Soluzione IPTV Hotel

Una vista

In u passatu, a televisione per cable era favurita da alcuni picculi hoteli per via di menu dumanda di ospiti, costi di l'equipaggiu più bassu è fonti di prugramma gratuiti. Ma in i bisogni di l'esperienza di sughjornu d'oghje, sempre più esigenti, solu fighjà a TV ùn pò più risponde à i bisogni di divertimentu di a vasta maiuranza di l'ospiti di l'hotel.

 

 

Differenti da u sistema di TV per cable, u sistema IPTV hà introduttu un sistema interattivu più avanzatu, chì pò risponde à e diverse bisogni di l'ospiti di l'hotel durante u so sughjornu attraversu una varietà di funzioni interattive, cum'è l'ordine di pasti in linea, video-on-demand, è ancu check-out in linea.

 

 

A sistema IPTV di hotel prufessiunale hè in realtà un sistema integratu di gestione di cuntenutu chì pò integrà tutte queste funzioni di divertimentu, per esempiu, pudendu fighjà a TV è ancu e piattaforme di cuntenutu di grande nome cum'è YouTube è Netflix, è di sicuru, per ordini servizii in linea cum'è pasti in linea è VOD!

 

 

Oghje, u sistema IPTV hè statu cunsideratu cum'è a facilità standard di stanze d'alberghi, chì senza dubbitu prumove l'hotel per accelerà u prucessu di l'aghjurnamentu à u sistema IPTV di l'hotel.

 

Manual Скачать ARA

 

Hotel IPTV APK per Android TV:

 

FMUSER_Hotel_iptv3_2.7.0.9.apk

 

Per i televisori Samsung, LG, Sony è Hisense:

 

Cumu usu:

 

  1. Scaricate u schedariu APK da u nostru situ web.
  2. Installa l'APK in a vostra TV.
  3. Se l'installazione hè successu è vede a parolla "Alila", u vostru TV sustene u sistema IPTV fmuser hotel.
  4. Cù stu sistema, ùn hè micca necessariu un set-top box.

 

nota: Se ùn pudete truvà micca u schedariu APK in u sistema di u vostru TV o se a stallazione falla, significa chì u sistema operativu di u vostru TV ùn hè micca cumpatibile cù u sistema IPTV FMUSER HOTEL. In questu casu, avete bisognu di aghjunghje un set-top box Android (STB).

 

Soluzione Spiegata per i Tecnici

 

Cum'è unu di i più grandi integratori di sistema IPTV hotel in Cina, FMUSER fabrica è furnisce sistemi IPTV hotel adatti per hotel di tutte e dimensioni, è furnisce diverse soluzioni hardware cumprese IRD, codificatori hardware è servitori IPTV. Pettinatu cù un sistema di gestione di cuntenutu, e nostre suluzioni permettenu di interagisce cù l'utilizatori secondu a situazione attuale di u vostru hotel. Pudete furnisce i residenti di l'alberghi cù IPTV multi-canale in alta definizione, servizii d'ordine è cunsiglii per manghjà, beie è divertimentu vicinu, chì aiutanu à migliurà u fatturatu di u vostru hotel. Dapoi u 2010, e soluzioni di u sistema IPTV di l'hotel FMUSER sò state implementate cù successu è servutu centinaie di grandi hotel in u mondu.

 

FMUSER serà u vostru cumpagnu ideale per furnisce un aghjurnamentu di u sistema IPTV di l'hotel cumpletu è efficae. Furnemu una varietà di hardware IPTV d'alta qualità cumpresi ricevitore / decodificatore integratu (IRD), codificatore hardware HDMI è gateway IPTV. Pudete persunalizà u numeru è u standard secondu i bisogni di l'hotel!

 

À u listessu tempu, furnimu ancu dui setti di sistemi di gestione di fondo, cumpresu un sistema di gestione per e fonti di cuntenutu è un sistema di gestione di cuntenutu per persunalizà i vostri servizii d'alberghi.

 

Cuntattateci oghje è invià l'infurmazioni nantu à a dumanda di u vostru hotel, cum'è u numeru di stanze, u bilanciu è altre informazioni di dumanda, avemu da fà un inseme cumpletu di sistema IPTV d'altu rendiment per u vostru hotel secondu i vostri bisogni attuali è u budget.

 

 

Soluzione IPTV FMUSER Hotel Spiegata in Videos

#1 Panoramica di a suluzione

In i seguenti 30 minuti, amparate cumu custruisce un sistema IPTV di hotel cumpletu, chì hè custituitu da:

 

  • Introduzione di hardware IPTV
  • Introduzione di u sistema di gestione di cuntenutu

 

Sè vo site u patrone di l'hotel o un ingegnere IT chì travaglia per l'hotel, o un fornitore di servizii IT outsourcing, questu hè u megliu sistema IPTV di l'hotel per voi. BTW, a nostra squadra di ingegneri hè capace di furmulà a soluzione di sistema IPTV più adatta per u vostru hotel basatu nantu à i vostri bisogni attuali!

 

 

#2 Q&A

Amparerai 2 liste di FAQ di soluzioni IPTV di hotel in i seguenti minuti 12, unu per l'albergatori, cuncintratu principarmenti nantu à i principii di u sistema, mentre chì un'altra lista hè per l'ingegneri di l'alberghi, chì si cuncentra in l'expertise di u sistema IPTV.

 

 

In ogni casu, assicuratevi chì vi divertite nantu à u nostru canale, copremu tutti i vostri bisogni nantu à u sistema IPTV! Ricurdatevi di lascià u vostru cumentu è fatemi sapè se stu video hè utile, o fatemi sapè ciò chì avete bisognu per pudè creà un cuntenutu più utile per voi.

 

#3 Case Study

 

 

L'equipaggiu chì avete bisognu per un sistema IPTV cumpletu di l'hotel

Eccu u minimu equipamentu di u sistema IPTV per un hotel:

 

  • Una unità di FBE304 8-way IRD
  • Una unità di codificatore hardware FBE208 4-way HDMI
  • Una unità di servitore IPTV FBE800 chì permette 40 inputs IP
  • 3 unità di un switch di rete cù 24 inputs IP
  • 75 unità di set-top boxes
  • Cavi è accessori

 

Tuttavia, in più di i dispositi inclusi in a nostra suluzione, avete bisognu di preparà ausiliarii chì ponu esse acquistati in u locu, chì sò:

 

  • Cavi Ethernet per a sala di ingegneria à e camere di l'ospiti
  • Alimentazione stabile
  • Televisioni per a stanza di l'ospiti
  • Cavu RF per l'antenna satellitare
  • Pochi unità di l'antenna satellitare
  • Ogni dispusitivi cù output HDMI

 

Siccomu sti dispusitivi sò relativamente basi, ùn sò micca inclusi in i nostri suluzioni di u sistema IPTV di l'hotel per u mumentu, ma sò ancu necessarii. Se voi o i vostri ingegneri avete prublemi à truvà sti dispusitivi, pudete ghjunghje à noi per aiutu! Parlate cù i nostri ingegneri in linea, dumandate una citazione attraversu whatsapp, mandate un email, o solu chjamateci + 86-13922702227, simu sempre à sente !

 

Introduzione di l'equipaggiu di basa di a Soluzione IPTV FMUSER Hospitality

# 1 FMUSER FBE800 IPTV Gateway Hardware Server

 

Travaux

 

  • ospitalità
  • Comunità
  • Military
  • Grandi navi da crociera
  • Prisons
  • lingua

 

General Description

Cum'è unu di i dispositi più impurtanti di e soluzioni IPTV di l'ospitalità di FMUSER, u gateway IPTV FMUSER FBE800 hè ancu largamente utilizatu per alberghi, cumunità, scole, etc. Cù un disignu compactu è solidu, u gateway FBE800 IPTV pò esse realizatu bè per una longa vita di serviziu è pò cunvertisce facilmente u cuntenutu IP nantu à i schedari HTTP, UDP, RTP, RTSP, HLS è TS in protokolli HTTP, UDP, HLS è RTMP. U gateway IPTV FBE800 hè favuritu da l'ospitalità per u so altu rendimentu è esse risparmiu d'energia è pocu costu,

spicifichi

Cunnizzioni

quaternu di carichi

Personalizazione di cuntenutu

Terminali Massimu

serii 150

Gestione NMS

Web basatu

Format di prugrammi

Circa 80 setti, HD / SD supportatu

Programmi Bitrate

2 Mbps

Scrolling Caption

Aiutatu

Parolle di benvenuta

Aiutatu

Boot Image

Aiutatu

Boot Video

Aiutatu

Dimensioni (MM)

482 (W) * 324 (L) * 44 (H)

Temperature consigliate

0 ~ 45(operazione), -20 ~ 80(almacenamentu)

Alimentazione elettrica

AC 100V±10%, 50/60Hz o AC 220V±10%, 50/60Hz

memoria

4G

Discu à u statu solidu (SSD)

16G

U tempu di cambià di canali

HTTP (1-3s), HLS (0.4-0.7s)

Caricà i schedari TS

Web Management

esaudita

 

  1. Quandu HTTP / RTP / RTSP / HLS hè cunvertitu in UDP (Multicast), l'applicazione attuale prevalerà è suggerisce un massimu di 80% d'utilizazione CPU.
  2. I servizii di persunalizazione di cuntenutu cum'è e parolle di benvenuta è i video di l'interfaccia di boot sò applicabili solu à l'applicazioni IP out è u STB / Android TV deve installà FMUSER IPTV APK.
  3. Output IP via u portu di dati (1000M) nantu à HTTP (Unicast), UDP (SPTS, Multicast) HLS è RTMP (a fonte di prugramma deve esse codificazione H.264 è AAC) IP out through CH 1-7 (1000M) sopra HTTP, HLS, è RTMP (Unicast).
  4. Input IP attraversu CH 1-7 (1000M) nantu à HTTP, UDP (SPTS), RTP (SPTS), RTSP (sopra UDP, payload: MPEG TS) è HLS.

 

Cumpressu di Produse

  1. U gateway IPTV FBE800 hà finu à 8 porti di dati, cumpresu 1 portu di output IP è 7 porti di input IP, trà i quali, u portu di output IP hè utilizatu per pruduce IP via HTTP, UDP (SPTS), HLS è RTMP, mentre chì l'input IP I porti sò usati per inserisce l'IP per HTTP, UDP (SPTS), RTP (SPTS), RTSP è HLS.
  2. Supportu i schedari TS uploading attraversu Web management
  3. Supporta a funzione IP anti-jitter
  4. Supporta l'aggiunta di didascalia di scorrimentu, parolle di benvenuta, immagine di boot, è video di boot (sta funzione hè applicabile solu à l'IP fora di l'applicazione è u STB / Android TV deve esse installatu FMUSER IPTV APK)
  5. Supportu per scaricà FMUSER IPTV APK direttamente da stu dispusitivu   
  6. Supporta circa 80 prugrammi HD / SD (bitrate: 2 Mbps) Quandu HTTP / RTP / RTSP / HLS hè cunvertitu in UDP (Multicast), l'applicazione attuale prevalerà, è suggerisce l'usu massimu di CPU 80%.
  7. U prugramma di supportu chì ghjoca cù l'APK scaricatu Android STB è TV, massimu di 150 terminali
  8. Cuntrolla via a gestione NMS basata in u web attraversu u portu DATA

 

A guida d 'installazione

 

Quandu l'utilizatori installanu u dispositivu, seguite i passi sottu. I dettagli di a stallazione seranu descritti in a parte di u restu di stu capitulu. L'utilizatori ponu ancu riferite u graficu di u pannellu posteriore durante a stallazione. U cuntenutu principale di stu capitulu include:

 

  1. Cuntrollà u dispusitivu pussibule mancante o danni durante u trasportu
  2. Preparazione di l'ambiente pertinente per a stallazione
  3. Installazione di gateway
  4. Cunnessu i cavi di signale
  5. Cunnessu u portu di cumunicazione (se hè necessariu)

 

Requisitu Ambientale

Item

esigenza

Spaziu Machine Hall

Quandu l'utilizatori installanu un array di frame machine in una sala di macchina, a distanza trà 2 fila di frame machine deve esse 1.2 ~ 1.5 m è a distanza contr'à u muru ùn deve esse menu di 0.8 m.

Pianu di a sala di macchine

Isolamentu Elettricu, Senza Polvere
A resistività di u voluminu di u materiale antistaticu di terra: 1X107 ~ 1X1010W
,Resistenza di limitazione di corrente di terra: 1M (u cuscinettu di u pavimentu deve esse più grande di 450Kg/)

Temperatura di l'ambiente

5 ~ 40(durabile),0 ~ 45(pocu tempu),
L'installazione di l'aria condizionata hè cunsigliatu

Temperature relative

20% ~ 80% sustinibili 10% ~ 90% cortu tempu

prissioni

86 ~ 105KPa

Porta & Finestra

Installazione di una striscia di gomma per sigillare i spazii di porte è vetri duali livelli per a finestra

Tissu

Pò esse coperto cù carta da parati, o splendore menu pittura.

Fire Protection

Sistema di alarme di u focu è estintore

-Sintinedddi

Esigenu a putenza di u dispusitivu, a putenza di l'aria condizionata è a putenza di l'illuminazione sò indipendenti l'una di l'altru. A putenza di u dispusitivu richiede una putenza AC 100V-240V 50/60Hz 2A. Per piacè verificate attentamente prima di correre.

Esigenza di messa a terra

 

  1. I boni disinni di terra di tutti i moduli di funzione sò a basa di affidabilità è stabilità di i dispositi. Inoltre, sò a guaranzia più impurtante di l'arrestu di fulmini è u rifiutu di l'interferenza. Per quessa, u sistema deve seguità sta regula.
  2. U cunduttore esterno di u cable coassiale è u stratu di isolamentu duveranu mantene a conduzione elettrica curretta cù l'alloghji metallicu di u dispusitivu.
  3. U cunduttore di terra deve aduttà un cunduttore di rame per riduce l'impedenza d'alta frequenza, è u filu di terra deve esse u più grossu è curtu pussibule.
  4. L'utilizatori duveranu assicuratevi chì e 2 estremità di u filu di messa à terra cundutte bè elettricu è esse antiruggini. 
  5. Hè pruibitu di utilizà qualsiasi altru dispositivu cum'è parte di u circuitu elettricu di terra
  6. L'area di a cunduzzione trà u filu di terra è u quadru di u dispusitivu ùn deve esse menu di 25 mm2.

 

Messa à terra di quadru

Tutti i frames di a macchina duveranu esse cunnessi cù una striscia di rame protettiva. U filu di messa in terra deve esse u più cortu pussibule è evite micca circling. L'area di a cunduzzione trà u filu di terra è a striscia di terra ùn deve esse micca menu di 25 mm2.

Messa a terra di u dispusitivu

Prima di cunnette u cordone di alimentazione à IPTV Gateway, l'utente deve mette l'interruttore di alimentazione in "OFF". 

Cunnettendu a verra di messa à terra di u dispusitivu à u polu di terra di u quadru cù un filu di rame. A vite conduttiva di u filu di messa a terra hè situata à l'estremità diritta di u pannellu posteriore, è l'interruttore di alimentazione, fusible, presa di alimentazione hè ghjustu accantu, chì l'ordine và cusì, l'interruttore di alimentazione hè à manca, a presa di alimentazione hè à diritta è u fusible hè ghjustu trà elli.

 

  1. Cunnessione di u cordone di alimentazione: L'utente pò inserisce una estremità in una presa di alimentazione, mentre inserisce l'altra estremità in l'alimentazione AC.
  2. Connecting Grounding Wire: Quandu u dispusitivu si cunnetta solu à a terra protettiva, deve aduttà modu indipendente, dì, sparte a stessa terra cù altri dispositi. Quandu u dispusitivu adopra modu unitu, a resistenza grounding deve esse più chjucu cà 1Ω.

 

Manuale d'uso di sistema di gestione

Login à u Sistema di Gestione

Lanciari u vostru navigatore (per esempiu Google, Firefox, etc.) è visita http://serverIP:port/iptv2 cù u numeru predeterminatu è a password (es http://192.168.200.199:8080/iptv2, è u numeru di portu predeterminatu di u servitore hè 8080). Assicuratevi di selezziunate a lingua predeterminata prima di login. Se vulete una demo, cuntattateci per i dettagli.

A Sezione Home

Quandu l'amministratore cunfirma u login, mostra l'interfaccia di a pagina iniziale.

A Sezione Clienti

L'amministratori ponu gestisce tutti i STB via trè sezioni. Includendu: Gruppu di Clienti, Informazioni di Clienti, Status di Clienti.

# 1 Gruppu di Clienti

Amministratore pò dividisce i clienti in gruppi sicondu u tipu suite hotel, pianu, prezzu, etc. U differente gruppu STB pò ghjucà customerized prugrammi live, testu, stampa è video publicità. L'amministratori eliminanu u gruppu sguassate tutte l'infurmazioni di i membri di u gruppu. Se l'amministratore vole sguassà un gruppu, per piacè assignà i membri di u gruppu di u cliente à un altru gruppu.

# 2 Informazioni di u Cliente

Quandu STB hà cunnessu u servitore, l'infurmazioni di u cliente si mostranu nantu à questa interfaccia, è l'amministratore pò chjamà stu cliente è dividite in gruppu.

# 3 Status di u Cliente

L'amministratore pò edità a verificazione è a verificazione di l'infurmazioni è e parolle di benvenuta, è verificate l'infurmazioni di cunsumu è a storia di cuntrollà i registri. Quandu i clienti verificanu in u serviziu IPTV pò esse furnitu.

#3.1 Cuntrollà l'invitati chì urdinanu i registri via "Consume"
 
#3.2 Impostazione di e parolle di benvenuta via "Edit"
 
#3.3 Verificate i registri di pagamentu di l'ospiti via "Edit"
 
#3.4 Cunfirmà l'ordine di check-out di e camere d'ospiti via "Check-out"
 
A sezione "Programma".

L'amministratori ponu gestisce i prugrammi Live è VOD quì. L'amministratore pò imballà i prugrammi in diretta, stabilisce u prezzu è selezziunate u STB per riceve i prugrammi. Gestione di prugrammi Live: edità infurmazione di prugrammi cumpresi u nome di u prugramma, l'ID di i prugrammi è u logu, etc. Amministratore pò gestisce i prugrammi Live quì. L'amministratore pò classificà i prugrammi VOD quì, è quandu u protocolu HTTP live hè sceltu, l'infurmazione di u codice di u codice vi mostrarà nantu à questa interfaccia.

# 1 Pacchetti Live

# 2 Programma Live

Sta rùbbrica permette prugrammi live di diversi inputs da prugrammi live multi-formatu, cum'è prugrammi HDMI, prugrammi homebrew, è prugrammi TV satellitari. Per piacè nutate chì i sottotitoli di scorrimentu sò permessi seranu visualizati automaticamente in tuttu u menù di u sistema IPTV. Prima di principià, per piacè inserite l'indirizzu cumpletu, cumpresu u protokollu, l'IP, u portu è l'altri infurmazioni rilativi. U L'amministratore pò scaricà u furmatu di i schedari à a pagina di casa per i prugrammi di importazione in batch, è impurtà i schedari dopu à riempie i prugrammi. Per via, iSe l'utilizatore cliccate "Visibile", u prugramma serà visibile in l'interfaccia di u cliente. Intantu, u L'amministratore pò cliccà "EPG" per verificà l'infurmazioni EPG di u prugramma in una settimana. Attualmente sustene solu l'impurtazione off-line è scaricate u furmatu di i schedari impurtati in a pagina di casa.

 

 

Inoltre, i sottotitoli di scorrimentu è i flussi furzati sò ancu supportati. Questu significa chì pudete publicità à i vostri invitati mentre utilizanu u sistema IPTV à un tempu specificu.

 

 

Ebbè, pudete ancu In-stream u vostru annunziu via video di flussu forzatu, è dimustrà à i vostri clienti chì avete una cantina in l'hotel o una piscina à u 2u pianu. In ogni casu, i sottotitoli di scorrimentu è u flussu forzatu sò vitali per u marketing di u vostru hotel è pudete guadagnà più soldi attraversu queste duie funzioni impurtanti di u nostru sistema IPTV di l'hotel.

#3 VOD (Tipu VOD, VOD, Carica Video)

A funzione "VOD". hè dinù un modu unificatu per più putenziale fattura, it permette di persunalizà u video-on-demand è e so classificazioni. Pudete caricate video promozionali di l'hotel in a sezione Vod per gestisce u cuntenutu di u screnu di u lobby di l'hotel. Questu aiuta à rinfurzà a fiducia di l'ospiti in u vostru hotel. Pudete ancu caricate qualsiasi video gratuitu o pagatu à e stanze specifiche in un periodu di tempu specificu.

 

 

U nome di u schedariu video caricatu pò esse custituitu solu di numeri, sottutituli è sottuline. I nomi di i schedari cuntenenu cù u simbulu cinese o un altru simbulu spiciale, chì pò ancu esse caricatu à u servitore, ma u portu di u set-top box ùn pò micca esse ghjucatu nurmale. Supporta a carica è selezziunate parechji schedari à u stessu tempu. Per piacè ùn chjude micca sta pagina in u prucessu di carica; se altre pagine sò necessarie per operare, per piacè apre una nova pagina.

 

 

Per l'ospiti VIP, suggerissi video pagati d'alta qualità postu chì anu un budgetu di alloghju assai più grande cà l'invitati chì anu urdinatu stanze standard, per quessa, per un ospite di stanza standard, suggerissi alcuni filmi classici chì sò gratuiti. Intantu, pudete ancu stabilisce uni pochi di pezzi di video pagati per a prova, è vede s'ellu l'ospiti di a stanza standard hà da pagà per elli.

 

 

# 4 Forzatu in-stream

A Sezione "Pubblicità".

 

In a sezione di Publicità, pudete gestisce i subtituli rolling, l'imagine di boot, u video di a pagina d'indici, u video di boot è a musica per esse affissata nantu à l'utilizatori.

 

# 1 Rolling Subtitles

Per l'impostazione di i sottotitoli rotanti, pudete cuntrollà s'ellu deve esse affissatu à un mumentu specificu o in qualsiasi stanza d'ospiti designata, quandu avete finitu di cunfigurazione, u testu di i sottotitoli sarà rollu nantu à u screnu di a televisione in stanze d'ospiti. Per esempiu, se vulete informà l'invitati chì ci hè una sala SPA o una cantina aperta per l'invitati, pudete aduprà i subtitulos di scorrimentu cum'è "A sala SPA à u 3u pianu hè avà aperta cù buffet è bevande da 7 ore à 10 ore. pm", o, pudete ancu informà l'ospiti chì a piscina à l'8u pianu serà aperta à 2 ore di sera.

 


 

Inoltre, stu sistema IPTV di l'albergu permette à i subtitulos di scrolling per esse visualizatu automaticamente in l'interfaccia "boot". Dopu à sceglie a lingua predeterminata, un altru interfaccia sarà cum'è seguita, pudemu vede chì questu hè u logu di l'hotel, u numeru di a stanza, l'imaghjini di fondo, l'infurmazioni Wifi, l'infurmazioni di data è una barra di menu sottu. U A barra di menu hè a parte più impurtante di sta interfaccia, hè custituita da 6 sezioni impurtanti chì ponu aiutà à aumentà u vostru fatturatu di l'hotel, da u logu di l'hotel, u numeru di a stanza, u contu Wi-Fi, l'infurmazioni di data, l'icona di u menu, è i nomi à l'imaghjini di fondo, pudete ancu caricate un video invece, queste sensazioni sò tutti persunalizabili.

 

 

# 2 Boot Images

Pudete solu sceglie se a publicità deve esse affissata per imagine o video.

 

# 3 Pagina Index Video

Pudete solu sceglie se a publicità deve esse affissata per imagine o video.

# 4 Boot Video

Pudete solu sceglie se a publicità deve esse affissata per imagine o video.

 

#5 Musica

A Sezione Custom

Questa sezione vi permette di persunalizà u cuntenutu à e classificazioni specificate cumprese l'impostazione di e parolle di benvenuta, l'impostazione di l'infurmazioni di e camere d'ospiti, l'impostazione di l'infurmazioni di ristorazione, l'impostazione di l'infurmazioni di affittu, l'impostazione di l'infurmazioni di i lochi scenici.

 

 

 # 1 Impostazione di e parolle di benvenuta

Una volta chì u vostru invitatu pò accende u sistema IPTV in e stanze d'ospiti, vederanu una interfaccia di boot. Ebbè, l'interfaccia di boot vi permette di persunalizà e parolle di benvenuta, sfondi, è sottutituli scrolling. Pudete facilmente persunalizà i nomi di i vostri invitati è designà i so nomi nantu à u sistema di gestione di cuntenutu di u vostru sistema IPTV di l'hotel. Pudete ancu persunalizà qualsiasi video o imagine nantu à u vostru hotel in u fondu, è una volta chì l'ospiti accendenu a TV, a prima vista chì vederanu in più di e parolle di benvenuta hè u video promozionale o l'imaghjini di u vostru hotel. Ebbè, per mè, suggerissi un video, perchè hè assai più chocante chè l'imaghjini! 

 

#2 Impostazione di l'infurmazioni di l'hotel (Informazioni di l'hotel è l'hotel)

A funzione "Informazioni di l'Hotel" è "Hotel" vi permette di publicità u vostru hotel è di fà sapè à diversi invitati induve ponu riposu in u vostru hotel. Puderete dumandà à i vostri ingegneri di carica l'imaghjini è l'infurmazioni in dettagliu nantu à ogni stanza o locu specificu per a publicità di l'hotel. Oppure, pudete dì à tutti l'ospiti di a sala d'affari via questa sezione chì u Rooftop Bar hè avà apertu, è se vulete socializà, avemu preparatu cibo è bevande à 10 pm. Ebbè, per un estrovertitu, saria una grande nutizia! È pò ancu aiutà à publicità u vostru hotel è stimulà a ghjente à spende più soldi in u vostru hotel. Per esempiu, pudete dì à l'ospiti di a sala VIP chì ci sò sei stanze per l'area Parent-child in u 2u pianu, chì sò l'ore di apertura, chì sò l'infrastrutture dentru, etc.

 

 

 
# 3 Impostazione di l'infurmazioni di ristorazione (Tipu di alimentazione è cibo)

A funzione "Food" permette à l'invitati di urdinà cibi è bevande in linea utilizendu un telecomando TV. Sta rùbbrica cuntene uni pochi di classificazioni alimentari cum'è l'alimentu lucale, barbecue, etc. Pudete persunalizà secondu i servizii di l'alimentariu di u vostru hotel. Ciò chì hè ancu persunalizabile sò l'imaghjini alimentarii, i prezzi è a quantità di ordine. Ebbè, una maghjina di l'alimentariu d'alta qualità decide se l'invitati l'urdinanu o micca. Pudete ancu calà u prezzu di l'alimentu o stabilisce una cumminazione alimentaria di vinu rossu è bistecca à 60USD per aumentà u fatturatu.

 

 

Trà a classificazione, u vostru cliente pò verificà ciò chì hà urdinatu avà è ciò chì hè statu urdinatu uni pochi ore fà in e parti "U mo ordine" è "Ordine di a storia". L'invitati solu bisognu di appughjà u buttone "OK" per selezziunà una quantità specifica è mandà l'ordine. 

 

 

L'ordine serà dopu mandatu à u sistema di gestione IPTV chì hè monitoratu da i receptionisti, dopu avè cunfirmatu l'ordine, l'alimentu serà pruduciutu è consegnatu à a stanza designata. 

 

 

Dopu chì l'alimentariu o a bevanda sò mandati, ricordate sempre di appughjà "finish" in u sistema di gestione per compie l'ordine. A sezione "Food" hè una di e migliori sezioni in u nostru sistema chì ponu aiutà direttamente à guadagnà più soldi. Avete bisognu di carica l'imaghjini di l'alimentu, u prezzu è e classificazioni per chì i vostri invitati ponu urdinà.

# 5 Impostazione di l'infurmazione di lucazione (Registru di i beni è di i beni)

# 6 Paràmetri di l'infurmazioni nantu à i Lochi Scenic (Paisaje)

Questa sezione permette una introduzione persunalizata à i lochi scenici intornu à u vostru hotel. Per dì a verità, questu pò esse un altru megliu opportunità per aumentà u fatturatu è a popularità di l'hotel. Pudete cooperà cù l'imprese intornu à u vostru hotel, per esempiu, carnavals, centru sportivu è zona scenica. Caricà e so informazioni è guadagnà per una tarifa di cunsultante, è vice versa, l'affari pò guidà più invitati à u vostru hotel per l'alloghju dopu chì l'ospiti si diverte tuttu u ghjornu. Hè un modu efficae per più fattura è più popularità.

 

A Sezione di l'Autorità

Questa sezione permette di distribuisce l'autorità per gestisce u sistema. Cum'è un rolu predeterminatu, l'amministratore pussede a più alta autorità è ùn pò micca esse mudificatu o sguassatu, intantu, l'amministratore hè autorizatu à creà è edità u cuntenutu, è ancu à stallà sub-amministratori.

 

#1 Impostazione di u rolu di gestione (Rulu di Manager)

#2 Impostazione di l'Autorità di Gestione (Manager)


A Sezione di Dati

Questa sezione vi permette di verificà l'infurmazione generale di u fatturatu di l'affari è di e dati VOD via charts.

 

A Sezione Sistema

Questa sezione permette di gestisce l'infurmazioni hardware è software di u sistema, cumprese a registrazione di specificazioni cumuni, l'aghjurnamentu di a versione di l'utilizatori, l'aghjurnamentu di u statutu di u servitore, u caricamentu di l'APK di STB, u streaming media, l'infurmazioni di u servitore IPTV (per esempiu, memoria, discu, CPU)

 

# 1 Impostazione di basa
 
# 2 Actualizazione di l'Usuariu (Versione)

 

#3 Media Impostazione di Streaming

Questa pagina hè generalmente pruibita da mudificazione, per piacè cuntattateci se avete bisognu di cambià qualsiasi infurmazione.

 

#4 Info di u servitore

 

Operazione di u sistema WEB NMS

L'utilizatore pò solu cuntrullà è stabilisce a cunfigurazione in l'urdinatore culligandu u dispusitivu à u web NMS Port. L'utilizatori deve assicurà chì l'indirizzu IP di l'urdinatore hè diversu da l'indirizzu IP di u NDS3508F; altrimenti, causaria cunflittu IP.

Cunnessione di u Sistema

 

  • L'IP predeterminatu di stu dispusitivu hè 192.168.200.136:3333 (3333 hè u numeru di portu IP chì ùn pò micca esse cambiatu)
  • Cunnette u PC (Computer Personale) è u dispusitivu cù u cable net, è utilizate u cumandamentu ping per cunfirmà chì sò in u stessu segmentu di a reta.
  • IG l'indirizzu IP di u PC hè 192.168.200.136, allora cambiamu l'IP di u dispusitivu in 192.168.200.xxx (xxx pò esse da 0 à 255 eccettu 136 per evità u cunflittu IP). 
  • Aduprate u navigatore web per cunnette u dispositivu cù u PC inserendu l'indirizzu IP di stu dispusitivu in a barra di indirizzu di u navigatore è appughjà Enter.
  • Mostra l'interfaccia di login cum'è Figura-1. Ingressu u nome d'utilizatore è a password (Tutti u nome d'utilizatore è a password predeterminati sò "admin") è dopu cliccate "Login" per inizià a configurazione di u dispusitivu.

 

A Sezione Chart System

Quandu cunfirmemu u login, mostra l'interfaccia di statutu induve l'utilizatori ponu avè una visione generale di u graficu di u sistema. 

 

A Sezione Streaming Media

# 1 Gestione NIC

Da u menù à a manca di a pagina web, clicchendu "Gestione NIC", mostra l'interfaccia induve l'utilizatori ponu stabilisce i paràmetri di marcatura è NIC. (Se l'utilizatori volenu aduprà a funzione di marcatura, cuntattate cù l'operatori lucali.)

 

# 2 Prugramma persunalizatu

Facendu clic nantu à u prugramma persunalizatu", mostra l'interfaccia induve l'utilizatori ponu carricà i fugliali TS da fonti lucali per a distribuzione di prugrammi.

 

# 3 Cunversione di u protocolu

Cliccà "Conversione di u protocolu", mostra l'interfaccia induve l'utilizatori ponu stabilisce i parametri di cunversione di u protocolu è aghjunghje prugrammi da CH1-7. U protocolu di input supporta HLS, HTTP, RTP, UDP, RTSP (RTP over UDP, playload MPEGTS). L'output supporta HLS, UDP, RTMP (RTMP hè supportatu solu quandu e fonti di input sò codificazione H.264 è AAC.) L'indirizzu di output ùn pò micca esse cambiatu quandu selezziunate HLS cum'è protokollu di output.

 


 

# 4 HTTP

Cliccà "HTTP", mostra l'interfaccia induve l'utilizatori ponu stabilisce i paràmetri HTTP. HLS, HTTP è RTSP ùn ponu micca esse cunvertiti in HTTP direttamente, ma UDP è RTP ponu esse cunvertiti in HTTP. U principiu di cunfigurazione hè listessu cum'è "Conversione di u protocolu". Se l'utilizatori volenu IP fora per HTTP, anu bisognu di cunvertisce HLS / HTTP / RTSP in UDP / RTP, è dopu cunvertisce UDP / RTP in HTTP.

 

A Sezione ADV
# 1 Rolling Subtitles

A funzione ADV hè applicabile solu à l'applicazione IP out è u STB è TV deve esse installatu FMUSER IPTV APK. Cliccà "Rolling Subtitles", mostra l'interfaccia induve l'utilizatori ponu aghjunghje subtitulos rolling è stabilisce i paràmetri di i subtitulos. Dopu avè sottumessu, i subtitulos rolling appariscenu quandu ghjucanu prugrammi.

 

# 2 Boot Images

Cliccà "Boot Images", mostra l'interfaccia induve l'utilizatori ponu aghjunghje l'imagine di boot. Cliccate "Aggiungi" e poi caricate. Dopu avè sottumessu, l'imaghjini di boot apparisceranu quandu principia FMUSER IPTV APK. (Figura-8)

 

A Sezione More Configuration
#1 Configurazione di u Sistema

 

 

Selezziunate u paràmetru di boot cum'è "Boot Video" per caricate u video di boot quì è apparirà quandu principia FMUSER IPTV APK. Suggerite chì a dimensione di u schedariu video ùn hè micca più di 500M.

 

# 2 Streaming Media Impostazione

 

# 3 Gestione di Clienti

 

#4 AUZ Information

 

A Sezione d'Informazione di u Sistema

L'"Informazioni di u Sistema" permette à l'amministratore di verificà a cundizione di u sistema cum'è u tassu d'utilizazione di CPU, u record d'utilizazione di CPU, etc.

 

Troubleshooting

U nostru sistema di assicurazione di qualità hè statu appruvatu da l'urganizazione CQC. Per assicurà a qualità, affidabilità è stabilità di i prudutti. Tutti i prudutti FMUSER sò stati passati a prova è l'ispezione prima di spedinu in fabbrica. U schema di prova è di ispezione copre digià tutti i criteri ottici, elettronici è meccanichi chì sò stati publicati da FMUSER. Per prevene u periculu potenziale, seguite strettamente e cundizioni di u funziunamentu.

Misura di prevenzione

 

  • Installa u dispusitivu in un locu induve a temperatura di l'ambiente trà 0 à 45 °C
  • Assicurendu una bona ventilazione per u dissipatore di calore nantu à u pannellu posteriore è altri fori di dissipatore di calore se necessariu
  • Verificate l'ingressu AC in a gamma di travagliu di l'alimentazione è a cunnessione hè curretta prima di accende u dispusitivu
  • A verificazione di u livellu di output RF varieghja in un intervallu tolerante se hè necessariu
  • Verificate chì tutti i cavi di signale sò stati cunnessi bè
  • Hè pruibitu di accende / spegne u dispusitivu spessu; l'intervallu trà ogni accensione / spegnimentu deve più di 10 seconde.

 

Cundizioni necessarie per disinserisce u cordone di alimentazione

 

  • Cordone di alimentazione o presa dannatu.
  • Ogni liquidu scorri in u dispusitivu.
  • Qualchese roba causa un cortocircuitu
  • Dispositivu in ambienti umidi
  • U dispusitivu hè statu patitu da danni fisichi
  • Longtempu inattivu.
  • Dopu avè accennatu è ristabilitu à u paràmetru di fabbrica, u dispusitivu ùn pò ancu travaglià bè.
  • Mantenimentu necessariu

#2 FMUSER FBE304 Récepteur IRD satellitaire multidirectionnel

 

Travaux

  • ospitalità
  • Comunità
  • Military
  • Grandi navi da crociera
  • Prisons
  • lingua

General Description

U FMUSER FBE304 IRD hè un dispositivu di cunversione di l'interfaccia di u capu chì supporta l'output MPTS è SPTS (switchable). Supporta ancu 16 MPTS o 512 SPTS output nantu à u protocolu UDP è RTP / RTSP. Hè integratu cù demodulazione di sintonizzatore (o input ASI) è funzioni di gateway, chì ponu demodulà u signale da sintonizzatori 16 in pacchetti IP, o cunvertisce direttamente u TS da input ASI è sintonizzatore in pacchetti IP, poi emette i pacchetti IP attraversu diversi indirizzi IP. è porti. Una funzione BISS hè ancu integrata per l'input di sintonizzatore per descramble i vostri prugrammi di input di sintonizzatore.

 

spicifichi

Cunnizzioni

ersa

Dimension

482 mm × 410 mm × 44 mm (L × L × H)

Pesu apprussimatu

3.6kg

Environment

0 ~ 45(travagliu);-20 ~ 80℃(Storage)

Prudutti di energia

100 ~ 240VAC, 50 / 60Hz

Cunsumà di -Sintinedddi

20W

Descrambling BISS

Modu 1, Modu E (finu à 850 Mbps) (descramble u prugramma individuale)

Output IP (512 SPTS)

512 SPTS IP specchiu output over UDP è protokollu RTP / RTSP attraversu u portu GE1 è GE2 (l'indirizzu IP è u numeru di portu di GE1 è GE2 sò sfarenti), Unicast è Multicast

Output IP (16 MPTS)

16 MPTS IP output (per Tuner/ASI passthrough) nantu à u protocolu UDP è RTP/RTSP attraversu u portu GE1 è GE2, Unicast è Multicast

Standard (DVB-C)

J.83A (DVB-C), J.83B, J.83C

Frequency In (DVB-C)

30 MHz ~ 1000 MHz

Custellazione (DVB-C)

16/32/64/128/256 QAM

Frequency In (DVB-T/T2)

30MHz ~ 999.999 MHz

Larghezza di banda (DVB-T/T2)

6/7/8 M larghezza di banda

Frequenza di input (DVB-S/S2)

950-2150MHz

Velocità di simboli (DVB-S/S2)

DVB-S: QPSK 2 ~ 45 Mbauds;

Velocità di simboli (DVB-S/S2)

DVB-S2:QPSK1~45Mbauds, 8PSK 2~30Mbauds

Velocità di codice (DVB-S/S2)

1/2, 3/5, 2/3, 3/4, 4/5, 5/6, 8/9, 9/10

Custellazione (DVB-S/S2)

QPSK, 8PSK

Frequenza di input (ISDB-T)

30-1000MHz

Frequenza di input (ATSC)

54MHz ~ 858MHz

Larghezza di banda (ATSC)

6 M di larghezza di banda

Sintonizzatore in & out (1:16)

Input opzionale di sintonizzatori 1:16 + 2 input ASI --- output SPTS

Sintonizzatore in & out (2:14)

Input opzionale di sintonizzatori 2:14 + 2 input ASI --- output MPTS

Sintonizzatore in & out (3:16)

Input opzionale di sintonizzatori 3:16 --- Output MPTS

Cumpressu di Produse

  1. Supporta 16 ingresso FTA DVB-S/S2 (DVB-C/T/T2 /ISDB-T/ATSC opzionale), 2 input ASI
  2. Supporta a descrambling BISS
  3. Supporta a funzione DisEqc
  4. Uscita 16 MPTS o 512 SPTS (uscita MPTS e SPTS commutabili)
  5. 2 GE mirrored output (indirizzu IP è numeru di portu di GE1 è GE2 sò sfarenti), finu à 850Mbps --- SPTS
  6. 2 portu di output GE indipendenti, GE1 + GE2---MPTS
  7. Supportu filtru PID, re-mapping (Solu per l'output SPTS)
  8. Supporta a funzione "Null PKT Filter" (Solu per l'output MPTS)
  9. Supportu u funziunamentu Web

A guida d 'installazione

Quandu l'utilizatori installanu u dispositivu, seguite i passi sottu. I dettagli di a stallazione seranu descritti in a parte di u restu di stu capitulu. L'utilizatori ponu ancu riferite u graficu di u pannellu posteriore durante a stallazione.

U cuntenutu principale di stu capitulu include:

  1. Cuntrollà u dispusitivu pussibule mancante o danni durante u trasportu
  2. Preparazione di l'ambiente pertinente per a stallazione
  3. Installazione di gateway
  4. Cunnessu i cavi di signale
  5. Cunnessu u portu di cumunicazione (se hè necessariu)

Requisitu Ambientale

Cunnizzioni

esigenza

Spaziu Machine Hall

Quandu l'utilizatori installanu un array di frame machine in una sala di macchina, a distanza trà 2 fila di frame machine deve esse 1.2 ~ 1.5 m è a distanza contr'à u muru ùn deve esse menu di 0.8 m.

Pianu di a sala di macchine

Isolamentu Elettricu, Senza Polvere
A resistività di u voluminu di u materiale antistaticu di terra: 1X107 ~ 1X1010W
,Resistenza di limitazione di corrente di terra: 1M (u cuscinettu di u pavimentu deve esse più grande di 450Kg/)

Temperatura di l'ambiente

5 ~ 40(durabile),0 ~ 45(pocu tempu),
L'installazione di l'aria condizionata hè cunsigliatu

Temperature relative

20% ~ 80% sustinibili 10% ~ 90% cortu tempu

prissioni

86 ~ 105KPa

Porta & Finestra

Installazione di una striscia di gomma per sigillare i spazii di porte è vetri duali livelli per a finestra

Tissu

Pò esse coperto cù carta da parati, o splendore menu pittura.

Fire Protection

Sistema di alarme di u focu è estintore

-Sintinedddi

Esigenu a putenza di u dispusitivu, a putenza di l'aria condizionata è a putenza di l'illuminazione sò indipendenti l'una di l'altru. A putenza di u dispusitivu richiede una putenza AC 100V-240V 50/60Hz 2A. Per piacè verificate attentamente prima di correre.

Esigenza di messa a terra

  • I boni disinni di terra di tutti i moduli di funzione sò a basa di affidabilità è stabilità di i dispositi. Inoltre, sò a guaranzia più impurtante di l'arrestu di fulmini è u rifiutu di l'interferenza. Per quessa, u sistema deve seguità sta regula.
  • U cunduttore esterno di u cable coassiale è u stratu di isolamentu duveranu mantene a conduzione elettrica curretta cù l'alloghji metallicu di u dispusitivu.
  • U cunduttore di terra deve aduttà un cunduttore di rame per riduce l'impedenza d'alta frequenza, è u filu di terra deve esse u più grossu è curtu pussibule.
  • L'utilizatori duveranu assicuratevi chì e 2 estremità di u filu di messa à terra cundutte bè elettricu è esse antiruggini. 
  • Hè pruibitu di utilizà qualsiasi altru dispositivu cum'è parte di u circuitu elettricu di terra
  • L'area di a cunduzzione trà u filu di terra è u quadru di u dispusitivu ùn deve esse menu di 25 mm2.
Messa à terra di quadru

Tutti i frames di a macchina duveranu esse cunnessi cù una striscia di rame protettiva. U filu di messa in terra deve esse u più cortu pussibule è evite micca circling. L'area di a cunduzzione trà u filu di terra è a striscia di terra ùn deve esse micca menu di 25 mm2.

Messa a terra di u dispusitivu
  1. Cunnettendu a verra di messa à terra di u dispusitivu à u polu di terra di u quadru cù un filu di rame.
  2. A vite conduttiva di u filu di messa a terra hè situata à l'estremità diritta di u pannellu posteriore, è l'interruttore di alimentazione, fusible, presa di alimentazione hè ghjustu accantu, chì l'ordine và cusì, l'interruttore di alimentazione hè à manca, a presa di alimentazione hè à diritta è u fusible hè ghjustu trà elli.
  3. Cunnessione di u cordone di alimentazione: L'utente pò inserisce una estremità in una presa di alimentazione, mentre inserisce l'altra estremità in l'alimentazione AC.
  4. Connecting Grounding Wire: Quandu u dispusitivu si cunnetta solu à a terra protettiva, deve aduttà modu indipendente, dì, sparte a stessa terra cù altri dispositi. Quandu u dispusitivu adopra modu unitu, a resistenza grounding deve esse più chjucu cà 1Ω.
  5. Prima di cunnette u cordone di alimentazione à l'IRD FBE304, l'utente deve mette l'interruttore di alimentazione in "OFF".

Manuale d'uso di sistema di gestione

L'utilizatore pò solu cuntrullà è stabilisce a cunfigurazione in l'urdinatore culligandu u dispusitivu à u web NMS Port. User deve assicurà chì l'indirizzu IP di l'urdinatore hè diversu da l'indirizzu IP di stu dispusitivu; altrimenti, causaria cunflittu IP.

Login à u Sistema di Gestione 

 

 

L'IP predeterminatu di stu dispusitivu hè 192.168.0.136. Cunnette u PI è u dispusitivu cù un cable net, è utilizate u cumandamentu ping per cunfirmà chì sò in u stessu segmentu di a reta. Per esempiu, l'indirizzu IP di u PC hè 192.168.99.252, allora cambiamu l'IP di u dispusitivu in 192.168.99.xxx (xxx pò esse da 0 à 255 eccettu 252 per evità u cunflittu IP). Aduprate u navigatore web per cunnette u dispositivu à u PC inserendu l'indirizzu IP di stu dispusitivu in a barra di l'indirizzu di u navigatore è pressendu Enter. Mostra l'interfaccia di login. Ingressu u nome d'utilizatore è a password (Tutti u nome d'utilizatore è a password predeterminati sò "admin") è dopu cliccate "Login" per inizià a configurazione di u dispusitivu.

A Sezione Riassuntu
# 1 Status

 

A Sezione Parametri
#1 Ingressu tuner (DVB-S/S2)

 

#2 Ingressu tuner (DVB-T/T2)

 

#3 Input ASI

 

#4 BISS

 

#5 Analisi di u prugramma (input ASI disattivatu)

 

#5.1 Analisi di u prugramma (Active l'entrée ASI)

 

# 6 IP Stream

FBE304 IRD supporta 16 ingressi Tuner è 2 ingressi ASI cù uscite 512 SPTS, u menu serà diversu da MPTS. Se cambiate MPTS à SPTS, u novu modu serà lanciatu dopu à rebooting.

 

#7 TS Config (SPTS)

 

 

#8 BISS (SPTS)

 

 

#9 SPTS Select (SPTS)

 

A Sezione "Sistema".
#1 Rete (SPTS)

 

#2 Password (SPTS)

 

#3 Salvà | Ripristina (SPTS)

 

#4 Rete (SPTS)

 

#5 Rete (SPTS)

 

Manuale d'uso di sistema di gestione

L'utilizatori ponu solu cuntrullà è stabilisce a cunfigurazione di un computer cunnessendu u dispusitivu à u web NMS Port. Anu deve assicurà chì l'indirizzu IP di l'urdinatore hè diversu da l'indirizzu IP di stu dispusitivu; altrimenti, puderia causà un cunflittu IP. U nostru sistema di assicuranza di qualità ISO9001 hè statu appruvatu da l'urganizazione CQC, chì guarantisci a qualità, affidabilità è stabilità di i nostri prudutti. Tutti i nostri prudutti sò stati pruvati è inspeccionati prima di esse spediti fora di a fabbrica. U schema di prova è di ispezione copre digià tutti i criteri ottici, elettronici è meccanichi chì sò stati publicati da noi. Per prevene i periculi potenziali, seguite strettamente e cundizioni operative.

Misura di prevenzione
  • Installa u dispusitivu in un locu induve a temperatura di l'ambiente trà 0 à 45 °C
  • Assicurendu una bona ventilazione per u dissipatore di calore nantu à u pannellu posteriore è altri fori di dissipatore di calore se necessariu
  • Verificate l'ingressu AC in a gamma di travagliu di l'alimentazione è a cunnessione hè curretta prima di accende u dispusitivu
  • A verificazione di u livellu di output RF varieghja in un intervallu tolerante se hè necessariu
  • Verificate chì tutti i cavi di signale sò stati cunnessi bè
  • Hè pruibitu di accende / spegne u dispusitivu spessu; l'intervallu trà ogni accensione / spegnimentu deve più di 10 seconde.
Cundizioni necessarie per disinserisce u cordone di alimentazione
  • Cordone di alimentazione o presa dannatu.
  • Ogni liquidu scorri in u dispusitivu.
  • Qualchese roba causa un cortocircuitu
  • Dispositivu in ambienti umidi
  • U dispusitivu hè statu patitu da danni fisichi
  • Longtempu inattivu.
  • Dopu avè accennatu è ristabilitu à u paràmetru di fabbrica, u dispusitivu ùn pò ancu travaglià bè.
  • Mantenimentu necessariu

 

#3 FMUSER FBE208 Codificatore hardware HDMI 8 in 1

Travaux

  • ospitalità
  • Comunità
  • Military
  • Grandi navi da crociera
  • Prisons
  • lingua

General Description

 

 

FMUSER FBE208 hè un dispositivu prufessiunale di alta integrazione chì include codificazione, multiplexazione è modulazione in una casella. Supporta 8 ingressi HDMI è DVB-C / T RF fora cù 4 trasporti adiacenti è 4 MPTS fora cum'è specchiu fora di i 4 portatori di modulazione via u portu DATA (GE). Stu dispositivu cumpletu di funzioni u rende ideale per un picculu sistema di testa di CATV, è hè una scelta intelligente per u sistema di TV di l'hotel, u sistema di divertimentu in bar di sport, hospital, appartamentu, etc.

Cumpressu di Produse

  • Supportu LOGO, OSD è inserimentu di codice QR per ogni canali locale (Lingua Supportata: 中文, Inglese, العربية, ไทย, हिन्दी, руская, اردو, per più lingue per piacè cunsultateci...)
  • 8 input HDMI, MPEG-4 AVC/H.264 codificazione Video
  • MPEG1 Layer II, LC-AAC,formatu di codifica audio HE-AAC è AC3 Pass Through è supporta l'aghjustamentu di u guadagnu audio
  • 4 gruppi di canali di output multiplexing/modulating
  • 4 Out DVB-C o DVB-T RF
  • Supporta l'output IP 4 MPTS sopra UDP è RTP/RTSP
  • Supporta a rimappatura PID / PSI / SI edità è inserimentu
  • Cuntrolla via a gestione web, è aghjurnamenti faciuli via web

spicifichi

Cunnizzioni

ersa

Ingressi HDMI

8

Codificazione

MPEG-4 AVC / H.264

Risoluzione Input

1920×1080_60P, 1920×1080_60i,
1920×1080_50P, 1920×1080_50i,
1280×720_60P, 1280×720_50P,
720×576_50i,720×480_60i,

Risoluzione di risultatu

1920×1080_30P, 1920×1080_25P,
1280×720_30P, 1280×720_25P,
720×576_25P,720×480_30P,

Bit-rate

1 Mbps ~ 13 Mbps per ogni canale

Cuntrolla di Tarifa

CBR / VBR

Codificazione

MPEG-1 Layer 2, LC-AAC, HE-AAC è AC3 Pass Through

A tariffa di mostra

48KHz

fattore

24-bit

Gain Audio

0-255 Ajustabile

MPEG-1 Layer 2 bitrate

48/56/64/80/96/112/128/160/192/224/256/320/384 kbps

Velocità di bit LC-AAC

48/56/64/80/96/112/128/160/192/224/256/320/384 kbps

Velocità di bit HE-AAC

48/56/64/80/96/112/128 kbps

Remapping PID massimu

180 input per canale

funzioni

Rimappatura PID (automaticamente o manualmente), Genere automaticamente a tabella PSI / SI

RF fora

4 * RF DVB-C out (4 carriers output combinati)

Standard

EN300 429/ITU-T J.83A/B

SEA

≥40db

Frequenza RF

50 ~ 960MHz, passu 1KHz

Livellu di pruduzzione RF

-25~-1dBm (82~105 dbµV), 0.1dBm

Simbolo Rata

5.0Msps ~ 7.0Msps, 1ksps stepping

custellazione

J.83A, 16/32/64/128/256QAM, 8M bandwidth
J.83B, 64/256 QAM, larghezza di banda 6M

Standard

EN300744

Modu FFT

2 K,

uttimizata

6M, 7M, 8M

custellazione

QPSK, 16QAM, 64QAM

Intervallu di Guardia

1/4, 1/8, 1/16, 1/32

F fec

1/2, 2/3, 3/4, 5/6, 7/8

SEA

≥ 42 dB

Frequenza RF

50 ~ 960MHz, passu 1KHz

RF fora

4 * RF COFDM DVB-T out (4 carriers output combinati)

Livellu di pruduzzione RF

-28~ -3 dBm (77~97 dbµV), 0.1db step

Stream output 1

Output RF (interfaccia di tipu F)

Stream output 2

4 uscita IP MPTS su UDP/RTP/RTSP, interfaccia Ethernet Base-T 1*1000M

Otros

Gestione di rete (WEB)
Lingua Cinese è Inglese
Actualizazione di u software Ethernet

Dimensione (L × L × A)

482mm × 328mm × 44mm

Environment

0 ~ 45(travagliu);-20 ~ 80℃(Storage)

Prudutti di energia  

AC 110V ± 10%, 50/60Hz, AC 220 ± 10%, 50/60Hz

L'Ultimate Hotel IPTV System FAQ Lista

U cuntenutu seguente cuntene 2 diverse liste di FAQ, una per u manager di l'hotel è u patrone di l'hotel, cuncintratu principarmenti nantu à i principii di u sistema, mentre chì una altra lista hè per l'ingegneri di l'alberghi, chì si cuncentra in l'expertise di u sistema IPTV. Cuminciamu cù i principii di u sistema IPTV di l'Hotel, è ci sò e 7 dumande chì sò principalmente fatte da i gestori di l'hotel è i patroni, chì hè: 

Lista FAQ per l'albergatori

  1. Chì ghjè u prezzu per stu sistema IPTV di l'hotel?
  2. Chì sò i vantaghji principali di u vostru sistema IPTV hotel?
  3. Cumu possu applicà stu sistema IPTV di l'hotel in più di l'hotel?
  4. Perchè duverebbe sceglie u sistema IPTV di l'hotel FMUSER nantu à a televisione per cable?
  5. Cumu possu publicità via u vostru sistema IPTV à i mo invitati di l'hotel?
  6. Puderaghju vede u nome di u mo invitatu di l'hotel via stu sistema IPTV?
  7. Aghju bisognu di impiegà un ingegnere per uperà u vostru sistema IPTV di l'hotel?

Q1: Chì hè u prezzu per stu sistema IPTV di l'hotel?

U prezzu di u nostru sistema IPTV per l'alberghi varieghja da $ 4,000 à $ 20,000. Dipende da u numeru di stanze d'alberghi, fonti di prugramma è altre esigenze. I nostri ingegneri aghjurneranu l'equipaggiu hardware IPTV basatu annantu à i vostri bisogni finali.

Q2: Chì sò i vantaghji principali di u vostru sistema IPTV hotel?

Per principià, u sistema IPTV di l'hotel di FMUSER hè una soluzione chiavi in ​​mano chì hè Low cost cù a mità di u prezzu cum'è qualsiasi di i nostri cuncurrenti è funziona bè ancu sottu un travagliu constante 24/7.

Inoltre, questu hè ancu un sistema d'integrazione IPTV avanzatu cù un disignu hardware prontu chì permette a megliu sperienza di veduta per i vostri invitati durante u so tempu di riposu.

Inoltre, stu sistema hè un sistema di gestione di l'alloghju efficiente per l'alberghi, cumprese u check-in / out di stanza, l'ordine di pasti, l'affittu di l'articuli, etc.

Intantu, hè un sistema cumpletu di publicità di l'alberghi chì permette publicità multi-media cum'è video, testu è stampi secondu i vostri bisogni attuali.

Cum'è un framework di UI altamente integratu, stu sistema pò ancu guidà perfettamente i vostri invitati à i cummercianti designati intornu à u vostru hotel è aiuta à aumentà u vostru fatturatu.

Infine, ma micca menu, hè un sistema IPTV d'alberghi cù una forte scalabilità è permette diversi segnali di input cum'è UHF, TV satellitare, HDMI, etc.)

Q3: Cumu possu applicà stu sistema IPTV di l'hotel in più di l'hotel?

Hè una bona dumanda ! Stu sistema IPTV di l'hotel hè in realtà cuncepitu per i bisogni di i servizii IPTV in parechje stanze d'alloghju, cumprese l'ospitalità, motels, cumunità, ostelli di ghjuventù, grandi navi da cruciera, prigiò, ospedali, etc.

Q4: Perchè duverebbe sceglie u sistema IPTV di l'hotel FMUSER nantu à a televisione per cable?

Cumu l'aghju dettu prima, stu sistema IPTV di l'hotel hè una soluzione altamente integrata chì permette parechje funzioni di un clic per i servizii di stanza IPTV di l'hotel, per esempiu, a pagina iniziale di benvenuta, menu, VOD, ordine per piglià, è altre funzioni. Visitendu u cuntenutu chì hè caricatu da i vostri ingegneri in anticipu, i vostri invitati seranu assai più piacè durante u so alloghju, questu aiuta à migliurà u vostru fatturatu. Tuttavia, a TV per cable ùn puderia mai fà quessa, postu chì ùn hè micca un sistema altamente interattivu cum'è un sistema IPTV, porta solu i prugrammi TV.

Q5: Cumu possu publicità via u vostru sistema IPTV à i mo invitati di l'hotel?

Ebbè, pudete dumandà à i vostri ingegneri di mette diverse publicità per invitati designati chì anu urdinatu una stanza VIP o una stanza standard. Per esempiu, pudete cullà u testu di l'annunziu è affissà in un ciclu à l'invitati mentre vedenu i prugrammi TV. Per l'ospiti VIP, l'annunziu pò esse cum'è "U serviziu Spa è u golf sò avà aperti per l'ospiti VIP à u 3 ° pianu, per piacè ordinate un bigliettu in anticipu". Per e stanze standard, l'annunziu pò esse cum'è "A cena à buffet è a biera sò aperti à u 2u pianu prima di 9 PM, per piacè ordinate un bigliettu in anticipu". Pudete ancu cunfigurà parechji missaghji di testu per l'imprese circundanti è migliurà u potenziale di compra.

Si tratta di cresce u fatturatu di l'alberghi, nò ?

Q6: Puderaghju vede u nome di u mo invitatu di l'hotel via stu sistema IPTV?

Iè, hè sicuru. Pudete dumandà à i vostri ingegneri di l'hotel per carica u cuntenutu relativo in u fondu di gestione di u sistema. I vostri invitati vederanu u so nome automaticamente affissatu nantu à a pantalla di TV in forma di salutu una volta chì l'IPTV hè attivatu. Serà cum'è "Sgiò Wick, Benvenutu à l'hotel di Ray Chan"

Q7: Aghju bisognu di impiegà un ingegnere per uperà u vostru sistema IPTV di l'hotel?

Averete bisognu di travaglià cù i nostri ingegneri di u sistema durante l'impostazione iniziale per l'equipaggiu. È una volta chì avemu finitu cù u paràmetru, u sistema operarà automaticamente 24/7. Ùn ci hè bisognu di mantenimentu di rutina. Qualchese chì sà cumu uperà un urdinatore hè abbastanza per uperà stu sistema IPTV stessu.

Dunque, questu hè a lista di 7 dumande frequenti nantu à i principii di u sistema IPTV. È u cuntenutu seguente hè a lista di FAQs nantu à l'expertise di u sistema IPTV di l'hotel, sè vo site un ingegnere di sistema chì travaglia per un hotel, sta lista FAQ vi aiuterà assai.

Lista di FAQ per Ingegneri IPTV Hotel

Pensu chì avemu passatu nantu à i principii di u sistema IPTV di l'Hotel, è quì sò 7 dumande frequenti da ingegneri di l'hotel, è sò:

  1. Puderaghju aduprà u vostru sistema se u mo hotel usa una TV intelligente?
  2. Chì ghjè l'equipaggiu di basa di u sistema IPTV di l'hotel in questu casu?
  3. Cumu possu mudificà i paràmetri di l'equipaggiu di u vostru sistema IPTV di l'hotel?
  4. Ci hè qualcosa chì deve esse attentu mentre cabla u sistema?
  5. Qualchese suggerimentu per u mantenimentu di a sala di trasmissione di u sistema IPTV?
  6. Cumu funziona u vostru sistema IPTV?
  7. Chì aghju bisognu di preparà prima di fà un ordine per u vostru sistema IPTV di hotel?

Q1: Puderaghju aduprà u vostru sistema se u mo hotel usa una TV intelligente?

Di sicuru, pudete, ma per piacè assicuratevi di stallà l'APK Android chì avemu furnitu in i vostri set-top boxes avanti. Un Smart TV di solitu vene cun un set-top box per difettu chì ùn hà micca IPTV APK in l'internu, u nostru servitore IPTV furnisce però APK. Certi TV intelligenti utilizanu WebOS è sistemi operativi simili. Se stu tipu di TV ùn pò micca installà APK, hè cunsigliatu di utilizà u set-top box di FMUSER invece.

Q2: Chì ghjè l'equipaggiu di sistema IPTV di l'hotel in questu casu?

In u nostru ultimu video nantu à u sistema IPTV di l'hotel prufessiunali, i nostri ingegneri ricumandenu i seguenti equipaghji basi per un hotel lucale RDC cù 75 camere:

  • 1 * Ricevitore / Decodificatore integratu à 4 vie (IRD).
  • 1 * Encoder HDMI à 8 vie.
  • 1 * Servitore IPTV FMUSER FBE800.
  • 3 * Cambia di rete
  • 75 * FMUSER Hotel IPTV Set-top Boxes (AKA: STB).

In più, per add-ons chì ùn sò micca moderatamente inclusi in e nostre soluzioni, eccu ciò chì i nostri ingegneri ricumandenu:

  • U prugramma pagatu chì riceve una carta d'autorizazione per l'IRD
  • Set-top box cù diversi prugrammi di input è standard (per esempiu, satellita HDMI, UHF locale, YouTube, Netflix, Amazon firebox, etc.)
  • Cavi Ethernet 100M / 1000M (per piacè metteli bè in anticipu per ognuna di e vostre stanze d'alberghi chì necessitanu servizii IPTV).

Per via, simu capaci di persunalizà un sistema IPTV tutale di l'hotel cù l'equipaggiu di basa è add-ons à u megliu prezzu è qualità per voi. 

Dumandate una citazione oghje è i nostri ingegneri di u sistema IPTV vi ghjunghjeranu ASAP.

Q3: Cumu possu mudificà i paràmetri di l'equipaggiu di u vostru sistema IPTV di l'hotel?

Un manuale d'utilizatore in linea hè inclusu in u pacchettu di l'equipaggiu di u sistema IPTV, leghjiteli attentamente è persunalizà i paràmetri cum'è a vostra vuluntà. I nostri ingegneri sò sempre à sente si avete qualchì quistione.

Q4: Ci hè qualcosa chì aghju bisognu di attentu mentre cabla u sistema?

Iè, è quì sò 4 cose chì duvete sapè prima è dopu à u cablaggio di u sistema, chì hè:

Per principià, per u vostru cablaggio propiu in situ, tutti l'equipaggiu di u sistema IPTV di l'hotel seranu testati è appiccicati cù l'etichette pertinenti (1 à 1) prima di a consegna.

Durante u cablaggio in situ, assicuratevi chì ogni portu d'ingressu di l'equipaggiu di u sistema hè accumpagnatu cù i cavi Ethernet di input designati.

In più, verificate sempre a cunnessione trà u cable Ethernet è i porti di input, è assicuratevi chì sò abbastanza stabili è micca sbulicati, perchè a luce di l'equipaggiu in funzione lamperà ancu ancu cù una cunnessione di cable Ethernet libera.

Infine, assicuratevi di sceglie un cable patch Ethernet Cat6 di bona qualità à una alta velocità di trasmissione finu à 1000 Mbps.

Q5: Qualchese suggerimentu per u mantenimentu di a sala di trasmissione di u sistema IPTV?

Sicura chì avemu. Eccettu per u mantenimentu di basa chì ogni ingegnere di l'hotel deve seguità, cum'è u cablaggio currettu è mantene a stanza senza polvera è pulita, u nostru ingegnere di u sistema IPTV hà cunsigliatu ancu chì a temperatura di travagliu deve esse menu di 40 Celsius mentre l'umidità deve esse menu di 90. % umidità relativa (senza condensazione), è l'alimentazione deve esse stabile trà 110V-220V. È più impurtante, assicuratevi chì a stanza hè solu ingegneria, è evite chì l'animali cum'è topi, serpenti è blatte entre in a stanza.

Q6: Cumu funziona u vostru sistema IPTV?

Ebbè, dipende di cumu inserisci i signali. 

Per esempiu, se i signali di input sò da u satellitu TV, seranu trasfurmati da RF in signali IP, è infine entra in i set-top boxes in e camere di l'ospiti. 

Sè site interessatu in questu tema, benvenutu à visità a nostra video demo nantu à ciò chì hè un sistema IPTV di hotel è cumu funziona. 

Q7: Chì aghju bisognu di preparà prima di fà un ordine per u vostru sistema IPTV di l'hotel?

Ebbè, prima di ghjunghje à i nostri ingegneri via i ligami è u numeru di telefunu in a descrizzione di u video, pudete avè bisognu di capisce ciò chì avete bisognu esattamente, per esempiu:

Cumu riceve i signali? Hè un prugramma TV satellitare o un prugramma homebrew? Quanti canali di input di signali ci sò?

Chì ghjè u nome è u locu di u vostru hotel? Quante stanze avete bisognu à copre per i servizii IPTV?

Chì dispusitivi avete attualmente è chì prublemi sperate di risolve?

Ancu se i nostri ingegneri discuteranu di sti temi cun voi in WhatsApp o per telefunu, però, risparmià tempu per noi dui se capite e dumande listate prima di ghjunghje à noi.

 

Enquiry

CUNTATTA CI

contact-email
cuntattu-logo

FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

  • Home

    Home

  • Tel

    Tel

  • Email

    Malice

  • Contact

    Cuntattate