Radio Turnkey Studios

Description

Radio Turnkey Studios - Stazione Radio FM Completa - Soluzione Radio

FMSUER Offre parechji pacchetti di soluzioni chiavi in ​​mano per una stazione radio completa, un situ di trasmissione FM, in onda è un studio di produzzione à u prezzu scontu.

Cumplete a vostra idea di radio da u principiu à a fine Fate chì i vostri invitati si sentenu à l'aise in una stanza d'ospiti cunfortu è prufessiunale.

U FMUSER TOP Studio hà u scopu di esse una radiu di alta classe: include una stanza d'ospiti, una On-Air, è un studiu di produzzione o studio di salvezza On-Air. I vostri ospiti ponu esse ricivuti à una tavola rotonda cunfortu è interagisce cù i monitor LCD chì sò dispunibuli.

I dui studii sò cunnessi à a reta, cusì u studiu di produzzione pò esse usatu cum'è una copia di salvezza On-Air per mezu di un detector di silenziu è un switch step. A stazione di travagliu d'automatizazione all-in-one per i prugrammi 24 / 24h include tutti i moduli necessarii per u funziunamentu di una o più radio: Playout, streaming, pianificazione cummerciale, registrazione, mudificazione è post-produzione.

Tuttu l'equipaggiu hè di qualità assai alta, pruduciutu da e migliori marche in u mercatu di broadcast. L'eccellente processore di sonu audio è mixer, cù dui telefoni ibridi per e chjama entranti è in uscita, furnisce ascoltatori è annuità. Un lettore CD cù USB è MP3 hè inclusu.

Una scrivania durable anti-graffia cù 19 ? Armadi rack custruiti per cuntene tutte l'equipaggiu è ideali per l'usu 24 / 24h di a trasmissione.

A nostra squadra di esperti hè a vostra disposizione per a stallazione è a furmazione.

RADIO STUDIO SOLUZIONI CHIAVE IN MANU

Fornitura cumpleta è installazione di:

Studi di Produzione Digitale.

Sistemi d'automatizazione.

Soluzioni di studio pre-cablate.

U situ di trasmissione STL Studio.

Trasmettitore FM (DDS) per a trasmissione radio.

Sistema d'antenna.

Enquiry

CUNTATTA CI

contact-email
cuntattu-logo

FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

  • Home

    Home

  • Tel

    Tel

  • Email

    Malice

  • Contact

    Cuntattate