Drive-in FM

  • 6 Buying Tips for Low Power FM Transmitter for Drive-in

    6 Cunsiglii di compra per trasmettitore FM di bassa putenza per Drive-in

    Sè vo circate un trasmettitore FM di bassa putenza di alta qualità è low cost per drive-in, è vi dumandate cumu sceglielu, ùn vi preoccupate micca. Vi aiuteremu à sceglie u megliu cù 6 cunsiglii!

    da/

    5/23/22

    1849

  • 6 Buying Tips for Low Power FM Transmitter for Drive-in

    6 Cunsiglii di compra per trasmettitore FM di bassa putenza per Drive-in

    A stazione di radiu FM di bassa putenza permette à tutti di inizià servizii di trasmissione FM à pocu costu. Ma sapete chì l'equipaggiu di trasmissione FM hè necessariu? Continua à esplorà!

    da/

    5/23/22

    1930

  • 5 Useful Buying Tips for Drive-in FM Transmitter Antenna

    5 Cunsiglii Utili di Compra per l'antenna di trasmettitore FM Drive-in

    Cù l'esplosione di l'epidemie, u muvimentu in u cinema hè diventatu gradualmente una di e forme di divertimentu più populari in u mondu. Permette à e persone di piacè cù a so famiglia è l'amichi in modu sicuru. Più è più persone pensanu chì hè una scelta eccellente per inizià una unità in l'affari di cinema.

      

    L'antenne di trasmettitore FM sò essenziali per inizià una unità in u cinema. Sapete cumu sceglie a megliu antenna di trasmettitore FM per dirive in cinema? Per furtuna, riassumemu 5 cunsiglii per sceglie a megliu antenna di trasmettitore FM per voi. Inoltre, avaristi presentà alcune informazioni basiche nantu à l'antenne di trasmissione FM per aiutà à capisce megliu.

     

    Sè vo site ansiosu per aiutà à sceglie a megliu antenna di trasmissione FM, sta spartera hè utile per voi. Cuntinuemu à leghje !

    da/

    8/16/22

    3164

  • 4 Best Buying Tips for 100 Watt FM Transmitter

    4 Best Buy Tips for 100 Watt FM Transmitter

    Oghje, cù l'epidemie chì diventa sempre più seria, u cinema drive-in hè diventatu sempre più populari in u mondu sanu. Permette à e persone di gode di u tempu di filmu fora cù l'amichi è a famiglia senza preoccupassi di u risicu di infizzione. Dunque, hè ancu una bella scelta per inizià una attività cinematografica drive-in.

     

    Tuttavia, sapete cumu sceglie u megliu trasmettitore FM per guidà in filmu? Per furtuna, per aiutà à inizià a vostra unità in l'affari cinematograficu, riassumemu i 4 cunsiglii pratichi principali nantu à a scelta di u megliu trasmettitore FM di 100 watt per u drive in film. Inoltre, avemu ancu introduttu ciò chì un trasmettitore di radiu FM hè per aiutà à avè una megliu comprensione di questu.

     

    Sè vo site ansiosu per aiutà à sceglie u megliu trasmettitore FM 100 watt, sta spartera serà utile per voi. Cuntinuemu à leghje !

    da/

    7/29/22

    3684

  • What FM Broadcasting Equipment Do You Need in Community Radio?

    Chì equipamentu di trasmissione FM avete bisognu in a radio comunitaria?

    A cumunità hè una forma impurtante di trasmissione. Pudete avè una idea di cumprà l'equipaggiu di trasmissione fm per custruisce una stazione FM per a radio comunitaria.

    da/ FM Broadcasting Equipment for Community

    7/27/22

    4291

  • What FM Broadcasting Equipment Do You Need in Drive-in Church?

    Chì equipamentu di trasmissione FM Avete bisognu in Drive-in Church?

    A chjesa Drive-in hè stata unu di i servizii di trasmissione più populari in 2021. Pudete avè una idea di cumprà l'equipaggiu di trasmissione fm per a chjesa drive-in quì.

    da/ FM Broadcasting Equipment for Church

    5/11/22

    3414

  • Top 5 FM Radio Transmitter for Drive-in Broadcasting in 2021

    Top 5 trasmettitori di radio FM per a trasmissione Drive-in in 2021

    Eccu a lista di i 5 migliori trasmettitori di radio FM per a trasmissione drive-in in 2021. Venite quì per sceglie u megliu trasmettitore di trasmissione FM per voi!

    da/

    5/25/22

    3569

  • Startup Guide for a Drive Through Theater Buildup

    Guida di Startup per un Drive Through Theatre Buildup

    Covid-19 hà purtatu una perdita finanziaria enormosa à i cinemas in u mondu, ovviamente hè ancu u mutivu principale perchè a maiò parte di i cinemas sò stati chjusi, allora cumu si intrattene a ghjente in l'era Covid? Cumu guadagnà grandi profitti attraversu i clienti di u cinema? In questa parte, vi mustraremu alcuni fatti interessanti di cunducerà à traversu u cinema, cumpresu cumu custruisce un drive attraversu u teatru è pocu equipamentu necessariu cum'è un trasmettitore radio, antenne, etc.

    da/

    7/29/22

    5248

  • Covid-19 Broadcast: How FM Transmitter Serve in a Drive-in Church?

    Covid-19 Broadcast: Cumu u trasmettitore FM serve in una chjesa Drive-in?

    In certi paesi, u focu di covid-19 hà limitatu i servizii di a chjesa di cuntattu in faccia, è parechje chjese anu da esse chjuse temporaneamente. Fortunatamente, una certa chjesa drive-in hà realizatu cù successu servizii di trasmissione di chjesa FM senza cuntattu cù trasmettitori di radiu FM. Ma sapete cumu i trasmettitori di radiu FM servenu esattamente u teatru drive-in? È per l'operatore di a chjesa, cumu sceglie una alta qualità Trasmettitore di trasmissione FM?

    da/ Trasmettitore FM Serve Drive-in

    7/29/22

    5428

  • FM Radio Transmitters Bring Movie Theatre and Church Back to the Cars

    I trasmettitori di a radiu FM portanu u cinema è a chjesa à e vitture

    U COVID-19 affetta tutti i paesi di u mondu, è e persone anu da rispettà e regule d'igiene è di salute, chì mantene a distanza suciale da l'altri. Ma certi apparecchi di trasmissione cum'è Trasmettitori FM per drive-in u teatru face i pastori è l'audienza sò capaci di cuntinuà l'avvenimenti religiosi è di divertimentu cù pocu costu è cunvenzione.

    da/Servizi Drive-in

    7/29/22

    4149

  • How to Use a 0.5w Low Power FM Transmitter for Drive-in Church?

    Cumu aduprà un trasmettitore FM 0.5w Low Power per Drive-in Church?

    Sapete veramente cumu inizià a trasmissione di a vostra chjesa drive-in in a pandemia, o sapete veramente quale equipaggiu di trasmissione avete bisognu prima di inizià una trasmissione in chjesa? Sti prublemi parenu esse simplici, ma sò tutti assai impurtanti. Dunque, spiegheremu u più chjaramente pussibule in u cuntenutu seguitu nantu à cumu inizià a vostra unità in trasmissione in chjesa cù un trasmettitore FM di bassa putenza cum'è FU-05B, è altre cose supplementari chì duvete sapè.

    da/

    5/26/22

    3911

  • How Do Drive-in Church Serve In the Covide-19 Pandemic

    Cumu serve Drive-in Church in a pandemia di Covide-19

    Chì ghjè u megliu modu per assistisce à u serviziu di a chjesa in 2020, l'annu di a pandemia di virus covid-19? Quale è perchè bisognu di servizii senza cuntattu cum'è a chjesa drive-in? Questu articulu hà tuttu ciò chì avete bisognu ...

    da/ Pacchettu di stazione di radio FM

    8/24/22

    3277

  • Why You Need A Good FM Transmittter in 2020?

    Perchè avete bisognu di un bonu trasmettitore FM in 2020?

    Cumu permette à i vostri clienti di utilizà in modu sicuru a chjesa di vittura è i servizii di teatru di vittura chì furnite? Un bonu equipamentu di trasmissione hè essenziale. Quandu vulete un flussu stabile di trafficu è l'esperienza di u cliente di trasmissione più sicura è di più alta qualità, questu articulu vi aiuterà, fighjemu un ochju!

    da/

    7/29/22

    3261

  • Why You Must Have a FU-15A FM Broadcast Transmitter for the Drive-in Church?

    Perchè duvete avè un trasmettitore di trasmissione FM FU-15A per a Chiesa Drive-in?

    Affettatu da COVID-19, l'influenza di novi metudi missionarii cum'è teatri di vitture, chjese di vitture, è preghiera remota si sviluppa gradualmente in i paesi europei è americani. Per l'operatori di e chjese è di i teatri di vitture, cumu attruverà u trafficu à grande scala sottu l'epidemie hè a più impurtante. Oghje FMUSER vi presentà un trasmettitore FM à budget ultra-bassu adattatu per a trasmissione di alta qualità - FMUSER FU-15A

    da/

    7/29/22

    3517

  • 8 Things Cannot Be Missed About Drive-In Movie Theaters

    8 Cose chì ùn ponu esse mancate nantu à i cinema drive-in

    Sò stancu di stà in casa, è bramosu di divertisce ? In questu articulu, amparate cumu è perchè duvete avè un teatru drive-in in questi anni, in particulare in l'annu 2020, chì hè ancu l'annu di a chjesa drive-in, l'annu di u parking drive-in. .

    da/ Drive in Theater FM Transmitter

    7/29/22

    3610

Enquiry

CUNTATTA CI

contact-email
cuntattu-logo

FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

  • Home

    Home

  • Tel

    Tel

  • Email

    Malice

  • Contact

    Cuntattate