Cumu truvà a frequenza inutilizata per i trasmettitori di radio FM?

 

Trasmettitori di radiu FM sò unu di i modi più faciuli è più convenienti per sente a musica di u vostru dispositivu mobile. Ma per un rookie, pò esse un pocu difficiule di truvà una freccia senza interferenza. Sè avete prublemi à truvà una frequenza FM inutilizata, sta spartera serà utile per voi.

 

 

CONTENT
 

Frequenza FM opzionale in u mondu

Frequenze di stazioni di radio FM

Cumu truvà a Frequenza Disponibile

cunchiusioni

Q & A

 

 

Banda di trasmissione FM opzionale in u mondu
 

Siccomu e bande di trasmissione FM usate in u mondu sò in a gamma VHF, vale à dì 30 ~ 300MHz, a banda di trasmissione FM hè ancu chjamata banda di frequenza VHF FM. Attualmente, i paesi di u mondu utilizanu principalmente e seguenti trè bande di trasmissione VHF FM:

 

  • 87.5 - 108.0 MHz - Questa hè a banda di trasmissione VHF FM più usata in u mondu, per quessa hè ancu cunnisciuta cum'è a banda di trasmissione FM "standard".

 

  • 76.0 - 95.0 MHz - U Giappone usa sta banda di trasmissione FM.

 

  • 65.8 - 74.0 MHz - Sta banda VHF FM hè chjamata banda OIRT. Questa banda di trasmissione FM hè principalmente utilizata da certi paesi in l'Europa di l'Est. Ma avà sti paesi anu cambiatu per utilizà a banda di trasmissione FM "standard" 87.5 - 108 MHz. Solu uni pochi di paesi mancanu sò sempre aduprendu a banda OIRT.

 

Dunque, prima di truvà a frequenza FM dispunibule, duvete cunfirmà a frequenza FM permessa in u vostru paese.

 

 

Chì sò e frequenze di stazioni di radio FM?
 

E regule per stabilisce e frequenze di stazioni di radio FM varianu da paese à paese. In certi paesi, e stazioni di radiu FM occupanu una banda di frequenza più longa, chì pò esse dovuta à limitazioni tecniche, ma hè più prubabile di evità l'interferenza di signale causata da duie stazioni di radiu cù frequenze simili. Per esempiu, in i Stati Uniti, a trasmissione FM cummerciale hè attribuita una larghezza di banda di 0.2 MHz, è certi paesi assignanu a larghezza di banda di trasmissione FM cummerciale à 0.1 MHz. 

 

In generale, per riduce l'interferenza di u signale trà e bande di freccia, duie stazioni radio cù locu simili utilizanu frequenze almenu 0.5 MHz l'una di l'altru.

 

 

Cumu truvà a frequenza chì pò esse usata?
 

A frequenza chì pudete aduprà dipende da a vostra situazione attuale. Ci hè dui manere di truvà a freccia chì pò esse usata. U primu modu hè di pruvà ogni freccia FM aperta. A seconda manera hè di circà in Internet o cunsultate u dipartimentu di telecomunicazioni lucali.

 

  1. Pruvate ogni frequenza FM aperta

Questu modu richiede di aghjustà a frequenza di a radio è u trasmettitore di radiu FM. Dopu avè cunfirmatu quale frequenze sò aperte in a vostra zona, pudete pruvà ogni frequenza FM aperta.

  

Questu modu vene cun alcuni vantaghji:

 

  • Cumu pruvà ogni freccia FM aperta, forse pudete truvà diverse frequenze FM inutilizate.

 

  • Pudete cunnosce a frequenza precisa induve a radiu pò emette u megliu sonu.

 

Sè vo site in i Stati Uniti, pudete principià à 88.1MHz, dopu 88.3MHz, 88.5MHz, è cusì. Se truvate chì a radiu pò emette stabilmente un sonu chjaru nantu à una certa frequenza, cum'è 89.1MHz, felicitazioni! Avete trovu una frequenza inutilizata, chì hè 89.1MHz. Continua à pruvà, è forsi pudete truvà più freccia inutilizata.

 

Ma, ancuvene cun svantaghji evidenti:

 

  • Sè vo campate in a cità, hè difficiule di truvà una frequenza FM inutilizata. Perchè a maiò parte di e frequenze FM in e grande cità pò esse occupate.

  • Perchè u putere di i trasmettitori di radiu FM persunale hè generalmente bassu, ancu s'è truvate una freccia FM pò esse usata, hè faciule esse disturbatu da altri signali FM.

 

  • Questu modu ùn hè micca adattatu quandu u vostru locu si move. Per esempiu, sè vo site in una vittura in muvimentu, a frequenza FM utilizable cambierà cù a vostra pusizione.

 

Dunque, pruvate a frequenza FM per ognunu pò esse chjaramente se e frequenze sò dispunibili in u vostru locu.

 

  1. Truvate Google o cunsultate l'Amministrazione Radio & TV locale

 

Sè vo site in i Stati Uniti, pudete truvà a freccia FM chì pudete aduprà in a vostra zona in certi siti web. Per esempiu, Radio Locator pò aiutà à truvà frequenze aperte è dispunibuli nantu à a cità, u statu è u codice postale chì inserite.situ ufficiali

 

À u listessu tempu, pudete ancu cunsultà u dipartimentu di telecomunicazioni lucali nantu à a freccia dispunibule di a vostra situazione attuale. S'ellu hè permessu, vi offrenu una frequenza inutilizata.

 

nota: In generale, a frequenza utilizata da Trasmettitori di trasmissione FM hè 88.0 - 108.0MHz. Sè avete bisognu di utilizà altre frequenze, per piacè cuntattateci. Pudemu persunalizà a frequenza per u vostru trasmettitore FM.

 

  

cunchiusioni
 

Speremu chì sta spartera hè utile per voi per truvà a frequenza FM inutilizata. Se ti piace stu articulu, per piacè sparte cù i vostri amichi. 

 

FMUSER hè un prufessiunale fabricatore di stazioni radio, sempre guadagnendu a fiducia di i clienti cù equipamentu di trasmissione radio cù alta qualità è prezzi competitivi. Sè vo site per cumpràEquipamentu di a stazione di radiu FM per usu persunale o stazioni di radio prufessiunale, per piacè sentitevi liberi di cuntatta ci. Semu tutti l'arechje.

 

 

Q & A
 

Chì significà a frequenza di u centru?

Significa a frequenza in u mezu di una banda di frequenza. Per esempiu, in a banda di freccia FM da 89.6 à 89.8 MHz, a frequenza centrale hè 89.7 MHz.

 

Chì hè megliu, AM o FM?

I signali FM anu un grande vantaghju annantu à i signali AM. Quandu aduprate a frequenza FM, a frequenza di u signale di u trasportatore hè variata. Ancu s'è i signali AM è i signali FM sò faciuli à liggeri cambiamenti in l'amplitude, questi cambiamenti risultatu in statica per i signali AM.

 

Perchè aduprà FM in emissioni radio?

FM a banda larga hè aduprata in u mondu per furnisce un sonu d'alta fideltà nantu à a radio di trasmissione. A trasmissione FM hè di fideltà più altu ch'è l'altri tecnulugii di trasmissione, vale à dì una ripruduzzione più precisa di u sonu originale, cum'è a trasmissione AM.

 

 

Vultà à u CONTENT

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate