Guida di Startup per un Drive Through Theatre Buildup

Covid-19 hà purtatu una grande perdita finanziaria à i cinemas in u mondu, ovviamente, hè ancu u mutivu principale per chì a maiò parte di i cinemas sò stati chjusi, allora cumu si intrattene a ghjente in l'era Covid? Cumu guadagnà grandi profitti da i clienti di u cinema? In questa parte, vi mustraremu alcuni fatti interessanti nantu à i cinema drive-through, cumpresu cumu custruisce un teatru drive-through è pochi pezzi d'equipaggiu necessarii cum'è un trasmettitore radio, antenne, etc.

  

 

CONTENT

  
  

Custruite u vostru propiu cinema? Eccu ciò chì avete bisognu!

  

Sè simu in i scarpi di l'operatore di u teatru drive-in, hè abbastanza necessariu per avè un capiscenu cumpletu di ciò chì deve fà è ciò chì avemu prima di inizià u nostru pianu di start-up per un cinema. Per esempiu, sè vo vulete uperà cun successu un teatru drive-in, fate sempre queste dumande:

  

  • Cumu custruisce u mo propiu teatru?
  • Cumu sceglite u megliu equipamentu di trasmissione?
  • Cumu cunnette quellu equipamentu?
  • Quale hè chì vende u pacchettu di l'equipaggiu per u teatru drive-in?
  • Etc.

  

In verità, quasi tutti i paesi sò affettati da COVID-19, centinaie di millaie di cinema sò stati chjusi per via di a pandemia di covid-19 è di e pulitiche lucali. Tuttavia, in certi paesi cum'è l'Oman, u cinema drive-through hà guadagnatu pupularità trà i fan di cinema una volta di più offrendu un locu per e persone per gode di u tempu di film in questa nova era di covid. Ebbè, questu hè ancu u megliu tempu s'è vo vulete fà prufitti operandu un cinema drive-through.

  

Prima di tuttu - trova un locu bellu per u vostru teatru

 

Se vulete a megliu sperienza di visione di filmi per i vostri clienti (o amparà feedbacki pusitivi da elli), hè assai impurtante di localizà un bellu locu per l'accumulazione di cinema drive-in. Un bellu locu di custruzzione di teatru pò aiutà à aumentà i vostri ingressu è, sicuru, evite parechji prublemi. Continue à leghje per amparà di più!

 

Dopu - custruite a vostra propria stazione di radiu di teatru

  

Una stazione di radiodiffusione significa quasi tuttu per u vostru teatru drive-in (ancu se u locu va sopra tuttu). Ci hè dui motivi principali per chì una stazione di radiu hè necessariu:

 

  1. Una stazione di radiu significa un locu speciale per trasmette l'audio di filmi à i nostri clienti, chì hè strettamente ligatu à qualchì equipamentu di stazioni di radiu necessariu cum'è trasmettitori di radiu FM. Se ùn avemu micca una stazione di radiu per u cinema drive-in, bè, ùn hè ancu chjamatu cinema, ma solu una mostra per i visitori.
  2. Cum'è l'avemu menzionatu sopra, ci hè bisognu di qualchì equipamentu di stazione di radio, bè, s'ellu circhemu un incrementu considerableu di l'ingudu operandu un teatru drive-in, allora perchè ùn avè micca un equipamentu di trasmissione di alta qualità sopra quelli di basura? Ogni pruprietariu di successu di un teatru drive-through sapi chì per avè l'audio di a visualizazione di a megliu qualità da a radio di a vittura, l'equipaggiu di stazione di radio di alta qualità cum'è trasmettitore di radio FM, antenne di trasmissione radio è accessori d'antenna sò necessarii. 

  

L'equipaggiu di trasmissione di alta qualità generalmente significa una qualità megliu in a visualizazione di l'audio, ma più caru in costu, è hè per quessa chì a maiò parte di i cumpratori venenu per FMUSER per cumprà l'equipaggiu di stazione di radio per u so teatru drive-in, tutte e creazioni FMUSER sò di alta qualità è low cost. , cuntattate i nostri esperti RF se avete bisognu di qualcunu di quellu equipamentu.

 

Parte extra: Sapete cumu funziona un trasmettitore FM?

 

U signale audio hè trasmessu da u lettore DVD o PC à u trasmettitore di trasmissione FM, è hè cunvertitu in un signalu RF in u trasmettitore FM è dopu trasmessu attraversu l'antenna. L'antenna di a radio di a vittura riceverà u signale RF. Infine, a radiu cunvertisce u signalu RF in un signalu audio è emette u sonu.

 

Plus - ùn vi scurdate di l'equipaggiu di proiezione
 

Avemu bisognu di cumprà l'equipaggiu di proiezione per un cinema drive-in, cumprese:

 

  • Proiettore Video
  • Screen
  • Altri accessori necessarii

 

Parte extra: Sapete cumu funziona un proiettore?

 

U projector riceve u signale di l'imaghjini da u lettore DVD o PC, u cunvertisce in luce, è u decompone in a luce di rossu, verde è blu. Cumminendu i trè tippi di luce, i ritratti sò sintetizzati è prughjettati nantu à u screnu. 

 

Last but not least - amparà da i vostri cuncurrenti

 

Last but not least - sapete ciò chì avete bisognu è ciò chì fà

 

Cunsiglii da FMUSER: stà sempre chjaru se pensate à un drive-in l'affari di u teatru. Hè impurtante di localizà i vostri scopi, per quessa, ci vole à piglià 3 passi:

 

Passu 1. Sapete quale avemu serve per

 

Determina u mudellu di cummerciale di u teatru drive-through, per esempiu, se a maiò parte di i nostri clienti di u scopu sò imprenditori cù i zitelli, u nostru tema di u teatru pò esse cuncepitu cù culori freschi, i cartoni ponu esse a serie più pupulare offerta ogni ghjornu, è ogni decoru pò esse. esse cum'è stile Disney. Dunque, avete investigazioni di interessu cinematograficu in l'area di u vicinatu prima di altri piani di buildup.

  

Passu 2. Sapete i nostri cuncurrenti

  

Solu cunnoscendu sè stessu è i vostri cuncurrenti pudete spiccà in a cumpetizione. Avete bisognu di sapè quanti cuncurrenti ci sò vicinu à voi; Cumu i vostri cuncurrenti operanu i so teatri drive-in; Chì vantaghji avete nantu à i vostri cuncurrenti, etc.

   

Step 3. Sapete cumu fà prufitti

  

Avete bisognu di sapè ciò chì custituisce i rivenuti di u teatru drive-through. L'aghjustamentu puntuale di a vostra strategia di prezzu pò permette di ottene un vantaghju competitivu in u prezzu.

   

Per fà una cunclusione, questi sò i fatti chì avete bisognu di sapè s'è vo site prontu à uperà un teatru drive-in. Ricurdatevi sempre di i risichi in l'affari è assicuratevi di avè una cunniscenza più clara di l'industria di u teatru drive-through chì vi pò aiutà à fà megliu affari in servizii di trasmissione drive-in. 

  

Vultà à u CONTENT

 

 

Cumu sceglite a terra è u megliu equipamentu per u cinema drive-in ?
 

Dopu chì a direzzione hè chjara, pudete cumincià à cumprà equipamentu di stazione di radiu per u vostru cinema drive-through. Ma assai operatori affruntà a quistione, chì tipu d'equipaggiu hè u megliu? Ùn vi ne preoccupate, a risposta hè in i seguenti.

 

Hè impurtante di selezziunà un pezzu di terra adattatu
 

Questa terra hè induve u vostru teatru di vittura hè situatu. Sè avete bisognu di un teatru drive-in chì pò accoglie 500 vitture, avete bisognu di 10-14 ettari di terra. Tuttavia, suggeremu di principià cù un pezzu di terra chì pò accoglie 50 veiculi, chì ponu aiutà à accumulà sperienza à un costu più bassu. À u listessu tempu, u pezzu di terra deve risponde à e seguenti cundizioni:

 

  • Meno ostaculi sò megliu - ùn deve esse micca troppu ostaculi intornu, o a qualità di trasmissione audio serà affettata. Pudete pruvà à truvà un tali pezzu di terra in a campagna perchè ci sò pochi edifici, è u so affittu hè spessu assai più prezzu di quellu in a cità, chì pò salvà assai costi per voi.

  • L'edificazioni tempuranee sò permesse - L'edificazioni tempuranee sò permesse vicinu. Per esempiu, una stanza di cuntainer pò esse custruitu per facilità u vostru uffiziu di ogni ghjornu è a cullizzioni.

  • U clima lucale hè stabile - Evite una vittoria forted in stu locu, perchè u ventu forte dannu u screnu.

  • I fiumi vi causaranu prublemi - Se ci sò fiumi vicinu, chì significa chì ci saranu assai mosquitos, affettendu l'esperienza di vista di e persone; À u listessu tempu, hè faciule d'avè prublemi di sicurità per e famiglie cù i zitelli. Quessi avarà un grande impattu nantu à u vostru funziunamentu di u teatru drive-in.

  • Reduce u tempu passatu nantu à a strada - U teatru drive-in deve esse in 15-20 minuti da a cità perchè tutti ùn volenu passà troppu longu in a strada.

  • Hè megliu se ci sò luci di strada vicinu - Se u vostru teatru drive-in hè situatu in un locu cumpletamente scuru, avete bisognu di gastru assai soldi per l'illuminazione; Se ci sò luci di strada vicinu, pudete salvà assai di u costu.

  • A terra hè solu per parcheghju? - In fatti, l'ingaghjamentu di u bigliettu cuntene solu una piccula parte di u prufittu in i teatri drive-through, perchè hè un modu per attruverà u trafficu di e persone. È u prezzu di u bigliettu ùn deve esse micca troppu altu. A maiò parte di l'altri prufitti venenu da i stands di cuncessione, chì ponu vende snacks è ghjochi di tavola, in particulare per e famiglie cù i zitelli. Per quessa, avete ancu bisognu di stallà qualchi cuncessione stands. Ùn pò micca solu aiutà à purtà più prufitti, ma ancu aiutà à furmà e caratteristiche di u cinema drive-through è attirà più persone per fighjà i filmi quì.

 

Una bona terra pò furnisce à e persone una grande sperienza di vista è riduce a pressione è a difficultà di a vostra operazione. Dunque, passanu più tempu per truvà a terra, chì pò aiutà à riduce assai prublemi in u futuru.

 

Sceglite l'equipaggiu di stazione radio per u teatru drive-in
 
  • Trasmettitore di radiu FM - U trasmettitore di radiu FM hè adupratu per cunvertisce u signalu audio in un signalu RF, è trasmette à l'antenna FM, è l'antenna FM trasmette u signale RF. Dunque, per u trasmettitore di trasmissione FM, i parametri audio sò particularmente impurtanti. Pudemu cunnosce a prestazione di trasmissione audio di u trasmettitore FM da i seguenti parametri audio:

 

    • High SNR hè utile - Rapprisenta u rapportu signale-à-rumore, chì si riferisce à u rapportu di a putenza di u signale à a putenza di u rumore in u sonu trasmessu da u trasmettitore di radiu FM. Se u Trasmettitore di radiu FM cù un altu SNR hè utilizatu in u teatru drive-in, u sonu in u sonu di output serà menu. Per un trasmettitore FM, SNR deve esse più altu di 40 dB.

    • Avete bisognu di una distorsione bassa - Significa chì quandu u trasmettitore converte u signalu audio, una parte di u signale originale cambia. A più alta hè a rata di distorsione, u più grande u rumore in u sonu di output. Per Trasmettitori di radiu FM, a distorsione ùn deve esse più altu di 1%. Cù un tali trasmettitore FM, hè difficiule per l'audienza à sente u sonu in u sonu di output.

    • High Stereo Separation hè sempre megliu - Stereo hè una cumminazione di canali left è right. A separazione stereo hè un paràmetru per misurà u gradu di separazione di i dui canali. A più alta a separazione stereo, u megliu l'effettu stereo. Per un Trasmettitore di trasmissione FM, a separazione stereo più alta di 40dB hè accettata. FMUSER hè un prufessiunale Produttore d'equipaggiu di trasmissione radio FM. Furnemu trasmettitori FM di bassa putenza cù alta separazione stereo, chì ponu ghjunghje à 55dB. Utilizendu tali Trasmettitori stereo FM per i cinema drive-through ponu dà à l'audienza una sperienza stereo cum'è in u cinema. Per saperne di più >>

    • A Risposta di Frequenza larga è stabile ùn hè micca male - A risposta di frequenza si riferisce à a gamma di frequenza audio chì un trasmettitore FM pò riceve. Stu paràmetru hè cumpostu di dui valori, u primu rapprisenta a gamma di freccia, è l'ultime significa l'amplitude di u cambiamentu di sonu. Per u trasmettitore di radiu FM, a gamma di risposta di frequenza deve esse più larga di 50Hz-15KHz, è a gamma di cambiamentu deve esse menu di 3dB. Un tali Trasmettitore di radiu FM pò trasmette un signalu audio stabile, è l'audienza ùn hà micca bisognu di aghjustà u voluminu da u tempu à u tempu.

 

In una parolla, avemu bisognu di un trasmettitore FM cù SNR più altu di 40dB, distorsione più bassa di 1%, separazione stereo più alta di 40dB, è una risposta di frequenza larga è stabile per u teatru drive-in.

 

  • Antenna FM - l'antenna FM hè un cumpunente utilizatu per trasmette u segnu RF. Dunque, l'antenna deve esse cumpatibile cù u trasmettitore per fà chì u trasmettitore di trasmissione FM è l'antenna FM funzionanu normalmente. Dunque, avete bisognu di fucalizza nantu à questi parametri di l'antenna FM: A putenza massima di input, Frequency and VSWR, and Directionality.

 

    • A putenza massima di input deve esse abbastanza - Quandu selezziunate u Antenna FM, Avete bisognu di nutà chì a putenza massima di input deve esse più di u putere di u Trasmettitore di trasmissione FM. Altrimenti, l'antenna FM ùn funziona micca bè è u cinema drive-in ùn pò micca esse operatu.

    • Avete bisognu di una Frequenza propria - A frequenza di u Antenna FM duverebbe copre u trasmettitore FM, o u signale ùn pò micca esse radiatu è u trasmettitore FM si romperà. È u vostru costu di mantenimentu aumenterà assai.

    • Un VSWR bassu hè megliu - VSWR riflette l'efficienza di u travagliu Antenna FM. In generale, VSWR hè accettatu s'ellu hè più bassu di 1.5. Un VSWR troppu altu pruvucarà u trasmettitore FM à rompe, aumentendu u costu di mantenimentu di l'operatore.

    • Direzionalità - antenne FM sò divisi in dui tipi: omnidirezionale è direzzione. Determina in quale direzzione a radiazione hè più cuncentrata. Per un antenna FM omnidirezionale, irradia ugualmente in tutte e direzzione. U tipu d'antenna deve esse basatu annantu à u locu chì u trasmettitore FM si trova in u cinema drive-in.

 

In tuttu, duvemu applicà una antenna FM cù una putenza d'ingressu massima sufficiente, una frequenza propria, un VSWR menu di 1.5, è una direzzione adatta per guidà à traversu u filmu.

 

Sceglite l'equipaggiu di proiezione per u teatru drive-in
 

  • duvet - U prughjettore ghjoca u rolu di ghjucà i filmi. U tipu di proiettore dipende da u tipu di film chì avete bisognu di ghjucà. Per esempiu, sè vo vulete ghjucà vechji filmi, avete bisognu di cumprà un projector 3.5mm. Se vulete ghjucà qualchi filmi novi, avete da cumprà un projector chì sustene l'alta risoluzione per ghjucà una stampa chjara.

 

  • Screen - Qualessu tipu di schermu per cumprà dipende da parechji fatturi

 

    • Dimensione di u parcheghju - Se u parking hè assai grande, avete bisognu di cumprà un schermu particularmente grande, o parechje schermi grande per chì tutti l'audienza ponu vede a film. Per un cinema drive-through chì accoglie 500 vitture, ponu esse richiesti dui schermi 16mx8m.

    • Clima lucale - U clima lucale presenta esigenze per a prestazione protettiva di u screnu. Per esempiu, in i zoni custieri cù u ventu frequente, a schermu deve avè una bona resistenza di u ventu per riduce i danni à u screnu.

 

Solu cù u megliu equipamentu pò u vostru cinema drive-through furnisce una bona sperienza di vista per l'audienza, perchè u vostru teatru pò opera per un bellu pezzu.

 

Vultà à u CONTENT

 

 

Cumu installà l'equipaggiu bè?
  

Hè ora di custruisce u vostru propiu teatru di vittura cù questi pezzi d'equipaggiu. Hè eccitante, ùn hè micca? Tuttavia, avete sempre bisognu di calmà prima, perchè ci sò parechje cose chì deve esse nutatu durante u prucessu di stallazione.

 

Durante a stallazione, a parte più impurtante hè a cunnessione di equipamentu di stazioni radio. Prima di tuttu, avete bisognu di sceglie un locu per installà una torre di radiu in u teatru di l'auto, in modu chì u signale RF pò copre tuttu u teatru di l'auto quant'è pussibule.

  

I passi rimanenti sò assai sèmplice. Basta à mette u trasmettitore FM nantu à a torre di radiu, fissà l'antenna FM in a torre di radiu, è dopu cunnette u Trasmettitore di radiu FM e Antenna FM cù i cavi. Quandu ghjucate un filmu, cunnette l'alimentazione, cunnette l'urdinatore o u lettore DVD cù l'interfaccia audio in u trasmettitore FM, è cunfigurà u trasmettitore di radiu FM per trasmette u sonu à l'audienza. Tuttavia, ci sò qualchi punti da nutà:

 

  1. Prima cunnette u Antenna FM cù u Trasmettitore di trasmissione FM bè, o u trasmettitore FM sarà ruttu è u vostru costu di mantenimentu cresce.

  2. L'interfaccia di u Trasmettitori di radiu FM culligatu à i cables deve esse guardatu seccu è waterproof.

  3. Cunfirmà chì a frequenza di u Antenna FM currisponde à a frequenza di trasmissione di u trasmettitore FM.

  4. lu Trasmettitore di radiu FM deve esse alluntanatu da a terra almenu 3 metri, è ùn ci sò micca barriere à 5 metri di l'ambienti circundante.

  5. E misure di prutezzione di i fulmini deve esse pigliate per a torre di trasmettitore di radiu per evità danni à u Antenna FM e lu Trasmettitore di trasmissione FM.

  6. lu Antenna FM deve esse fermamente fissatu nantu à a torre di trasmettitore radio.

 

A cunnessione di l'equipaggiu di prughjezzione hè ancu assai simplice. Solu bisognu di cunnette l'urdinatore o u lettore DVD cù l'interfaccia video nantu à u projector è cunfigurà l'urdinatore o u lettore DVD, allora pudete inizià à ghjucà i filmi di film.

 

Se ci hè qualchì prublema in a custruzzione di u vostru teatru drive-in, per piacè cuntatta ci è vi aiuteremu attraversu a guida di installazione remota.

 

 

Induve cumprà l'equipaggiu per Drive Through Cinema Theatre?
 

Avà site solu un fornitore d'equipaggiu affidabile luntanu da u vostru propiu teatru drive-in. Un fornitore affidabile ùn pò micca solu furnisce l'equipaggiu cù prestazioni eccellenti è prestazioni di altu costu, ma ancu furnisce solu suluzione prufessiunale è guida per riduce u vostru costu di compra è mantenimentu di prudutti.

 

FMUSER hè un fornitore cusì affidabile. Hè u megliu fornitore di stazioni radio in Cina. Puderà furnisce un pacchettu cumpletu di l'equipaggiu per i cinema drive-in, cumprese a pacchettu di l'equipaggiu di trasmissione radio per i teatri drive-in in vendita è un pacchettu d'equipaggiu di proiezione per i teatri drive-in in vendita. È sò accessibili per quelli chì anu un budgetu limitatu. Videmu u cumentu da un cliente fideli di FMUSER.

 

"FMUSER m'hà veramente aiutatu assai. Aghju affruntatu difficultà à custruisce a stazione radio di bassa putenza per un cinema drive-in, cusì aghju dumandatu aiutu à FMUSER. M'hanu rispostu rapidamente è facenu una suluzione cumpleta per mè à un prezzu veramente accessibile. Per un bellu pezzu, ancu in i zoni caldi è umidi cum'è l'Indonesia, ùn ci era micca prublema di fallimentu di a macchina. FMUSER hè veramente affidabile ". 

 

——Vimal, un cliente leale di FMUSER

 

Vultà à u CONTENT 

 

 

FAQ
 

Chì licenze sò necessarie per operare un teatru drive-in?

In generale, avete bisognu di dumandà una licenza di radio privata è una licenza per vede filmi, altrimenti, pudete affruntà ammende enormi per prublemi di copyright. Sè avete stallatu alcuni stands di cuncessione, pudete avè bisognu di dumandà una licenza cummerciale per vende i prudutti currispondenti.

 

Chì sò i vantaghji di guidà à traversu u teatru?

U teatru drive-through pò dà à l'audienza un spaziu per esse solu cù a so famiglia è l'amichi, è gode di u tempu di vede filmi inseme senza esse disturbatu da a voce di l'altri. À u listessu tempu, durante a pandemia, u spaziu indipendente è privatu mantene una certa distanza suciale trà l'audienza è l'altri assicura a salute è a sicurità.

 

Quantu putere trasmettitore di radiu FM hè adattatu per guidà in u cinema?

A putenza di u trasmettitore di radiu FM dipende da a dimensione di u vostru cinema drive-in. Per esempiu, sè vo vulete uperà un teatru drive-in chì accoglie 500 vitture, pudete bisognu di un Trasmettitore di trasmissione FM 50W, cum'è FMT5.0-50H e FU-50B da FMUSER.

 

Quantu costa per inizià un teatru drive-in?

Se vulete principià un teatru drive-in di 10-14 ettari, pò custà circa 50000 dollari per preparà tutti l'equipaggiu più basicu, vale à dì un set di apparecchi di trasmissione radio per a trasmissione di u sonu, un set di equipamentu di proiezione di film, è altri accessori necessarii.

 

Quale hè u mercatu di destinazione di u drive through theater?

U scopu di u teatru drive-through copre tutte l'età. Ma pudete fucalizza nantu à quelli chì piacenu i filmi antichi. Perchè u teatru drive-through era u più populari in l'anni 1950 è 1960, l'audienza chì vive in quellu tempu preferirà vede filmi in i teatri drive-through. Dunque, seranu u mercatu di destinazione principale per voi.

 

Chì equipamentu hè necessariu in u teatru drive-in?

Per uperà un teatru drive-in richiede un pezzu di terra abbastanza grande, un lettore DVD o un computer, un trasmettitore di trasmissione FM, una antenna FM, un proiettore, una schermu è altri accessori necessarii. Quessi sò l'equipaggiu basi necessarii.

 

Cumu sceglie u megliu equipamentu per guidà à traversu u teatru?

Quandu compra l'equipaggiu per u teatru drive-through, avete bisognu di nutà chì:

 

  • Trasmettitori radio FM cù SNR più grande di 40dB, distorsione menu di 1%, separazione stereo più grande di 40dB, risposta di frequenza larga è stabile;

  • L'antenni FM cù a gamma di freccia per esse selezziunata ponu copre a freccia di travagliu di u trasmettitore, a direttività hè adattata, u VSWR hè menu di 1.5, è a putenza massima di input hè abbastanza alta;

  • I prughjettori è i schermi sò scelti nantu à a situazione pratica.

 

Cumu installà questi pezzi di l'equipaggiu bè?

Stu passu hè necessariu sia per l'equipaggiu di trasmissione è per l'equipaggiu di proiezione: Cunnette l'urdinatore o u lettore DVD à l'interfaccia audio in u trasmettitore di trasmissione FM è l'interfaccia video nantu à u proiettore, è poi cunfigurà u trasmettitore FM, l'urdinatore o u lettore DVD.

È qualcosa deve esse nutatu hè chì:

  • U primu passu hè sempre di cunnette bè l'antenna FM cù u trasmettitore radio FM;

  • Verificate chì a frequenza di l'antenna FM currisponde à a frequenza di trasmissione di u trasmettitore di radiu FM;

  • U trasmettitore di radiu FM deve esse almenu 3M di distanza da a terra è ùn deve esse micca ostaculi à 5m intornu;

  • E misure di prutezzione di l'impermeabilità è di u fulmine sò pigliate per a torre di radiu è l'interfaccia di l'equipaggiu.

 

cunchiusioni
 

Speremu chì sta parte nantu à cumu custruisce u vostru propiu teatru di vittura hè veramente utile per voi. Pò esse micca capaci di copre tutti l'aspetti di un cinema drive-in. FMUSER hè unu di i migliori equipamentu di stazioni radio surtiti. Avemu una gamma completa di apparecchi di trasmissione radio per i teatri drive-in. Dunque, s'è vo avete ogni quistione circa drive-through cinema, o vo vulete cumprà u pacchettu cumpletu di l'equipaggiu di trasmissione radio per i teatri drive-in è u pacchettu cumpletu di l'equipaggiu di screening per i teatri drive-in, per piacè sentitevi liberi di cuntatta ci, simu sempre à sente !

 

Vultà à u CONTENT

 

 

Posts Related:

 

 

 

 

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate