Introduzione: UHF TV Panel Antenna | EMISSIONE FMUSER

 

L'antenna di u pannellu UHF TV hè una di l'antenne di trasmissione TV più cumuni chì sò aduprate in a frequenza UHF. Sè vo site à custruisce una stazione di radio TV, ùn pudete micca mancà! Avemu una cunniscenza basica di l'antenna di u pannellu TV UHF seguitendu sta pagina.

 

Sharing hè cumpassioni!

 

cuntinutu

 

Tuttu nantu à l'antenna UHF TV Panel

 

Sapemu chì l'antenna di trasmissione TV pò migliurà significativamente i segnali TV. Ma perchè l'antenna di u pannellu TV hè cusì populari in a trasmissione TV? Facemu una breve introduzione à l'antenna di u pannellu TV UHF.

Défintion

Un'antenna di pannellu TV UHF hè un tipu d'antenna di trasmissione TV utilizata in TV over-the-air. Hè utilizatu in a freccia di freccia UHF, chì hè 470 à 890 MHz, chì hè a freccia di i canali UHF 14 à 83. Cù una seria di mezi tecnichi, i broadcasters TV ponu furnisce servizii di trasmissione UHF TV per u publicu. 

Travaux

L'antenna di u pannellu UHF TV pò esse aduprata in a trasmissione TV UHF è a trasmissione puntu à puntu. Per esempiu, se l'emittenti anu bisognu di trasmette i prugrammi arregistrati à a stazione di trasmettitore TV, anu bisognu di trasmette cù u sistema di ligame di trasmettitore di studio. Allora l'emittenti ponu utilizà l'antenna di u pannellu TV UHF cum'è l'antenna di trasmissione TV è ancu l'antenna di ricezione TV.

Volume è Peso

L'antenna di u pannellu UHF TV hà un picculu voluminu. Veni cù i vantaghji di esse faciule di trasportu è liggeru, chì ponu salvà i vostri costi di trasportu. Inoltre, hà una capacità eccellente di resistenza di u ventu riducendu significativamente a carica di u ventu. 

  

 

FMUSER FTA-2 High Gain Dual-Pol Slant UHF TV Panel Antennas Package for Sale

stallanu

A causa di a struttura simplice, pò esse facilmente installatu è sguassatu. Soprattuttu, pò esse facilmente cumminatu cum'è un array d'antenne di pannellu TV UHF cumpletu per risponde à e diverse esigenze di trasmissione.

Guadagni è larghezza di banda 

Siccomu l'antenna UHF TV Panel hè una antenna direzionale, u so guadagnu hè megliu cà l'antenna di trasmissione TV omnidirezionale. Inoltre, se cumminate un array d'antenna TV omnidirezionale cù antenne di pannelli TV UHF, hà una larghezza di banda più larga chì pudete trasmette più prugrammi TV.

Vita di serviziu

Cumu hè cumpletamente chjusu cuncepitu, pò riduce efficacemente l'affettu di u ventu è l'aria umida. Veni cù a longa vita di serviziu di l'antenna di u pannellu TV UHF.

 

Dumande dumandatu Spissu

1. Q: Hè l'antenna UHF TV Panel Polarization Vertical o Horizontal Polarization?

A: Depende di i vostri bisogni!

 

L'antenna di u pannellu UHF TV pò esse polarizazione verticale è polarizazione horizontale basatu nantu à i vostri bisogni.

2. Q: L'antenna di u pannellu TV UHF hè aduprata in a trasmissione di TV digitale?

A: Di sicuru si pò !

 

L'antenna di u pannellu TV UHF pò esse aduprata in qualunque emissione TV analogica o trasmissione TV digitale. Havi una larghezza di banda larga chì pò risponde à u requisitu di a trasmissione di TV digitale.

3. Q: Puderaghju aduprà l'antenna UHF TV Panel per a trasmissione TV omnidirezionale?

A: A risposta hè sì.

 

Ma avete bisognu di nutà chì avete preparatu per almenu 4 antenne di pannellu TV UHF chì facenu diverse direzzione.

4. Q: L'antenna di u pannellu di TV UHF hè facilmente da rompe?

A: No, hà una longa vita di serviziu in realtà.

 

L'antenna UHF TV Panel hè cumpletamente chjusa cuncepita, chì pò evità a corrosione da a pioggia o l'aria umida. Inoltre, i cumpunenti à l'internu di l'antenna sò cunnessi elettricamente chì offre una excelente prutezzione contra i fulmini.

 

cunchiusioni

 

Sapemu ciò chì hè l'antenna di u pannellu UHF TV è e so caratteristiche via questa pagina. Vulete custruisce a vostra propria stazione TV? FMUSER pò furnisce pacchetti cumpleti di l'equipaggiu di trasmissione TV, cumpresi trasmettitori di trasmissione TV, è sistemi cumpleti di antenne di trasmissione TV cù pacchetti di antenne di pannelli TV UHF. Sè avete bisognu di più nantu à e nostre soluzioni di trasmissione TV, per piacè cuntatta ci avale avà!

  

 

Also Read

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate