Introduzione à l'antenna dipolu di radio FM | EMISSIONE FMUSER

In a radiodiffusione, pudete vede chì Antenna dipolo FM hè aduttatu in parechji pezzi di l'equipaggiu. Pò esse usatu solu o cumminatu cù altre antenne FM per furmà un array d'antenna. Si pò dì chì l'antenna dipole FM hè unu di i tipi più impurtanti di antenna FM. Dunque, hè assai impurtante per avè una cunniscenza basica di l'antenna dipole FM. Stu articulu hà da fà una intruduzioni basi di l'antenna dipole FM da l'intruduzioni di una antenna dipole FM, u principiu di travagliu di una antenna dipole FM, u tipu d'antenna dipole, è cumu sceglie u megliu antenna dipole FM.

  

Fatti interessanti di l'antenna FM Dipole

In u campu di a radiu è e telecomunicazioni, l'antenna dipolu di a radiu FM hè u tipu d'antenna FM più utilizatu è simplice. A maiò parte di elli s'assumiglia à a parolla "T", chì hè cumpostu di dui cunduttori cù lunghizza uguale è cunnessi end-to-end. È sò cunnessi da cables in u mità di l'antenna dipole. L'antenna dipole FM pò esse aduprata sola o formate un array d'antenna più cumplessu (cum'è l'antenna Yagi). 

  

Antenna dipolu di radio FM pò travaglià in HF, VHF è UHF di a banda di frequenza. In generale, seranu cumminati cù altre apparecchiu elettronicu per furmà un cumpunente cumpletu. Per esempiu, una antenna di dipole di radiu FM serà cunnessa cù un trasmettitore di trasmissione FM per furmà un equipamentu di trasmissione RF cumpletu; À u listessu tempu, cum'è un receptore, pò esse cunnessu cù receptori cum'è a radiu per furmà un equipamentu di ricezione RF cumpletu.

  

Cumu funziona l'antenna dipolu FM?

Sapemu digià chì u nome "dipole" significa chì l'antenna hà dui poli, o hè custituita di dui cunduttori. L'antenna dipolu di radio FM pò esse usata cum'è antenna di trasmissione o antenna di ricezione. Funcionanu cusì:

   

  • Per l'antenna dipolu trasmittente, quandu l'antenna dipolu FM riceve un signalu elettricu, u currente scorri in i dui cunduttori di l'antenna dipole FM, è u currente è a tensione pruduceranu onde elettromagnetiche, vale à dì signali radiu è radiate fora.

  • Per l'antenna dipolu di ricezione, quandu l'antenna di dipole FM riceve questi segnali radio, l'onda elettromagnetica in u cunduttore di l'antenna dipole FM generà segnali elettrici, li trasmette à l'equipaggiu di ricezione è li cunvertisce in output sonu.

 

 

Funcionanu in modu diffirenti, i so principii sò basamenti simili, ma u prucessu di cunversione di u signale hè invertitu.

4 Tipi di Antenna Dipole FM
 

L'antenne dipolu FM pò esse generalmente divisu in 4 tipi, sò cù caratteristiche diverse.

  

Antenna dipolo a mezz'onda
 

L'antenna dipolare a mezza onda hè a più usata. Hè cumpostu di dui cunduttori cù una lunghezza di un quartu di a lunghezza d'onda cunnessa punta à punta. A lunghezza di l'antenna hè ligeramente più corta cà a mezza lunghezza d'onda elettrica in u spaziu liberu. I dipoli di mezza onda sò generalmente alimentati da u centru. Questu furnisce un puntu di alimentazione di bassa impedenza faciule da gestisce.

  

Antenna dipolu multi-onda semi-onda
 

Hè ancu possibbili s'è vo vulete usà multiple (spessu più di 3, è un numeru imparu) antenne di dipole di mezza onda. Questa matrice d'antenna hè chjamata antenna dipolu multi-onda media. Ancu se u so modu di radiazione hè abbastanza sfarente da quellu di l'antenna dipolu di mezza onda, opera sempre in modu efficace. In listessu modu, stu tipu d'antenna hè di solitu alimentata da u centru, chì dinò furnisce una bassa impedenza di alimentazione.

  

Antenna dipolu piegata
 

Cum'è u nome suggerisce, sta forma di antenna dipole FM hè ripiegata. Pur mantenendu a lunghezza trà e duie estremità di a mezza lunghezza d'onda, usa cunduttori supplementari per cunnette e duie estremità. Una tale antenna dipole piegata pò furnisce una impedenza di alimentazione più alta è una larghezza di banda più larga.

  

Antenna dipolu corta
 

L'antenna dipolu corta hè una antenna chì a so lunghezza hè assai più corta ch'è quella di a meza onda, è a lunghezza di l'antenna deve esse menu di 1/10 di a lunghezza d'onda. L'antenna dipolu corta hà i vantaghji di una corta lunghezza di l'antenna è una alta impedenza di alimentazione. Ma à u listessu tempu, per via di a so alta resistenza, a so efficienza di travagliu hè assai più bassu di quella di una antenna dipole ordinaria, è a maiò parte di a so energia hè dissipata in forma di calore.

  

Sicondu e diverse esigenze di radiodiffusione, diverse antenne dipolo FM sò opzionali per risponde à e diverse esigenze di trasmissione.

 

Cumu sceglie a megliu antenna dipolu FM?
 

Avete bisognu di cunsiderà questi fattori quandu sceglite una antenna dipole FM per custruisce a vostra propria stazione di radiu.

  

A Frequenza di travagliu
 

A frequenza di travagliu di l'antenna dipolu FM chì aduprate deve currisponde à a frequenza di travagliu di u trasmettitore di broadcast FM, altrimenti, l'antenna dipolu FM ùn pò micca trasmette u signalu radiu nurmale, chì pruvucarà danni à l'equipaggiu di trasmissione.

  

A putenza massima sopr'à abbastanza
 

Ogni trasmettitore di trasmissione radio FM hà una putenza massima di trasmissione. Se l'antenna dipolu FM ùn pò micca suppurtà a putenza di trasmissione, l'antenna FM ùn pò micca travaglià normalmente.

  

VSWR bassu
 

VSWR riflette l'efficienza di l'antenna. In generale, un VSWR sottu 1.5 hè accettatu. Un rapportu d'onda standing troppu altu dannerà u trasmettitore è aumenterà u costu di mantenimentu.

    

Direttività
  

L'antenni di radiu FM sò divisi in dui tipi: omnidirezionale è direzionale. Determina a direzzione di a radiazione più cuncentrata. L'antenna dipolu di radio FM appartene à una antenna omnidirezionale. Sè avete bisognu di una antenna direzzione, avete bisognu di aghjunghje un riflettore.

   

Quessi sò i fatturi principali per esse cunsideratu in a selezzione di una antenna dipole FM. Se ùn avete micca capitu, per piacè diteci i vostri bisogni, è persunalizà una suluzione prufessiunale per voi. Per piacè sentite liberu di cuntattateci!

  

   

FAQ
 
Cumu calculà a lunghezza di l'antenna dipolu FM?

Alcune antenne dipolu ponu aghjustà a frequenza di travagliu di l'antenna dipole aghjustendu a lunghezza di u cunduttore. A lunghezza di u cunduttore pò esse calculata cù sta formula: L = 468 / F. L hè a lunghezza di l'antenna, in pedi. F hè a frequenza necessaria, in MHz.

  

À chì deve esse attentu à l'installazione di l'antenna dipole FM?

Prestate attenzione à 3 punti quandu installate l'antenna dipole FM:

1. Installa a vostra antenna dipole u più altu pussibule senza ostaculi;

2. Ùn lasciate micca chì a vostra antenna toccu nunda ;

3. Fix a vostra antenna è prutegge lu da l 'acqua è lampi.

  

Chì sò i sfarenti tippi di antenne FM dipole ?

Ci sò quattru tippi principali di antenne dipole FM:

  • Antenna dipolo a mezz'onda
  • Antenna dipolu multi-onda semi-onda
  • Antenna dipolu piegata
  • cortu dipolu 

   

Chì tippu di alimentatore hè u megliu per l'antenna dipolo? Quale metudu di alimentazione hè megliu per l'antenna dipole?

L'antenna dipole hè una antenna equilibrata, cusì avete aduprà un alimentatore equilibratu, chì hè veru in teoria. In ogni casu, un alimentatore equilibratu hè raramente utilizatu perchè hè difficiule di operare in edifici è hè applicabile solu à a banda HF. Più cavi coaxial cù balun sò usati.

  

cunchiusioni
 

Qualchissia pò cumprà una antenna di dipole di radiu FM è stabilisce a so propria stazione di radiu. Tuttu ciò chì anu bisognu hè un equipamentu adattatu è licenze pertinenti. Se avete ancu l'idea di inizià a vostra propria stazione di radiu, pudete bisognu di un fornitore affidabile cum'è FMUSER, un fornitore di apparecchiature di radiodiffusione prufessiunale. Pudemu furniscevi cun pacchetti è suluzioni di l'equipaggiu di radiodiffusione di alta qualità è di prezzu bassu, è vi aiutemu à finisce tutta a custruzzione è a stallazione di l'equipaggiu finu à chì tutti l'equipaggiu ponu travaglià nurmale. Sè avete bisognu di cumprà una antenna dipolu FM è stabilisce a vostra propria stazione di radiu, per piacè cuntattateci. Semu tutti l'arechje !

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate