Cumu Custruì una Antenna di Turnstile per a Comunicazione Satellite

Cumu Custruì una Antenna di Turnstile per a Comunicazione Satellite

  

Quì sò i piani di custruzzione è di custruzzione di una antenna Turnstile chì aghju utilizatu per a cumunicazione spaziale nantu à a banda di radio amatoriale di 2 metri.

  

Una antenna Turnstile cù un riflettore sottu face una bona antenna per a cumunicazione di l'area perchè genera un mudellu di signale polarizatu circularmente è hà ancu un mudellu d'angolo largu è altu. In u risultatu di queste caratteristiche, ùn ci hè micca dumanda di rotà l'antenna.

  

I mo scopi di cuncepimentu eranu chì duvia esse economicu (di sicuru!) È fattu da prudutti offerti convenientemente. In cuntrollà l'altri stili di antenna di cancellu, una cosa chì m'hà sempre disturbatu hè chì facenu usu di coaxial (linea di alimentazione sbilanciata) è di alimentazione diretta di l'antenna (carica ben equilibrata). Sicondu i libri di l'antenna, sta situazione spessu tende à creà u coaxial per radiate, è disturbà u mudellu di radiazione tutale di l'antenna.

  

L'Antenna

  

Ciò chì aghju sceltu di fà hè di fà l'usu di "dipoli piegati" invece di quelli cunvinziunali. Dopu alimentate l'antenna di a porta cun un balun coaxial 1/2 di lunghezza d'onda 4:1. Stu tipu di balun cura ancu u prublema "balance-to-unbalance" tipicamenti ancu scontra.

  

U disegnu quì sottu mostra cumu fà una antenna di porta. Per piacè nutate, questu ùn hè micca à varià.

    Antenna di porta di 2 metri per satelliti

  

A custruzione di un'antenna riflettore di porta hè custituita da dipoli dritti di 2 1/2 di lunghezza d'onda chì sò orientati à 90 gradi l'una da l'altru (cum'è una grande X). Allora alimentate un dipolu à 90 gradi fora di a fase di u 2u. Un prublema cù l'antenne Turnstile Reflector hè chì u quadru per mantene a parte riflettore pò esse difficiule.

  

Per furtuna (alcuni pò esse in disaccordu) aghju sceltu di custruisce a mo antenna di turnstile in u mo attic. Questu risolve un altru prublema in quantu ùn aghju micca bisognu di preoccupassi di l'intemperizazione di l'antenna.

  

Per i dipoli plegati aghju utilizatu 300 ohm television twinlead. Ciò ch'e aghju avutu in manu era una perdita di "schiuma" ridotta. Questa doppia guida specifica hà un elementu di tariffu di 0.78.

  

Di sicuru, observerete ancu in u disegnu sopra chì e dimensioni di u dipolu ùn sò micca ciò chì certamenti aspettate per 2 metri. Questa hè a durata ch'e aghju finitu quandu aghju finitu di riajustà per SWR minimu. Evidentemente u fattore di ritmu di i numeri doppiu in a risonanza di u dipolu plegatu. Cumu dicenu, "U vostru chilometru pò varià" nantu à sta durata. Mi piacerebbe ancu di mencionà chì in l'illustrazione nantu à u puntu di alimentazione di i dipoli plegati hè in fattu in u centru di u dipolu plegatu. Aghju fattu u disegnu cusì per a chiarezza.

  

U Riflettore

  

Per uttene u mudellu di radiazione in l'istruzzioni ascendenti per e cumunicazioni spaziali, l'antenna di u turnstile hà bisognu di un riflettore sottu. Per un mudellu largu, i libri di l'antenna raccomandanu 3/8 di lunghezza d'onda (30 pollici) trà u riflettore è a porta. U pruduttu ch'e aghju sceltu per u riflettore hè una visualizazione normale di a finestra di casa chì pudete piglià in una ferreteria.

  

Fate sicuru chì hè schermu di metallu cum'è ci hè una sorta non-metallu di schermu finestra ch'elli prupone dinù. Aghju compru abbastanza per delineà un quadratu di 8 piedi nantu à i travi di u mo attic. A ferreteria ùn pudia micca offre un articulu enormu per ognunu di questu, cusì aghju soprappulatu l'articuli di visualizazione in quantu à un pede nantu à l'articulazione. Da u centru di u riflettore, aghju misuratu 30 inches (3/8 wavelength). Questu hè induve u centru, o l'attraversu fattore di i dipoli plegati si trovanu.

  

L'arnese di fasatura

  

Questu ùn hè micca cumplessu in tuttu. Ùn hè assolutamente nunda più chì un pezzu di 300 ohm twinlead chì hè una lunghezza d'onda elettrica di 1/4 di lunghezza. In a mo situazione, cù una variabile di tarifa di 0.78 a durata hè 15.75 inch.

  

U Feedline

  

Aghju custruitu un balun coaxial 4: 1 per abbinà a linea di alimentazione à l'antenna In u disegnu elencatu quì sottu sò l'infurmazioni di u bastimentu.

   

Balun di 2 metri per l'antenna di turnstile

  

Aduprate un coaxial d'alta qualità, bassa perdita se avete una longa strada per gestisce a vostra linea di alimentazione. In u mo casu, aghju solu bisognu di 15 piedi di coaxial cusì aghju utilizatu RG-8 / U coax. Questu ùn hè micca generalmente suggeritu, ma cù a linea di alimentazione questu brevi hè menu di perdita di 1 db. E misurazioni per u loophole dipendenu da u fattore di velocità di u coaxial utilizatu. Cunnette u balun coaxial à u puntu di alimentazione di l'antenna di turnstile, cum'è mostra in u disegnu sopra.

   

   

I risultati

   

Sò assai cuntentu di l'efficienza di sta antenna. Perchè ùn aghju micca bisognu di a spesa aghjuntu di un rotore AZ / EL, mi sentu veramente ghjustificatu per cumprà un preamplificatore Mirage. Ancu senza u preamplifier, a nave spaziale MIR, è ancu ISS sò pienu di tranquillità in u mo ricevitore quandu anu da fà cù 20 gradi. o più grande in u celu. Cumprendu u preamplificatore, sò a scala completa nantu à u S-meter à circa 5-10 gradi. sopra a perspettiva.

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate