CB Radio vs HAM vs Walkie Talkie vs GMRS

首图.png

   

Permettenu à esse CB Radios, HAMS, Walkie talkie, o GMRS, sò grandi opzioni per i telefoni. Vulete stà cunnessu cù a vostra famiglia è l'amichi mentre l'operatore ùn vi fattura micca spese? Ebbè, queste sò e cose chì avete bisognu di optà.

  

Tuttavia, quale deve esse a vostra scelta trà questi 4 gizmos? Ebbè, in questu CB Radio vs HAM vs Walkie Talkie Vs GMRS, avemu da parlà di tutte e sferenze. In questu modu, pudete stabilisce e vostre priorità in modu adattatu.

  

Un riassuntu rapidu

Avemu in realtà accumulatu tutti i benefici è l'inconvenienti di i 4 sistemi di radio bidirezionale per quelli chì funzionanu un pocu brevi rapidamente. U tavulu elencatu quì sottu deve aiutà vi per piglià una decisione infurmata.

  

1.jpg

  

Tuttavia, sè ùn site micca prestu, hè assai megliu chì passate dopu à a sezione di cunversazione dettagliata.

  

radiu

Runzinu

Cons

Radio CB

Ha una gamma di 50 chilometri

Sicurizza aghjuntu cù frequenze più basse

Offre parechji canali

Ùn hà bisognu di licenza per operare

Ha una gamma bassa di manu di trè à cinque chilometri

Assai static

Ham

Gamma assai longa

Parechji frequenze dispunibili

Offre una cumunicazione diretta cù rispunsevuli di emergenza lucali

Capacità di utilizà amplificatori è estensori

Custa un pocu di più

Esige una licenza per aduprà

Walkie Talkie

Pò funziunà ancu quandu a griglia hè falata

Dispone di batterie facilmente rimpiazzabili

Prezzi ragiunevuli

Offre una larga varietà di funzioni eccitanti

Ogni terrenu protruded pò bluccà i so signali

Hè bisognu di e duie unità per esse funziunali per stà in cuntattu

GMRS

Statica minima

Offre una gamma di finu à 25 chilometri

Pò cuntattà i radii FRS nantu à uni pochi di canali

Cumunicazione chjara

Ùn hè micca una vasta cumunità d'utilizatori

Esige licenza

    

Quale Duvete Sceglie?

Sè vo site à pensà à andà à marchjà, è ùn avete micca intenzione di trascinà un saccu pesante dopu chì un walkie-talkie hà da sicuru travaglià u megliu per voi. Vi aiuterà à stà in cuntattu cù i vostri amichi è a famiglia, sempre chì anu ancu un pezzu supplementu di u walkie-talkie.

   

Tuttavia, tenite in mente chì i walkie-talkies ùn anu micca una grande gamma. Inoltre, i so signali sò stati bluccati s'ellu ci hè qualsiasi tipu di colline o creste in i mezi. Tuttavia, anu una portabilità fantastica.

  

2.jpg

   

Sè vo andate in campeghju, pruvate una radiu GMRS o CB. Hanu ottinutu una varietà fantastica è sò un rinfurzamentu fantasticu per a surtita di i vostri membri di a famiglia.

   

Tuttavia, se vi preparate per alcuni scenarii di a fine di u mondu, ùn pudete mai sbaglià cù e radiu HAM. Attenti, però. Puderanu furnisce un pocu di cuntorni di scuperta, è ancu avete bisognu di un certificatu per aduprà unu. Ma una volta chì l'avete maestru, truverete esattamente quantu impressiunanti ponu esse radiu HAM.

     

Radio CB

Soddisfà u salvaticu punente di i suluzioni radiu, Citizens Band Radio Services, assai megliu chjamatu radiu CB. Adupratu cumunimenti da i camionisti, a radiu CB hà 40 canali per offre.

   

Mentre sò generalmente assuciati cù i camionisti, assai persone anu fattu un bonu usu di sta strumentu utile. E radiu CB vi aiutanu cù l'aghjurnamenti di u trafficu di u situ web consistente, è ancu vi mantenenu in cuntattu cù l'infurmazioni più recenti. È se a situazione u dumanda, i servizii di radiu CB vi aiutanu à parlà à i servizii d'urgenza lucali.

   

3.jpg

   

Ciò chì hè, ancu di più, attraente in quantu à a radiu CB sò i so prezzi. Malgradu a so cullizzioni impressiunanti di attributi eccitanti, i radii CB ùn costanu micca tantu. In fatti, pudete ottene uni pochi di i migliori radiu CB senza spende più di centu soldi.

     

Requisiti Legali

Ùn avete bisognu di preoccupari assai di richieste legali quandu si tratta di radiu CB; simpricimenti un paru di certamenti farà.

     

Sicondu u Pagamentu Federale di Comunicazioni (FCC), ùn pudete micca chjappà una Radio Band di Citizens sè site un ufficiale di u guvernu straneru. Inoltre, sè pensate à mette in cuntattu cù qualsiasi individuu à l'oltremare cù a radiu CB, hè assai megliu per rinunzà à quellu suggerimentu particulari. A regulazione FCC pruibisce ogni tipu di cumunicazione à l'estero.

     

Mariachi

A radiu CB hà 40 canali. È ancu pudete aduprà ognunu di sti canali in modu AM o Single Sideband Mode (SSB).

     

Per fà l'interazzione più affidabile è distinta, u modu SSB hè spartutu ghjustu in dui modi diversi: impostazione di banda laterale ridotta (LSB) è ancu modalità di banda laterale superiore (USB). In questu modu, pudete sceglie u canali chì vulete utilizà per una sicurezza più grande.

     

4.jpg

      

Mentre chì i radii SSB CB anu una varietà assai più grande, anu ancu ritruvà più di i so equivalenti AM. Tuttavia, i radii SSB CB ponu furnisce ancu più affidabilità in u clima negativu cù a matrice inclusa.

      

Range

A varietà di a vostra radiu differiscerà secondu u vostru mudellu. Tuttavia, in generale, una versione di basa deve usà un intervallu da deci à cinquanta miglia, mentre chì i disinni mobili ponu operare circa 7 à 10 miglia.

   

5.jpg

      

Infine, e versioni portatili furnisce a gamma più bassa. Hanu una zona di trasmissione da trè à cinque chilometri. Tuttavia, sti valori ponu differisce in u terrenu intornu à u cliente.

    

Radio HAM

Porcu hè a rete suciale di i ghjorni di radiu. Torna quandu l'individui ùn avianu micca u web o qualsiasi siti di i siti di e social media, si mischianu sta piattaforma. Inoltre, chjamatu Fornitori di Radio Amateur, a radiu HAM hà fattu usu di esse u passaghju di parechje persone è ancu sempre.

     

Ancu dopu à l'innuvazione di a tecnulugia, a radiu HAM ùn hè micca cascata. Pudete interfaccia d'utilizatore stu walkie-talkie cù una tableta o un sistema di computer per mandà è riceve informazioni.

    

6.jpg

       

Allora, pudete dumandà: perchè l'individui chjamanu servizii di radio amatoriale? Eppo, una verità interessante in quantu à a radiu HAM, l'amatori ùn suggerisce micca principianti o principianti. Piuttostu, in fatti descrive l'usu non-cumerciale chì i radiu HAM sò ben cunnisciuti.

      

Bisogni Legali

Cù a larga gamma di funzioni, i radiu HAM anu da aduprà, hè solu ragiunate chì avete bisognu di una capacità particulare per uperà questi strumenti elaborati. Altrimenti, vi simpricimenti creà disturbi è ancu spoil lu in u vostru propriu oltri à l 'altri.

      

Per assicurà chì ùn accade micca, a Cummissione Federale di Comunicazioni (FCC) hà bisognu di ottene un permessu per gestisce u fabricatore.

     

7.jpg

      

Fighjate in questu modu; s'assumiglia assai à una licenza di guida di veiculu. Cum'è cumu ùn vulete certamente micca chì nimu guidà una vittura è un camion senza licenza, hè u stessu metudu cù e radiu HAM.

      

Mariachi

Parechji gamers facenu usu di a VHF (frequenza assai alta) cum'è a so linea di un ligame per via di a so alta affidabilità è di a vulnerabilità ridutta à l'statica da l'equipaggiu elettricu di cunfini. Tuttavia, pudete aduprà a radio HAM in a banda HF è ancu in a banda UHF.

    

variità

I radiu HAM sò megliu intesu per a so varietà. Sò dispusitivi putenti. Tuttavia, un mudellu portatile cunvinziunali hè di circa cinque watts, mentre chì i mobili varienu da deci à centu watt. In cuntrastu, e stazioni di basa di porcu anu circa 100 à 200 watts.

    

8.jpg

   

Dittu chistu, pudete rinfurzà a putenza di a vostra radio ham da più di mille watt installendu amplificatori. Inoltre, pudete installà antenne per aumentà a so varietà, micca chì avete bisognu à spessu. Ma puderia esse divertitu per fà u so arnesi.

     

Walkie Talkie

In più di u so aspettu specialista ma piacevule, i walkie-talkie anu parechje applicazioni funziunali. In una zona limitata induve i servizii di cellula ùn sò micca dispunibili, hè quì chì i walkie-talkies irradianu. Sò faciuli d'utilizà, piacevuli d'avè, è ancu assai convenienti quandu pigliate una luce di viaghju.

    

9.jpg

       

Un vantaghju extra di u walkie-talkie hè chì pudete dà à u vostru zitellu per stà in cuntattu cù elli in ogni mumentu s'ellu avete qualchissia. È seranu felici ancu cù stu rigalu superbu.

        

Esigenze Legali

Siccomu i walkie-talkies sò un serviziu di radiu persunale chì ùn dipende micca da e torre di trasmissione o equipaghji simili, a FCC ùn hà micca bisognu di l'utilizatori per avè qualchì permessu per utilizà un walkie-talkie.

      

10.jpg

    

Tuttavia, avete bisognu di cunsultà l'autorità di u vostru vicinatu per assicurà chì site chjaru di utilizà un walkie-talkie in u so territoriu.

         

Mariachi

A maiò parte di u trafficu di u situ di walkie-talkie hè nantu à a banda UHF (Ultra High Frequency). Di solitu naviganu in u locu 400-500 MHz di a banda UHF.

         

11.jpg

      

Tuttavia, alcune versioni naviganu in a banda MHz. Un numeru di altri dispusitivi di cumunicazione utilizanu ancu sta banda, cum'è display per i zitelli, telefoni cordless, è ancu assai di più.

     

Range

In generale, i walkie-talkies trasmettenu da un gadget à un altru. A distanza più grande chì pudete trasmette hè di circa un paru di chilometri o un pocu più.

         

GMRS

GMRS hè u pianeta in u mondu walkie-talkie. Cù u sviluppu di a radiu GMRS, a ghjente hè pronta à trasfurmà a so preferenza da radiu CB à GMRS. A causa di una qualità audio assai megliu è un array assai megliu, GMRS, chjamatu ancu MicroMobile, piglia u cuntrollu di u mercatu di radio bidirezionale cum'è un tornatu.

        

12.jpg

       

I Micro Mobiles ùn sò micca troppu caru ancu. Sicondu a quantità di putere chì pensa à utilizà, pudete ottene una unità per centu à dui cinquanta dollari.

         

Requisiti Legali

Puderete bisognu di un permessu da a FCC secondu a quantità di putenza chì avete aduprà. Se a vostra versione trasmette più di dui watt di putenza, avete bisognu di avè un certificatu GMRS per quessa.

        

13.jpg

       

Hè abbastanza ecunomicu, pudete ottene una licenza per settanta dollari, è ancu chì vi coprerà voi è ancu i vostri membri di a famiglia per i prossimi deci anni.

        

Mariachi

Chì face chì u GMRS hà un ambiente cusì senza staticu ? Hè perchè u banditu usa, FM. A cuntrariu di i gadgets basati in AM, GMRS furnisce una chiarezza aumentata è ancu sbarazza di qualsiasi statica aggravante.

         

Range

Una versione cunvinziunali portatile pò ammuccià per un paru di chilometri. Cum'è s'è vo avete un disignu cù una antenna più altu, pudete trasmette finu à cinque chilometri. Inoltre, pudete aduprà i canali ripetitori per aumentà a serie operativa di u vostru gadget se necessariu.

  

14.jpg

       

parole Final

  

Era quasi tuttu in quantu à a Radio CB Vs. HAM Vs. Walkie Talkie vs. GMRS. Decide perchè intende aduprà. Allora, secondu u vostru usu, avete bisognu di cunsiderà a so array, quantu frenetica sò e so rete, i so attributi, è ancu parechji altri fattori.

   

Cù questi cunsiderà in mente, chì s'ellu hè per array, andate per radio HAM. O pudete optà per radiu GMRS o CB. È ancu s'ellu hè a portabilità chì vulete, ùn puderete mai sbaglià cun un set di walkie-talkies!

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate