Discone Antenna 101 - Tutte e vostre preoccupazioni risposti in una sola zona

首图.png

    

Pensate ciò chì vi aiuta à inspeccionà u trafficu di u situ web aereu o tracciate terminali cun successu? Hè l'antenna Discone. Attualmente, cunsiderendu chì site quì sottu, pensemu chì ùn avete micca assai suggerimentu in quantu à sta antenna.

     

In questu Antenna Discone 101, simu più prubabile di scumpressà tutte e cose chì avete bisognu di scopre nantu à stu strumentu. Dunque, senza più prublemi, permette di tuffà.

    

Antenna Discone 101

In stu cortu articulu, avemu daveru pruvatu à risponde à ogni pussibili preoccupazione circa l'antenna Discone. Dunque, permette di ghjunghje.

    

1.jpg

          

1. Chì ghjè una Antenna Discone Utilisata per ?

- L'antenni sò sempre stati un mezzu per guarantiscia chì e trasmissioni d'onda, cum'è signali radiu o microonde, ponu ghjunghje à u so destinazione.

   

Un'antenna Discone hè una di tali antenne. Pò esse adupratu sia per trasmette funzioni in forma di stile di banda larga omnidirezionale o trasmissione di dati, induve hà edifizii simili à quelli chì si trovanu cù diverse altre antenne, ma in spazii più largu.

    

Un'antenna Discone hè cunnisciuta per a so capacità di copià a forma di un conu, chì a rende perfetta cum'è un receptore radio universale.

    

In cunseguenza, assai persone l'utilizanu in l'applicazioni di cumunicazione, da a scansione è ancu a surviglianza di l'affari o di l'esercitu di l'esercitu à i mudelli di entusiasmu di scanner di residenza chì ogni tipu di persona pò aduprà cun sapè fà fundamentale nantu à cumu si travaglia.

   

L'antenni di discone sò una selezzione tipica per regularità più di 30 MHz, ma una volta in u tempu, ponu esse utilizati in a varietà ridutta di 10-30MHz.

     

2.jpg

      

Questa radiazione di bassu angulu hè eccezziunale per l'applicazioni VHF / UHF cunziddi chì hà a so sensibilità più incredibile parallela o praticamente à fiancu à a superficia di u Planet - è ancu micca in una pusizione elevata precede cum'è a maiò parte di l'antenne.

     

Versu l'estremità principale di a so larghezza di banda, però, diventa apparente chì questa orientazione diventa sempre più off-axis cum'è ottene più vicinu in a direzzione di ogni latu; ma sempre funzionante!

     

Sò tipicamente grandi è pisanti, chì li facenu impropriu per i gadgets mobili o portatili; in ogni modu, u so layout li permette di furnisce una ricezione di segnali eccellente in i paesi trasversali!

      

2. Just cumu fà un Discone Antenna Work

L'antenna Discone hè un mudellu abbastanza cumplessu, ma pò esse simplificatu ghjustu in una variazione faciule da capisce.

        

L'aspettu di u discu circular è di u conu simulanu bè l'energia elettromagnetica di un ughjettu tondu di grandezza, cum'è quellu chì si pò vede nantu à parechje strutture o sopra torre alte.

         

Dunque, ancu di più, i dischi creanu simulazione assai megliu; in ogni modu, ci sò qualchi tradeoffs trà i costi di custruzzione è ancu a resistenza di u ventu cù manera troppu dischi vicinu à l'altri.

       

Sei dischi funziunaranu di solitu bè - u numeru ùn hè micca criticu postu chì ùn anu micca bisognu di currisponde à qualcosa fora di a so distanza.

        

In ogni casu, li vulete posizionati à almenu dui piedi l'una di l'altru per ùn disturbà ogni tipu di capacità di i coni per ottene signali senza disturbu.

         

3.jpg

        

In a prucedura Discone, l'energia di l'alimentatore satisface l'antenna RF, chì supera a superficia di un conu.

       

Da u piccu à a basa, hè fattibile per sta putenza radiata per esse guidata cù successu in a direzzione o luntanu da l'uggetti in u mondu in basa di a so gamma in quantu à l'elevazione sopra u gradu di terra.

       

U mudellu di radiazione più affidabile si svolge à bassu anguli in un aviò horizontale omnidirezionale chì mantene u so allinamentu malgradu e mudificazioni in a regularità.

         

Tuttavia, quandu si piglianu in considerazione frequenze più grandi, ci hè una certa deteriorazione per via di l'effetti di interferenza multipath cum'è a diffrazione intornu à e barriere, chì risultanu in una riflessione rinfurzata di l'edificazioni.

         

Un'antenna Discone hè cunnisciuta cum'è antenna risonante. Hà u puntu di alimentazione in più di questu, è in quella pusizioni, i prublemi ottimali attuali sò ancu scuperti quì.

       

Elencu sottu u so gradu di frequenza minima, un match RF à 50-ohm coaxial finisce per esse estremamente negativu. Tuttavia, una volta chì a frequenza s'eleva sopra à stu fattore, ottiene una corrispondenza ragionevole in tutte e frequenze in a serie di operazioni o capacità di trasmissione.

     

U stilu rende l'installazione menu complicata è ancu ùn richiede micca parti esterne cum'è l'antenne di a torre monopoli. Inoltre, salva un preziosu spaziu di terra essendu autonomu senza alcuna esigenza per u ligame di terra.

         

L'ultime 2 caratteristiche cumponenu alcuni vantaghji annantu à questi tipi è altri cum'è u dipolu omnidirezionale di mezza onda per via di un fattore di guadagnu più altu postu chì anu assai più superficia quandu cuntrastati à fiancu.

       

3. Sò Discone Antennas Any Great

- L'antenne di discone sò una alternativa eccezziunale per ogni tipu d'utilizatore cù una dumanda di funzione di larghezza di banda larga.

       

Queste antenne ponu trattà 10: 1 di a gamma, facendu servizii perfetti per copre bande cum'è scanners è ancu numerosi altre applicazioni.

        

L'antenne di discone anu dimustratu assai megliu di ciò chì era dichjaratu in u passatu per l'amatori o l'usu specializatu, postu chì ùn pò micca esse constantemente un fattore chì ùn deve micca mandà.

       

S'ellu pò dà una trasmissione tale di alta qualità in diverse bande cù poca interferenza da fonti esterne, chì puderia sbaglià u sonu di alta qualità.

       

L'antenni di discone sò spessu ignorati per a surviglianza è a scanning radio postu chì ùn ponu micca mandà.

           

4.jpg

             

Sò generalmente utilizati cum'è un receptore di onde RF, ma cù u so mudellu di raggiu vicinu à l'eccellenti gradi 360, ùn ci hè micca assai altru chì pudete desiderate da elli!

      

L'antenni di discone sò perfetti per l'applicazioni VHF è UHF, cum'è pulizie, spedizioni di u focu, spedizione di geologia, è ancu radioastronomia.

       

L'angulu di a radiazione suscita un pocu à a cima di a varietà di regularità di l'antenna, chì indica chì a so ricezione hè assai dilicata à aiutà à scopre i dipositi naturali sotterranei o à localizà emergenze vicinu; aiuta ancu à seguità i cambiamenti geologichi nantu à a superficia di a Terra.

         

4. Chì hè a prucedura di travagliu di una Antenna Discone ?

- Un'antenna Discone puderia esse l'antenna più affidabile è ancu prominente superhigh frequency (RF). U stilu hè custituitu da un discu, cune, è ancu insulator per creà un signalu RF in tutte l'istruzzioni.

        

Sicondu e diverse fonti nantu à cumu si deve vede, u diametru di u discu hè tipicamente 0.7 volte quellu di a so lunghezza d'onda di quartu di corsa; se vulete chì e vostre frequenze da 150-200 MHz, dopu utilizate dischi di 1 inch cù 2 inch in trà elli posti à 8 piedi di distanza).

       

Una dimensione sensata per sta cunfigurazione seria un quartu di lunghezza d'onda à 160 metri di lunghezza o 16 metri di altezza).

         

Alcune strutture anu più di 2 coni impilati l'una cù l'altri chjamati "dischi in pila", cusì ponu copre 3 lunghezze d'onda à 80 watt ognunu! L'elevazione ridutta furnisce una regularità assai megliu.

       

L'angulu di u conu o di i pali chì compone una antenna de facto Discone pò differisce da 25 à 40 livelli. A forma, cum'è l'insulatore, deve esse siparatu da un spaziu aereo per ùn cumunicà, chì certamenti o altrimenti misshape a ricezione à frequenze più grande.

        

5.jpg

      

À intervalli di freccia bassa cum'è 100 MHz, induve ci hè menu disturbu da i dui lati di a lunghezza d'onda (u front-end hè vacante), u rendiment in guadagnà è ancu a capacità di trasmissione sò simili per queste antenne cum'è per l'antenne di l'aeronautica terrestre cum'è patch. .

      

Eppuru sta mudificazione una volta entra in una gamma d'alta frequenza intornu à 1 GHz per u fattu chì l'onde elettromagnetiche rimbalzaranu nantu à e superfici conduttive vicine - considerablemente se e so proprietà alteranu inaspettatamente in qualche modu via qualcosa chjamata "riflessione" quandu a luce rimbalza da diversi elementi.

     

5. Esattamente How to Compute Discone Antenna

- U passu primariu in u calculu di una antenna Discone hè di determinà a regularità preferita, chì deve esse sintonizzata per una efficienza ottima.

        

Dopu, calculate e misurazioni di i dui dischi è scopre ancu a so area utilizendu trigonometria o multiplicà ogni lunghezza di ogni latu volte Pi.

       

Siccomu avete i vostri 2 circhuli di diverse dimensioni (u circhiu internu più chjucu serà certamente sempre una taglia più corta di l'esterno), hè u tempu di determinà quanti radiali per inch sò in ogni sistema di dimensionamentu.

       

6.jpg

         

Questu pò esse cumpletamente cumpletu cù una longa divisione cù u matita è ancu carta: Separate 360 ​​gradi ghjustu in pi finu à ghjunghje à una risposta abbastanza vicinu à 1/4th di un gradu; poi si separa una volta di più quantu necessariu per assicurà chì ogni figura fraccionaria dopu à i punti decimali annullata quandu si separanu.

        

Attualmente, combina tutti i calculi, è ancu certamente uttene u risultatu desideratu!

           

6. Esattamente quantu à cambià una Antenna Discone

- Per aghjustà una antenna Discone, avete prima bisognu di verificà chì u conu ùn hè micca cusì bassu è hà una zona per aghjustamenti di elevazione aghjuntu.

            

Per fà questu, mette a to manu nantu à u cune cù i diti prolongati cum'è s'ellu tenete una mela o un altru articulu tondu.

        

Se ci sò parechji vuoti trà i vostri ditte è u bordu di u fondu di u pastu - pò esse cambiatu più grande.

         

7.jpg

         

Di sicuru, vi vede viti cambianti à a basa, chì ponu esse aduprati per elevà elli trasfurmendu u cacciavite di manca / destra finu à cuntentu di a livellazione da a vista superiore (ùn entre in un tweaking obsessivu quì).

        

Se ùn site micca un specialista in u campu, pò esse difficiule di determinà cumu cambià a vostra antenna Discone. Fortunatamente, ci hè un rimediu faciule : descrivite a guida chì include stu tipu d'antenna !

         

7. Just quantu à Stallà oltri Munti un Antenna Discone

- L'altezza di l'antenna certamente farà una differenza per i cumunicazioni in linea di vista. Una casa in i mezi hè un disturbu nurmalmente minimu, però, se a vostra antenna ùn pò micca vede i posti passati intornu à voi, dopu à quessa, puderia micca avè l'abilità di ottene signali o avè una matrice adatta per a prutezzione.

         

Puderà ancu sviluppà u rumore da altre risorse chì ponu interferiscenu cù a trasmissione di u signale è a ricezione.

        

U megliu puntu seria un locu elevatu quant'è fattibile, cusì ùn ci hè micca disturbu cù qualcosa vicinu - questu pò ancu cunsiste di sbarazzarsi di l'arburi ancu vicinu!

         

Ùn vi preoccupate micca di a mancanza di resistenza. L'antenne di discone, è ancu i ricevitori, ùn anu micca impedanze di input cuntinuu in tutta a gamma, per quessa, ogni tipu di ligera distinzione in coaxial ùn hè micca necessariu.

      

Di sicuru, serà ancu più prezzu di assai altri cordi chì sò facilmente offerti in a vostra buttrega di l'equipaggiu regiunale, chì suggerisce chì pudete cumprà da a bobina per fà a stallazione ancu più faciule per sè stessu!

              

8.jpg

        

Averete, sicuru, bisognu di adattatori per adattà e vostre antenne Discone o ricevitori per adattà cù diversi porti.

    

Tuttavia, questu hè, a bona nutizia hè, una prucedura faciule chì include solu dui ligami per strumentu (sempre chì sti strumenti sò stati fatti in 5 anni).

          

Una vechja televisione coassiale per cable di televisione pò esse usata per aiutà à ingrandà è divide i segnali per a vostra antenna Discone.

      

I cordi sò più duru avanti, però, coprenu una gamma di frequenze da 70 MHz - 800MHz (finu à u cambiamentu digitale), chì hè eccellente se site interessatu à ottene parechji canali utilizendu stu tipu di signale.

       

Se vulete regularità più altu, un strumentu energeticu o passiu cù amplificatori destinati à spazii particulari pò travaglià megliu perchè ne avete bisognu!

         

8. Esattamente cumu fà una Antenna Discone per RTL-SDR

- U passu iniziale per custruisce una antenna Discone per RTL-SDR hè di assicurà e cose necessarie, cum'è filu di rame, cavi di breadboard senza saldatura, è ancu un RTL-SDR. In seguitu, avete bisognu di sviluppà 2 tipi di bobine chì certamente travaglià cum'è direttori o riflettori.visita stu articulu

      

Un tipu pò esse fattu attachendu ottu articuli identici in ogni latu cù 6 inch in trà elli, mentre chì una scelta addiziale hè di toccu 12 lati in serie, spaziati in modu simile più di 5 piedi.

         

9.jpg

          

Per guarantisce tuttu ciò chì hè attaccatu currettamente, fate prudenza quandu travagliate vicinu à qualsiasi tipu d'acciaio, perchè ùn ùn curtu circuiti nunda!

        

L'ultime azzioni includenu a creazione di ligami da tutti l'adattatori chì emettenu energia elettrica direttamente in viti inseriti cù aperture à l'estremità opposta à induve sò ligati, poi cunnessi inseme.

         

Discone Antenna vs Dipole

Cum'è Discone, l'antenna Dipole hè ancu diventata famosa. Sè vo site perplessu in quantu à andà per Discone o Dipole, capisce megliu e so distinzioni un pocu.

        

Antenna Discone

Una antenna Discone ùn hè micca cum'è l'altri antenni, induve i dui cuni sò rimpiazzati cù un discu. U discu sarà solu nantu à un conu invece di dui in antenne biconiche.

      

Un'antenna Discone attuale include un conu di metallo solidu è un discu. In questu casu, pò copre 2 ottavi di larghezza di banda, chì hè utile per i dilettanti chì volenu sente in diverse bande cum'è 140-500 MHz senza disturbu da l'altri in u stessu array.

      

Tuttavia, assai persone utilizanu dischi cù pali chì li cunnettanu invece, postu chì sò menu costosi cà i coni / dischi custruiti fora di tutti i tipi di pruduttu.

      

In cunfrontu à l'efficienza di perdita, queste antenne sò assai menu efficaci à frequenze alte, cum'è 54MHz, quandu si usanu cù antenne verticali.

     

Sè vo aduprate parlatu in uppusizzioni à cuni di metallu-fatti, si diminuisce u ventu loading è dinù rende u bastimentu è custruzzione sèmplice. Hè per quessa chì l'antenne Discone sò cusì preferite da l'operatori radiodilettanti.

       

10.jpg

         

Pudete fà i raghji o costelli cù qualsiasi filu rigidu chì avete esistenti intornu; per esempiu, brazing rods certamenti funziunà meraviglie s'è vo vi capita à esse un entusiasta di giardinu devota cum'è mè!

    

Di solitu sò fatti di lamiera d'acciaio forte, per quessa sò cusì adattati per l'applicazioni VHF o UHF chì si facenu vicinu à u livellu di a terra, induve ci hè assai megliu accessibilità à i segnali.

        

L'angulu di a radiazione suscita un pocu à u massimu di rigularità, chì indica chì Discones facenu terribili antenne Wi-Fi interni per via di u fattu chì e regularità wireless sò generalmente in questa larghezza di banda (UNAVCO).

        

Antenna Dipole

L'antenna dipolo hè un tipu estremamente tipicu di antenna RF. U disignu standard per u dipolu pò esse usatu da ellu stessu, o pò trattà cun una gamma per creà unu, chì hè un tipu più cumplicatu di cumunicazione radio aereo.

      

Questa antenna hè stata largamente aduprata in sezioni HF, VHF, è ancu UHF cum'è l'aspetti radianti o l'aspetti guidati, secondu ciò chì avete bisognu à quellu tempu. Ci vole pocu sforzu per creà stu strumentu simplice.

       

L'antenna dipolu hè un stile basicu è flessibile per ottene signali equilibrati cù disturbi marginali.

       

Stu dispusitivu di dui poli pò catturà frequenze da u bassu è altu, cusì sò perfetti per tutti quelli chì volenu ascoltà e conversazioni chì coprenu diversi temi senza avè u sonu di alta qualità suppurtà o trattà cun qualsiasi prublemi per via di trasmissioni cunflittu.

11.jpg

         

L'antenna TV-top principale ùn hè micca un locu vicinu cusì putente cum'è l'alternative più avanzate cum'è u dipolu plegatu. Queste antenne sò assai menu ingombranti è furnisce un rapportu signal-à-rumore assai megliu cà i so precursori.

       

I dipoli piegati anu estremità chì tornanu versu a facilità, chì aiutanu à maximizà a resistenza di u signale - questu li rende visualmente piacevuli è assai funziunali!

        

A mezza onda, è ancu a mezza onda, i dipoli piegati, funzionanu bè per quelli chì stanu in appartamentu o condomini di grattacieli. Quì, a stanza hè limitata per u fattu chì ùn anu micca bisognu di una stanza intera dedicata à riceve segnali da l'antenna parabola o fora di a gamma di l'aria.

          

Discone Antenna vs

L'aviò di terra funziona megliu nantu à a varietà di freccia chì hè sintonizzata, ma sè vo circate un tipu d'antenna cumpletu, funziona ancu bè. U prublema cù l'usu di i dui, però, hè esattamente cumu si portanu.

         

12.jpg

       

Mentre in generale, unu serà certamente assai megliu cà l'altru secondu e frequenze chì vulete chì ogni ascoltu, a so efficienza puderia esse assai eccessiva, per quessa, ùn ci hè micca dettu chì faria megliu quandu s'utilice cù l'altri.

       

Capacità di Antenna Discone

L'antenna Discone hè un stile funzionale utilizatu per trasmette frequenze da 10 kHz à 1 GHz.

           

Pò esse assai menu efficaci cà l'altri antenne pensate per certi matrici di regularità. Tuttavia, hè sempre una scelta pratica quandu avete bisognu di una copertura assicurativa in numerosi ottavi di frequenze cum'è bande d'alta frequenza è di bassa frequenza.

        

13.jpg

           

I trè parti principali includenu u discu, chì raccoglie l'onda di radiu per mandà via u conu, induve sò dopu chì anu magnificatu prima di radià infine in l'area cù l'aiutu di un ultimu elementu, l'insulator.

            

Disc

U discu di l'antenna Discone deve avè una dimensione generale uguale à 0.7 volte a lunghezza d'onda di a so più bassa regularità - questu assicurarà certamente l'efficienza ottima è ancu u rendiment.

              

Inoltre, u fattore di alimentazione per queste antenne và à u centru, induve sò alimentati cù un coaxial chì cuntene 50-ohm resistenti chì currispondenu à e rete per dà una cunnessione ottima;

            

14.jpg

        

Un cunduttore si cunnetta direttamente da l'area cintrali attraversu un cordone o una linea di fibra ottica, mentre chì un altru si prolonga per via di u conu, chì funziona cum'è un piattu riflettore.

       

Cone

Un'antenna Discone hè fatta per avè un angolo di cune chì varieghja da 25 à 40 livelli. A frequenza ridutta, più grande hè a lunghezza necessaria per a so lunghezza d'onda di quartu corrispondente, chì dettarà a dimensione è a direzzione in modu adattatu.

      

Insulator

L'antenna Discone hè un stile prominente per variità d'alta frequenza. Dividendu u discu è ancu u cune cù un insulatore affettaranu alcune proprietà cruciali, particularmente à frequenze vicinu à i limiti di stu tipu di layout di radiu.

      

Discone Antenna Poveru Reception

Hè spessu dichjaratu chì l'antenne Discone anu una ricezione pobra, ma questu ùn hè micca necessariamente veru. Normalmente, una antenna Discone hè assai più sensibule à e frequenze alte chì i più bassi, è cusì anu una tendenza à ottene segnali più forti in i matrici di frequenze più alte.

        

15.jpg

      

Tuttavia, diversi altri fattori in ghjocu oltre u livellu di sensibilità identificanu quantu grande sarà una antenna per voi soprattuttu - cum'è induve si trova a vostra torre di trasmettitore più vicina o quale tipu di disturbu puderia esiste vicinu (cum'è quelli di e linee elettriche).

         

Varietà di Frequency Antenna Discone

L'antenne di Discone sò omnidirezionali è di banda larga, chì li permettenu di copre una matrice di frequenza cù rapporti di 10: 1.

          

16.jpg

          

Questu suggerisce chì l'antenna hè ancu a banda larga! Puderete cumprà un Discone omnidirezionale cù un array 30-1300 MHz, facendu trà un paru di dispunibuli per una capacità di trasmissione cusì alta.

        

Imbulighjendu!

       

Ebbè, chì era quasi tuttu nantu à l'antenna Discone 101. Dapoi chì avete fattu a vostra ricerca nantu à questa antenna sanu, pudete fà a vostra matematica nantu à s'ellu certamenti serve per voi o micca.

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate