Soluzioni di trasmissione religiosa

Convinzione entusiasta. Hè a petra angulare di l'edificazione di a congregazione - movendu i fedeli passati tristi riunioni di cultu versu sessioni di ringiovanimentu spirituale.

A presentazione motivazionale hè l'attivatore criticu di una cumunità fiorente - i ministeri di successu amparanu cumu trasmette missaghji convincenti è significativi è cumu sparghje quelli messagi à l'audienza oltre i mura di a chjesa.

A chjesa ùn hè micca solu in questu bisognu - a maiò parte di l'infurmazioni di u publicu, nutizie è divertimentu sò largamente accessibili. A televisione ghjoca u rolu più grande in questa necessità - a tecnulugia di televisione d'oghje ùn hè micca riservata solu per evangelisti di grande nome o mega ministeri.

L'avanzamentu di e tecnulugii media hà fattu u mediu elettronicu dispunibile per ogni modu di gruppi religiosi per sparghje u so messagiu.

A produzzione televisiva sustene e trasmissioni religiose in parechje manere, da i servizii televisivi in ​​diretta à i studii religiosi à a rievocazione biblica. A televisione cummerciale furnisce un bonu puntu di riferimentu per a produzzione di sti rilasci in modu efficace è efficiente - l'unica tecnulugia più critica hè l'equipaggiu di prompting.

Prompters sò l'attivatore di presentazione chjave - permettenu à u parlante di cuncentrazione in a consegna invece di a memorizazione, a cunnessione di l'audienza invece di a recitazione.

Prompters di discorsu esecutivu pò esse spessu vistu da i dui lati di u pulpitu, è i prompters nantu à a camera sò un pilastru di i servizii televisivi.

FMUSER hà custruitu prompters di discorsu è di càmera per più di 25 anni - assai urganisazioni religiose sò venuti à dipende di a nostra tecnulugia.

I nostri prudutti coprenu l'interu spettru di consegnabili - supporteremu i vostri bisogni di cumunicazione cù una soluzione adattata à i vostri bisogni immediati è stà à fiancu à l'evoluzione di questi bisogni.

Enquiry

CUNTATTA CI

contact-email
cuntattu-logo

FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

  • Home

    Home

  • Tel

    Tel

  • Email

    Malice

  • Contact

    Cuntattate