Fate u vostru propiu scaffale di l'equipaggiu cù una tavola di assenza - LackRack

首图.png   

Ultimamente, aghju bisognu di un rack di dispositivi di 19 ″. Ma essendu prezzu, aghju pigliatu una decisione di sviluppà unu. Mentre cercava in Internet, aghju trovu ciò chì hè chjamatu backpack, chì utilizeghja a Lack Table di IKEA. Tuttavia, più lettura hà espostu una quantità di cose chì aghju assuciatu ùn eranu micca in u disignu iniziale di u saccu.

   

Dopu avè fattu più studiu nantu à l'usu di una Tavola Lack per un scaffale di strumenti di 19 ″, aghju scupertu chì e gambe di a Tavola di Assenza eranu cave, in più di i 2 inch superiori, è ancu u pollice di fondu. Puderia esse bè se avete solu bisognu di rack un pezzu d'attrezzi, ma questu tipu di pare chì scunfighja a funzione di avè un rack di 19 pollici.

   

Ciò chì aghju decisu di fà nantu à u mo rack di i dispositi 19 ″ era di utilizà strisce di rinfurzà l'acciaio cum'è rails di rack. Tuttavia, inizialmente, quì hè una foto di u scaffale cumpletu di i dispositi di 19 inch chì face usu di una tavola IKEA Lack:

   

1.jpg

  

Aghju sceltu per mette u mo equipamentu nantu à l'internu di i gammi per un aspettu più pulitu perchè stava mettendu rails di metallu nantu à i gammi di a tavola Absence. Questu m'offre ancu una sensazione più còmoda quandu aghju postu a mo tazza di caffè in più di a tavola Lack, postu chì i sbocchi di caffè sò inevitabbili, pusendu l'arnesi cum'è mostratu certamente furnisce più difesa da tali accidenti.

  

A prima cosa da fà hè di custruisce a Table Lack. Una volta chì hè fattu, hè ora di fà un scaffale di un dispositivu di 19 inch. Cumincià per riducendu 2 articuli di 1 ″ vastu 1/8 ″ d'aluminiu ligeru di 15 pollici di longu. Dopu à quessa, pigliate u vostru Table Absence è flip it upside-down, è ancu mette unu di l'articuli d'aluminiu contru à elli nantu à una di e gambe di u Table Absence. dopu piglià un articulu di u vostru equipamentu chì vulete rack è appughjà ancu contru à e gambe internu di a Tabella di Assenza cum'è a stampa sottu:

   

2.jpg   

  

In seguitu, assicuratevi chì l'articulu di l'aluminiu ligeru ùn hè micca revelatu da u fronte, è ancu nutate l'apertura principale di i vostri dispositi (quellu più vicinu à a tavola) nantu à l'aluminiu. Fate questu per e duie gammi, postu chì questu stabiliscerà a dimensione adatta per u vostru rack di dispositivi 19 ″. Questa marca deve esse 1/4 "da u latu di a striscia d'aluminiu ligera.

I rack di strumenti di 19 inch anu dimensioni assai specifiche, chì ponu esse truvate quì.

  

Aghju fattu un mudellu di designu da un pezzu di legnu basatu annantu à e dimensioni marcate "2U" in u disegnu, ma in uppusizione à piercing un burato per un viti 10-32 in u legnu, aghju perforatu aperture di 1/8 ″. Stu pezzu di legnu pò esse attualmente usatu per trasfirià e misure currette di l'apertura di viti nantu à l'aluminiu ligeru 1 ″. Cumincià per allineà l'apertura iniziale cù a vostra prima marca. Dopu quì pigliate un chiodu chjucu è u rubinettu in ogni burato. Questu hà da nutà e dimensioni currette di i buchi di viti per u vostru equipamentu.

   

Quandu sò significativi, perforate i punti marcati nantu à l'aluminiu cù un drill bit 1/8 ″. Cum'è probabilmente avete osservatu, i scaffali di l'arnesi da 19 ″ facenu usu di 10-32 buchi toccu per a muntagna. Ciò chì aghju usatu piuttostu eranu viti auto-tapping # 10. Fendu questu, ùn aghju micca veramente toccu i buchi in l'aluminiu. Dopu chì i dui articuli d'aluminiu ligeru sò perforati, a prossima cosa da fà hè di perforà un burato di 3/16 ″ in a cima è a basa di l'aluminiu ligeru. Questi buchi seranu certamenti aduprati per prutege i rails d'aluminiu ligeri à a Tavola Absence. A cima è ancu a basa di e gammi ùn sò micca cavu. Sti dui viti sò chjave per mantene i vostri dispositi sicuru à u Table Absence.

  

3.jpg

   

A stampa à a diritta mostra un pezzu d'aluminiu ligeru perforatu cù dui pezzi d'equipaggiu installati.

   

Vede ancu u vitu supplementu chì hè vicinu à a parte sottu di a tavula, ma solu vittite ghjustu in l'aluminiu. Questu hè u vitu chì vitti ghjustu in a parte forte di a gamba di a tavola. Averete ancu bisognu di una simile à questu à a fine di a gamba di a tavola.

  

Eccu una altra maghjina di u LackRack finitu:

   

4.jpg

   

Ancu se u backpack hè una suluzione ecunomica per un rack di l'equipaggiu di 19 inch, ùn hè micca pensatu per un usu forte è ùn hè ancu definitu micca significatu per qualsiasi tipu di rack di strumenti di viaghju.

   

Cum'è una scelta aghjunta, pudete vulete include un tipu di supportu da a parte posteriore di i vostri dispositi à a parte sottu di u tavulinu. Un'altra funzione maravigliosa per aghjunghje hè una piccula luce per pudè vede facilmente u vostru equipamentu. Mentre site in IKEA, pudete ancu piglià una di e so parechje luci fantastiche per questu.

   

Questa scrittura hè stata publicata urigginariamente in mikestechblog.com. Ogni tipu di ripruduzzione in qualsiasi altru situ web hè pruibitu è ​​ancu una violazione di i reguli di copyright.

Tags

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate