DIY an FM Radio Dipole Antenna | EMISSIONE FMUSER

 L'antenna dipole FM hè u tipu d'antenna più simplice è estensivu, cusì hè faciule per qualcunu di fà u so propiu, chì solu bisognu di qualchi materiali simplici. un bricolage Antenna dipolo FM hè una scelta pratica è low-cost se a vostra radiu hà bisognu di una antenna pruvisoria. Allora cumu fà fà fà una antenna dipole FM? L'articulu vi dicerà.

   

Cos'è un'antenna dipolare FM?

Hè impurtante di avè una breve cunniscenza di l'antenna dipolu FM prima di fà a vostra propria. In u campu di radiu è telecomunicazioni, l'antenna dipole FM hè u tipu d'antenna più utilizatu è simplice. Havi caratteristiche evidenti: s'assumiglia à a parolla "T", chì hè cumpostu di dui cunduttori cù uguali lunghezza è end-to-end. I so pedi sò cunnessi cù u cable. U cable pò esse un cable apertu, cable doppiu, o cable coaxial. cliccate quì

    

Hè da nutà chì u balun deve esse usatu quandu si usa un cable coaxial perchè u cable coaxial hè un tipu di cable sbilanciatu, ma l'antenna dipole FM hè un tipu d'antenna equilibrata. E balun ponu fà esse cumminati cù l'altri.

   

Materiali preparati

Avete bisognu di preparà qualchì materiale per fà una antenna dipole FM. Sò generalmente:

   

  • Twin flex - Twin mains flex hè l'ideale, ma pudete rimpiazzà cù altri fili, cum'è vechji fili di parlante, sempre chì a so resistenza hè vicinu à 75 ohms.
  • Tie wrap - Hè adupratu per assicurà u centru di l'antenna dipolu FM è impedisce chì u flex si apre fora di ciò chì hè necessariu.
  • String or twine - Hè adupratu per assicurà l'estremità di l'antenna dipole FM à un certu puntu (se necessariu).
  • Connettori - Hè adupratu per cunnette l'antenna FM à un cable coaxial.

   

Questi materiali ponu esse truvati in a vostra vita di ogni ghjornu. Pudete ancu aduprà quelli chì si trovanu in a pila di rifiuti per fà u VHF Antenna dipolu di radio FM.

  

Calculate a lunghezza di l'antenna

Allora hè necessariu di calculà a lunghezza di a vostra antenna dipolu VHF FM. Pudete calculà sicondu sta formula:

  

L=468/F : L si riferisce à a lunghezza di l'antenna, cusì a durata di u cunduttore deve esse divisa da 2. F hè a freccia di travagliu in MHz. Quandu questi sopra sò pronti, pudete cumincià à fà antenne.

 

4 Passi di DIY FM Dipole Antenna

Hè faciule fà una antenna dipole VHF FM ordinaria, chì solu bisognu di 4 passi simplici. Segui a guida sottu!

  

  • Separate u cable - Separate i dui fili insulati di u cable.
  • Fix u puntu centru - Ricurdativi di a lunghezza di u vostru cunduttore? Assumimu chì hè 75 centimetri. Quandu u cunduttore hè abbastanza longu di 75 cm, ferma a separazione di i fili. Allora attaccate u mediu cù un cinturinu in questu tempu. È questu hè u centru di l'antenna dipolu FM.
  • Aghjustate a durata di u cunduttore - Allora pudete aghjustà a durata di u cunduttore ligeramente. Perchè ci sò parechji fatturi chì affettanu a custante in a formula di lunghezza di u cunduttore, hè impussibile à esse precisu in ogni mumentu. Sè avete bisognu di una frequenza operativa più alta, pudete accurtà ligeramente a lunghezza di u cunduttore.
  • Fix l'antenna - Infine, fate un nodo à a fine di u filu per pudè riparà l'antenna cù qualchi fili torciati. Quandu installate l'antenna dipolu FM, fate attenzione à stà luntanu da l'uggetti metallici, o a qualità di ricezione di u signale serà ridutta. 

  

U ricevitore VHF FM pò esse usatu per una interfaccia 75-ohm è interfaccia 300-ohm. L'antenna dipole FM sopra hè adattata per l'interfaccia 75-ohm. Se vulete usà una interfaccia 300-ohm, pudete pruvà dui metudi:

   

  1. Cunnette a vostra antenna dipole DIY 75-ohm cun un cable coaxial cù un balun
  2. Cumprate un cable FM di 300 ohm in linea è fate una antenna dipolu di 300 ohm in a stessa manera di fà una antenna dipole di 75 ohm.

  

Hè nutatu chì hè cunsigliatu solu di utilizà l'antenna dipole FM DIY per a vostra radiu o ricevitore audio. Sè avete bisognu di una antenna per u trasmettitore di radiu FM, per piacè cumprà una antenna dipolo FM prufessiunale da un fornitore d'equipaggiu radio professionale, cum'è FMUSER.

 

FAQ
Cosa hè un balun per un dipolu ?

U principiu di Baron hè simile à quellu di un trasformatore. Un balun hè un dispositivu elettricu chì converte trà un signalu equilibratu è un signalu sbilanciatu, o linea d'alimentazione. 

   

Quandu duverebbe aduprà una Antenna Balun?

I bilanci sò usati in parechje spazii per a transizione trà scenarii equilibrati è sbilanciati: una zona chjave hè per a radiofrequenza, applicazioni RF per antenne. I bilanci RF sò usati cù parechje antenne è i so alimentatori per trasfurmà una alimentazione o una linea equilibrata in una sbilanciata, Siccomu l'antenna dipole hè una antenna equilibrata è u cable coaxial hè un cable sbilanciatu, u cable coaxial hà bisognu di utilizà balun per cambià u coaxial. cable in un cable equilibratu.

  

Chì sò i sfarenti tippi di antenne FM Dipole ?

Ci sò quattru tippi principali di antenne dipole FM:

  • Antenna dipolo a mezz'onda
  • Antenna dipolu multi-onda semi-onda
  • Antenna dipolu piegata
  • cortu dipolu 

  

Chì tippu di alimentatore hè A megliu antenna dipolu FM ? Quale metudu di alimentazione hè megliu?

L'antenna dipole hè una antenna equilibrata, cusì avete aduprà un alimentatore equilibratu, chì hè veru in teoria. In ogni casu, un alimentatore equilibratu hè raramente utilizatu perchè hè difficiule di operare in edifici è hè applicabile solu à a banda HF. Più cavi coaxial cù balun sò usati.

 

cunchiusioni

L'antenna dipolu FM hè largamente usata in diversi scenarii di trasmissione radio, cum'è a radiu FM persunale per via di a so simplicità, efficienza è prezzu bassu. Ma sè avete bisognu di custruisce una stazione di radiu, truvà un fornitore d'equipaggiu di radio affidabile hè sempre a vostra megliu scelta. FMSUER hè un fornitore cusì prufessiunale è affidabile di l'equipaggiu di radiodiffusione è e soluzioni, cumprese trasmettitori di radiu FM pratichi è low-cost in vendita, antenne di dipole FM in vendita, etc. Sè vo circate questi, sentite liberu di cuntattateci!

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate