I trasmettitori di a radiu FM portanu u cinema è a chjesa à e vitture

 

U COVID-19 affetta tutti i paesi di u mondu, è e persone anu da rispettà e regule d'igiene è di salute, chì mantene a distanza suciale da l'altri. Ma certi apparecchi di trasmissione cum'è Trasmettitori FM per drive-in u teatru face i pastori è l'audienza sò capaci di cuntinuà l'avvenimenti religiosi è di divertimentu cù pocu costu è cunvenzione.

 

A pandemia di COVID-19 hà cambiatu e rime di a nostra vita

 

Sta pandemia hà limitatu a nostra vita. Overlight simu ristritti in u nostru cumpurtamentu, avemu da mantene una certa distanza da l'altri, è duvemu attente à a nostra salute in ogni mumentu. Ancu peggiu, u nostru scopu di attività has rimpicciottutu à a nostra casa. Ùn importa micca quantu cumunu l'attività, ùn sò micca tutti permessi, cumpresi attività all'aperto, sport, andendu à u restuaurant, bar, à sente u cuncertu in diretta.

 

Fortunatamente, Trasmettitori FM per drive-in Imprese pò aiutà ci à sperimentà u divertimentu prima di a pandemia mentre rispettendu e novi regule di igiene è salute. È sò furnuti da assai i pruduttori di trasmissione radio cum'è FMUSER. Pudete cumprà Trasmettitori FM per servizii drive-in di alta qualità è low cost quì.

 

I trasmettitori FM portanu u divertimentu à a nostra vita

 

A distanza suciale è a quarantena anu affettatu tutti i paesi di u mondu. Improvvisamente anu pressatu u buttone di pausa nantu à a cumunità suciale in continua accelerazione. Fortunatamente, alcune attività si normalizzanu lentamente. Per esempiu, andendu à u sinemà, à sente u cuncertu in diretta, participà à a ceremonia religiosa. Ma ùn hè micca cunnisciutu quandu turnerà à a nurmale cumpletamente. Inoltre, a ghjente hà un certu gradu di resistenza à i lochi affollati. Ci hè un bisognu urgente di reinventà l'attività di divertimentu chì hà carattarizatu u nostru tempu liberu, ancu per cose simplici cum'è vede un filmu cù l'amichi, participà à un cuncertu in diretta o a vita di a chjesa, o altre cerimonie religiose.

 

A tecnulugia combina a vita religiosa cù l'intrattenimentu. Dapoi u scoppiu di COVID-19, u mondu hà cambiatu disruptively. L'avvenimenti ordinali passati tornanu à a nostra vita in modi diffirenti cù l'aiutu di Trasmettitori di radiu FM è altri prudutti tecnologichi.

 

In cunfurmità cù e restrizioni ghjuste imposte per superà l'emergenza sanitaria da COVID-19, tutte l'attività populari ùn sò micca permesse. Dopu à u scoppiu di COVID-19, a prospettiva ùn serà micca cusì piena di imaginazione cum'è prima, ma piena di incertezza. Parechje attività sò state ritardate o incerte cù u tempu di ritornu. Ma u cinema drive-in hè a suluzione ideale chì porta à vede filmi, à sente cuncerti in diretta, è cusì torna à a vita di e persone in modu diversu, mentre rispettendu e regule d'igiene è di salute. Avà, assai persone si giranu per cumprà Trasmettitori FM per servizii drive-in durante a pandemia.

 

Servizi di trasmissione Drive-in in COVID-19

 

I trasmettitori FM per drive-in ponu esse applicati à l'intrattenimentu, cuncerti in diretta, filmi, teatru, cerimonie religiose, chiesa è dipartimenti d'urgenza, avvenimenti sportivi.

 

Chì sò i Vantaghji di i servizii di trasmissione Drive-in?

 

Cù a prutezzione di i compartimenti di i passageri, e regule d'igiene sò rispettate per prevene ogni tipu di contagiu rispunnendu à a necessità di un momentu cunviviale meritatu di spartera cunfortu pusatu in a vostra vittura.

 

In i Stati Uniti di l'anni 50, certi pastori anu publicatu stu mudellu di u cinema drive-in. Ma ùn era micca assai prumuvutu à quellu tempu. U scoppiu di COVID-19 face chì i pastori ripiglià stu mudellu aduprendu trasmettitori di radiu FM per u teatru drive-in o a chjesa è applicà in una larga gamma, chì riceve una bona risposta.

 

Equipamentu Radio Preparatu per u Cinema Drive-in

Un Parcheghju

Avete bisognu di un locu chì hè permessu di decine o centinaie di vitture per parcheghju in u vostru teatru. Inoltre, u spaziu permessu di e vitture per passà hè bisognu à piglià in contu.

Proiettori è schermi

Sè vo site per liberà filmi esclusivamente in formatu digitale, i proiettori digitali seranu essenziali per i vostri cinema drive-in. Questa serà una di e vostre spese più grande.

Un trasmettitore di radio FM

Per cumprà Trasmittenti FM per u teatru drive-in, cumpletu cù antenna, cavi, è connectors à u serviziu di u pastore assicura a ricezione di u palcuscenicu di l'altare religiose, o u cuncertu in diretta, o u filmu.

 

In quantu à l'audienza, anu solu bisognu di sintonizà a so radio di vittura à una certa frequenza.

 

FMUSER furnisce trasmettitori di radio FM per u teatru drive-in per l'acquistu di alta qualità è prezzi competitivi. Cumpleta Soluzioni di trasmissione religiosa o suluzione di a chjesa per risponde à i vostri bisogni sò offerti ancu.

 

Sè vo site destinatu à cumprà trasmettitori FM Radio per drive-in chiesa o teatru, o vulete sapè più dettagli o cunsiglii di selezzione, per piacè liberu à cuntatta ci.

 

Perchè Aduprate un Trasmettitore di Trasmissione FM in Cinema o Eventi Chjesa?

 

  • Tutte e vitture anu una radiu di vittura cù u sonu di alta fideltà è qualità ottima.
  • In verità, l'audienza sò capaci di gudiri cù una sperienza megliu senza preparà nunda di più.
  • U trasmettitore FM hè l'equipaggiu più affidabile è economicu cunnisciutu oghje.
  • A quantità massima di l'audienza dipende solu da a putenza impostata nantu à u Trasmettitore FM. Chì hè u più grande l'area coperta, più u publicu.
  • Riceve u sonu nantu à a propria radiu guarantisci a distanza suciale da l'altri spettatori, rispettendu e regule d'igiene è di salute.

 

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate