Finu à quandu un trasmettitore di trasmissione FM pò andà?

 

"A distanza di copertura di trasmettitori di trasmissione cù una putenza diversa hè diversa. In generale, u più grande u putere di u trasmettitore, più larga hè a so cobertura. Tuttavia, ci sò parechji fatturi chì impediscenu à u trasmettitore di ghjunghje à a distanza di copertura teorica, Questa spartera coprerà. cumu a trasmissione FM funziona cù una putenza diversa è i fatturi chì impediscenu a so trasmissione normale ".

 

Se ti piace, sparte!

 

Cuntinutu:

Una Necessità Crescente di Trasmissione di Radio FM in 2021

Cumu funziona u trasmettitore di trasmissione FM?

Trasmettitori FM per usu persunale è cummerciale 

 

Capitulu 1 - Cumu funziona a trasmissione FM

 

Sè vo vulete sapè a cobertura di Trasmettitori di radiu FM, pudete avè bisognu di capisce cumu funziona a trasmissione FM. Cum'è un prufessore di l'equipaggiu di stazioni di radio prufessiunale, FMUSER sapi abbastanza bè: a radiodifusione FM hè inseparabile da u sviluppu di e fonti di trasmissione è di ricezione, in quale u latu di trasmissione cuntene una varietà di apparecchiature di trasmissione radio specifiche. 

 

Per esempiu, equipamentu di stazioni radio cum'è un trasmettitore di trasmissione, antenna radio, filtru RF, combinatore RF è filtru RF hè abbastanza impurtante per u funziunamentu di una stazione radio. Tutti quelli equipaghji funziona in modu diversu, per esempiu, Cavu coassiale RF hè utilizatu per prevene a perdita di signale (cunnisciutu ancu com'è perdita di attenuazione) è riduce l'EMI; an Trasmettitore di trasmissione FM hè utilizatu per l'equipaggiu elettronicu chì generanu RF AC; an Antenna di trasmissione FM chì hè utilizatu per irradià onde radiu generate da un trasmettitore FM, etc. 

 

Puderete ancu avè dubbitu: cumu si travaglianu l'equipaggiu di a stazione di radio? Sentemu da a squadra tecnica di FMUSER !

 

Una Necessità Crescente di Trasmissione di Radio FM in 2021

 

U Next hè Cumu Funziona u Trasmettitore FM Broadcast? | Clicca qui

 

U signale radiu trasmessu da u trasmettitore di radiu FM ghjoca un rolu impurtante in u funziunamentu di l'Internet d'alta velocità mudernu è a tecnulugia mobile. In particulare oghje, l'epidemie glubale diventa sempre più rampante. Servizi di trasmissione radio senza cuntattu cum'è u chjesa drive-in e teatru drive-in anu una volta dimustratu i so valori. 

 

Ci hè una dumanda crescente in 2021 per i servizii di trasmissione di radio FM in u mondu sanu, hè ghjuntu un gran numaru di stazioni di radiu FM, chì hà ancu fattu parechji fabricatori d'equipaggiu di stazioni radio. capisce chì l'epidemie hè diventata un mutore chjave di l'aumentu di l'imprese à l'ingrossu di l'equipaggiu di trasmissione radio globale, chì hè abbastanza per pruvà chì per quelli grossisti di apparecchi di radiodiffusione, rivenditori di apparecchiature di trasmissione radio o operatori di stazioni di radio FM, u trasmettitore di trasmissione FM hè unu di l'equipaggiu di stazioni radio più basi è più impurtanti in a radiodiffusione. è, sicuru, hè ancu l'equipaggiu di stazione di radio più prufittuali in l'affari grossista.

 

I mercati di nicchia di l'equipaggiu di radiodiffusione sò sfarenti. Per Trasmettitori di radiu FM, ancu in u 21u seculu cù l'ascesa di a tecnulugia intelligente, a vita di e persone hè circundatu da un gran numaru di derivati ​​di tecnulugia intelligente cum'è smartphones. 

Un fenomenu interessante: i vostri amichi ùn anu mai utilizatu una radiu prima - quelli dispositi obsoleti parenu esse inutilità: hà bisognu di aghjustamentu manuale. Si pò riceve solu prugrammi radiu noiosi senza imagine, è i rumuri pruducianu di tantu in tantu. Questu ùn hè micca surprisante per e persone chì anu dispositi intelligenti chì vivenu in cità, ma per e persone in i zoni remoti, in particulare in l'area sottusviluppata senza smartphones, TV, etc., a radiu hè solu u megliu modu di divertimentu. Per quelli chì sò interessate in l'elettromagnetismu, an Trasmettitore di radiu FM hè ancu un strumentu eccellente.

 

Cumu funziona u trasmettitore di trasmissione FM? 

 

U Precedente hè Una Necessità Crescente di Trasmissione di Radio FM in 2021 | Clicca qui

U Next hè Differenti trà trasmettitori FM persunale è cummerciale | Clicca qui

 

Parechje persone Google sta quistione, ma a maiò parte di i risultati di ricerca parenu abbastanza cumplessi. In fattu, i trasmettitori radio generanu u signalu di u trasportatore à una frequenza specifica attraversu u oscillatore, è dopu u signale FM hè trasmessu à traversu u Antenna FM à u spaziu esterno. Nota chì quandu un signalu specificu deve esse cuntrullatu, un modulatore di tensione hè utilizatu. In mancanza di un FM modulatore, u signale di frequenza hè trasmessu à una frequenza predefinita. 

 

Structuralmente, u mecanismu daretu à u funziunamentu di u trasmettitore radiu dipende di l'oscillator, perchè l'oscillator hè un dispositivu per generà u segnu di u traspurtadore. In più di l'oscillatore, ci hè ancu un dispositivu di alimentazione per furnisce u segnu elettricu, un modulatore per aghjunghje infurmazioni à u trasportatore, un amplificatore per aumentà a putenza di u trasportatore, è una antenna per cunvertisce u signalu amplificatu in onde radio.

 

Da a fine di trasmissione di u signale radio, ùn hè micca difficiule di vede u flussu di travagliu cumpletu di a radiodiffusione:

  1. L'alimentazione permette à u trasmettitore di trasmissione radio per ottene un signalu elettricu. À questu puntu, pudemu aghjustà quelli pomi di freccia è altre chjave per operà u trasmettitore
  2. L'oscillatore genera una corrente alternata. U currente alternante generatu da l'oscillatore hè chjamatu l'onda portante.
  3. U modulatore aghjunghje infurmazioni à l'onda di trasportu. U modulatore aumenta ligeramente o diminuite a freccia di u traspurtadore (in u casu di FM), mentre chì in u trasmettitore AM, l'amplitude di u traspurtadore varieghja in proporzione à u signale modulatu.
  4. L'amplificatore RF aumenterà a putenza di l'onda portante. A più forte a funzione di amplificatore in u trasmettitore, più larga a copertura di trasmissione hè permessa da stu trasmettitore di trasmissione radio
  5. U circuitu di cuncordanza di impedenza (tuner d'antenna) trasferisce a putenza à l'antenna cumminendu u trasmettitore di impedenza à l'antenna (o a linea di trasmissione di impedenza in modu efficiente à l'antenna). Se queste impedanze ùn sò micca uguali, portarà à una situazione chjamata onda stazionaria, in quale u putere hè riflessu da l'antenna à u trasmettitore è hè sprecatu, qualchì volta u trasmettitore broadcast pò esse surriscaldatu è rompe.
  6. L'antenna di trasmissione cunvertisce u signalu amplificatu in onde radio. Una stazione di radiodiffusione cù una torre di trasmissione più forte pò avè una migliore copertura di trasmissione.
  7. Quandu u sonu hè cunvertitu in onde sinusoidali è trasmessi, u prucessu di trasmette i signali radiu. A lunghezza di l'onda sinusoidale hè cambiata da l'aghjustamentu di freccia per trasmette à u ricevitore FM.
  8. U detector in a radiu cunvertisce l'onda sinusoidale di a stazione di radiu in u sonu, è l'amplificatore di u sonu aumenta u so voluminu.

 

Sè avete amparatu nantu à a classificazione di equipamentu di stazioni radio è i so rispettivi principii di travagliu prima, sapete chì i prugrammi audio trasmessi da a radiu passanu in realtà per un prucessu apparentemente cumplessu ma assai simplice.

 

U signale principia u so viaghju in forma di una onda sinusoidale. Quandu u so viaghju hà cuminciatu, ùn ci era micca infurmazione criptata in questu. Quandu l'infurmazione riceve un signalu elettromagneticu, hè arregistrata. Queste onde elettromagnetiche sò più forti di l'onda meccanica perchè ponu passà per un vacuum à a velocità di a luce. FM significa modulazione di frequenza, chì significa chì pò ripruduce u sonu da a fonte. Hè per quessa chì e stazioni FM ponu ghjucà canali di musica d'alta qualità.

 

Calchì volta ùn pudemu sente a radiu. Questu hè un fallimentu di trasmissione causatu da una onda corta. Onde brevi viaghjanu in linea dritta luntanu da a crosta terrestre. Perchè a terra hè tonda, u signale serà interrotta. Di solitu, muntagne, edifici alti, è ancu l'altezza di stallazione di l'antenne di trasmissione FM ponu diventà fattori chì impediscenu a trasmissione di u signale radio durante a trasmissione di u signale radio.

 

Differenza trà trasmettitori FM persunali è trasmettitori FM cummerciale

 

U Precedente hè Cumu Funziona u Trasmettitore FM Broadcast? | Clicca qui

 

Se vulete sapè più nantu à i trasmettitori FM è dumandate una definizione, bè. eccu ciò chì avete bisognu: 

 

 

I scenarii d'applicazione cumuni di l'anzianu sò l'equipaggiu elettronicu, u sistema di sonu, u router Internet wireless o prughjetti elettrici o scientifichi in i scoli, U putere di questi trasmettitori FM hè assai chjucu è a funzione hè simplice. Pudete ancu aduprà sti trasmettitori FM per ghjucà a musica almacenata in u vostru telefuninu à a frequenza FM. L'ultime hè spessu usata in stazioni di televisione è di radiu prufessiunale, cum'è stazioni di radiu pruvinciali, stazioni di radiu cumunitariu, stazioni di radiu di e chjese drive-in, è stazioni di radiu di teatri drive-in.

 

Pudete facilmente truvà quelli trasmettitori FM persunali nantu à alcune grandi piattaforme di shopping, a maiò parte di e quali sò trasmettitori FM civili per e radio di vittura à prezzi moderati. 

 

 

Tuttavia, truvà un trasmettitore di trasmissione FM di budget per stazioni di radiu ùn hè micca faciule, vogliu dì, un trasmettitore veru bonu cù alta qualità. Fortunatamente, Cum'è un fabricatore di l'equipaggiu di stazioni radio unicu, FMUSER hè capaci di furnisce ogni tipu d'equipaggiu in una stazione di radiu, da l'antenna di trasmissione à i filtri RF d'alta putenza. Cuntattate i so sperti, Puderanu aiutà à persunalizà e suluzione broadcast chì avete bisognu.

 

 Torna a Una Necessità Crescente di Trasmissione di Radio FM in 2021 | Clicca qui

 

Dumande dumandatu Spissu

 

Chì sò i trasmettitori è i ricevitori utilizati?

I trasmettitori è i ricevitori di radiu sò apparecchi elettronichi precisi chì manipulanu l'electricità risultatu in a trasmissione di informazioni utili per l'atmosfera o u spaziu. In a trasmissione di radio FM, i trasmettitori si riferiscenu à i trasmettitori di emissioni di radiu FM è i trasmettitori di TV, chì sò visti soprattuttu in a sala di ingegneria di stazioni di trasmissione radio.

 

Chì sò i tipi di emissioni di radiu ?

A radiodifusione pò esse divisa in AM, FM, Radio Pirate, Radio digitale terrestre è Satellite. Cù l'eccezzioni di a modulazione di amplitude (AM), a modulazione di frequenza (FM) hè unu di i tipi più populari di trasmissione radio in u mondu.

 

Chì ghjè a funzione di l'antenna di trasmissione FM?

L'antenna di trasmissione FM hè divisa in antenna terminale di trasmissione è antenna di ricezione. L'antenna finale trasmittente pò cunvertisce u signale elettricu in onde radio, è l'antenna finale ricevente converte questi segnali di onde radio in segnali elettrici.

 

Chì sò trè tippi di antenne?

I tippi di antenne cumuni anu barre metalliche è antenne di piatti. Mentre chì ci sò tipicamente parechji tipi di antenne in u mercatu di l'equipaggiu di stazioni radio: direzzione, omnidirezionale è semi-direzionale.

 

Torna a cuntinutu | Clicca qui

 

Posts Related:

 

 

Ti piace ? Sparte lu!

Tags

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate