè u prezzu per u studio à u ligame di trasmettitore?

 

U prezzu di u studio à u ligame di trasmettitore di ogni fabricatore è u fabricatore di ligame di u ligame di u trasmettitore di u Studio hè diversu. Se avete abbastanza budget è vulete trasmette segnali audio è video di alta qualità, pudete cunsiderà cumprà da Rohde & Schwarz. U prezzu hè di circa 1.3W USD. Se ùn avete micca un budgetu abbastanza, ma vulete trasmette segnali audio è video di alta qualità, pudete cunsiderà u studiu digitale di FMUSER à u ligame di trasmettitore, u so prezzu hè solu circa 3K USD.

 

Q: Chì bande di microonde licenziate sò tipicamente aduprate?

 

Sopra 40GHz hè permessu in i Stati Uniti. Sicondu a FCC - cliccate per visità, a tecnulugia iniziale hà limitatu l'operazioni di questi sistemi à u spettru radiu in a gamma 1 GHz; ma per via di e migliure in a tecnulugia di u solidu, i sistemi cummerciale trasmettenu in intervalli finu à 90 GHz. In ricunniscenza di sti cambiamenti, a Cummissione hà aduttatu regule chì permettenu l'usu di u spettru sopra 40 GHz (Vede Millimeter Wave 70-80-90 GHz). 

 

Stu spettru offre una varietà di pussibulità, cum'è l'usu in, frà altre cose, sistemi senza fili di cortu-scala, d'alta capacità chì sustenenu l'applicazioni educative è mediche, l'accessu wireless à e biblioteche, o altre basa di dati d'infurmazioni. 

 

Tuttavia, micca tutti i paesi seguitanu stu principiu, FMUSER suggerisce di verificà a banda di spettru radio licenziatu in u vostru paese in casu chì una trasmissione personale illegale accade.

 

 

Migliora a vostra attività di trasmissione radio ora

 

In questa spartera, amparemu chjaramente ciò chì hè u ligame di trasmettitore di studio è cumu funziona, in più cù diversi tipi di ligami STL è studioli cunnessi à l'equipaggiu di ligame di trasmettitore.

 

Tuttavia, truvà u ligame di trasmettitore di studio più economicu per stazioni di radiu ùn hè micca faciule, vogliu dì, i veri cù alta qualità.

 

Fortunatamente, cum'è unu di i migliori produttori di stazioni radio unificate, FMUSER hè capaci di furnisce ogni tipu d'equipaggiu di ligame di trasmettitore di studio, cuntattate u nostru espertu, è uttene e soluzioni radio chiavi in ​​mano chì avete bisognu.

 

Posts Related

 

 

Ti piace ? Sparte lu!

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate