Cumu custruisce una antenna J-pole di 2 metri DIY

diy-j-pole-antenna

 

Sè vo circate una antenna low-cost, è ancu simplice di custruisce, l'antenna J-pole hè una grande! In quantu à una ora di tempu, è ancu di circa $ 15 di prudutti, pudete avè una maravigliosa antenna omnidirezionale j-pole.

 

L'antenna j-pole hè in generale un dipolo di mezza onda alimentata à l'estremità chì utilizza un stub matching shorted 1/4 d'onda cum'è un trasformatore di resistenza. L'antenna j-pole darà un pocu menu di 3 DB di guadagnu omnidirezionale.

 

U pruduttu ch'e aghju sceltu per custruisce l'antenna j-pole era un tubu di rame di 3/4 inch utilizatu per a fontaneria. Eccu i piani di sviluppà una antenna J-pole di 2 metri:

 

pianu-di-sviluppà-2-meter-J-pole-antenna

 

E misure sopra per u J-pole restanu in inch. E misurazioni nantu à a lunghezza generale, è ancu a lunghezza di stub sò da a linea centrale di u tubu di splitting up (orizontale) à a cima di l'antenna. U Link à a misura hè 2 1/4 inch da a cima di u participante horizontale à u puntu di ligame. A gamma trà u cumpunente principale di a linea centrale di u j-pole è ancu a linea centrale di stub di tuning hè 2 ". Aghju tagliatu una taglia di RG-8X foam coax à una lunghezza di 67 ″ per a linea di alimentazione, è bobina 4 giri (picculu quant'è pudete ottene) ghjustu elencu sottu a parte diritta di a sezione currispondente. Questu certamente disaccoppierà a linea di alimentazione da l'antenna j-pole, è ancu aiutà à furnisce una certa sicurezza di fulmini. Link u cunduttore centru di u coax à l'aspettu primariu, è a guardia à u stub tuning di u j-pole.

 

In tutte e dimensioni sopra, sò da esse pensate à i punti di partenza per a custruzzione di un j-pole. Aghju aghjustatu momentaneamente u coaxial usendu 1 inch hose clamps, è aghjustate a cunnessione coax prima à u SWR più bassu. Da quì, aghju aghjustatu a durata di l'aspettu principale di u J-pole. Dopu à quessa, ricominciaru à aghjustà u ligame coax.

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate