Soluzione TV chiavi in ​​mano

Stazione TV HD FMUSER Completa

Una soluzione completa di TV è studio HD ridondante.

In questu esempiu di una soluzione di studio HD TV, avemu inseritu un Studio Principale è una configurazione di Studio News, cù una sala di cuntrollu finale Master è duie sale di editazione.

U software d'automatizazione vi aiuta à programà e vostre trasmissioni, cù lettore di clip, filler, grafica di logò, grafica standard, grafica avanzata, gestore di dispositi esterni, live, mixer live, è gestione di messagi di u publicu.

Include ancu altre equipaghji per a mistura di l'audio è a registrazione SSD, simplificà l'interazzione cù e camere, l'operatori è altri studi.

E duie tappe sò furnite cù camere, Teleprompter, camere PTZ, tripodi, fondu Chroma Key, è luci per ottene l'imaghjini di culore più curretti è megliu.

Tutti i studii sò cunnessi à a reta, capaci di scambià i fugliali media è u cuntenutu.

Sia u studiu principale sia u studiu di nutizie anu a so sala di cuntrollu, chì include Tricaster all-in-one live product switcher è Superficie di cuntrollu per mischjà e camere, video, grafica, audio, tituli, fonti di rete è effetti animati persunalizati. Include funzioni cum'è set virtuale, edizione di testu in diretta, editore di media, è spartera nantu à e rete suciale.

Tally è intercom sò cunnessi à e camere è furnisce una cumunicazione faciule trà u palcuscenicu è a sala di cuntrollu.

A sala di cuntrollu finale Master riceve cuntenutu da tutti i studii è decide ciò chì passa in l'aria, eseguendu i switches, u cuntrollu finali è l'allineamentu trà i studii.

Enquiry

CUNTATTA CI

contact-email
cuntattu-logo

FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

  • Home

    Home

  • Tel

    Tel

  • Email

    Malice

  • Contact

    Cuntattate