Cumu custruisce una antenna verticale di 2 metri ?

cumu fà una antenna verticale di 2 metri

  

Aviu bisognu di cambià a mo vechja antenna verticale di 2 metri 1/4 d'onda per a 146 mHz. banda di radio amatoriale. U vechju avia persu i so radiali cum'è ùn era micca capaci di chjappà i numerosi ripetitori di radio amatoriali intornu. Allora essendu quellu chì piace à custruisce antenne, quì sottu hè ciò chì aghju sviluppatu. A stampa sottu u prugramma i prudutti chì avete bisognu di sviluppà una antenna verticale di 2 metri 1/4 d'onda per a 146 mHz. banda di radio amatoriale.

    

Custruisce una antenna verticale di 2 metri

  

Quì sottu hè a lista di cuntrollu di cumpunenti necessarii per custruisce una antenna verticale di 2 metri:

  

  • Pipa PVC 3/4 ″ - Lunghezza per adatta
  • Adattatore 3/4 ″ 8xMPT
  • 3/4 ″ THD Dome Cap
  • SO-239 portu
  • 6 piedi. Cavo Romex 14 GA
  • qtà. 4 4-40 viti inox
  • qty 8 4-40 noci inossidabili
  • 50 ohm coassiale Lunghezza per currisponde

  

Un modu pocu prezzu è ancu facilmente offertu per uttene 14 ga. U filu di ramu hè di andà à a tenda di l'equipaggiu è uttene qualchì cable Romex. A prima cosa da fà hè di caccià u cordone di ramu da a guaina di u cable Romex, dopu chì certamenti vi vede un cordone nudu, un cable biancu è neru. poi sguassate l'insulazione da i cavi bianchi è neri. Quandu avete finitu, duvete avè 3 cavi di cobre nudi di 6 piedi in taglia. 12 GA. U cable pò esse statu assai megliu, perchè hè più grande è più rigidu, ma aghju utilizatu ciò chì aghju purtatu a manu. Tagliate 5 pezzi di cable, ognunu 22 in. long.

  

Allora aghju correttu ogni corda cum'è l'ideale ch'e pudia, ma ùn anu micca ghjustu. Allora aghju pututu un pezzu di legnu nantu à u pianu un pocu più longu di i cables, pusò un filu nantu à a tavula, è ancu pusatu un tavulinu supplementu in più di u filu. Allora aghju dipenditu da u bordu è ancu rotulatu u cable trà e tavule. Questu li hà fattu abbastanza ghjustu senza di quelli fastidiosi picculi torsioni in u cordone.

  

Custruisce un'antenna verticale di 2 metri 1/4 d'onda DIY

   

In seguitu, aghju pigliatu u 3/4 ″ THD Dome Cap è perforatu un burato di 5/8 ″ cun ellu. Aghju cuminciatu cù un drill 5/32 ″ cum'è una apertura di pilotu, dopu finitu cù un 5/8 ″ speedbor spade bit. Quandu avete finitu, deve esse cum'è l'ala sinistra.

  

Allora aghju pigliatu 4 articuli di u cable di cobre, chì certamente serà utilizatu per i radiali di l'antenna, è ancu piegatu un pocu ganciu in una estremità, è dopu spustatu un viti 4-40 in u ganciu di u cable dopu à quellu kinky down the cable. intornu à a vite cum'è vistu in sta stampa.

  

Pigliate l'assemblea di filu / viti chì avete appena fattu, è mette a vite in un angulu di u connettore SO-239. Fate questu ogni unu di i cantoni di u connettore SO-239. Quandu hè cumpletu, deve esse cum'è a foto listata quì sottu. Assicuratevi chì i cordi sò protruding perpendicularmente à a facilità di u portu SO-239, cum'è in a foto sottu.

  

FAI TU STESSA una antenna verticale di 2 metri

  

In seguitu vi tuccherà à saldari l 'elementu drittu di l'antenna 2 metri Un strumentu preziosu per questu hè ciò chì hè chjamatu 3rd Hand, o una manu aiutu. Pensu chì pudete uttene nantu à Amazon. Se ùn avete micca unu, vi cunsigliu di ottene unu. Sò veramente pratichi quandu fate punti cum'è a saldatura.

  

FAI TU STESSA una antenna verticale di 2 metri.

  

Dopu chì avete finitu di saldatura, u vostru adattatore per a vostra antenna di 2 metri deve s'assumiglia à questu:

  

  FAI TU STESSA una antenna verticale di 2 metri

   

Dopu chì glide u coax via l'altru finale di u pipeline è ancu cù l'adattatore. Aghju fattu usu di RG-8U coaxial nantu à a mo antenna di 2 metri, vi suggeriu di fà u stessu. Dopu quì, pigliate u 3/4 ″ THD Dome Cap è ancu di scorri à l'estremità di l'adattatore SO-239, è ancu ligà u coaxial à l'antenna cum'è in a stampa listata quì sottu:

  

Custruisce una antenna verticale di 2 metri

  

Comu pudete vede, postu chì aghju utilizatu un adattatore in PVC di tipu di vite, hè assai faciule di ripiglià per u serviziu di l'antenna se ne necessariu.

  

Dopu chì l'antenna verticale di 2 metri hè riunita, flettete i radiali in 45 livelli. Attualmente hè ora di tagliallu in a banda di radio amatoriale di 2 metri. Per fà questu, aghju utilizatu u mo cumpagnu di travagliu per mantene l'antenna in pusizione. Per mè, aghju intesu sintonizà l'antenna per u centru di a banda di 2 metri. In generale, ci hè abbastanza capacità di trasmissione per l'antenna per copre quasi tutta a banda di 2 metri.

  

DIY una antenna verticale di 2 metri

  

Per calculà a dimensione di u cumpunente verticale di l'antenna, utilizate a formula aderente:

Taille (in.) = 2808/F.

Induve F = 146 mHz.

  

Se vulete chì a vostra antenna di 2 metri risona à una freccia variata, dopu aduprà a formula sopra in cunseguenza. Per mè, a lunghezza chì vogliu hè di 19.25 ″, cusì aghju fattu a componente verticale un pocu più longu. Questu mi permette di sintonizà cun un ponte SWR.

  

Per i radiali, vulete esse 5% più longu di u cumpunente verticale, cusì per mè, seranu 20.25 in. Allora aghju tagliatu u mio à 20.5 in. è dopu pigliate un paru di pinze è mette un pocu ganciu à a fine di a fine. ogni radiale. Questu offre una certa prutezzione di l'ochji se una persona hè colpita in l'ochju. (assai pocu però! cusì attenti !!).

  

Quandu a vostra antenna verticale di 2 metri hè sintonizzata, deve esse sigillata cù un sigillante di silicone. Ùn esse riluttante in quantu à mettelu. In questa situazione, più hè megliu! Assicuratevi chì copre u cumpunente verticale à l'articulazione di saldatura è tutta a cima di l'adattatore SO-239, cù i viti chì mantenenu i radiali. In listessu modu, assicuratevi chì u fondu di u portu SO-239 è ancu u tubu di PVC satisfacer sò cumplettamente sigillati.

  

Sò assai cuntentu di i risultati di a mo nova antenna verticale di 2 metri. Attualmente possu chjappà convenientemente parechji di i ripetitori dilettanti regiunale di 2 metri in u locu.

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate