Cumu attaccà parechje televisioni à una sola antenna?

Cumu attaccà parechje televisioni à una sola antenna?

Una antenna hè sempre assai megliu in cuntrastu cù una televisione per cable. Sè vo avete parechje TV in a vostra casa, cum'è a maiò parte di a ghjente, è ùn pudete micca attaccà una antenna diversa cù ogni TV, cusì ci hè una manera in quale pudete sviluppà a cunnessione di parechji Televisioni cù a stessa antenna esterna. .

  

L'usu di un splitter d'antenna pare esse un modu assai faciule per stabilisce una cunnessione di numerosi TV cù una sola antenna. Ma diminuite un cable coaxial sulitariu da una antenna esterna à a vostra TV ùn hè micca un compitu basicu. In più, sè vo aduprate un coaxial di bassa qualità, ci hè una perdita di signali in u modu chì u cable coaxial corre in a vostra casa.

  

Prucessu stepwise per stabilisce una cunnessione

   

Cunnette più TV à una sola antenna

  

Sceglie un cable coaxial

  

A scelta di u tipu di cable coaxial hè impurtante mentre stabilisce una cunnessione di parechje TV cù una sola antenna. Allora s'è vo vulete sceglie un cable coaxial, hè sempre megliu andà cù i cavi basati in ramu, postu chì assicuranu chì ci hè una perdita di signale bassa in paragunà à l'altri cavi.

  

Sceglie un cable coaxial

  

Un cable di cablaggio hè digià datu cù l'antenna. Pudete ancu aduprà quellu cable per stabilisce a cunnessione, ma a qualità di stampa ùn hè micca prumessa cun ellu. Aduprà un cable coaxial propiu vi aiuterà à ottene signali di bona qualità ancu s'ellu utilizate una sola antenna per cunnette i televisori di tutta a vostra casa.

Sceglie un cable coaxial

Un cable di filatu hè digià datu cù l'antenna Pudete ancu aduprà quellu cable per stabilisce a cunnessione, ma a qualità di stampa ùn hè micca prumessa cun ella. Aduprà un cable coaxial propiu vi aiuterà à ottene signali di bona qualità ancu s'ellu utilizate una sola antenna per cunnette i televisori di tutta a vostra casa.

Sceglie u tipu d'antenna adattatu

A scelta di l'antenna interna è esterna dipende da e regule è regulamenti di a vostra zona. Sè avete permessu di avè una antenna esterna, allora hè megliu acquistà una antenna esterna multidirezionale per stabilisce una cunnessione in tutta a vostra casa.

  

Hè duvuta à u mutivu chì l'antenni all'aperto sò spessu muntati anu sopra à a terra cum'è i signali sò spargugliati in u spaziu, cusì hè megliu chì a vostra antenna hè presente in u spaziu per una megliu ricezione di dui signali.

   

Ma ùn significa micca chì ùn pudete micca avè una antenna interna Una putente antenna interna pò ancu esse una fonte di furnimentu di signale per i vostri TV. Pudete ancu aghjunghje unu o dui gradi cù l'antenna interna unica è uttene una altra antenna per l'altru TV, rispettivamente.

   

Avà simu pronti cù l'antenna propria è u cable coaxial. U prossimu passu hè di stabilisce una cunnessione di l'antenna cù tutti i TV intornu à a vostra casa.

Installazione di l'antenna

Supponete chì installate una antenna esterna chì a pusizione di l'antenna deve esse tenuta in cunsiderazione. Per questu scopu, pudete aduprà una bussola per puntà a vostra antenna in a direzzione di a torre di trasmissione. Hè spessu dettu chì pudete mette l'antenna multidirezionale esterna in ogni pusizione è direzzione chì ti piace. Eppuru, ancu l'antenni multidirezionali esterni funzionanu u megliu se l'avete postu in l'orientazione propria di u canali di trasmissione.

  

Installazione di l'antenna

  

Quandu a vostra antenna TV hè stata installata, avete bisognu di fà una scansione manuale in u vostru TV per verificà quanti canali pudete accede da una direzzione specifica di l'antenna. Utilizà un amplificatore aiuta à accede à più canali TV, ma hè cunsigliatu di fà una scansione di canali senza usà un amplificatore prima.

Sceglie u tipu di amplificatore ghjustu

Una antenna interna hà un amplificatore presente per rinfurzà i signali; però, cù una antenna esterna, avete bisognu di un amplificatore per migliurà u so travagliu. Esclusivamente ci sò dui tipi di amplificatori, questi sò pre-amplificatori è amplificatori di distribuzione.

  

Sceglie u tipu di amplificatore ghjustu

  

I pre-amplificatori sò cunnessi trà u cable coaxial è l'antenna. Hè stallatu per rinfurzà i signali catturati da l'antenna prima ch'ella sia ricevuta da a TV. L'amplificatori di distribuzione sò aduprati s'è no cunnessu parechji dispositi cù una sola antenna. Migliura a forza di u signale mentre divide u signale ugualmente per tutti i dispositi. In u nostru casu, avemu aduprà un amplificatore di distribuzione.

Sceglie u splitter di signale

Pudete aduprà un splitter bidirezionale o tridirezionale Splitter 2 way hè un splitter equilibratu è permette a cunnessione à i dui estremità. Hà dui porti per cunnette i cavi coaxiali cun ellu. Un splitter à trè vie hè generalmente sbilanciatu è hà trè porti per attaccà i cavi coaxiali. A perdita di u signale si faci attraversu tutte e cunnessione di u splitter à trè vie.

  

Un splitter equilibratu di trè vie hè ancu dispunibule, chì mostra chì a perdita di signale hè diminuita da ogni portu coaxial. Dunque, a scelta di splitter chì andate à cumprà dipende da u numeru di cunnessione chì vulete stabilisce cù u splitter.

  

Sceglie u splitter di signale

  

Un splitter divide u signale ugualmente in tutti i vostri TV. Allora una volta chì avete attaccatu u maglione à a vostra TV, hè cunsigliu di fà una scansione manuale di canali nantu à a vostra TV per verificà chì quanti segnali hè u vostru splitter di signale caduta.

  

Questu hè cumu parechje TV sò cunnessi à una sola antenna cù un cable coaxial, una antenna esterna, un amplificatore è splitters di signali.

   

Procedura rapida per cunnette più TV cù una sola antenna

  

1. Get un splitter coaxial cumminatu è cable. Hà parechji porti per l'attaccamentu di parechji cables cummirciali per stabilisce una cunnessione di parechje TV cù una sola antenna di ricezione.

 

2. U sicondu passu hè a piazza di a vostra antenna. Munta l'antenna esterna u più altu pussibule per una megliu ricezione di u signale.

  

3. Aduprate un unicu cable coaxial chì scorri da l'antenna in i splitters è dopu cunnette parechji cavi coaxial cù ogni dispusitivu TV.

  

4. A durata di u cable coaxial deve esse aumentata, ancu secondu a vostra necessità di cunnette tutte e TV hè intornu à a vostra casa cù una sola antenna.

  

5. Hè cunsigliatu à assicurà i cables coaxial in lochi u più altu pussibule in modu chì tù ùn trip over elli, o u cable coaxial ùn cumparisce micca in forma di un ciclu, chì i risultati pèrdita signali. A maiò parte di i cavi coaxiali sò tenuti u più vicinu à u tettu pussibule.

   

A sintonizazione manuale deve esse fatta nantu à ogni televisore per circà i canali TV richiesti. Sè avete à cunnette tutti i TV hè in tuttu u bastimentu, allura hè cunsigliatu à aduprà più di un splitter. Ma a qualità di u cable coaxial deve esse perfetta; altrimenti, a qualità di l'imaghjini ùn hè micca garantita cù ogni televisore.

  

Chì ghjè u cumpunente più impurtante per fà parechje cunnessione?

    

U cumpunente più impurtante di a cunnessione TV è antenna hè u splitter di signale. Siccomu u cable coaxial utilizatu in u raccordamentu hè impurtante, u splitter di signale hè più impurtante. Hè un dispositivu utilizatu per distribuisce i segnali chì venenu da l'antenna in tutti i vostri dispositi cù l'aiutu di un cable coaxial. Hè custituitu di parechje resistenze chì aumentanu i segnali chì venenu da l'alimentatori di l'antenna è chì si movenu versu i receptori TV.

  

cumpunente impurtante per fà parechje cunnessione

  

Ci hè una gamma di freccia fissa chì un splitter di signale permette di passà per ellu. Allora, prima di cumprà un splitter di signale, duvete verificà a so frequenza in quantu à a vostra antenna. Un splitter di signale hè custituitu di aluminiu face più durable è ligeru.

  

cunchiusioni

  

Cusì pudete cunnette parechje TV cù una sola antenna cù un cable coaxial di bona qualità è un splitter di signale. Hè cunsigliatu di utilizà un amplificatore direzzione per aumentà a forza di u signale chì vene da l'antenna.

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate