Una breve introduzione à u rapportu Sigal à u rumore in a trasmissione wireless

 

Prima di cumprà un trasmettitore di trasmissione FM prufessiunale, pudete vede parechji parametri complicati in una larga lista di trasmettitori. Unu di i paràmetri impurtanti hè chjamatu SNR. Allora chì hè SNR è perchè hè impurtante? Cosa significa SNR per i trasmettitori di trasmissione? U cuntenutu seguitu pò furnisce alcune informazioni utili. Continua à esplorà!

 

cuntinutu

 

Chì ghjè u rapportu di u signale à u rumore? Perchè hè impurtante?

SNR o S/N hè l'abbreviazione di u rapportu signal-to-noise. Cum'è un paràmetru di misurazione, hè largamente utilizatu in i campi di a scienza è l'ingegneria. In a cumunicazione wireless, SRN si riferisce à a misurazione di decibels (dB), chì hè ancu un signalu. U paragone numericu di u livellu di putenza è u livellu di putenza di u rumore.

 

Quandu u valore SNR di un trasmettitore di trasmissione prufessiunale hè più altu, significa chì u trasmettitore di trasmissione hè di qualità più alta. Perchè? Perchè u più grande u valore SNR di u trasmettitore di trasmissione, vale à dì, u più grande hè u rapportu di u livellu di putenza di u signale à u livellu di putenza di u rumore, significa chì u vostru trasmettitore di trasmissione riceverà più informazioni utili invece di più rumore. Quandu u rapportu di SNR Quandu hè più grande di 0 dB o più altu di 1: 1, significa chì ci hè più signale chì u rumore. À u cuntrariu, quandu u SNR hè menu di 1: 1, significa chì ci hè più rumore chè rumore.

 

Pudete ancu truvà specificazioni SNR in parechji prudutti di processazione audio, cumpresi parlanti, telefoni (senza fili o altri), cuffie, microfoni, amplificatori, ricevitori, giradischi, radii, lettori CD / DVD / media, carte sonu per PC, Smartphones, tablette, etc. Tuttavia, micca tutti i pruduttori cunnosci stu valore chjaramente.

 

U rumore attuale hè generalmente carattarizatu da un sibilu biancu o elettronicu o un ronzio staticu o bassu o vibrante. Aumente u voluminu di u parlante senza ghjucà; se sente un sibilu, hè un rumore, chì hè spessu chjamatu "pavimentu di rumore". Cum'è u frigorifero in a scena descritta prima, u rumore di fondo esiste sempre.

 

Sempre chì u signale entrante hè forte è assai più altu ch'è u pianu di u rumore, l'audio mantene una alta qualità, chì hè u rapportu signal-à-rumore preferitu per ottene un sonu chjaru è precisu.

 

 

Avà supponi chì u signale desideratu hè dati basi cù una tolleranza d'errore stretta o stretta, è ci sò altri signali chì interferiscenu cù u vostru signale desideratu. In listessu modu, rende u compitu di u ricevitore di decifrare u signale necessariu esponenzialmente più sfida. In corta, hè per quessa chì hè impurtante avè un altu signal-to-noise. Inoltre, in certi casi, questu pò ancu significà differenze in u funziunamentu di l'equipaggiu, è in tutti i casi, affettarà a prestazione trà u trasmettitore è u ricevitore.

 

In a tecnulugia wireless, a chjave per u funziunamentu di u dispusitivu hè chì u dispusitivu pò distingue u signale di l'applicazione cum'è infurmazione legale da qualsiasi rumore di fondo o signale nantu à u spettru. Questu resume a definizione di a specificazione SNR standard utilizata per a cunfigurazione. Inoltre, i normi chì mi riferite assicuranu ancu una funziunalità wireless propria.

 

Esempiu di u rapportu signalu à u rumore

Ancu s'ellu ci sò parechji metudi per misurà u rendiment di sensibilità di i receptori radio, u rapportu S / N o SNR hè unu di i metudi più diretti, è hè utilizatu in diverse applicazioni.

 

U cuncettu di u rapportu signal-to-noise hè ancu utilizatu in parechji altri campi, cumpresi i sistemi audio è parechji altri campi di design di circuiti.

 

U rapportu signale-à-rumore di u signale in u sistema hè faciule da capisce, per quessa hè stata largamente utilizata in parechji campi.

 

Tuttavia, hà parechje limitazioni. Ancu s'ellu hè largamente utilizatu, altri metudi sò spessu usati, cumprese figure di rumore. Tuttavia, u rapportu S / N o SNR hè una specificazione impurtante è hè largamente utilizatu per misurà u rendiment di parechji disinni di circuiti RF, in particulare a sensibilità di i ricevitori radio.

 

A diffarenza hè generalmente espressa cum'è u rapportu di u signalu à u rumore S / N, generalmente espressu in decibels. Siccomu u nivellu di ingressu di u signale hà ovviamente un effettu nant'à stu rapportu, u livellu di u signale di input deve esse datu. Questu hè generalmente spressione in microvolts. U nivellu di input specificu necessariu per furnisce un rapportu signal-à-rumore di 10 dB hè di solitu specificatu.

 

Se u signale passa per esse debule, pudete pensà chì u voluminu deve esse aumentatu per aumentà a pruduzzione. Sfurtunatamente, l'aghjustà u voluminu sopra è falà affetterà u pianu di u rumore è u signale. A musica pò esse più forte, ma u rumore potenziale diventerà ancu più forte. Solu bisognu di aumentà a forza di u signale di a fonte per ottene l'effettu desideratu. Certi dispositi anu elementi hardware o software pensati per migliurà u rapportu signal-to-noise.

 

Sfortunatamente, tutti i cumpunenti, ancu i cables, aghjunghjenu un certu livellu di rumore à u signale audio. I migliori cumpunenti sò designati per mantene u pianu di u rumore u più bassu pussibule per maximizà u rapportu. U rapportu signale-à-rumore di i dispositi analogichi cum'è amplificatori è turntables hè di solitu più bassu di quelli di i dispositi digitale.

 

Per i sistemi wireless, a vostra qualità di sonu dipende largamente da ottene u più altu rapportu signal-to-noise. Per ottene un SBR altu, avemu bisognu di cunnosce a causa è u tipu di rumore in quistione. "Noise" si riferisce à qualsiasi tipu d'interferenza di signale cumpetitiva in u spaziu fisicu toni indesiderati, statici, o ancu altre frequenze. Se utilizate un microfonu wireless, u vostru sonu pò ancu esse u risultatu di u rumore di u canali durante FM. "FM", perchè tutti i sistemi wireless analogici utilizanu modulazione di frequenza per trasmette segnali audio. Una parte integrante di u prucessu FM hè l'effettu di cattura: u receptore wireless sempre demodulerà (cunvertisce in audio) u signale RF più forte à una certa frequenza, cumprese i soni chì ùn vulete micca.

 

cunchiusioni

Questu ci ricorda chì quandu cumprà trasmettitori di trasmissione prufessiunale, pudemu usà u valore assolutu di u rapportu SNR cum'è unu di l'indicatori elettrici di riferimentu, ma ùn hè micca cunsigliatu cum'è l'unicu indicatore. Altri indicatori elettrici prufessiunali, cum'è a risposta di frequenza è a distorsione armonica, deve esse inclusi in a riferenza. Scopu. Se ùn sapete micca cumu sceglie u megliu trasmettitore di radiu FM, per piacè cuntattate FMUSER, Semu un fabricatore di stazioni radio prufessiunale di prima classe.

FAQ

1. Chì ghjè u Signal to Noise Ratio in FM ?

Per u signale SSB-FM più u rumore gaussianu di banda stretta à l'ingressu (induve u RAPPORTU SIGNAL TO NOISE di input hè più grande), u rapportu signal-to-noise (RAPPORTO SIGNAL TO NOISE) à l'output di u detector FM ideale hè determinatu. in funzione di l'indice di modulazione.

 

2. Chì ghjè u Signal to Noise Ratio in RF ?

A pre-fase aumenta l'amplitude di a freccia di u signale più altu, migliurà cusì u rapportu signale-à-rumore ... Quandu u fattore di migliurà FM hè più grande di 1, a migliione SIGNAL TO NOISE RATIO vene sempre à u costu di aumentà a larghezza di banda. in u receptore è u percorsu di trasmissione.

 

3. Chì ghjè u Signal to Noise Ratio in RF ?

Signal to Noise Ratio (SNR) ùn hè micca un rapportu, ma un valore di decibel (dB) chì hè utilizatu per misurà a diffarenza trà a forza di u signale è u rumore di fondo. Per esempiu, a forza di u signale hè -56dBm, u rumore hè - 86dBm, è u rapportu signal-to-noise hè 30dB. U rapportu signal-to-noise hè ancu un fattore impurtante chì deve esse cunsideratu durante u prucessu di implementazione.

 

4. Perchè FM hà un megliu Signal Noise Ratio?

FM hà riduzzione di rumore. Per esempiu, paragunatu à AM, FM furnisce un rapportu signal-to-noise megliu (SIGNAL TO NOISE RATIO) ... Siccomu u signale FM hà una amplitude constante, u ricevitore FM hà generalmente un limitatore per eliminà u rumore di modulazione di amplitude, cusì migliurà ancu u rapportu signale-à-rumore.

 

5. Perchè hè u Signal to Noise Ratio impurtante?

A prestazione di u rumore è u rapportu signal-to-noise sò paràmetri chjave di qualsiasi ricevitore radio... Ovviamente, più grande hè a diffarenza trà u signale è u rumore indesevule, vale à dì più grande hè u rapportu signal-to-noise o signal-to- rapportu di rumore, u megliu u rendiment di sensibilità di u ricevitore radio.

Tags

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate