5 Punti chjave per fà u megliu per u corsu in linea durante a pandemia

Perchè l'esistenza di classi in linea hè necessaria?

I corsi in linea esistenu longu prima di COVID-19 è anu ghjucatu un rolu impurtante in u studiu di e persone. Ma à quellu tempu, un cursu in linea hè una scelta, micca necessariu. Hè assai cunvenutu per e persone per migliurà si cù u tempu liberu è micca limitatu da u spaziu. Mentre a pandemia accelerava, u campus era chjusu, venenu diverse lezioni di apprendimentu à distanza o video, tutti movendu a vita accademica in linea.

Perchè l'esistenza di classi in linea hè necessaria

Perchè l'esistenza di classi in linea hè necessaria

Chì equipamenti anu bisognu à i corsi in linea?

Per Studenti

1) Laptop o computer desktop \ tablet PC \ telefuninu

2) cuffie

3) Notebook

Per Documenti

1) Camera

2) Video encoder

3) Computer

4) Cuffie

5) Microfonu

Chì Attrezzature anu bisognu à i Corsi in linea

Chì avete bisognu di preparà per ottene un apprendimentu à distanza di alta qualità?

1) Avè una bona rete è un ambiente di apprendimentu tranquillu.

2) Vestite cunfortu, preparate per a classe in anticipu.

3) Reduce a distrazione di l'attenzione.

4) Segui u prucessu di classi.

5) Interagisce cù i prufessori attivamente.

6) Aduprate cuffie è microfoni.

Cumu hè a situazione attuale di l'apprendimentu in linea?

A causa di a pandemia, u campus chjusu, i prublemi di a distribuzione di risorse educative sò ancu apparsu, è a situazione attuale di l'apprendimentu in linea hè un pocu pessimista. In più di a menu attenzione è a participazione in a classe, u prublema più difficiule hè, in fattu, ci sò parechji studienti chì ùn ponu micca assistisce à a classa in linea in distretti arretrati o famiglie povere. 6 d'aprile, un maestru americanu publicatu in Facebook, hà dettu, hà vistu un zitellu cù u so libru Chrome apertu à pusà nantu à u marciapiede per fà i so travaglii cù a reta di metro gratuitu, per qualchì mutivu speciale è ùn pò micca navigà in Internet in casa.

Duvemu attente à stu tipu di prublema, ùn ci sò micca boni cundizioni di rete è i studienti anu da fighjà u video andendu in a barra di l'internet o in YouTube cù i so telefunini mobili in parechji spazii in daretu.

Cumu hè a Situazione attuale di l'apprendimentu in linea

Cumu hè a Situazione attuale di l'apprendimentu in linea

Cumu migliurà sta situazione in modu efficace?

Comu si pò vede, ci sò parechji studienti senza e cundizioni di studiu boni, ma ansiosi di amparà è di pruvà dura à creà e cundizioni. Chì pò fà u guvernu per aiutà? Se a scola pò esse riapertura o parzialmente aperta, è aduttà un mudellu di a segregazione di i picculi classi è di i prufessori-studenti, chì ponu permette à i studienti chì ùn anu micca boni cundizioni per avè classi in ligna tornanu in u campus.

Cumu pò esse rializatu stu mudellu di segregazione maestru-studiente ?

Per inizià l'insignamentu in diretta, avemu bisognu di una camera è un microfonu. Perchè a trasmissione in diretta hè un sustitutu per l'apprendimentu in aula reale, a qualità deve esse cumpatibile cù a classe reale. Se i video di mala qualità sò ghjucati, i studienti perdenu u focu ancu s'ellu u cuntenutu stessu hè bonu. Per quessa, ricumandemu d'investisce in una camera prufessiunale quant'è pussibule, piuttostu cà di trasmissione in diretta per telefunini, camere di computer.

Cumu si pò uttene stu mudellu di segregazione insegnante-studiente

Solu bisognu di un codificatore video, una estremità hè cunnessa à a camera attraversu HDMI, è una estremità hè cunnessa à l'internet per un filu Ethernet (o wireless Wi-Fi, o rete 4 g), u cuntenutu di a camera di aula pò esse codificata in u flussu IP. Trasmissione in tempu reale à a piattaforma di trasmissione in diretta in Internet per assicurà chì i studienti ponu fighjà u cuntenutu di a classe in ogni locu. L'adattabilità di a larghezza di banda bassa di l'encoder di video live, sia in alta definizione, sia in flussu stabile è ininterrottu, etc., sò tutte e cunsiderazioni per selezziunà l'encoder video.

Quandu ci sò camere, codificatori in diretta è altri dispositi hardware, i studienti ponu vede video in linea attraversu Internet o LAN. È u codificatore live pò esse usatu micca solu in l'intranet, ma ancu in l'extranet. A scola pò lascià i studienti decide di vultà in aula secondu a so situazione. L'insegnamentu in tempu reale di u prufessore pò esse caricatu in u nuvulu di Internet, è i studienti ponu fighjulà cù u so telefuninu in casa. I prufessori ponu campà in una aula separata, solu attraversu l'intranet, i studienti tenendu un sediu à più di un metru di distanza, ognunu in l'aula o in u dormitoriu per fighjà a trasmissione in diretta in modu chì i prufessori è i studienti ùn sò micca infettati mentre assicurendu a qualità di online. insignamentu.

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate