5 Cose da cunsiderà prima di cumprà un trasmettitore di trasmissione FM

  

Trasmettitore di radiu FM hè un tipu di dispusitivu elettronicu, chì ghjunghje u scopu di furnisce servizii di trasmissione à l'ascultori in a copertura trasmettendu onde radiu. Hè praticu, assequible è largamente utilizatu, è guadagna u favore di parechji travagliadori di radiodiffusione. Sè vo site prontu à cumprà u vostru propiu trasmettitore di trasmissione FM, sapete ciò chì paràmetri deve esse cunsideratu? Sta spartera vi dicerà 5 punti chjave chì deve esse cunsideratu per aiutà à fà a vostra megliu scelta.

 

Sharing hè cumpassioni!

   

cuntinutu

   

Cunsiderate u vostru Budget

 

U scopu bugettu hè assai impurtante. Perchè u vostru budgetu determina a scala di a vostra stazione di radiu. Quandu si cunsiderà u vostru budgetu, duvete determinà quantu u budgetu hè attribuitu à ogni equipamentu. Allora pudete cunfirmà u budgetu per cumprà un Trasmettitore di radiu FM. Infine, pudete verificà se u bilanciu di compra hè ragiunate è s'ellu pò risponde à u requisitu di gestisce a vostra stazione di radiu nurmale.

  

E Funzioni di u Trasmettitore FM Broadcast

  

Ùn ci hè dubbitu chì e funzioni di u Trasmettitore di trasmissione FM sò i priurità cima. Perchè FM esisti radiu è lu core di una radio, s'ella hà un spettaculu mischinu in funzioni, a vostra radio pò micca travaglià nurmalmente. È noi pensu issi cinqui punti cchiù mpurtanti sunnu li cchiù mpurtanti, a putenza birrerie, u catalogu di risposta ultrahigh, a qualità di signa audio, i funzioni Giuseppe Verdi, è prugrammi prutezzione di sicurità.

San Francè birrerie -Sintinedddi

U numeru di ascoltatori chì pudete serve dipende da a cobertura di u vostru trasmettitore di radiu FM. Eccu alcuni dati grossi per riferimentu quandu pruvate di determinà a putenza di trasmissione di u trasmettitore FM. Un trasmettitore FM 50w pò copre un raghju di circa 6 chilometri. Un trasmettitore FM 100w pò copre un raghju di circa 10 miles.

 

Parte extra: U putere di trasmissione di u trasmettitore di trasmissione FM ùn hè micca l'unicu paràmetru chì afecta a cobertura. U clima, l'altitudine di l'antenna di trasmissione, l'ostaculi, etc., tutti affettanu ancu a cobertura.

Gamma di Risposta di Frequenza Appropriata

Sapete chì i diversi paesi anu diverse regulazioni nantu à e frequenze FM chì ponu esse aduprate legalmente? Per esempiu, usa una gamma di freccia FM di 76.0 - 95.0 MHz in Giappone. Certi paesi in l'Europa orientale utilizanu una gamma di frequenze FM di 65.8 - 74.0 MHz. A maiò parte di i paesi in u mondu utilizanu una gamma di frequenze FM di 87.5 - 108.0MHz. Per quessa, vi tocca à sceglie u Trasmettitore di trasmissione FM cù un intervallu di risposta di frequenza adattatu basatu nantu à i vostri regulamenti lucali.

Funzioni audio eccellenti

Se vulete furnisce i vostri ascoltatori cun l'ultime esperienze di udizione, duvete sceglie quelli trasmettitori di trasmissione FM cù diverse funzioni di trasfurmazioni audio è esse capaci di trasmette segnali audio d'alta fideltà è di perdita di bassa. Pudete fucalizza nantu à questi indicatori tecnichi: Pre-enfasi, SNR più grande di 40dB, Separazione Stereo più grande di 40dB, è Distorsione menu di 1%. Questi indicatori tecnichi ponu aiutà à sceglie un trasmettitore di radiu FM cù funzioni audio eccellenti. S'ellu hè un pocu astrattu per voi, pigliemu un esempiu, FU-50B Trasmettitore FM 50w da FMUSER. Funziona bè in i servizii di trasmissione drive-in, a radiu comunitaria è a radiu di a scola cum'è e so eccellenti funzioni audio.

Programs accéder Protection Safety

U vostru trasmettitore di radiu FM prubabilmente hà da travaglià in modu continuu per un bellu pezzu, chì aumenterà a pussibilità di l'equipaggiu si rompe. Dunque, selezziunate un trasmettitore di radiu FM equipatu di prugrammi di prutezzione di sicurezza pò riduce a pussibilità di danni à l'equipaggiu è u vostru costu d'usu. 

L'attrezzatura abbinata

In generale, solu un solu trasmettitore di trasmissione FM ùn pò micca travaglià nurmale. Avete bisognu di un altru equipamentu adattatu per travaglià cù u trasmettitore di radiu FM. Eccu a lista di l'equipaggiu utilizatu in certi scenarii cumuni.

  

Servizi di trasmissione Drive-in - Questi pezzi di l'equipaggiu sò generalmente usati in servizii di trasmissione drive-in:

 

  • FM esisti radiu;
  • Antenna FM;
  • L'equipaggiu esternu cum'è risorse audio;
  • Altri accessori necessarii.

 

Radio Comunitaria è Radio Scola - Questi equipaghji sò necessarii per a radiu cumunitariu è a radiu di a scola:

 

  • FM esisti radiu;
  • Antenna FM;
  • L'equipaggiu esternu cum'è risorse audio;
  • u microfonu;
  • u mixer;
  • u processore audio;
  • L'Arc ciamatu;
  • Altri accessori necessarii.

  

Stazioni di radio prufessiunali - In stazioni di radio prufessiunali, l'equipaggiu serà più cumplicatu, sò generalmente:

 

  • FM esisti radiu;
  • Antenna FM;
  • Un urdinatore persunalizatu;
  • u mixer;
  • u processore audio;
  • u microfonu;
  • L'Arc ciamatu;
  • U casque;
  • Altri accessori necessarii.

        

    FMUSER 50W Pacchettu cumpletu di stazione di radio FM in vendita

     

    Truvate u Best Fornitore di l'equipaggiu di stazione radio

     

    Sè cumprate l'equipaggiu di trasmissione radio da fornitori affidabili, a qualità, l'affidabilità è a durabilità di l'equipaggiu pò esse garantita. Ancu s'è u vostru equipamentu si rompe, pudete uttene un serviziu post-vendita perfettu. Questu significa chì u vostru prublema serà risoltu u più prestu pussibule è minimizzà e vostre perdite. Inoltre, i fornitori affidabili ponu offre un equipamentu di radiodiffusione di alta qualità à un prezzu di budget.  FMUSER hè u megliu fornitore di l'equipaggiu di stazioni radio da a Cina. Semu esperti in radiodiffusione è vi ponu offre un Trasmettitore di radiu FM cù funzioni abbundanti, alta qualità è prezzi accessibili. È daremu un supportu in linea in tuttu u prucessu di compra. Clicca qui di più nantu à u corsu.

     

    Informate nantu à e Leggi è Regolamenti Pertinenti

     

    Avete bisognu di cunsultà e lege è i regulamenti nantu à a trasmissione FM. Ancu s'ellu hè noioso, hè assai impurtante, altrimenti, pudete affruntà fine inespettate. Per esempiu, in i Stati Uniti, sè vo vulete usà un trasmettitore di radiu FM da 0.1w à 100w in privatu, avete bisognu di ottene u certificatu FCC, altrimenti, sarete cunsideratu chì interferiscenu cù i signali di l'altri stazioni radio di travagliu è esse. ammenda da a FCC.

      

    Dumande dumandatu Spissu

    1. Q: Cosa hè un Trasmettitore FM Low-putere?

    A: Si riferisce à u trasmettitore di radiu FM chì opera da 0.1 watt à 100 watt.

     

    Un Trasmettitore FM di bassa putenza hè un cuncettu in l'aspettu di a putenza di trasmissione. A so putenza di trasmissione generalmente varia da 0.1 watt à 100 watt. Inoltre, hè utilizatu per furnisce servizii di trasmissione publica in un intervallu di circa 3.5 miles (5.6km). Cusì hè largamente utilizatu in a radiu cumunitariu, a radiu educativa, a radiu di fabbrica, a chjesa drive-in, u cinema drive-in, etc.

    2. Q: Cosa hè un trasmettitore FM High Power?

    A: Si riferisce à u trasmettitore di radiu FM chì opera più di 100 watts.

     

    Un Trasmettitore FM di bassa putenza hè un cuncettu in l'aspettu di a putenza di trasmissione. A so putenza di trasmissione hè più altu di 100 watts. Hè largamente utilizatu in e radiodiffusori FM, radiu di cità è stazioni di radiu FM prufessiunale.

    3. Q: Chì sò i Vantaghji di Utilizà Trasmettitori FM di bassa putenza ?

    A: Paragunatu cù trasmettitori FM d'alta putenza, i trasmettitori FM di bassa putenza sò più ligeri, più chjuchi è più faciuli.

      

    A causa di u so pesu più liggeru è di dimensioni più chjuche, hè assai più faciule per una sola persona per sguassà. In più, u funziunamentu faciule face chì a ghjente si mette in un cortu tempu. Reduce i costi di u travagliu in tutti l'aspetti.

    4: Q: Perchè e stazioni di radio FM di bassa putenza sò impurtanti?

    A: Perchè serve aree geografiche limitate è sò ideali per serve e cumunità chjuche è sottoservite

      

    E stazioni FM di bassa putenza sò una classa di stazioni FM non commerciali destinate à scopi senza prufittu. A causa di i so bassi livelli di putenza, elli serviri spazii giugrafica limitatu cum'è cumunità, scole, fabbriche, etc.

      

    cunchiusioni

      

    Pensemu chì queste cinque cose sò i punti chjave più impurtanti da cunsiderà quandu cumprate un trasmettitore di trasmissione FM. Speremu sinceramente chì questu articulu pò veramente aiutà. Dopu attente considerazione, avete decisu chì tipu di trasmettitore di radiu FM cumprà? Sè avete bisognu di cumprà un equipamentu di radiodiffusione FM, sentite liberu di fà cuntattate FMUSER per aiutu

     

      

    Reading Related

     

    Cumperà stu articulu

    Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

    cuntenutu

      Artìculi Related

      Enquiry

      CUNTATTA CI

      contact-email
      cuntattu-logo

      FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

      Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

      Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

      • Home

        Home

      • Tel

        Tel

      • Email

        Malice

      • Contact

        Cuntattate