Perchè avemu bisognu di FM in Radio Broadcasting?

   

Oghje, i metudi di modulazione più utilizati in a radiodiffusione sò AM è FM. In a storia, a trasmissione AM hè apparsa decennii prima di a trasmissione FM, ma infine, a ghjente aduttà l'antenna di trasmissione FM in a radiodiffusione di più. Ancu AM hè sempre assai impurtante, hè statu menu utilizatu. Perchè avemu bisognu di FM in a radiodiffusione? Stu articulu hà da risponde à sta quistione paragunendu e differenze trà AM è FM. Cuminciamu !

  

Sharing hè cumpassioni!

  

cuntinutu 

Tipi di trasmissione radio

  

Amparate prima di AM è FM. In a radiodiffusione, ci sò trè metudi di modulazione principali: modulazione di ampiezza, modulazione di frequenza è modulazione di fase. A modulazione di fasi ùn hè ancu largamente usata. È oghje ci focalizemu nantu à a discussione di modulazione di amplitude è modulazione di frequenza.

Modulazione di Amplitudine

AM significa modulazione di amplitude. Cum'è u nome suggerisce, rapprisenta l'infurmazioni di i signali audio attraversu l'amplitude di l'onda radiu. In a modulazione di amplitude, l'amplitude di u trasportatore, vale à dì, a forza di u signale cambia in proporzione à l'amplitude di u signale audio. In a radiodiffusione, l'AM trasmette principarmenti cù l'onda longa è l'onda media, è e bande di freccia currispundenti sò principalmente bande di freccia bassa è freccia intermedia (a gamma di freccia specifica varieghja ligeramente secondu a regulazione di diversi paesi). Am hè spessu usatu in stazioni di radio d'onda corta, stazioni di radio amatoriali, stazioni di radiu bidirezionale, stazioni di radiu di banda civile, etc.

Modulazione di Frequenza

FM significa modulazione di frequenza. A cuntrariu di l'AM, rapprisenta l'infurmazioni di i signali audio attraversu a freccia di l'onda radio. In a modulazione di frequenza, a freccia di u signale di u trasportatore (u numeru di volte chì u currente cambia a direzzione per seconda) cambia secondu u cambiamentu di u signale audio. In a radiodiffusione, hè principalmente trasmessa in bande di freccia VHF, è a gamma di freccia specifica hè 88 - 108MHz (cum'è, i regulamenti di certi paesi o regioni sò diffirenti).

 

Ancu s'è AM è FM ghjucanu u listessu rolu in a radiodiffusione, e so caratteristiche in a radiodiffusione sò ancu diverse per via di diversi metudi di modulazione, è l'avemu descritti in dettaglio in a prossima parte.

  

Chì sò e sferenze trà AM è FM?

 

E differenze trà AM è FM sò principalmente riflesse in questi punti:

Capacità anti-interferenza

L'intenzione originale di l'invenzione di a tecnulugia FM hè di superà u prublema chì u signale AM ​​hè faciule per esse disturbatu. Ma FM usa u cambiamentu di frequenza per rapprisintà l'infurmazioni audio, per quessa ùn serà micca affettatu da u cambiamentu di amplitude di u signalu audio. In generale, i signali FM sò menu suscettibili à l'interferenza.

Qualità di trasmissione 

Ogni canale di AM occupa a larghezza di banda di 10KHz, mentre chì ogni canale di FM occupa a larghezza di banda di 200kHz. Questu significa chì i signali FM ponu purtà più infurmazione audio è trasmette u signale audio senza distorsioni. Per quessa, i signali FM sò spessu usati per trasmette prugrammi di musica, mentre chì i signali FM sò spessu usati per trasmette prugrammi parlanti.

Distanza di trasmissione

I signali Am trasmettenu onde radio cù frequenze più bassu o lunghezze d'onda più longu, chì significa chì ponu viaghjà più luntanu è penetrà più oggetti, cum'è e muntagne. Tuttavia, u signale FM hè facilmente bluccatu da ostaculi. Per quessa, certi infurmazioni impurtanti, cum'è e previsioni di u tempu, l'infurmazioni di u trafficu, etc., sò trasmessi per i signali AM. À u listessu tempu, in certi periferi remoti o zoni muntagnoli, anu bisognu di AM per a radiodiffusione.

Costu di custruzzione

Perchè a trasmissione FM hè più cumplessa cà a trasmissione AM, e cumpagnie di trasmissione anu bisognu di rimpiazzà quelli trasmettitori di radiu FM cù strutture interne più cumplesse è costi più alti. À u listessu tempu, per copre a cità sana cum'è pussibule, anu ancu bisognu di cumprà più trasmettitori o altri sistemi di trasmissione utilizati per allargà a distanza di trasmissione (cum'è Studio Transmitter Link), chì senza dubbitu aumenta assai u costu di custruzzione di l'equipaggiu di broadcasting. cumpagnie.

 

Grazie à l'eccellente qualità di trasmissione di trasmissione di FM, hè stata utilizata in u campu di a radiodiffusione di più è più dapoi a so emergenza in u 1933. Pudete truvà parechji prudutti cunnessi, Trasmettitori di trasmissione FM, radiu FM, antenne FM, etc., chì sò largamente utilizati in servizii privati ​​è publichi cum'è a radiu di l'auto, i servizii di drive-in, a festa di Natale, stazioni di radiu cumunitariu, stazioni di radiu di cità, ecc. Eccu u trasmettitore di radio FM più vendutu per stazioni FM à bassa putenza:

  

U megliu trasmettitore di trasmissione radio FM 50W FMT5.0-50H - Sapè ne di più

 

Dumande dumandatu Spissu

1. Q: L'esecuzione di una stazione FM di bassa putenza hè legale?

A: Dipende da i vostri regulamenti lucali nantu à a Radio Broadcasting. 

 

In a maiò parte di i paesi in u mondu, a gestione di una stazione FM di bassa putenza hè necessaria per dumandà licenze da l'amministrazione locale di trasmissione FM è TV, o sarete multati. Dunque, cunsultate i regulamenti lucali nantu à a radio comunitaria in dettaglio prima di inizià una stazione FM di bassa putenza.

2. Q: Chì equipamentu hè necessariu per lancià una stazione di radio FM à bassa putenza ?

A: Se vulete inizià una stazione di radiu FM di bassa putenza, avete bisognu di una serie di apparecchi di trasmissione radio, cumprese l'equipaggiu di stazione FM è l'equipaggiu di stazione di studio.

  

Eccu a lista di l'equipaggiu basi chì avete bisognu:

  

  • Un trasmettitore di trasmissione FM;
  • pacchetti di antenne FM;
  • cavi RF;
  • Accessori necessarii.

 

Se vulete aghjunghje più equipaghji à a stazione di radiu FM, eccu a lista per voi:

  

  • mixer audio;
  • processore audio;
  • Microfonu;
  • stand microfonu;
  • cuperta BOP;
  • parlante monitor di alta qualità;
  • cuffie;
  • distributore di cuffie;
  • etc.

3. Q: Chì sò i Vantaghji di i Trasmettitori FM Low-putere?

A: Paragunatu cù trasmettitori FM d'alta putenza, i trasmettitori FM di bassa putenza sò più ligeri, più faciuli per u trasportu, è più amichevuli à i principianti.

  

A causa di u so pesu più liggeru è u voluminu più chjucu, hè assai più faciule per a ghjente per sguassà. In più, u funziunamentu faciuli face a ghjente sapè cumu aduprà in pocu tempu. Reduce i costi di u travagliu in tutti l'aspetti. 

4. Q: Chì altre applicazioni pò esse usatu in un trasmettitore FM di bassa putenza?

A: Pò esse usatu in una seria di servizii di trasmissione publica è risponde à i bisogni di trasmissione privata.

 

I trasmettitori FM di bassa putenza ponu esse aduprati in una larga varietà di applicazioni in più di a radio di vittura, servizii di drive-in, festa di Natale, stazioni di radio comunitarie, stazioni di radiu di a cità, cumprese a trasmissione scolastica, a trasmissione di supermercati, a trasmissione agricula, l'avvisu di fabbrica, l'impresa. trasmissione di cunferenza, trasmissione di spot scenici, publicità, programmi musicali, programmi di notizie, trasmissione in diretta esterna, produzione di dramma in diretta, strutture correttive, trasmissione immubiliare, trasmissione di rivenditori, etc.

  

Avviate una stazione di radiu FM avà

  

Ancu per i principianti, ùn hè micca difficiule di inizià a so propria stazione di radiu. Cum'è l'altri, anu bisognu di un equipamentu di stazione radio di alta qualità è assequible è un fornitore affidabile. È hè per quessa ch'elli sceglienu FMUSER. In FMUSER, pudete cumprà pacchetti di stazioni di radio FM à un prezzu di u budgetu, cumprese Vendita di apparecchi radio FM, antenne FM in vendita, è altri accessori necessarii. Se vulete custruisce a vostra propria stazione di radiu, sentite liberu di fà cuntatta ci avale avà!

 

 

Also Read

 

Tags

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate