Introduzione à DSP-Digital Signal Processing | EMISSIONE FMUSER

 

L'applicazione di a tecnulugia DSP in Trasmettitori di radiu FM ùn hè micca una cosa nova. Pudete vede in parechji trasmettitori di radiu FM digitale. Allora chì tipu di tecnulugia hè? Questa spartera introduverà DSP in trè aspetti: u principiu di travagliu di DSP, a cumpusizioni di u sistema DSP, è a funzione di DSP.

 

 

CONTENT

 

Cosa hè DSP

I cumpunenti di DSP

I benefici di DSP

U megliu fornitore di trasmettitori FM cù tecnulugia DSP

cunchiusioni

Q & A

 

 

Cosa hè DSP?

 

DSP significa tecnulugia di trasfurmazioni di signali digitale. Cunverte u signale audio input in trasmettitore radio FM in segnali digitale 0 è 1, è u processa, cum'è l'addizione, sottrazione, multiplicazione è divisione in matematica, è poi trasmette u signale digitale à DDS per un ulteriore trasfurmazioni. 

 

In cunfrontu cù a tecnulugia di trasfurmazione di signali analogici, DSP hà i vantaghji di un processu di signali precisu, a capacità di forte anti-interferenza, alta velocità in a trasmissione à longa distanza è bassa distorsione. Per quessa, i trasmettitori di radiu FM cù a tecnulugia DSP ponu trasmette segnali audio cù alta qualità è bassa distorsione, è nè l'audienza nè l'operatori di stazioni di radiu seranu angosciati da u rumore. Tali Trasmettitori di radiu FM sò largamente usati in stazioni di radiu di cità, teatru drive-in, etc.

 

Da quali parti si compone di DSP?

 

Un sistema DSP eccellente hè custituitu da parechje parti diverse: Input è output, chip DSP, memoria di prugramma, mutore di computer, almacenamiento di dati. È sò rispunsevuli di diverse attività.

 

  • Input è output - Quessi sò e porte per i trasmettitori di radiu FM per riceve segnali audio è emette segnali digitali. U signale digitale o u signale digitale cunvertitu da u signale analogicu entra in u sistema DSP per l'input, processatu, è poi entra in a prossima fase di trasfurmazioni attraversu output.

 

  • chip DSP - Questu hè u "cervellu" di u sistema DSP, induve i signali digitali sò processati.

 

  • memoria - Questu hè induve l'algoritmi di trasfurmazioni di signali digitale DSP sò almacenati.

 

  • Memoria di prugramma - Cum'è altri prugrammi di memoria, i prugrammi per a cunversione di dati sò almacenati quì.

 

  • mutore di computer - Questu hè una parte di u sistema DSP, chì hè utilizatu per calculà tutte e funzioni matematiche chì si trovanu in u prucessu di trasfurmazioni di signali.

 

  • Conservazione di dati - Tutte l'infurmazioni chì ponu esse trattatu sò guardate quì.

 

Un sistema DSP hè cum'è una pianta di trasfurmazioni, chì hà bisognu di a divisione di u travagliu è a cooperazione di e diverse parti prima di pudè processà bè u signale digitale.

 

 

Cosa pò fà DSP per noi?

 

Sapemu chì a tecnulugia DSP migliurà a qualità di trasmissione di l'audio attraversu u processu digitale di u signale audio. Cusì i trasmettitori FM ponu esse utilizati in parechji scenarii. Eccu alcuni esempi:

 

  • Ùn pudete più esse disturbatu da u rumore - A tecnulugia DSP pò distingue chì i soni sò necessarii è chì sò rumori disturbanti, cum'è i passi. Per l'interferenza causata da u rumore, a tecnulugia DSP pò schermu è migliurà u SNR di u trasmettitore di radiu FM.

 

  • Pò fà u voluminu più stabile - u sistema DSP hà a funzione di cuntrollu automaticu di guadagnà. Pò equilibrà automaticamente u voluminu in modu chì u signale audio ùn diventerà micca troppu forte o troppu silenziu, chì pò migliurà efficacemente l'esperienza di ascolta di l'audienza.

 

  • Migliurà a qualità di u sonu di ogni frequenza - Diversi equipaghji anu ottimisazione differente per u sonu di a stessa frequenza. Per esempiu, se una radiu hè ottimizzata per u sonu d'alta freccia, a qualità di u sonu di freccia bassa chì riproduce pò esse povira. A tecnulugia DSP pò equilibrà sta ottimisazione è migliurà a qualità di u sonu di freccia bassa di a radiu cambiendu u signale audio.

 

  • Adattabile à diversi ambienti sonori - A tecnulugia DSP hà a capacità di trasfurmà i soni in diversi ambienti, chì hè particularmente impurtante in i posti rumorosi cum'è e fabbriche.

 

  • Vi risparmia assai spaziu - Prima chì i trasmettitori di radiu FM adoptenu a tecnulugia DSP, parechji effetti sonori sò realizati da parechji dispositi supplementari. Ma avà solu un picculu modulu hè necessariu per ottene una qualità megliu è più effetti di sonu.

 

lu Trasmettitori di radiu FM cù a tecnulugia DSP pò aiutà à risolve più prublemi, è fà u trasmettitore pò esse appiicatu à più campi, cum'è stazioni di radiu di a cità prufessiunale, stazioni di radiu cumunitariu, teatru drive-in, chjesa drive-in è cetara.

 

 

U megliu fornitore di trasmettitori FM cù tecnulugia DSP

 

lu Trasmettitore di radiu FM equipatu di DSP pò esse largamente utilizatu in una varietà di scene. Cum'è unu di i migliori fornitori di trasmettitori FM cù tecnulugia DSP, FMUSER pò furnisce solu suluzione persunalizata secondu i vostri scenarii d'usu è prufessiunali. pacchetti d'equipaggiu di stazioni radio inclusi trasmettitori di radiu FM cù DSP per i travagliadori di radio. A qualità di i nostri prudutti hè abbastanza bona è paganu prezzi bassi. Sè avete bisognu di custruisce a vostra propria stazione di radiu è cumprà Trasmettitori radio FM cù tecnulugia DSP, sentitevi liberi di cuntattateci. Semu tutti l'arechje !

 

 

 

cunchiusioni

 

Speremu chì questu articulu vi aiuterà à capisce a tecnulugia DSP. Per piacè seguite FMSUER, è continueremu à aghjurnà l'infurmazioni relative à l'equipaggiu di a stazione di radio per voi.

 

 

Q & A

 

Chì sò i filtri in u processu di signale digitale?

In u processu di signali digitale, un filtru hè un dispositivu chì sguassate alcune funzioni indesevule da un signalu.

 

Chì sò i tipi di filtri in u processu di signale digitale?

Ci sò dui tippi fundamentali di filtri digitali: a risposta d'impulsu finita (FIR) è a risposta d'impulsu infinita (IIR).

 

Chì sò i svantaghji di u trattamentu di u signale digitale?

I svantaghji di l'usu di u processu di signali digitale includenu i seguenti:

 

  •  Hè bisognu di una larghezza di banda più altu cumparatu cù u processu di signale analogicu quandu trasmette a stessa informazione.

 

  • DSP richiede u hardware cù un rendimentu più altu. È cunsuma più energia cumparatu cù u processu di signale analogicu.

 

  • Sistemi digitali è trasfurmazioni sò tipicamente più cumplessi.

 

 

Torna a CONTENT

Tags

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate