Chì ghjè u megliu trasmettitore di radio FM cummerciale?

Chì ghjè u megliu trasmettitore di radio FM cummerciale ?

Trasmettitore di radiu FM hè u core di ogni cumpagnia di radiodiffusione cummerciale, perchè u scopu di a stazione di radiu hè di copre una certa zona è trasmette u signale di radiu à ogni receptore, cum'è a radiu. U trasmettitore FM hè l'equipaggiu elettronicu chì trasmette segnali radio.

 

Cosa hè un trasmettitore di radio FM ?

In a radiodiffusione, trasmettitore di radio FM cummerciale hè senza dubbitu l'equipaggiu più impurtante, perchè hè rispunsevuli di cunvertisce a voce di l'annunciatore è a voce di l'altri cuntenuti broadcast in signali di radiu, è trasmette à u receptore di tutta l'area d'ascolta attraversu l'antenna. In una stazione di radiu, u vostru micrufonu pò esse micca abbastanza bonu, o ùn avete micca un prucessore audio è un mixer per fà u sonu megliu, ma s'ellu ùn ci hè micca un trasmettitore di radiu FM, o a so cobertura ùn hè micca abbastanza, ùn puderete micca. per trasmette a vostra voce fora.

 

A putenza di u trasmettitore radio FM varieghja da 1W à 10kW. Funziona spessu inseme cù l'antenna FM è l'altri equipaghji di input è output audio, cum'è microfonu, radiu, mixer, processore di sonu, etc. Ideale, secondu a putenza è altri fattori, u trasmettitore FM pò copre un raghju chì varieghja da centinaie di metri. à decine di chilometri. Per quessa, hà una larga gamma di usi. Pò esse usatu per a trasmissione comunitaria, drive in service, stazioni di radiu prufessiunale, etc.

 

Questu hè soprattuttu veru per e cumpagnie di trasmissione cummerciale. Deve cumprà trasmettitori cù prestazioni eccellenti per assicurà chì a so gamma di broadcasting hè abbastanza grande è u segnu di radiu hè abbastanza stabile, per furnisce i migliori servizii di trasmissione à l'audienza è si distingue trà parechje cumpagnie di trasmissione cummerciale. Allora chì tipu di trasmettitore di trasmissione FM hè più adattatu per e cumpagnie di trasmissione? I seguenti vi diciarà in detail.

  

Chì tippu di trasmettitore hè u più adattatu per l'usu cummerciale?

Quandu si tratta di trasmissione cummerciale, chì parole chjave pensate? Copertura larga, qualità di sonu eccellente, tempu di trasmissione assai longu, equipamentu di trasmissione prufessiunale. Quessi sò tutti bè. Se i broadcasters volenu custruisce una tale stazione di radiu, anu bisognu di un trasmettitore FM cù un rendimentu eccellente. Un tali trasmettitore di trasmissione FM deve risponde à queste cundizioni.

 

A gamma di broadcasting hè abbastanza grande - una stazione di radiu cummerciale pò copre una cità entera, chì significa chì pò avè bisognu di una gamma di copertura di decine di chilometri, cusì pudete bisognu di un trasmettitore cù una putenza di centinaie di watt o ancu di kilowatt. Se vulete sapè quantu un trasmettitore cù una putenza diversa pò copre, cliccate quì per sapè di più.

 

In quale banda di frequenza - Questu hè un prublema assai impurtante. A maiò parte di i paesi in u mondu utilizanu 87.5 - 108.0 MHz cum'è banda di frequenza di trasmissione cummerciale, ma certi paesi utilizanu altre bande di frequenza cum'è banda di frequenza di trasmissione cummerciale. Per esempiu, u Giappone usa a banda 76.0 - 95.0 MHz, mentre chì certi paesi in l'Europa orientale utilizanu a banda 65.8 - 74.0 MHz. A frequenza operativa di u trasmettitore chì cumprate hà bisognu à scuntrà a gamma di banda di freccia cummerciale permessa in u vostru paese.

 

Assicurà l'alta qualità di u sonu - avete bisognu da trasmettitore radio FM cù una qualità di sonu abbastanza bona. Pudete sceglie secondu stu standard. U SNR hè più grande di 40dB, a separazione stereo hè più grande di 40dB, è a distorsione hè menu di 1%. U sonu di u sonu trasmessu da u trasmettitore chì risponde à questi standard serà relativamente chjucu. U trasmettitore deve ancu esse equipatu di tecnulugia digitale DSP / DDS per processà u sonu, perchè a qualità di u sonu serà assai megliu.

 

Ci ponu esse qualchi astrazioni. Demu un esempiu, u trasmettitore stereo di trasmissione FM fu618f-1000c di fmuser. Grazie à a so separazione stereo 75db SNR è 60dB, solu 0.05% di distorsione, è dotata di l'ultime tecnulugia digitale DSP è DDP, hè diventatu unu di i trasmettitori di trasmissione FM cummerciale più venduti di fmuser, è hè statu assai elogiatu cum'è "altu. qualità di u sonu" è "bassu rumore".

 

Trasmissioni di longu tempu - stazioni di radiu cummerciale significanu chì ùn pudete micca sbaglià, cum'è un fallimentu di u sonu bruscu per uni pochi sicondi, chì affetterà assai a reputazione è u prufittu di a cumpagnia di trasmissione. Dunque, per trasmette in modu stabile è per un bellu pezzu, u trasmettitore deve esse equipatu di sti tecnulugia:

  • PLL permette à u trasmettitore di travaglià stabile à una frequenza per un longu tempu senza deriva di frequenza
  • Hot plug permette à u trasmettitore di rimpiazzà i moduli danneggiati è difettosi senza cessà a trasmissione

Quandu u trasmettitore principale falla, u sistema N + 1 hà da inizià automaticamente u trasmettitore standby per assicurà u funziunamentu normale di a stazione di radiu. Questu pò micca copre cumplettamente tutti i bisogni di una stazione di radiu cummerciale. Sè travagliate in una stazione di radiu cummerciale è avete bisognu di mette in avanti altri bisogni di trasmissione, per piacè cuntattate u squadra di l'ingegneri di fmuser, è risponderemu à e vostre dumande secondu a vostra situazione attuale.

  

Avete ancu bisognu di un fornitore affidabile

L'imprese di trasmissione cummirciali ùn anu micca solu bisognu di un equipamentu eccellente, ma ancu bisognu di un fornitore d'equipaggiu affidabile per furnisce un serviziu post-vendita perfettu per evità prublemi in u prucessu di usu. À u listessu tempu, sceglie un fornitore adattatu pò ancu risparmià assai costi. Per a radio è a televisione cummerciale, hè assai impurtante per riduce u costu. Perchè ùn sceglite micca fmuser? Fmuser hè un fornitore affidabile di apparecchiature è soluzioni di trasmissione radio, chì vi ponu furnisce un pacchettu di trasmettitore di trasmissione FM d'alta qualità è à pocu costu per stazioni di radiu cummerciale. Sè site interessatu, sentite liberu di cuntattateci! Vi farà sentu chì i vostri bisogni sò intesu è capitu.

Tags

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate