5 fatti chì ùn duvete mai mancate nantu à a distorsione audio

 

Parechji clienti dumandanu sempre à FMUSER annantu à qualchi prublemi legati à u trasmettitore. Frà elli, sempre mintuvà a parolla distorsione. Allora chì hè a distorsione? Perchè ci hè una distorsione? Sè vo site custruendu una stazione di radiu FM è cercate un prufessiunale Trasmettitore di radiu FM, pudete piglià qualchi cunsiglii impurtanti da sta pagina.

cuntinutu

Cosa hè a distorsione audio?

Tecnicamente, a distorsione hè qualsiasi deviazione in a forma di a forma d'onda audio trà dui punti in u percorsu di u signale. Pudete ancu capisce chì a distorsione hè di cambià a forma originale (o altre caratteristiche) di qualcosa.

 

In l'audio, a distorsione hè una di e parolle più cumuni chì a maiò parte di a ghjente capisce quandu l'utilizanu.

 

In a cumunicazione è l'elettronica, significa cambià a forma d'onda di un signalu chì porta infurmazione in un dispositivu elettronicu o un canale di cumunicazione, cum'è un signalu audio chì rapprisenta u sonu o un signalu video chì rapprisenta una maghjina.

 

Durante a registrazione è a riproduzione, a distorsione pò accade in parechji punti di a catena di signali audio. Se una sola frequenza (tonu di prova) hè ghjucatu in u sistema è l'output hè custituitu di frequenze multiple, a distorsione non lineare si verifica. Se qualsiasi output ùn hè micca proporzionale à u livellu di u signale di input applicatu, hè u rumore.

 

In generale, tutti i dispositi audio seranu distorti in una certa misura. L'equipaggiu cù a non-linearità simplice pruducerà una distorsione simplice; I dispusitivi cumplessi pruducenu distorsioni cumplessi chì sò più faciuli à sente. A distorsione hè cumulativa. Utilizà dui dispusitivi imperfetti continuamente pruducerà più distorsioni auditive cà l'usu di qualsiasi dispositivu solu.

 

U modu di distorsioni di u signale audio hè quasi u listessu cum'è quandu l'imaghjini passa per una lente brutta o dannata, o quandu l'imaghjina hè saturata o "sovraesposta".

 

In vista di sta capiscitura, quasi ogni prucessu audio (equalizazione, cumpressione) hè una forma di distorsione. Certi sò boni. L'altri tipi di distorsioni (distorsioni armoniche, aliasing, clipping, crossover distortion) sò cunsiderate micca desiderate, ancu s'ellu qualchì volta sò bè ​​utilizati è cunsiderate una bona cosa.

 

Perchè a distorsione importa?

A distorsione ùn hè di solitu micca necessariu, cusì l'ingegneri si sforzanu di eliminà o minimizzà. Tuttavia, in certi casi, a distorsione pò esse dumandata, per esempiu, a distorsione hè ancu usata cum'è effettu musicale, in particulare in guitare elettriche.

 

L'aggiunta di rumore o altri signali esterni (humming, interferenza) ùn hè micca cunsideratu distorsione, ancu s'ellu l'influenza di a distorsione di quantizazione hè qualchì volta inclusa in u rumore. E metriche di qualità chì riflettenu u rumore è a distorsione includenu u rapportu signal-to-noise è a distorsione (SINAD) è a distorsione armonica totale più u rumore (THD + N).

 

In i sistemi di riduzzione di u rumore, cum'è u sistema Dolby, u signale audio deve esse enfatizatu, è tutti l'aspetti di u signale sò deliberatamente distorti da u rumore elettricu. Allora hè simmetricamente "senza distorsione" dopu à passà per u canali di cumunicazione rumoroso. Per eliminà u rumore in u signale ricevutu.

 

Ma a distorsione hè assai sgradata durante una teleconferenza perchè vulemu chì u sonu sia u più naturali pussibule. Per esempiu, in a musica, a distorsione pò impartisce certe caratteristiche à l'instrumentu, ma per a parolla, a distorsione pò riduce significativamente l'intelligibilità.

 

A distorsione hè una deviazione da a curva di sonu ideale. A distorsione face cambià a forma di a forma d'onda audio, chì significa chì l'output hè diversu da l'input.

 

Per evità distorsioni, u disignu meccanicu di l'equipaggiu utilizatu hè assai impurtante. Aduprate sempre una struttura forte è stabile per prevene a deformazione. L'usu di l'equipaggiu elettronicu hè ancu necessariu. U rapportu signal-to-noise è e caratteristiche dinamiche deve esse assai boni, almenu a qualità di CD, per travaglià bè.

 

Inoltre, i parlanti veramente boni cù una distorsione bassa sò necessarii per chì e funzioni cum'è l'annullamentu di l'eco ponu travaglià cum'è previstu.

 

Ciò chì face a distorsione?

Quandu l'output di un dispositivu audio ùn pò micca seguità l'input perfetta è precisamente, u signale serà distortu. I cumpunenti elettronichi puri (amplificatori, DACS) di a nostra catena di signali sò spessu assai più precisi cà i cumpunenti elettroacustici (chjamati transducers). I sensori convertenu i segnali elettrici in muvimentu meccanicu per pruduce u sonu, cum'è i parlanti - è viceversa, cum'è i microfoni. E parti in muvimentu è l'elementi magnetichi di u transducer sò generalmente assai non lineari fora di u strettu intervallu di operazione. In ogni casu, s'ellu si spinge un dispositivu elettronicu per amplificà u signale oltre a so capacità, e cose accuminciaranu prestu à peghju.

 

Eccu i causi di distorsioni:

  • Transistor / tubi debuli
  • Overloaded di circuiti
  • Resistori difettosi
  • Leaky coupling o leaky capacitors
  • Abbinamentu impropriu di cumpunenti elettronichi nantu à PCB

 

A distorsione hè usata creativamente in a produzzione musicale, ma hè un tema cumpletu in sè stessu. Ciò chì guardemu quì hè chì a distorsione in a ripruduzzione audio - cunnisciuta ancu com'è percorsu di riproduzione - significa cumu si sente à traversu parlanti o cuffie. Per una ripruduzzione precisa di u sonu, questu hè veramente u scopu principale di i prudutti Hi-fi. Ogni distorsione hè cunsiderata male. L'obiettivu di i pruduttori di i dispositi hè di eliminà a distorsione quantu pussibule.

 

Tipi di distorsioni

  • L'amplitude o distorsione non lineare
  • Distorsione di frequenza
  • Distorsione di fase
  • Incruciate a distorsione
  • Distorsioni non lineari
  • Distorsione di frequenza
  • Distorsione di u cambiamentu di fase

U megliu produttore di trasmettitori FM à bassa distorsione

Cum'è unu di i più cunnisciuti in u mondu sanu equipaghji di trasmissione radio Manufacturers è fornitori, FMUSER hà furnitu cù successu millaie di stazioni di trasmissione da più di 200 paesi in u mondu cun trasmettitori di radiu FM d'alta putenza à bassa distorsione, sistemi di antenna di trasmissione FM, è soluzioni radio complete chiavi in ​​mano, cumpresu supportu tecnicu in linea è serviziu post-vendita cumpletu. . Sè avete bisognu di infurmazione nantu à a creazione di a stazione di radiu, sentite liberu di fà cuntattate FMUSER è vi risponderemu u più prestu pussibule !

Tags

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate