Cosa hè a trasmissione è cumu funziona? - FMUSER

A radiu hè un termu utilizatu quandu si parla di trasmissione radio è televisione. L'antenna di radiu o u trasmettitore di TV invià un signalu unicu, è qualcunu pò riceve u signale per radiu in a gamma di signale. Ùn importa micca se a vostra radiu hè attivata o sintonizzata per stà à sente quellu canali radio particulari. S'ellu sceglite di sente u signale di radiu o micca, u signale ghjunghjerà à u vostru dispositivu radiu.

U terminu broadcast hè ancu utilizatu in e rete di computer è basicamente hà u stessu significatu cum'è a radiodiffusione o a televisione. Un dispositivu cum'è un computer o un router manda un missaghju di trasmissione in a LAN locale per ghjunghje à tutti l'altri in a LAN locale.

Eccu dui esempi di quandu a trasmissione pò esse usata in una reta di computer:

Un urdinatore hè ghjustu principiatu è hà bisognu di un indirizzu IP. Manda un missaghju di trasmissione per pruvà à localizà u servitore DHCP per dumandà un indirizzu IP. Siccomu l'urdinatore hè ghjustu principiatu, ùn sapi micca s'ellu ci sò servitori DHCP in a LAN locale o l'indirizzi IP chì tali servitori DHCP pò avè. Dunque, l'urdinatore emette una trasmissione chì ghjunghjerà à tutti l'altri dispositi in a LAN per dumandà à qualsiasi servitore DHCP dispunibule per risponde à un indirizzu IP.

L'urdinatori di Windows volenu sapè quale altri computer di Windows sò cunnessi à a LAN locale per chì i schedari è i cartulare ponu esse spartuti trà l'urdinatori. Invia automaticamente una trasmissione nantu à a LAN per localizà qualsiasi altru computer Windows.

Quandu l'urdinatore emette una trasmissione, utilizerà l'indirizzu MAC di destinazione speciale FF: FF: FF: FF: FF: FF. Stu indirizzu hè chjamatu indirizzu broadcast è hè adupratu solu per questu scopu. Allora tutti l'altri dispositi nantu à a LAN sapanu chì u trafficu hè trasmessu à tutti l'altri in a LAN.

Qualchese computer, router o un altru dispositivu chì riceve una trasmissione piglia u missaghju per leghje u cuntenutu. Ma micca ogni dispusitivu diventerà u destinatariu destinatu di u trafficu. Ogni dispusitivu chì leghje un missaghju solu per avvistà chì u missaghju ùn hè micca pensatu per elli, solu scartà u missaghju dopu avè lettu.

In l'esempiu sopra, l'urdinatore cerca un servitore DHCP per ottene un indirizzu IP. Tutti l'altri dispositi nantu à a LAN riceveranu u missaghju, ma postu chì ùn sò micca servitori DHCP è ùn ponu micca distribuisce alcun indirizzi IP, a maiò parte di elli sguassate solu u messagiu.

U router di casa hà un servitore DHCP integratu è risponde per annunzià si à l'urdinatore è furnisce l'indirizzu IP.

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate