L'Intruduzioni à l'antenna Yagi | EMISSIONE FMUSER

 

L'antenna Yagi hè una di l'antenni più populari in a trasmissione radio. Hè un tipu d'antenna direzzione è hè famosa per u so altu guadagnu. Questa pagina introduverà brevemente l'antenna Yagi in l'aspettu di e so caratteristiche, applicazioni è vantaghji. Continuemu à spiegà !

  

Sharing hè cumpassioni!

 

cuntinutu

 

Tuttu nantu à l'antenna Yagi

 

L'antenna Yagi hè largamente usata in u campu di a radiodiffusione. Chì duvemu sapè di l'antenna Yagi? Facemu prima una breve comprensione di l'antenna Yagi.

Défintion

Una antenna Yagi hè un tipu d'antenna array, chì hè custituita da dui o più elementi d'antenna risonanti paralleli. Per fà una antenna Yagi, hè spessu bisognu di un unicu elementu guidatu chì hè cunnessu cù un trasmettitore cum'è un trasmettitore di radiu FM attraversu un cable di trasmissione è "elementi parassiti" supplementari senza una cunnessione elettrica. È generalmente include un riflettore è qualsiasi numeru di direttori.

Travaux

Cum'è hè presentatu da a capacità di un altu guadagnu è direzzione, hè soprattuttu adattatu per a trasmissione puntu à puntu, a trasmissione TV è a trasmissione di signali radio di bassa putenza. Per esempiu, per i broadcasters FM, pò esse usatu in a trasmissione di signali FM da u studio FM à a stazione di radiu FM. Si pò migliurà assai i signali FM. Eccu una di e nostre antenne TV UHF Yagi più vendute per a chjesa drive-in:

 

A megliu antenna TV UHF Yagi di 12 elementi - More

  

Peso

Cum'è a so custruzzione simplice, ùn hà micca bisognu di troppu materiali per custruisce, chì vene cù una carica di ventu ligera è bassa. Significa chì hà una capacità eccellente di resistenza di u ventu.

Prezzo

L'antenna Yagi hè probabilmente una di l'antenni più prezzu. Senza troppu costu, pudete cumprà una antenna Yagi cun grande prestazione. Ancu s'è avete bisognu di custruisce un array di antenna orientativa, avete solu unisce quattru antenne Yagi inseme.

Gain

Per una antenna Yagi, a capacità di migliurà i signali radiu dipende da u numeru di elementi. Quantu più elementi hà, u megliu pò migliurà i signali. U guadagnu di l'antenna Yagi pò ghjunghje sin'à 20dBi, in particulare per a trasmissione radio di bassa putenza è a trasmissione puntu à puntu.

stallanu

Per via di a so struttura simplice, ognunu pò installà l'antenna Yagi facilmente è trasporta cunvenemente. À u listessu tempu, pò ancu esse cumminati in un array d'antenna omnidirezionale in ogni mumentu secondu i bisogni, chì hè soprattuttu adattatu per i broadcasters FM prufessiunali cù esigenze cumplesse è diverse.

    

Dumande dumandatu Spissu

1. Q: Quantu hè u Elementu Driven di una Antenna Yagi?

A: L'elementu guidatu hè uguale à 1/2 lunghezza d'onda.

 

A lunghezza approssimativa di l'elementu guidatu di una antenna Yagi hè 1/2 lunghezza d'onda. Allora s'è vo aduprate l'antenna Yagi in a gamma di freccia più altu, l'elementi sò più brevi.

2. Q: Cumu funziona una Antenna Yagi?

A: Una antenna Yagi travaglia attraversu l'interazzione di quattru pezzi essenziali.

 

  • Elementu guidatu - U puntu chì l'antenna Yagi hà cunnessu cù a linea di alimentazione.
  • Direttore (s) - Adupratu per furnisce l'antenna cun putere direzionale è guadagnà.
  • Line - Hè a spine di l'antenna è hè aduprata per mantene i direttori è riflettori è cunnette à l'elementu guidatu.
  • Reflector - Hè adupratu per ricusà i segnali fora di a so gamma è amplificà ciò chì ci hè in l'internu.

3. Q: Chì ghjè a gamma di una antenna Yagi?

A: Funziona in a freccia di freccia di 3 - 3000 MHz.

 

L'antenni Yagi ponu esse aduprati in a freccia di freccia da circa 3 - 3000 MHz, cù u megliu intervallu operativu sottu à circa 1500 MHz.

4. Q: Hè una longa antenna Yagi d'altu guadagnu adattata per a TV digitale?

A: A risposta hè SI.

 

Ma duvete nutà chì una antenna Yagi hè difficiule d'avè un altu guadagnu mentre avè abbastanza larghezza di banda per copre abbastanza canali UHF. A gamma di freccia di l'antenna Yagi hè abbastanza stretta. 

 

cunchiusioni

 

Cù una antenna Yagi, ùn importa micca di usà in u sistema di ligame di trasmettitore di studio o furnisce servizii di trasmissione FM / TV à u publicu cun ella, ùn avete micca bisognu di preoccupassi di a qualità di i segnali. Sè avete bisognu di cumprà una antenna Yagi, cuntattate FMUSER avale avà!

  

  

Also Read

 

Tags

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate