Cumu DIY un Accurtatu 20 à 40 Metri Verticale per POTA

首图.png   

Ci hè qualcosa di interessante per fà una attivazione POTA induve caminate cù tutti i vostri attrezzi in un pacchettu è ancu attivate un parcu chì curre u putere QRP. Data u mo post originale riguardanti u mo transceiver QCX-mini QRP iniziale, aghju attualmente QCX-mini extra chì mi permettenu di travaglià e mo attivazioni POTA QRP nantu à 40, 30 è 20 metri. Questu significava chì avia bisognu di custruisce una verticale ridutta mobile per queste bande. Questa particulari custruzzione di antenna verticale hè basatu annantu à u mo iniziale Riduzzione Verticale di 40 Metri, ma cù l'aghjuntu di avè a capacità di curretà a bobina di carica à u fattore di toccu propiu per a vibrazione nantu à e bande di 30 è di 20 metri.

 

Un prublema chì aghju avutu cù l'antenna verticale iniziale di 40 metri, era chì aghju fattu usu di dui radiali d'onda 1/4, chì a saviezza tradiziunale dice chì duvete aduprà cù antenne verticali. À 40 metri, sò circa 33 metri di longu. Chì rende più difficiuli di liberà i radiali quandu in una attivazione POTA assai legnu.

 

Facendu qualchì ricerca web, aghju scupertu chì hè pussibule aduprà radiali chì sò longu 1/8 di lunghezza d'onda - Iè, mi pare ancu pazzia, ma s'ellu hè veru, dopu avè aiutatu assai à u prublema di implementazione radiale 40 metri. Fornitu una efficienza ridutta, ma aghju pensatu chì meritava un colpu. Moltu più nantu à questu dopu.

 

Siccomu avà avutu una canna di pesca pieghevule di 20 piedi per u mo 40 metri currettu, hè ciò chì aghju utilizatu per questa antenna multibanda. Cunsiderendu chì questu era più prubabile di esse per bande 3, aghju desideratu chì a bobina di carica hè abbastanza ridutta per assicurà chì puderia fà rapidamente una mudificazione di a banda senza riduce a verticale. In novu, aghju andatu à a pagina web di a calculatrice di antenna verticale abbreviata in bobina chì m'hà offrittu i mo fattori di principiu per a bobina di riempimentu. A sintonizazione di sta antenna per tutte e 3 bande pareva più complicata di u normale. A mo supposizione hè chì aghju aduprà solu dui radiali d'onda 1/8.

 

U diagramma quì sottu hè e mo dimensioni finali. U vostru chilometru di gasu pò varià, però, questu hè ciò chì aghju finitu.

  

1.jpg   

Per u tipu di bobina di riempimentu, aghju decisu di utilizà un Tailpiece In Sink. U mo pensamentu hè questu, di solitu a ghjente usa una pipeline PVC cumuna per u tipu di bobina, chì hè grande, ma a densità di a superficia di u muru di a pipeline pare inutilemente grossa per a mo applicazione. U mo prublema maiò quì era di mette assai menu stress è ansietà nantu à u filu chì hè u cumpunente verticale di l'antenna. Un tubu di overflow commode hè assai più sottile è più ligeru è funziona simplicemente grande. U diametru esternu di u mo tubu di overflow hè 1.5 inch. Pensu chì hè una dimensione normale di l'esterno. Aghju tagliatu u Sink Tailpiece 3 1/2 inch long, ma 2 1/2 ″ averia travagliatu ghjustu grande.

  

Aghju fattu usu di a calculatrice di antenna verticale ridotta di bobina basatu annantu à induve a bobina si trova in u layout sopra è hà ancu generatu un numeru generale di giri di 33 cù un rubinettu à 13 giri da a cima di a bobina. Sì avete un cordone di calibre diversu, mette quellu in a calculatrice di l'antenna verticale abbreviata in bobina piuttostu.

  

Originariamente aghju custruitu a bobina di carica cù a varietà calculata di giri. Cum'è finita, aghju bisognu di più induttanza. In l'imaghjini nantu à a pagina seguente pudete vede à a cima di l'ultima volta aghju inclusu assai più cable. A lezione hà amparatu u ventu di u cordone extra nantu à a bobina chè determinata.

  

Quì sottu hè una foto di a bobina di riempimentu fatta da u tubu di overflow:

   

2.jpg        

Per fà a bobina di riempimentu, aghju perforatu trè aperture per 6-32 viti inossidabili 3/4 di un inch long. Aghju utilizatu cunnessi crimp per cunnette u cable di smaltu cù i viti. Quandu aduprate un cable di smaltu, fate per caccià l'insulazione da u filu. Dopu quì, fate l'usu di l'adattatori di kink-type per attaccà à a vite. In questu tipu d'applicazioni, aghju cum'è per saldà l'adattatori di kink à u cordone. Questu guarantisci un grande ligame è hè ancu assai più immune à a corrosione quandu hè utilizatu fora. Inoltre, aghju utilizatu duie noci nantu à ogni viti, chì impediscenu di alluntanassi durante l'usu. Notificazione di i blobs verticali bianchi nantu à e bobine. Aghju utilizatu a cola calda per guardà e bobine di marchjà dopu a sintonia. Ùn hè micca abbastanza, ma hè funziunale.

  

Per cambià i bandi, aghju solu trasferisce u clip d'alligatore. Cum'è revelatu, nimu di e bobine ùn hè micca curtu. Questu hè per a banda di 40 metri. Per a banda di 30 metri, basta spustà u clip di coccodrillu finu à a vite trà e duie bobine. Per 20 metri, move a vite di clip-down di l'alligatore, chì scurcia tutta a bobina.

  

Cum'è aghju dettu prima, aghju aduprà una canna di pesca di 20 piedi per u mastru d'assistenza di l'antenna verticale accurtata. Aghju vulsutu ch'ellu sia autosuportante, dunque ci vole una sorta di pianu di guying. Aghju trovu u canali YouTube di K6ARK. In particulare u so video chjamatu SOTA / Wire Portable Telescopic Post Setup. hè u serviziu ideale. Aghju fattu un paru di aghjustamenti assai picculi, ma l'idea hè a stessa. L'imaghjini elencati quì sottu programa u risultatu finali.

      

3.jpg

           

Per una grande descrizzione fighjate u video clip di K6ARK:

            

           

L'adesivo epoxy chì hà probabilmente utilizatu era un bonu vechju JB Weld. Hè ciò chì aghju utilizatu, è funziona fantasticu. Un altru puntu chì aghju fattu diversi era chì ùn aghju micca utilizatu a "Figura 9". Possibile sò ancu ecunomicu per cumprà. Direttamente mi piace à fà usu di u bonu vechju hitch taut-line per e mo linee individuali. Hè veramente un nodo assai faciule d'amparà. Eccu un ligame web à un video clip di YouTube nantu à cumu attaccà un Hitch Taut-line. U mo pensamentu hè questu, cunsiderendu chì ricunnosce solu cumu attaccà un inconveniente di linea tesa, possu utilizà ogni tipu di corda per una linea individuale. Allora s'è perdu una di e mo linee di u zitellu, possu solu piglià un articulu supplementu di paracord è ancu stà in l'affari.

   

Quì hè un closeup di l'attaccu di linea tesa:

             

4.jpg           

Una cosa chì facciu hè appena aghju ligatu u svantaghju di a linea tesa a prima volta, ùn l'aghju micca unknod. Simply un-clip i carabiners da u polu è finiscinu ancu e linee di l'omu cù u hitch taut-line intactu. In questu modu, a prossima volta chì aduprate i 40 metri curretti in u dirittu, i fili di u tippu sò pronti per andà. Questu hè ciò chì K6ARK face cù a Figura-9s chì utilizeghja.

  

Quandu stabilisce u mo 40 30 20 metri accurtata verticale, aghju in realtà situatu chì u so megliu per curriri a canna di pesca à traversu a facilità di a bobina. Questu diminuisce a flexione è u stress nantu à a canna di pesca. Un'altra cosa chì aghju fattu hè chì aghju classificatu l'estremità di a bobina di riempimentu cum'è "top". Questu hè u risultatu di u mo mettite a bobina d'imballu à l'inversu una quantità di volte quandu u stabilisce. 

         

5.jpg         

À a fine di a canna di pesca, aghju una scatula di plastica cun un DO IT YOURSELF 1: 1 balun cum'è ricevutu in a stampa lista sottu. I fili gialli sò i mo 2 radiali chì clip nantu à i lati di u pacchettu. Sta cunfigurazione rende veloce è assai faciule per liberà i radiali. Aghju in più bande di velcro chì venenu da i viti à u latu di a scatula plastica. Questu avvolge intornu à a basa di a canna di pesca. 

         

6.jpg        

Comu dissi prima, in a scatula plastica hè un balun 1: 1. Eccu l'intra di a scatula di plastica: 

          

7.jpg        

U balun utilizza RG-174 coaxial è hà 9 giri in un core di ferrite Kind 43 chì hà un OD di 0.825 inch. 

  

Comu discutitu prima, era un pocu ingombrante per trattà radiali di lunghezza d'onda di 40 metri 1/4 in una stallazione forestale. Facendu una ricerca in rete, aghju scupertu chì i radiali di lunghezza d'onda 1/8 per una antenna verticale sò una pussibilità. Quì sò una quantità di referenze chì aghju trovu da persone assai più intelligenti di mè nantu à questu sughjettu: 

  

Disegnu di Sistema Radiale è Efficienza in Radiali HF - N6LF

  

Sistemi di antenna verticale, perdite è efficienza - N1FD

  

Allora aghju cridutu chì daraghju un colpu à radiali di lunghezza d'onda 1/8. Piuttostu chè d'avè radiali di 33 piedi, certamenti averebbe radiali di 16.5 piedi. Inoltre, aghju publicatu solu prubabilmente aduprà dui radiali. Ricunnoscu chì questu hè abbastanza menu di l'ottimu. Ma aghju cunsideratu assai difficiule per vede s'ellu funziona veramente.

  

Un grande prublema cù una antenna di cable quandu hè portatile, hè u spaziu di almacenamentu è cumu implementà rapidamente / facilmente. Dopu avè veramente pruvatu un paru di metudi diffirenti è uni pochi di ricerche web, aghju trovu u situ di W3ATB induve definisce l'usu di una bobina di gessa di u legnu. Eppuru ùn hè micca solu una bobina di gessa, ma una bobina di gessa Speedlite di Irwin Devices cù una proporzione di gear 3: 1. Ùn spiegheraghju micca quì sottu, postu ch'ellu face un travagliu eccezziunale per chjarificà u smarrimentu è l'alterazione di stu gizmo per aduprà cum'è almacenamentu di filu è implementazione rapida per antenne.

   

Quì hè una maghjina di a mo bobina di gessa Irwin Speedlite 3: 1. Tene 16.5 piedi di filu per unu di i mo radiali bè.

       

8.jpg          

Per u spaziu di almacenamiento di l'elementu verticale di u mo 40/ 30/ 20 metru verticale. Aghju utilizatu un pezzu di legnu 7 inch long è ancu tagliatu una tacca à ogni estremità. Allora copre u cable longu. A foto listata quì sottu prugrammi ciò chì aghju pensatu. Eru preoccupatu chì a bobina di imballaggio si sbattessi in u circondu è potenzalmentu dannatu mentre a trascinava in un pacchettu.

   

Inoltre, vede u cable giallu. Dapoi chì a canna di pesca colapsable ch'e aghju utilizatu hè di 20 piedi di longu, è ancu di 1/4 di lunghezza d'onda nantu à 20 metri hè 16.5 piedi, u cordone giallu, chì hè longu 3 1/2 piedi, hè attaccatu à a cima di a pesca. bastone è u cordone rossu hè cunnessu cù questu. Questu mette u mo balun nantu à a terra quandu a canna di pesca hè cumplettamente allargata.

          

9.jpg        

Allora aghju publicatu prubabilmente à u Walmart di u quartieru chì cercava un articulu chì avia un cuntainer di plastica tonda chì si adattassi - cum'è l'aghju scupertu - intornu à un cilindru di salviette infantili! In casa, aghju avutu qualchì materiale di imballaggio da qualchì elettronica chì avia veramente ottenutu chì hè una spezia di schiuma di cellula chjusa. Aghju utilizatu questu per allineà l'internu di u cilindru Sottu hè una stampa di l'aspettu verticale chì hè imballatu in u so cuntainer di almacenamento.

           

10.jpg      

Giustu quì hè una altra stampa di l'antenna in u canisteru preparatu per mette a tapa.

         

11.jpg          

Sintonizza l'antenna pò esse un pocu complicatu, ma pò esse fattu. Avè un analizzatore di antenna NanoVNA aiuta assai. U primu puntu da fà hè di vede chì i dui radiali sò ridotti à 16 1/2 piedi longu. I seguenti cumincianu cù 20 metri curtendu totalmente a bobina di riempimentu. Normalmente un quartu d'onda verticale per 20 metri hè di circa 16 1/2 piedi. Aghju cuminciatu cù 17 piedi ricunnosce chì questu era troppu longu. Hè più faciule per accurtà una antenna chì hè cusì longa ch'è aghjunghje a lunghezza. Dapoi chì a canna di pesca chì hè utilizata per sustene l'antenna hè di 20 piedi di longu, aghju aghjustatu 3 1/2 piedi di una linea di gessa restante à a cima di u filu verticale. In questu modu, quandu a lunghezza di 20 metri hè in a so ultima dimensione, possu aghjustà a dimensione tutale di l'antenna per assicurà chì u balun riposa nantu à a terra.

   

Dopu sintonizza l'antenna à 30 metri. Accuminciate per mette u clip shorting à u vitu chì hè trà e duie bobine. Verificate a vibrazione. s'ellu hè bassu da assai, pigliate un turnu è verificate di novu. S'ellu hè pocu bassu, simpricimenti sfarente 1 o 2 volte di a seccione senza cortu di a bobina. Fendu cusì minimizza l'induttanza di a bobina da menu di sbarazzà di una volta.

     

Quandu si cuntenta di 30 metri, torna è esaminà ancu 20 metri. Quandu ogni cosa era grande nantu à 30 metri, aghju pigliatu un pocu adesivo hot-melt è ancu appiicatu perpendicularmente à l'istruzzioni di e bobine per mantene in u locu.

   

Infine per 40 metri, trasladate u clip di shorting à a vite superiore, chì face usu di tutta a bobina di imballaggio. Repetite u prucessu di aghjustamentu cum'è prima. Quandu compie, applicà l'adesivu hot-melt à i 40 metri chì si basanu per prutege in a pusizione.

   

A prima volta chì aghju utilizatu sta antenna hè stata quandu aghju attivatu u Clearfork Canyon Nature Preserve, K-9398 utilizendu i mo transceivers QCX-mini. A sottu hè una maghjina di l'antenna verticale stabilita in a gola durante l'attivazione.

    

U so tipu hè difficiule di vede l'antenna. Aghju utilizatu paracord giallu per e linee di l'omu chì aiuta à vede induve hè l'antenna.

       

12.jpg          

I risultati? Sò cuntentu di sta antenna. Malgradu i so cuncessioni, funziona bè - ancu cù QRP. In a mo attivazione iniziale cun ellu, aghju fattu 15 QSO nantu à 40 è 20 metri. Di solitu riceve 569 rapporti mentre esegui 5 watt.

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate