Lista di l'equipaggiu di trasmissione FM menu per i principianti

Lista di l'equipaggiu di trasmissione FM per i principianti

  

Prima di mette a vostra stazione di radiu FM in l'aria, avete bisognu di piglià assai decisioni riguardanti l'equipaggiu di trasmissione FM. Di solitu ùn ci hè micca una risposta fissa nantu à l'scelte di l'equipaggiu di a stazione di radiu, perchè ognunu hà esigenze di trasmissione diverse.

  

Tuttavia, hè frustrante sè site un principiante FM à a radiodiffusione, soprattuttu quandu site di fronte à una massa di equipaghji di stazioni radio.

  

Ùn vi preoccupate, è avemu preparatu una lista di u minimu equipamentu di stazioni di radiu, stazioni di studio per aiutà vi.

  

Continuemu à spiegà !

  

Truvate l'equipaggiu di trasmissione FM menu utilizatu in a stazione di radio? Eccu a Lista!

  

Per custruisce una stazione di radiu FM cumpleta, avete bisognu di almenu dui tippi d'equipaggiu di stazione di radiu: equipamentu di radiodiffusione di stazioni di radio è equipamentu di studio radio.

  

Equipamentu di trasmissione di a stazione di radio

1 # Trasmettitore di trasmissione FM

  

FM Broadcast Transmitter hè u core di l'equipaggiu di trasmissione FM in a stazione di radiu FM, è hè adupratu per cunvertisce i segnali audio in segnali RF.

  

Per un principiante in a radiodiffusione, avete bisognu di cunsiderà quale avete da furnisce servizii di trasmissione, allora duvete attente à i paràmetri RF cum'è a putenza di output, a gamma di frequenza, etc. è l'indicatori audio cum'è SNR, distorsione stereo.

  

2 # Antenna di trasmissione FM

  

L'antenna di trasmissione FM hè ancu un equipamentu impurtante di a stazione di radiu, è hè aduprata per trasmette i segnali RF à i ricevitori FM.

  

Siccomu l'antenni di trasmissione FM influenzanu a qualità di i signali RF à una grande estensione, cusì duvete fucalizza nantu à a qualità di l'antenna di trasmissione FM, cumprese u so guadagnu, polarizazione, tippi, direzzione, etc. Allora pudete fà un usu sanu.

  

3 # Cavi è Connettori RF

   

I cavi è i connettori RF sò aduprati per cunnette diverse apparecchiature di trasmissione FM. Inoltre, puderia influenzà l'efficienza di trasmissione di tutti i sistemi RF.

  

Per esempiu, pò assicurà chì l'infurmazioni di trasmissione pò esse trasmesse à a stazione di radiu FM chjaramente.

  

Equipamentu di Studio Radio

1 # Processore audio

   

U processatore audio hè un equipamentu impurtante di stazioni radio in a stazione di studio radio. Hè situatu in a parte in u modu di trasmissione di signali. 

  

Puderà assai aiutà à migliurà a qualità di u sonu rimuovendu l'equalizazione in i segnali audio, rinfurzendu l'esperienza di ascolta, etc.

  

2 # Mixer Console

  

A cunsola di mixer pò aiutà à processà i segnali audio cum'è previstu. Per esempiu, s'ellu ci sò dui cantanti è cantanu cù dui microfoni, pudete cumminà i so soni inseme è uscita.

  

Inoltre, a cunsola di mixer hà parechje altre funzioni di processazione audio. Pudete ottene elli attraversu i buttoni nantu à questu.

  

3 # Monitor Headphones

  

Di sicuru, avete bisognu di cuffie di monitor. Ùn importa micca quandu si registra o ascolte di novu i dischi, l'auriculare di u monitoru pò aiutà à truvà u rumore o un altru sonu indesideratu.

  

4 # Micròfoni è Stand di Micrufonu

  

Ùn ci hè dubbitu chì avete bisognu di un equipamentu di stazione di radiu utilizatu per a registrazione, vale à dì i microfoni. I microfoni di alta qualità ponu purtà u sonu più autenticu è restauratu è migliurà a qualità di i prugrammi radiu.

  

L'equipaggiu di trasmissione FM sopra hè u minimu equipamentu chì avete bisognu per custruisce una stazione di radiu FM. Quandu gestite a vostra stazione di radiu FM per un tempu, probabilmente generà più esigenze, è pudete arricchisce a lista di l'equipaggiu di a stazione di radiu per furnisce servizii di trasmissione multiplicate.

  

FAQ

1. Q: I servizii di trasmissione FM sò illegale?

A: Iè, sicuru, ma dipende da i vostri rigulamenti di trasmissione locale.

  

Prima di inizià i vostri servizii di trasmissione FM, duvete cunsultà prima l'amministrazione di regulazione è cunfirmà ciò chì deve esse 

2. Q: Cosa hè a gamma di Frequency FM?

A: 87.5 - 108.0 MHz, 76.0 - 95.0 MHz, è 65.8 - 74.0 MHz. 

  

Diversi paesi sò distinti cù a gamma di frequenza FM. 

  • A banda di trasmissione FM standard: 87.5 - 108.0 MHz
  • A banda di trasmissione FM Giappone: 76.0 - 95.0 MHz
  • A banda OIRT aduprata principalmente in l'Europa di l'Est: 65.8 - 74.0 MHz 

3. Q: Chì ghjè a Polarizazione di l'antenna di trasmissione FM?

A: Polarizazione si riferisce à l'onda trasversali chì specifica l'orientazione geomètrica di l'oscillazioni.

  

In generale, polarizazione sò spartuti in 3 tipi: verticale, horizontale è circular. A polarizazione di l'antenna di trasmissione è di l'antenna di ricezione deve esse cumminata.

4. Q: Quantu custa per inizià una stazione di radio FM?

A: Circa $ 15000 per inizià i servizii di trasmissione.

  

Per una stazione di radiu FM tradiziunale di bassa putenza, forse avete bisognu di $ 15000 per inizià è $ 1000 sò usati per mantene. Ma dipende di i tipi chì sceglite, se sceglite di principià cù u minimu equipamentu, ùn hè micca dubbitu chì u costu serà ridutta assai.

  

cunchiusioni

  

In questa pagina, amparamu u minimu equipamentu di trasmissione FM necessariu per custruisce un equipamentu di stazione di radiu FM, cumprese l'equipaggiu di trasmissione di stazioni di radiu è l'equipaggiu di studio radio.

  

U cuntenutu citatu sopra hè utile per i principianti, perchè vi aiuta à riduce i costi inutili, è à custruisce a stazione di radio rapidamente à u minimu budgetu.

  

FMUSER hè unu di i principali produttori di apparecchi di trasmissione in Cina, cuntattate u nostru squadra di vendita è uttene l'ultime citazioni di u nostru equipamentu di trasmissione, i migliori prudutti, i migliori prezzi!

Tags

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate