6 Cunsiglii per risparmià i costi per cumprà una antenna di stazione di radio FM

6 Cunsiglii per risparmià i costi per cumprà una antenna di stazione di radio FM

 

L'antenna di a stazione di radiu FM hè unu di l'equipaggiu di trasmissione più impurtante è caru per a vostra stazione di radiu FM. Pudete risparmià assai tempu è sforzu è costi di mantenimentu se pudete sceglie una antenna di trasmissione FM durable cù un bonu rendimentu.

 

Hè assai impurtante, soprattuttu per i principianti RF. Tuttavia, anu bisognu di una guida di compra per aiutà à filtrà l'infurmazioni di compra più impurtanti nantu à l'antenna di trasmettitore di trasmissione FM. 

 

Fortunatamente, vi furniremu i 6 cunsiglii di compra più impurtanti per avvistà, per aiutà à cumprà l'antenna di a stazione di radiu FM à i migliori prezzi. Cuminciamu !

 

Types

 

Avete bisognu di sceglie u megliu tipu di antenne di trasmissione FM cù diverse caratteristiche basate nantu à diverse applicazioni. In generale, l'antenne di trasmettitore di trasmissione FM sò in i seguenti tipi cumuni:

 

  • Antenna FM Monopole - Funziona megliu per intervalli stretti è pò esse colapsable. Hè di solitu usatu in trasmettitori di radiu FM di bassa putenza è veiculi.

 

  • Antenna FM dipole - Hè unu di i tipi più populari utilizati in antenne di stazioni di radiu FM. Havi una larga banda di frequenza è pò irradià in tutte e direzzione.

  • Antenna FM Yagi - L'antenna Yagi hè un tipu d'antenna à altu guadagnu. Hè ideale per l'applicazioni chì necessitanu una trasmissione di segnali radio unidirezionali à longu andà, cum'è Studio Transmitter Link chì deve trasmette per una longa strada.

  • Antenna polarizzata circularmente - Permette à l'antenne di ricezione polarizzate verticalmente è orizontali per pudè riceve segnali radio.

  

Direzionalità

  

Di sicuru, a direzzione hè assai impurtante. Avete bisognu di esse chjaru nantu à u scopu di a vostra stazione di radiu FM.

  

Se vulete trasmette i vostri prugrammi di radiodiffusione à l'audienza circundante, allora probabilmente avete bisognu di una antenna omnidirezionale, cum'è una antenna FM dipole, o una cumminazione di parechje antenne di trasmissione FM direzionali inseme.

  

È se a vostra stazione di radiu FM hè aduprata per trasmette segnali radiu in una direzzione cum'è Studio Transmitter Link, allora ùn ci hè dubbitu chì avete bisognu di una antenna di stazione di radiu FM direzionale, cum'è una antenna Yagi FM.

  

Gain

  

Un guadagnu più altu significa chì a vostra antenna di trasmissione FM cuncentra u signale di radiu in un spaziu più limitatu, chì porta à a forza di u signale radio più forte. Significa ancu chì u guadagnu è a direzzione sò ligati, è u guadagnu crescente pò sacrificà una certa gamma di radiazione.

  

Ci hè parechje manere di migliurà u guadagnu, cum'è l'aumentu di u numeru di antenne di stazioni di radiu FM o di rimpiazzà cù l'antenne di trasmissione FM cù un guadagnu più altu. Dipende da e caratteristiche di i segnali di trasmissione radio chì avete bisognu.

  

uttimizata

  

In termini di larghezza di banda, ci sò dui tipi di antenne: antenna FM larga banda è antenna FM sintonizzata.

  

L'antenni FM di banda larga anu una larghezza di banda fissa di circa 20MHz è funziona bè in tutti i 20MHz di a banda FM. È pò travaglià bè in a larghezza di banda.

  

L'antenni FM sintonizzati sò adattati solu in una banda chjuca intornu à a frequenza à quale hè stata sintonizzata. È ùn pò micca travaglià mantene a stessa prestazione in a larghezza di banda.

  

L'antenni FM di banda larga sò sempre preferibili à quelli sintonizzati ancu s'elli costanu più.

  

Polarizazione

  

A polarizazione si riferisce à a direzzione di u campu elettromagneticu generatu da l'antenna di a stazione di radiu FM, è hè divisa in polarizazione verticale è horizontale. A direzzione di polarizazione di l'antenna di ricezione è di l'antenna di trasmissione deve esse cumminata per avè un bonu effettu di cumunicazione. Dunque, a scelta di polarizazione dipende da a situazione lucale.

  

Se ùn site micca sicuru chì polarizazione hè a megliu scelta, pudete sceglie una antenna polarizzata circularmente, chì hà sia polarizazione verticale sia polarizazione horizontale, ma l'effettu di ricezione cù l'antenna di ricezione serà dimezzatu, perchè a putenza di u signale radio sarà divisu ugualmente. in dui direzzione.

  

Manifatturi

  

A megliu marca pò guarantisci l'alta qualità di i so prudutti, cum'è FMUSER, è micca solu questu, pudete ancu uttene i so servizii di qualità è i prudutti à u prezzu più ragiunate, riducendu a vostra compra è altri costi è chì vi permettenu di fucalizza più nantu à u Funzionamentu di a stazione di radiu FM.

 

cunchiusioni

 

Riassumemu cumu sceglie a megliu antenna di stazione di radio FM:

  • Types - Sceglite diversi tipi di antenne di trasmettitore di trasmissione FM secondu u scenariu di l'applicazione
  • Direzionalità - Si dipende di u scopu di trasmissioni signali.
  • Gain - Dipende da e caratteristiche di i signali radio chì vulete.
  • uttimizata - U più largu u megliu, quantu pussibule per u signale FM.
  • Polarizazione - Assicuratevi chì e radii ponu riceve bè i vostri prugrammi di trasmissione.

  

Basatu nantu à questi 6 cunsiglii di compra, ancu s'è vo site un principiante RF, pudete truvà a megliu antenna di stazione di radiu FM, è migliurà i segnali di a stazione di radiu à u megliu.

  

Se vulete sapè di più nantu à l'antenne di stazioni di radiu FM, sentite liberu di cuntattà FMUSER!

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate