Just How to DIY un NVIS Antenna AKA Cloud Burner Antenna Utilizendu un Mag Mount

首图.png

  

A parte di esse un cunduttore di radio ham hè di dà cumunicazioni in tempi di situazione d'emergenza. Cù u prossimu ghjornu di l'Ohio NVIS Antenna Day, aghju sceltu di circà l'antenni NVIS. L'antenne NVIS, in più chjamate l'antenni Skywave verticale di l'avvenimentu vicinu, anu un altu angolo di radiazione. Qualcosa nantu à l'ordine di 60 gradi, à direttamente à 90 gradi. A cuntrariu di i segnali UHF è VHF, chì normalment anu una gamma di 50-mile cù una antenna yagi in alta, è ancu l'antenna NVIS hè fatta per l'interazzione in a varietà 75-- 500-mile. In ocasu, un'antenna NVIS hè riferita cum'è "riscaldatore di nuvola" postu chì indirizza assai di a so radiazione in più di una antenna regulare.

  

L'idea cù una antenna NVIS hè di emette u più putere pussibule à un angulu altu è ancu avè esse riflessu da l'ionosfera. Da un puntu di vista funziunale, e cumunicazioni NVIS passanu à 10 MHz è ancu quì sottu. Una parte più di l'antenna NVIS hè a realità chì hè abbastanza bassu à a terra. Questu aiuti emettenu u segnu à un angulu altu, è ancu di fà fà fàciule per liberà. Ci sò numerosi opinioni riguardu à l'altitudine più efficace di una antenna NVIS, in ogni modu, tutti pare chì si stabiliscenu circa. 1/8 di lunghezza d'onda sopra a terra è spessu assai menu.

  

Vuliu una antenna NVIS chì era portable, faciule d'installà, è ancu low-cost (di sicuru). Cum'è finisce, aghju avutu praticamente tuttu à manu. Per a mo antenna NVIS, aghju cuminciatu cù u mo postu di 2 metri per a mo vittura. Dopu à quessa, si trattava solu di appiccicà un cordone di quartu d'onda à u mag mount, è dopu basta à stringe u cordone flat da u locu di mag à un arbre o un polu di qualchì tipu.

  

Vuliu esse capace di cunnette immediatamente à u locu mag. Aghju generatu un clip di batteria caricata da primavera. Ma micca solu ogni clip di batteria. Avia in realtà avutu a capacità di resiste à un forte tiratu drittu senza esce da l'antenna mag mount. Ciò chì aghju pensatu hè mostratu in a foto quì sottu:

  

1.jpg

   

Calchì volta sti sò chjamati Clips batterie Crocodile, o Test Clips. Aghju sceltu u mo propiu in u magazinu locale di pezzi di vittura NAPA. Ci hè un coppiu di diverse dimensioni. Avete bisognu di assicurà chì e mascelle s'allarganu in modu adattatu per assicurà nantu à a basa di l'installazione di mag chì avete aduprà.

  

Dunque, attualmente, hè solu una questione simplice di cunnette un cable à questa pinza. Aghju sceltu per piglià a vite da a parte posteriore di a pinza, è ancu di slip u cable cù u pirtusu è salda u cable nantu à a pinza. Questi aiuti furniscenu più durezza postu chì questa articulazione serà certamente sottu à qualchì stress.

  

Quì sottu hè una foto di a mo antenna NVIS mobile nantu à a mo Jeep chì face usu di u locu mag:

   

2.jpg

   

In quantu à a lunghezza di u filu per utilizà, in u mo esempiu, aghju aduprà 40 metri per u ghjornu di l'Ohio NVIS Antenna Day. On pourrait certainement croire que la formule classique pour un quart de longueur d'onde verticale aurait certainement fonctionné. Tuttavia, pare chì ùn hè micca vera. Dapoi chì sta antenna NVIS hè cusì corta è vicinu à l'automobile, u mo primu tentativu utilizendu a formula 234/freq. pè ottene a dimensione di u filu m'hà offrittu una vibrazione di 8.6 MHz. Per via, avè un analizzatore di antenna MFJ aiuta significativamente cù sta prucedura. Cusì equipatu di sta informazione, aghju fattu un pocu di calculu è pensatu à a mo propria constante per calculà a lunghezza curretta di stu tipu d'antenna NVIS. Questu ùn hè micca dettu chì questu hè in petra, ma questu hè ciò chì m'hà aiutatu, almenu sta volta.

   

A nova formula ch'e aghju sviluppatu hè a seguente:

   

Lunghezza (ft.) = 261/F (mhz).

   

Quì sottu hè una maghjina addiziale di a mo antenna NVIS cumplettamente implementata. Avvisu chì à l'estremità distanti I sò facennu usu di 2 4 ft. poli di tenda fiberglass militari chì aghju pigliatu in a vostra zona.

   

3.jpg

   

I mo risultati preliminari mostranu chì pare chì funziona bè per una antenna NVIS. In u futuru, aghju ancu includendu una gamba di 75 metri à a stallazione. Hè una questione simplice di distribuzione di u cordone, cumpresa a pinza per cunnette à a mag install, è ancu di liberazione.

    

Stu brevi articulu hè statu caricatu inizialmente in www.mikestechblog.com Ogni tipu di recreazione in qualsiasi altru situ hè pruibitu, è ancu un offense di i reguli di copyright.

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate