Cosa hè VSWR - Easy Guide for RF Beginners

VSWR guida faciule per i principianti     

  

VSWR hè sempre statu unu di i paràmetri più impurtanti in i sistemi RF perchè riflette l'efficienza di tuttu u sistema RF.

  

Se operate una stazione di radiu, duvete esse preoccupatu di a cunnessione trà l'antenna è l'alimentatore, perchè solu s'ellu sò bè ​​​​abbinatu, farà a vostra stazione di radio broadcast cù a più alta efficienza o u più bassu VSWR.

  

Allora, chì hè VSWR? Fortunatamente, malgradu a cumplessità di a teoria VSWR, stu articulu pò spiegà u cuncettu è ciò chì avete bisognu di sapè in una manera faciule à capisce. Ancu s'è vo site un principiante RF, pudete facilmente capisce u significatu di VSWR. Cuminciamu !

  

Cosa hè VSWR?

  

Prima, avemu bisognu di sapè ciò chì hè una onda permanente. L'onda stante rapprisentanu u putere chì ùn hè micca accettatu da a carica è riflessu in daretu à a linea di trasmissione o alimentatore. 

  

Nimu ùn vulia chì questu succede, perchè l'apparizione di l'onda stante in nome di l'efficienza di u sistema RF hè ridutta.

  

È avemu bisognu di spiegà u significatu di VSWR in termini di calculu, chì hè u rapportu di u valore massimu di a tensione nantu à a linea RF à u valore minimu. 

  

Per quessa, hè generalmente spressione cum'è 2: 1, 5: 1, ∞: 1, etc. Induve 1: 1 significa chì l'efficienza di stu sistema RF righjunghji 100%, mentri ∞: 1 significa chì tutta a radiazione d'energia hè riflessa. . Hè risultatu da discrepanze di impedenza longu a linea di trasmissione.

  

Per ottene u massimu trasferimentu di putenza da a surgente à a linea di trasmissione, o a linea di trasmissione à a carica, sia una resistenza, un input à un altru sistema, o una antenna, i livelli di impedenza deve currispondenu.

  

In altri palori, per un sistema 50Ω, a fonte o generatore di signale deve avè una impedenza di fonte di 50Ω, a linea di trasmissione deve esse 50Ω è cusì a carica.

  

In pratica, ci hè una perdita in ogni linea di alimentazione o di trasmissione. Per misurà u VSWR, a putenza avanti è inversa hè rilevata à quellu puntu in u sistema è questu hè cunvertitu in una figura per VSWR. In questu modu, u VSWR hè misuratu in un puntu particulari è i massimi è i minimi di tensione ùn anu micca bisognu à esse determinati à longu di a linea.

  

Chì ghjè a Differenza trà SWR è VSWR?

   

I termini VSWR è SWR appariscenu spessu in a literatura nantu à l'onda standing in sistemi RF, è parechje persone si dumandanu ciò chì e distinzioni sò. È quì hè ciò chì avete bisognu:

   

SWR: SWR significa Standing Wave Ratio. Descrive a tensione è l'onda stazionaria attuale chì appariscenu nantu à a linea. Hè una descrizzione generale di l'onda stazionaria di corrente è tensione. Hè di solitu usatu in cunjunzione cù un metru utilizatu per detect VSWR.

   

VSWR: VSWR o rapportu d'onda stazionaria di tensione significa specificamente onde stazionarie di tensione stabilite in una linea di alimentazione o trasmissione. U terminu VSWR hè spessu usatu, soprattuttu in u disignu RF, perchè hè più faciule per detectà l'onda standing di tensione è, in parechji casi, a tensione hè più impurtante in quantu à a rottura di u dispusitivu.

  

Tuttu in parolle, u significatu di VSWR è SWR sò listessi in cundizioni menu strette.

  

Cumu VSWR Affetta i Sistemi RF?

   

Ci hè parechje manere in quale VSWR pò influenzà u rendiment di un sistema di trasmettitore o qualsiasi sistema chì pò utilizà RF è impedenza currispondente. Eccu una breve lista di applicazioni:

   

1. amplificatori di putenza trasmettitore pò esse ruttu - L'aumentu di i livelli di tensione è currente nantu à a linea di alimentazione per via di VSWR ponu dannà i transistori di output di u trasmettitore.

 

2. A prutezzione PA pò riduce u putere di output - Una discordanza trà a linea di alimentazione è l'antenna hà da risultatu in un SWR elevatu, chì pò attivà misure di prutezzione di u circuitu chì ponu purtà à una riduzzione di output, risultatu in una perdita significativa di putenza di trasmissione.

 

3. High voltage è livelli currenti pò dannu u feedline - Alti livelli di tensione è currenti causati da un altu VSWR pò causà danni à a linea di alimentazione.

 

4. Delay causatu da riflessione pò purtà à distorsioni - Quandu un signalu hè mistched è riflessu, hè riflessu torna à a surgente è pò esse riflessu torna à l'antenna di novu. U ritardu introduttu hè uguali à duie volte u tempu di trasmissione di u signale longu a linea di alimentazione.

 

5. Riduzzione di u signale paragunatu à un sistema perfettamente adattatu - Qualchese signale riflessu da a carica serà riflessu à u trasmettitore è pò esse fattu per riflette torna à l'antenna di novu, causendu una riduzione di u signale.

      

    cunchiusioni

        

    In questu articulu, sapemu a definizione di VSWR, a diffarenza trà VSWR è SWR, è cumu VSWR afecta i sistemi RF.

       

    Cù sta cunniscenza, ancu s'ellu ùn pò micca risolve cumplettamente i prublemi chì pudete scontru cù VSWR, pudete avè una idea chjara è pruvate à evitari i danni chì vi pò purtà.

       

    Sè vo vulete sapè di più nantu à a radiodiffusione, seguiteci !

    Tags

    Cumperà stu articulu

    Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

    cuntenutu

      Artìculi Related

      Enquiry

      CUNTATTA CI

      contact-email
      cuntattu-logo

      FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

      Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

      Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

      • Home

        Home

      • Tel

        Tel

      • Email

        Malice

      • Contact

        Cuntattate