Covid-19 Broadcast: Cumu u trasmettitore FM serve in una chjesa Drive-in?

 

  

In certi paesi, u focu di covid-19 hà limitatu i servizii di a chjesa di cuntattu in faccia, è parechje chjese anu da esse chjuse temporaneamente. Fortunatamente, una certa chjesa drive-in hà realizatu cù successu servizii di trasmissione di chjesa FM senza cuntattu - mandendu segnali di trasmissione à a radio di l'audienza attraversu Trasmettitore di radiu FM, antenna FM, è altri speciali equipamentu di stazioni radio. A cuntrariu di u serviziu di a chjesa di cuntattu, a trasmissione di a chjesa drive-in richiede solu un trasmettitore di trasmissione di alta qualità, una antenna di trasmissione, una piccula zona di trasmissione, alimentazione elettrica è altre basi. equipamentu di radiodiffusione in a chjesa. Cum'è u core di l'equipaggiu di stazione di radiu di a chjesa drive-in, u trasmettitore FM determina a qualità è u modu di trasmissione. Per l'operatore di a chjesa, cumu sceglie una alta qualità Trasmettitore di trasmissione FM?

  

CONTENT

Definizione di trasmettitore radio FM

Perchè u trasmettitore di trasmissione FM hè adupratu in a chjesa Drive-in

Cumu funziona u trasmettitore di a radio FM

U megliu trasmettitore di trasmissione radio per Chjese

FAQ

cunchiusioni

  
 
Definizione di trasmettitore radio FM

  

Trasmettitore di radiu FM hè l'equipaggiu core di a chjesa drive-in, cusì a quistione hè, chì hè u trasmettitore FM?

 

Sicondu a definizione di Wikipedia, u trasmettitore di radiu FM hè una parte essenziale di tutte e cumunicazioni radio. Genera una corrente alternata di freccia radio, chì hè appiicata à u antenna FM. Quandu eccitatu da questa corrente alternata, u Antenna radio FM irradia onde radio.

  

In breve, un trasmettitore di radiu FM hè un dispositivu elettronicu chì cunverte u signalu audio ricevutu in u signale RF è u trasmette attraversu una antenna FM.

  

 Torna a cuntinutu

 

Perchè u trasmettitore di radio FM in a chjesa Drive-in?
 

Perchè hè u Trasmettitore di radiu FM invece di trasmettitore radio AM in a chjesa drive-in? Cunta per cumu travaglianu.

 

 

FM significa modulazione di frequenza, mentre AM significa modulazione di amplitude. Modulanu i signali in modi diffirenti. FM trasmette segnali attraversu cambiamenti di frequenza, mentri AM trasmette segnali attraversu cambiamenti di amplitude, chì li face sò cù caratteristiche diverse:

   

  • Siccomu FM hà una larghezza di banda più altu, a radiu FM sona megliu cà a radio AM;
  • Comparatu cù AM, FM hè menu suscettibile à l'interferenza di u cambiamentu di amplitude, cusì u signale FM hè più stabile;
  • Emissioni AM cù onde medie è lunghe di freccia bassa, mentre chì FM trasmette cù microonde d'alta frequenza è onde brevi, cusì i signali AM ponu andà luntanu, ma i signali FM trasmettenu una distanza più corta.

   

In generale, un trasmettitore di trasmissione FM hè megliu per a chjesa drive-in. Perchè una piccula gamma di cobertura di signale pò scuntrà una chjesa drive-in. Hè impurtante chì i credenti ponu sente a voce di u prete chjaramente cum'è di solitu. Per quessa, parechji preti attachenu una grande impurtanza à a qualità di u sonu, è hè per quessa chì sceglienu u trasmettitore di radiu FM da FMUSER. Ci focalizemu nantu à a prestazione di trasmissione audio è u costu di i trasmettitori di radio FM. Sè avete bisognu accattari Trasmettitore di radiu FM da FMUSER, sentite liberu di fà cuntatta ci.

  

 Torna a cuntinutu

 

Cumu Funziona u Trasmettitore di Radio FM In a Chiesa Drive-in?  
 

Ùn hè micca difficiule d'utilizà un trasmettitore di trasmissione FM in a chjesa drive-in. Cù una cunfigurazione simplice, u prete pò principià à recita l'Scritture à i credenti. Eccu una breve guida di installazione per una chjesa drive-in:

  

  • Prima, cunnette u Antenna radio FM cù u Trasmettitore di trasmissione FM cù i cavi. Stu passu hè essenziale. O lu Trasmettitore di radiu FM hè faciule da rompe è chjesa drive-in ùn pò micca travaglià.
  • Allora cunnette u Trasmettitore di radiu FM cù l'alimentazione, accende è aghjustà a frequenza. Ùn deve esse micca interferenza di signale nantu à sta frequenza per chì u sonu pò esse trasmessu chjaramente.
  • Infine, cunnette u microfonu utilizatu da u prete à u jack audio di u Trasmettitore di trasmissione FM.

  

Cù questi paràmetri di basa, u Trasmettitore di trasmissione FM pò trasmette a voce di u prete.

  

Ppi: sè vo avete altre esigenze per u sonu, pudete ancu aghjunghje un mixer è un processore di sonu per aghjustà u sonu trasmessu.

  

 Torna a cuntinutu

 

U megliu trasmettitore di trasmissione radio per Chjese

  

In a chjesa drive-in, u trasmettitore di trasmissione FM ghjoca u rolu di cunvertisce u signalu audio in u signale di freccia radio è trasmette per l'antenna FM. Per quessa, sti fattori deve esse cunsideratu quandu sceglie un Trasmettitore di trasmissione radio FM per i servizii di a chjesa drive-in:

  

  • Potenza di Trasmettitore di radiu FM - A maiò parte di e chjese drive-in ùn sò micca grande, cusì u putere di i trasmettitori FM ùn deve esse troppu altu. Sicondu a sperienza pratica di i nostri ingegneri, a Trasmettitore 15W FM hè assai adattatu per a chjesa drive-in. Perchè a Trasmettitore 15W FM Ideale, pò trasmette una gamma di un raghju di circa 3 km.
  • U rumore deve esse menu - u SNR di u Trasmettitore di radiu FM ùn deve esse troppu bassu, o i credenti si sentenu assai rumore quandu si sentenu a Bibbia. In generale, u so SNR ùn deve esse più bassu di 40dB.
  • Stereo hè ancu necessariu - a chjesa drive-in à volte ghjucà un pocu di musica. Quandu si usa Trasmettitori stereo FM cù a separazione stereo più alta di 40dB, i credenti ponu sente musica cù strati ricchi.

  

Trasmettitori stereo FM scuntrà tali cundizioni pò fà l'atmosfera di a chjesa più forte, è hè più faciule per mubilizà l'emozioni di i credenti per pudè ottene a pace interna in a Bibbia. FMUSER hà lanciatu un Trasmettitore PLL stereo FM 15W, Trasmettitore stereo FU-15A FM, apposta per a chjesa drive-in, chì risponde cumplettamente à i requisiti sopra è hà guadagnatu a valutazione da parechji clienti. Sè site interessatu in questu, cliccate quì di più nantu à u corsu.

 

   

  

 Torna a cuntinutu

  

FAQ
 
Quantu luntanu pò a Trasmettitore radio FM 15W vai?

Ùn ci hè micca una risposta fissa à sta quistione perchè a cobertura di Trasmettitore di radiu FM dipende assai fattori, cumpresi u putere di u Trasmettitore di radiu FM, ambiente circondu, altezza di l'antenna FM, etc. Un trasmettitore 15W pò sparghje una gamma di un raghju di 3-5 km in cundizioni ideali. Sè vo site interessatu in questu tema, cliccate quì per amparà di più

  

Cosa hè una chjesa drive-in?

Una chjesa drive-in hè una forma di attività religiosa in a quale i credenti ponu participà à l'attività religiosa senza abbandunà e so vitture. Durante a pandemia, a chjesa drive-in guadagna pupularità per riduce u risicu di infezzione.

  

Hè legale per inizià una chjesa drive-in?

Avete bisognu di cuntattà l'amministrazione FM locale per regulazioni specifiche. In a maiò parte di i paesi di u mondu, sè vo vulete custruisce una chjesa drive-in cù a trasmettitore FM di bassa putenza, avete bisognu di dumandà à l'amministrazione FM lucale.

  

Chì equipamentu hà bisognu à una chjesa drive-in?

Per inizià una chjesa drive-in, avete bisognu di almenu l'equipaggiu seguenti:

   

  • trasmettitore di trasmissione radio FM;
  • antenna di radiu FM;
  • Cavi;
  • cavi audio;
  • microfoni;
  • Altri accessori.

    

Sì avete altre esigenze per u sonu, pudete ancu aghjunghje altre dispositi, cum'è un mixer, un processore audio, etc.

  

 Torna a cuntinutu

 

cunchiusioni

  

A chjesa drive-in torna in l'era di u virus. Permette à i credenti di esce per adurà cum'è di solitu è ​​di sente e Scritture recitate da u prete senza scendere da e vitture. Sè avete bisognu di inizià una chjesa drive-in, FMUSER vi pò furnisce di alta qualità è low cost. pacchetti d'equipaggiu radio è suluzioni, cumpresu u trasmettitore FM per i servizii di a chjesa drive-in. Sè avete intenzione di inizià una chjesa drive-in, sentite liberu di cuntattateci. Semu tutti l'arechje !

 

 Torna a cuntinutu

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate