Cumu Custruisce una Antenna J-Pole per a Banda di Ham 70cm

Eccu una antenna J-pole à costu assai faciule da custruisce. In quantu à un'ora di tempu, è ancu in quantu à $ 10 di materiali, pudete avè una meravigliosa antenna j-pole omnidirezionale. Questa antenna hè basatu annantu à i stessi cuncetti cum'è i mo piani di costruzione di 2 Meter J-Pole. L'antenna j-pole hè essenzialmente un dipolo d'onda di cinquanta per centu alimentatu da l'estremità chì face l'usu di un stub di corrispondenza in cortocircuito di 1/4 d'onda cum'è un trasformatore di insusceptibilità. L'antenna j-pole certamente cederà un pocu menu di 3 DB di guadagnu omnidirezionale.

  

U materiale ch'e aghju sceltu per sviluppà l'antenna j-pole era 1/2 inch pipeline di cobre utilizatu per a fontaneria. Quì sò e strategie:

  

Sviluppa un'antenna J-pole fai da te per 70 cm

  

E misurazioni sopra per u J-pole sò in pollici, è ùn sò micca normali per un 440 mHz. Antenna J-pole. Questu hè ciò chì mi pigliò per avè u SWR bassu. Dimensioni nantu à a lunghezza generale, è a taglia di stub sò da a linea centrale di a pipeline di separazione (dirittu) à a cima di l'antenna. U Link à a misurazione hè 1 1/2 inch da a cima di u participante horizontale à u puntu di ligame. A gamma trà u cumpunente primariu di a linea centrale di u polu j è a linea centrale di u stub d'ajustamentu hè 0.75 ".

  

Aghju tagliatu una dimensione di RG-8X foam coax à una dimensione di 67 ″ per a linea di alimentazione, è ancu bobina 4 giri (piccole quant'è pudete ottene) ghjustu elencu sottu à a parte horizontale di l'area currispondente. Questu certamenti disaccoppierà a linea di alimentazione da l'antenna j-pole, è ancu aiutà à furnisce una certa sicurezza di fulmini. Cunnette u cunduttore di facilità di u coax à l'elementu principale, è ancu u scudo à u stub di tuning di u j-pole. Per rializà sta misurazione, aghju utilizatu un Tee di pipa di 1/2 ″, è ancu una "articulazione di Steet Arm". Prima di custruisce cù l'altri, aghju tagliatu u pipe exess à l'articulazione prima di l'assemblea.

  

Aghjunghjite temporaneamente u coaxial utilizendu pinze di tubu da 1 inch, è aghjustate u ligame coax prima à u SWR più prezzu. Da quì, aghju aghjustatu a durata di l'elementu maiò di u J-pole. Dopu à quessa, aghju cuminciatu à aghjustà a cunnessione coax.

  

U fattore induve u stub d'aghjustamentu si cunnetta à l'elementu maiò hè u fattore di terra di l'antenna j-pole. Hè per quessa chì pudete fà ogni tipu di lunghezza. Hè una idea eccellente per offre un terrenu sottu. Questu ancu certamenti aiutà à a sicurità di u lampu. (Uffertu a vostra torre hè apprupriata à a terra!) Basta aduprà a saldatura di rosin-core. Ùn fate micca usu di "saldatura per fontaneria", saldatura à l'acid-core, o pasta di tubi. L'acidu in questi materiali rompe l'articulazione di saldatura quandu l'elettricità passa per ellu.

  

Eccu una foto di una antenna j-pole di 70 centimetri chì aghju utilizatu:

Antenna J-pole da 70 cm DIY

  

Questu hè stata per circa 7 anni. Pudete vede cumu a pipa si trasforma neru da u clima. Questu hè normale, è ùn dannu micca u funziunamentu di l'antenna.

Tags

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate