Soluzioni di streaming in diretta

A distribuzione di video nantu à IP pò esse usata in parechji paràmetri, cumpresi

* Studi di trasmissione

* Post-produzione multimediale è grafica

* Imaghjini medichi

* Classi

* Impiegazioni di segnaletica digitale di vendita in magazzini è centri commerciali

* Sale di cuntrollu è centri di cummandu

* Sparte è furmazione di video corporativi

1. Servitore Video-over-IP

I servitori di video di rete, cunnisciuti ancu cum'è servitori di video IP, permettenu u trasferimentu di video in altri servitori video / PC o trasmettenu flussi per a riproduzione diretta (via interfaccia IP o SDI). Per esempiu, in a surviglianza, un servitore di video IP pò esse usatu per trasfurmà ogni camera CCTV in una camera di sicurezza di rete cù un flussu di video basatu in IP capace di esse trasmessi nantu à una rete IP.

Un sistema di matrice di video IP permette à u video di esse distribuitu, allargatu è furmatu nantu à una rete IP, unificate o multicasting segnali video individuali à una matrice di schermi è affissendu u cuntenutu video in parechje schermi video. Questu dà l'utilizatori un numeru infinitu di cunfigurazioni di distribuzione video individuale. Hè cumunimenti usatu in applicazioni cum'è broadcast, sale di cuntrollu, sale di cunferenza, sanità, fabricazione industriale, educazione, è più.

Dispositivi Soluzione Video-over-IP

1. Encoders Video-over-IP

I codificatori Video-over-IP convertenu segnali di l'interfaccia video cum'è HDMI è segnali audio analogici o incrustati in flussi IP utilizendu metudi di cumpressione standardizati cum'è H.264. FMUSER furnisce suluzioni chì permettenu di trasmette video d'alta qualità nantu à una rete IP standard per a visualizazione di u cuntenutu HD in una schermu - o segnali multicast à parechje display - verificate a pagina FBE200 H.264/H.265 Encoder per più infurmazione.

2. Decoders Video-over-IP

I decodificatori Video-over-IP estendenu u video è l'audio nantu à qualsiasi rete IP. FMUSER offre suluzioni chì ponu riceve video d'alta qualità nantu à una rete IP standard cum'è i Decoders H.264/H.265. Perchè u decodificatore usa a cumpressione H.264 è esige una larghezza di banda assai bassa, hè estremamente efficaci quandu decodifica video Full HD è audio analogicu. Supporta ancu a codificazione audio AAC, cusì u signale audio pò esse furnitu cù larghezza di banda bassa ma alta qualità.

Standards di Video-over-IP è Considerazioni per a Distribuzione Video

Eccu alcuni cunsiglii per piglià in cunsiderà a distribuzione di l'imaghjini in alta risoluzione per u vostru prughjettu:

Se vulete streaming video HD, cercate i prudutti chì supportanu solu risoluzioni di 1080p60 è 1920 x 1200. U supportu per risoluzioni più altu pò significà un cunsumu di larghezza di banda più altu è costu più altu, ancu s'ellu ùn hè micca veru per tutte e soluzioni.

Amparate nantu à u tipu di cumpressione utilizatu, postu chì i codecs specifichi varianu assai in u prezzu. Per esempiu, pudete vulete cunsiderà codificatori / decodificatori chì utilizanu un codec H.264/MPEG-4 AVC relativamente altu per i prughjetti d'alta qualità è di larghezza di banda bassa.

A sincronizazione di i canali video è l'utilizazione di a connettività in fibra ottica permette l'estensione video di risoluzioni finu à 4K è ancu 8K nantu à distanze assai longu oghje. Stu metudu furnisce abbastanza larghezza di banda per segnali video DisplayPort 1.2 d'alta risoluzione senza compressione, tastiera / mouse, RS232, USB 2.0 è audio.

L'ultime tecnulugia di compressione permettenu a trasmissione senza perdita di segnali video à una risoluzione di 4K @ 60 Hz, 10-bit di profondità di culore. A cumpressione senza perdita richiede più larghezza di banda per trasmette segnali video, ma furnisce immagini cristalline è operazioni senza latenza.

Cose da cunsiderà quandu implementate u vostru prughjettu Video-over-IP

Duvete fà alcune dumande prima di inizià a vostra ricerca nantu à i cumpunenti per custruisce a vostra applicazione AV:

A nova soluzione AV-over-network pò esse integrata in a mo topologia attuale di a rete, ancu in l'infrastruttura Ethernet 1G?

Quale qualità di l'imaghjini è a risoluzione seranu abbastanza bè, è aghju bisognu di un video senza cumpressione?

Chì entrate è uscite video anu da esse supportate da u sistema AV-over-IP?

Aghju da esse preparatu per u prossimu standard di video maiò?

Chì ghjè a vostra tolleranza di latenza? Se pensate di distribuisce video solu (senza interazzione in tempu reale), pudete avè una alta toleranza di latenza è ùn avete micca bisognu di utilizà a tecnulugia in tempu reale.

Deveraghju sustene parechje flussi per u cunsumu simultaneu in u locu è in Internet?

Ci sò prublemi di cumpatibilità cù cumpunenti esistenti / legacy?

FMUSER pò aiutà vi cuncepisce un sistema di distribuzione AV- o KVM-over-IP adattatu à i vostri bisogni specifichi. Basatu nantu à una vasta sperienza è una cartera di prudutti unichi, i nostri esperti vi cunsiglianu u mischju ghjustu di cumpunenti.

E soluzioni video FMUSER IP vi permettenu di estenderà u video è l'audio HDMI P2P o multicast à finu à 256 schermi in una rete, rendendu ideali per distribuisce u cuntenutu di signage digitale o altri video è audio HD in una rete Ethernet. Visita a nostra Soluzione di Switching AV-over-IP - Pagina MediaCento per sapè di più.

Amparate più in u nostru libru biancu - Trasmissione Video per IP: Sfide è Best Practices.

Chjamateci à sales@fmuser.com per stabilisce una demo gratuita di qualsiasi di e nostre soluzioni.

Enquiry

CUNTATTA CI

contact-email
cuntattu-logo

FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

  • Home

    Home

  • Tel

    Tel

  • Email

    Malice

  • Contact

    Cuntattate