Cumu Funziona a Stazione di Radio FM Broadcast?

A radiu FM hè entrata in a vita di parechje persone è hè a forma di trasmissione più usata. Trasmettenu ogni tipu di prugrammi di sonu di stazioni di radiu per purtà à e persone a gioia di a vita. Tuttavia, sapete cumu a stazione di radiu registra questi soni è face u sonu di u prugramma attraversu a radiu? Questu articulu vi diciarà a risposta attraversu.

 

Cosa hè a stazione di radio FM?

 

A stazione di radiu FM hè una cullizzioni di l'equipaggiu, chì cuntene unu o più Apparecchiatura di trasmissione radio FM. Coprerà u signale radio à una zona geografica per ottene u scopu di cumunicazione sonu cù l'equipaggiu di l'utilizatori. Ci hè parechje forme di radiu FM, cum'è a radiu prufessiunale di a cità, a radiu cumunitariu, u drive in service, a radiu privata, etc. In generale, un pacchettu cumpletu di stazione di radio FM cuntene l'equipaggiu seguenti:

   

  • Un trasmettitore FM
  • Un'antenna dipolo FM prufessiunale
  • Cavo coassiale di 20 m cù connettori
  • Un mixer à 8 vie
  • Dui cuffie monitor
  • Dui parlanti monitor
  • Un processore audio
  • Dui microfoni
  • Dui supporti di microfonu
  • Copertura BOP di dui microfonu
  • Altri accessori necessarii

  

Per mezu di sti dispusitivi, u sonu hè trasfurmatu passu à passu, trasmessu, è infine ricevutu è ghjucatu da a radiu di l'utilizatori. In questi apparecchi, trasmettitore FM, Antenna di trasmissione FM, u cable è a linea audio sò necessarii, è una stazione di radiu ùn pò campà senza elli. L'altri dispositi anu bisognu di decide se aghjunghje à a stazione di trasmissione secondu a situazione specifica.

 

Cumu travaglianu inseme?

 

In l'equipaggiu citatu sopra, u trasmettitore di trasmissione FM hè u dispusitivu elettronicu più impurtante, è altri dispositi elettronici travaglianu intornu. Perchè u trasmettitore di trasmissione FM ùn hè micca solu un equipamentu elettronicu per trasmette segnali radio, ma ancu per quessa, u trasmettitore di trasmissione FM determina ancu a prestazione di stazioni di radiodiffusione in grande misura.

 

Frequenza di travagliu

 

A frequenza di travagliu di u trasmettitore determina a pusizione di frequenza di a stazione radio. Per esempiu, se u trasmettitore trasmette a freccia radio à 89.5 MHz, a pusizione di frequenza di a stazione di radio hè 89.5 MHz. Mentre a radiu hè vultata à 89.5mhz, l'audienza pò sente u prugramma di a stazione di radiu.

 

  

À u listessu tempu, a gamma di freccia di u trasmettitore hè diversu, perchè a banda di freccia FM cummerciale permessa da ogni paese hè diversa. A maiò parte di i paesi utilizanu 88.0 MHz ~ 108.0 MHz, mentre chì u Giappone usa a banda di frequenza 76mhz ~ 95.0 MHz, è certi paesi in l'Europa di l'Est usanu a banda di frequenza 65.8 - 74.0 MHz. A frequenza operativa di u trasmettitore chì cumprate hà bisognu à scuntrà a gamma di banda di freccia cummerciale permessa in u vostru paese.

 

Potenza di travagliu

 

A putenza di u trasmettitore determina a copertura di a stazione di radiu. Ancu s'è a cobertura di a stazione di radiu hè affettata da parechji fatturi, cumprese a putenza di u trasmettitore, l'altitudine di stallazione di l'antenna, u guadagnu di l'antenna, l'ostaculi intornu à l'antenna, u rendiment di u receptore FM è cusì. Tuttavia, a cobertura pò esse stimata apprussimatamente secondu a putenza di u trasmettitore. Questu hè u risultatu di a prova di l'ingegneri di fmuser. In cundizioni specifiche, trasmettitori di diverse putenzi ponu ghjunghje à una tale cobertura, chì pò esse usata cum'è riferimentu per aiutà à selezziunà u putere di u trasmettitore.

 

Procedura di travagliu

 

A stazione di radiu FM ùn funziona micca da un solu dispositivu elettronicu. Ancu se u trasmettitore di trasmissione FM hè l'equipaggiu elettronicu più impurtante, hà bisognu di a cuuperazione di l'altri equipaghji elettronici per cumplettà u cuntenutu di trasmissione normale normalmente.

  

 

U primu hè a produzzione di cuntenutu di broadcast - u cuntenutu di broadcast hè di creà u cuntenutu di u sonu, cumpresa a voce di l'annunciatore, o u persunale mette u sonu di u cuntenutu arregistratu in l'urdinatore. Per stazioni di radiu prufessiunali, ponu ancu avè bisognu di usà mixers è processori di sonu per edità è ottimisà questi cuntenuti di sonu per ottene un cuntenutu di trasmissione megliu.

  

 

Allora ci hè input di sonu è cunversione - u sonu editatu è ottimizatu hè input in u Trasmettitore di trasmissione FM attraversu a linea audio. Per mezu di a modulazione FM, u trasmettitore cunverte a voce scunnisciuta à a macchina in un signalu audio chì pò esse ricunnisciutu da a macchina, vale à dì u signale elettricu chì rapprisenta l'audio cù u cambiamentu attuale. Se u trasmettitore hè equipatu di tecnulugia DSP + DDS, digitalizà u signale di u sonu è migliurà a qualità di u signale di u sonu.

  

  

Trasmissione è ricezione di segnali radio - U trasmettitore di trasmissione FM trasmette segnali elettrici à l'antenna, li cunvertisce in segnali radio è li propaga. Un receptore in a so cobertura, cum'è una radiu, riceve onde radio da l'antenna è li cunvertisce in signali elettrici per a trasmissione à u receptore. Dopu a trasfurmazioni da u receptore, serà trasfurmatu in sonu è trasmessu. À questu puntu, l'audienza pò sente u sonu di a stazione di radiu.

 

Avete bisognu di un sistema di radio Broadcast?

 

Vede quì, site interessatu à creà una stazione di radiu stessu ? Per cumprà l'equipaggiu di radiodiffusione, pudete sceglie Rohde & Schwarz. Sò imprese di punta in l'industria di a radiodiffusione. I so prudutti sò di alta qualità, ma ancu portanu prublemi di costu altu. Se ùn avete micca un budgetu cusì altu, perchè ùn sceglite fmuser ? Cum'è un fornitore d'equipaggiu di radiodiffusione prufessiunale, pudemu furnisce un set di radiu cumpletu è suluzione cù qualità stabile è prezzu bassu. Sè site interessatu, per piacè cuntattateci. Ci sforzemu di fà chì i nostri clienti si sentenu intesu è capitu

Tags

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate