Sviluppà un cablaggio di fasi per l'antenne di pila

首图.png

  

Ultimamente, in u locu di travagliu, aghju avutu a pussibilità (o esigenza) di fà un arnesi di fasa per una antenna di dui baie. Tuttavia, aghju avutu prublemi. Aghju situatu in ligna uni pochi anni fà esattamente cumu fà questu per u mo scenariu di l'antenna certa, oghje u situ web era andatu! Allora aghju avutu à capisce da mè stessu. Dopu parechje ore di verificà e mo note (assai poveri), l'aghju capitu.

  

Ciò ch'e aghju avutu era un inseme di antenne polarizzate circulari chì anu da esse stabilitu cum'è un sistema d'antenna à duie baie. Ogni antenna avia una resistenza di 100 ohms. Quì sottu hè ciò ch'e aghju vinutu, è ancu pare di travaglià.

  

In una linea di trasmissione, cum'è coax, l'insusceptibility di a carica si ripete ogni mità di lunghezza d'onda. Perchè ogni antenna hè sintonizzata à 100 ohms à a vibrazione, tuttu ciò chì aghju da fà hè di riduce duie lunghezze di coaxial precisamente à parechji di una meza lunghezza d'onda, è ancu di ligà à un adattatore Tee. Ciò chì face hè piglià e duie impedanze di 100 ohm di ogni antenna è i mette in parallelu cù l'altri. U risultatu finale hè un puntu di alimentazione 50-ohm, chì mi permette di cunnette u mo coaxial 50-ohm per a partita curretta.

  

Tuttavia, ci hè un prublema. Quandu u coax hè pruduttu, ci hè una resistenza di 10% in a variabile di velocità di u coax. Dunque, per ciò chì mi preoccupa, solu piglià a variabile di velocità liberata di u coaxial puderia esse fastidiosa. Allora avia bisognu di un modu per misurà o sintonizà e dimensioni private di coaxial à qualchì multiplu di mezza lunghezza d'onda.

  

Utilizendu a storia, quì sottu hè una rapprisentazione chì s'assumiglia à u sistema di l'antenna ch'e aghju stallatu. I dui elementi di coaxial chì aghju avutu à riduce specificamente sò classificati cum'è "Phasing Harness":

   

1.jpg

   

Allora ciò chì aghju avutu in manu era Belden 8237 RG-8-U Kind coax. Questu hà una variabile di freccia di 0.66 è ancu una impedenza particulare di 52 ohms. Dunque, basatu annantu à questi numeri, è ancu a spaziatura trà e duie baie d'antenna, aghju sceltu di utilizà una dimensione di coaxial chì hè 7 cinquanta per centu di lunghezze d'onda. In verità, questu hè un metudu troppu longu per i mo bisogni, ma va bè.

  

Eccu ciò ch'e aghju fattu, imitaraghju e duie antenne à vibrazione cù una resistenza di 100 ohm non reattiva. Allora aghju custruitu i mo propiu lotti manichi in un connettore maschile di tipu N, è ancu in u spinu di un adattatore di tipu N femminile. In seguitu, aghju determinatu a lunghezza d'onda elettrica di cinquanta per centu di un pezzu coaxiale utilizendu a formula aderente:

   

L (inch) = (5904 * VelFactor) / Freq. (mHz)

   

Questu vi offre a dimensione per una lunghezza d'onda di cinquanta per centu. In a mo situazione, aghju sceltu 7 cinquanta per centu lunghe d'onda, cusì aghju aumentatu u risultatu da 7, dopu aghjustatu 15%. Stu situ hè deliberatamente ancu longu per pudè sintonizà in a freccia desiderata. À una estremità di u coax, aghju postu un portu nantu à questu. L'altru finale hè a fine chì certamente serà tagliatu à taglia. Allora nantu à questu, aghju messu un adattatore nantu à questu, però, ùn l'aghju micca saldatu, chì hè ok per a misurazione di a so lunghezza.

   

Eccu una rapprisintazioni di u mo arrangiamentu di prova utilizendu un analizzatore d'antenna MFJ-209:

   

2.jpg

   

Cuminciate a vostra regularità muvimenti ligeramente sopra a vostra regularità desiderata, poi cuminciate à spazzolare up-down. Quandu si sintonizza cù a varietà di freccia, certamenti si trova un fattore induve u SWR và à quasi 1 à 1. Comu cumunimenti movu a regularità parechje volte à u nadir di u SWR in i dui direzzione. Questu assicura una analisi di frequenza precisa per u coaxial. Eliminate a regularità.

   

In seguitu, tagliate u coaxial da un inch, è ripetite i passi sopra finu à chì l'SWR dips à a listessa frequenza esatta chì e vostre antenne sò putenti. Fate questu per i dui elementi di coax, chì custituiscenu l'arnesi di fasatura.

    

Quandu avete finitu cù i dui pezzi di coaxial, avete attualmente un arnese di fasatura finitu sintonizatu à a listessa regularità di e vostre antenne.

   

Questa scrittura hè stata inizialmente caricata nantu à www.mikestechblog.com Ogni tipu di ripruduzzione nantu à qualsiasi altru situ hè pruibitu è ​​un offense di a legislazione di copyright.

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate