Cumu custruisce una antenna di 2 metri per u telefuninu di bicicletta?

cumu custruisce una antenna per u telefuninu di bicicletta?

   

Probabilmente u prublema più grande per piglià a vostra bicicletta HT hè di pensà à una antenna adatta nantu à a vostra bicicletta. Questu hè chì a bicicletta ùn dà micca assai di un pianu di terra. Aghju situatu un postu in i Cunsiglii di l'ARRL è ancu in Kinks cumposti da Charlie Lofgren, W6JJZ, intitulatu "The Bike 'n Walk Unique". Quì sottu sò i piani per l'antenna chì hà spiegatu in u post.

  

Cumu sviluppà una antenna di 2 metri per a bicicletta mobile

    

Questa antenna hè un dipolo verticale 1/2 d'onda custruitu di RG-58/U coassiale. L'appellu di stu disignu hè chì hè economicu, faciule, è ancu assai faciule da fà cù materiali facilmente dispunibili. U radiatore deve esse 39 inch desiderate per u funziunamentu di 2 metri. Ciò chì aghju utilizatu per u radiatore, hè u cunduttore centrale di u coaxial RG-58/U. Cumincià cù un pezzu di coaxial di 12 piedi. Dopu à quessa, ci hè abbastanza per pudè esse cullucatu finu à a radiu. Tengu a mo radiu in u mo saccu di manubri.

  

Misura iniziale per quantu longu u radiatore deve esse, dopu chì tagliate a guaina esterna, è ancu di guardia. In seguitu, nantu à l'altru finale di u coax, aghju eliminatu un articulu di coax chì hè più prubabile di esse u shorting stub. A dimensione curretta dipende da u fattore di velocità di u coaxial utilizatu (vede a tabella sottu). In tutte e situazioni, aghju constantemente e longu à u latu longu. Questu modu l'antenna pò esse tagliata à a freccia desiderata cù un ponte SWR.

  

Brief u cunduttore di facilità à a guardia di u coaxial à u puntu C

  

E misurazioni per a sezione currispondente dipendenu da u fattore di velocità di u coaxial utilizatu.

dimensioni per a sezione currispondente  

Per ligà u stub di shorting à a linea di alimentazione, sguassate bè una piccula zona d'insulazione da u cunduttore centru (micca più grande di 1/4 di inch). Salda è ancu cinta u cunduttore internu, dopu unisce è salda i scudi. Per guarantisce una prutezzione adatta, divide un pezzu di pigtail di ricambio longitudinalmente in più di a cunnessione di u scudo, è salda meticulosamente u scudo inseme. Infine, appiccà a vostra antenna in un spaziu apertu, è ancu sintonizza cù un metru SWR. Aghju trovu chì l'aghjustà a durata di u stub shorting hà unu di i più influenze in l'aghjustà per u minimu SWR.

  

Aghju compru un postu di bandiera di bicicletta in fibra di vetro da a buttrega di bicicletta lucale, è ancu appiccicatu l'antenna. Pudete ancu aduprà tubi termoretraibili sopra u polu di fibra di vetro è ancu u cable, se offertu. Aghju ancu per appiccicà un bastone di 2 piedi 1/4 inch à u fondu di l'antenna. Questu aiuta à stabilizzà mentre cavalcate, è ancu l'antenna sbatte avanti è avanti menu. Un altru puntu chì aiuta hè di rende l'antenna più dura hè di sfilà nantu à un brevi articulu di tubu di giardinu è ancu prutegge per assicurà chì induve mai prima chì u vostru quadru di bicicletta colpisca l'antenna certamente colpirà a manica di giardinu piuttostu. In ultimamente, aghju utilizatu un "cordu bungie" intornu à u mo rack di traspurtadore è ancu l'antenna per una assistenza supplementaria.

  

Sta antenna pò esse custruitu in circa una ora. Vulete "catch-ya" mobile in bicicletta un ghjornu!

Tags

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate