Cumu aduprà un trasmettitore FM 0.5w Low Power per Drive-in Church?

 

U FU-05B hè unu di i nostri più venduti trasmettitori FM di bassa putenza per via di a so portabilità è praticità. Quandu pensanu à cumprà l'equipaggiu di a stazione di radiu per a guida in u cinema, assai di i nostri clienti preferanu cumprà FU-05B.

 

Ma anu da affruntà certi prublemi. Per esempiu, sanu veramente cumu aduprà, o sanu veramente ciò chì deve esse fattu prima di inizià u trasmettitore FM? Sti prublemi parenu esse simplici, ma sò tutti assai impurtanti.

 

Per quessa, spiegheremu u più chjaramente pussibule in u cuntenutu seguente nantu à cumu utilizà un trasmettitore FM di bassa putenza cum'è FU-05B, è altre cose chì duvete sapè.

 

Eccu ciò chì Copriamu

 

Ciò chì avete bisognu di sapè prima di inizià un trasmettitore FM

 

Attenzione: Per piacè assicuratevi chì l'antenna hè cunnessa prima di inizià ogni tipu di trasmettitore FM. O u trasmettitore FM pò rompe facilmente.

 

  • Cunnette vi l'antenna - U primu puntu è più impurtante hè di assicurà chì l'antenna hè cunnessa prima di inizià u trasmettitore. Se l'antenna ùn hè micca cunnessa bè, l'energia ùn serà micca radiata. Allora u trasmettitore FM generà assai calore in pocu tempu. 
  • Muntà l'antenna - Quantu più alta si monte a vostra antenna, u più luntanu u vostru signale andarà. Per evitari di trasmette troppu luntanu, basta mette a vostra antenna cum'è alta sopra a terra, chì vi darà un signalu bonu, ma limitatu per copre solu a vostra zona destinata.
  • Dumandate una licenza - Per piacè verificate cù e vostre autorità di telecomunicazione lucali. In a maiò parte di i paesi necessitanu una licenza di trasmissione di bassa putenza limitata in u tempu. In casu, u vostru paese accetta l'usu di stu tipu d'equipaggiu senza licenza, tocca à voi di truvà una freccia dispunibule nantu à u canali FM. Quandu si sintonizza a frequenza, deve esse un silenziu tutale di qualsiasi altru signalu FM. Inoltre, ùn operate micca cù u putere pienu per ùn copre micca un campu o una piccula zona di festival.
  • Equilibrate u stereo - Pudete cunnette un signalu stereo equilibratu Left è Right à a parte posteriore di u trasmettitore, attraversu i dui input XLR femminile. Assicuratevi di avè u nivellu audio currettu.
  • Attivà u CLIPPER - Hè una bona idea di attivà a funziunalità CLIPPER, per evità di overshooting modulation.
  • Verificate a pre-enfasi
  • Pone a vostra antenna in terra - Quandu assemblea, a vostra antenna deve esse cusì: Pudete mette a vostra antenna in terra, nantu à un tubu, ma per copre un campu o chjude spaziu apertu, ùn avete micca bisognu di muntà l'antenna nantu à qualcosa, salvu chì vulete. per copre una zona più larga.
  • Test finale - Dopu tuttu hè bè: verificate se l'antenna o l'alimentazione elettrica o altri cavi sò cunnessi è pronti. Pigliate una radiu cum'è un receptore FM, è un lettore audio MP3 cum'è fonte di signale, ghjucate qualcosa almacenatu in u vostru MP3 è sintonizza u buttone di frequenza FM per currisponde à a frequenza di u trasmettitore FM, è ascolta s'ellu ci hè una voce spiacevoli, don Ùn fermate micca a vostra sintonizazione di freccia finu à ch'elli sò tutti chjaru.

 

Prima di principià un trasmettitore FM | Skip

  

Cumu inizià un trasmettitore di trasmissione LPFM?

 

Dopu avè culligatu l'antenna à u trasmettitore di trasmissione FM di bassa putenza, pudete cunnette altri cumpunenti bè, cum'è cables RF, alimentazione, etc. Finu à avà, avete finitu i preparativi per inizià u trasmettitore di radiu FM.

 

Dopu, truverete chì cù uni pochi di operazioni simplici, FU-05B vi purterà una sperienza di trasmissione oltre a vostra imaginazione.

 

Segui i passi per inizià un trasmettitore di radiu FM di bassa putenza:

 

  • Press u buttone di putenza per inizià u trasmettitore FM, è pudete cunfirmà u statu di travagliu attuale di u trasmettitore FM à traversu u screnu LCD, cum'è a frequenza di travagliu attuale.
  • Accende a radiu è cambia à u canali FM. Allora avete bisognu à aghjustà à u canali chì vulete, è a vostra radiu faria un sonu "zzz" o un sonu radiu.
  • Aghjustate a frequenza di u trasmettitore di a radiu FM cum'è a stessa di a radiu, cum'è 101mhz, è dopu u sonu di "zzz" si ferma. Infine, aghjustate u voluminu à un livellu adattatu in u vostru lettore di musica è ghjucà a musica. Se a vostra radiu riproduce a stessa musica chì u vostru lettore di musica, indica chì l'avete fattu.
  • Se u voluminu in u lettore di musica hè troppu forte, a pruduzzioni di sonu serà distorta. In questu casu, avete bisognu di aghjustà u voluminu di novu finu à chì site cuntentu di a qualità di u sonu.
  • Se ci hè interferenza vicinu, l'output musicale da a radiu ùn pò micca esse intesu chjaramente. In questu casu, avete bisognu di ripetiri i passi 2 è 3 per aghjustà a freccia di u trasmettitore FM è a radiu.

 

Cumu inizià un trasmettitore di trasmissione radio LPFM | Skip

 

Cumincià un Drive in Teatru cù un trasmettitore di bassa putenza? Eccu ciò chì avete bisognu!

 

Finu à avà, pudete gode di l'esperienza straordinaria oltre l'imaginazione chì FU-05B vi porta. Pudete pruvà à guidà un drive in u cinema cun ellu.

 

Imagine chì durante a pandemia di covid-19, per via di a distanza suciale strettamente limitata (chì hà ancu purtatu à a chjusa di parechji lochi di divertimentu), assai persone ùn anu pussutu gode di a vita cù a so famiglia è l'amichi. Avà, s'ellu ci hè un viaghju in u cinema, pudete guidà quì cù a vostra famiglia è l'amichi è fighjate i filmi inseme in vitture. Ognunu pò ancu gode di u so tempu cù i so amichi o a famiglia. Fighjendu i filmi, chattendu cù l'altri, ecc. Chì bella stampa hè !

 

Stu trasmettitore di radiu FM di bassa putenza FU-05B pò aiutà vi à custruisce una unità in u teatru assai bè:

 

  • Separazione stereo di 40 dB - A separazione stereo hè un parametru impurtante chì deve esse attentu. U gradu di questu hè in relazione cù l'effettu stereo. A più alta hè a separazione stereo, u più evidente u stereo. FU-05B risponde cumplettamente à i normi di l'Istitutu di Ingegneri Elettrici è Elettronici. Vi purterà u stereo perfettu.
  • 65 dB SNR è 0.2% di distorsione - In quantu à u rapportu signale-à-rumore è u tassu di distorsioni, i tecnichi di FMUSER ci anu dettu chì più altu hè u SNR, u più bassu u tassu di distorsioni è u più bassu u rumore. Sicondu i risultati di a prova, a ghjente ùn pò micca sente u rumore in u sonu di u FU-05B. Pò purtà una sperienza auditiva perfetta à l'audienza.

 

Questi significanu chì avete una sperienza perfetta in l'audizione. Senterete cum'è veramente fighjulendu un filmu in u sinemà.

 

Cum'è stu trasmettitore FM di bassa putenza di affidabilità, FMUSER hè un fornitore affidabile di stazioni radio da Cina. Sè vo site interessatu à inizià una unità in u teatru moive è ùn site micca sicuru cumu fà u primu passu, per piacè cuntattateci, avemu da vultà à voi u più prestu pussibule.

 

Cumu inizià a vostra unità in a trasmissione di a chjesa?Skip

 

Suntu

 

Da questa parte, sapemu chì duvemu prima cunnette u trasmettitore FM cù una antenna di trasmissione FM, dopu pudemu cunnette i cavi è altri accessori necessarii. Se ùn avete micca cunnette l'antenna prima, u vostru trasmettitore FM si romperà.

 

Quandu si principia un trasmettitore FM, vi basta à ricurdà:

 

  • Cunnette l'antenna prima di accende
  • Appughjà u buttone di putenza;
  • Accendi a radiu;
  • Cambia à u canali FM;
  • Abbina a frequenza di u trasmettitore FM è a radiu;
  • Prufittate u vostru tempu cù FU-05B.

 

Allora questu hè a fine di a spartera, pudete digià custruisce una megliu comprensione di cumu utilizà un trasmettitore FM di bassa putenza cum'è FU-05B. In ogni casu, sentite liberu di cuntattateci se avete bisognu di supportu extra o avete bisognu di cumprà un equipamentu di trasmissione FM da FMUSER, simu sempre à sente.

 

< Summariu | Skip

 

S & P

 

Q:

Finu à quandu un trasmettitore FM di 0.5 Watt pò trasmette?

A:

A quistione ùn pò esse rispostu facilmente, perchè quantu un trasmettitore FM va dipende di parechji fatturi, cum'è a putenza di output, u tipu di l'antenne, u tipu di cables RF, l'altezza di l'antenne, l'ambiente intornu à l'antenna. etc. Un trasmettitore FM di 0.5 watt pò copre una gamma cù un raghju di 500 m in certi cundizioni.

 

Q:

Cumu principià u vostru propiu teatru Drive-in?

A:

Cumincià un teatru drive-in hè una bella scelta soprattuttu durante a pandemia di COVID-19. Avete bisognu di preparà una seria di equipaghji di trasmissione radio è video di riproduzione di video, etc. E quì hè a lista:

  • Un parcheghju pudendu cuntene abbastanza vitture;
  • un trasmettitore di radiu FM;
  • L'accessori necessarii cum'è cavi RF, alimentazione elettrica, antenne FM, etc.
  • Proiettori è schermi di proiettore per ghjucà i filmi.
  • Pigliate a licenza per vede filmi.
  • Gestione di vendita di biglietti
  • I passatempi di u mercatu di destinazione
  • U nome di u teatru drive-in
  • etc.

 

Q:

Cumu possu truvà un canale di bassa putenza dispunibule?

A:

FCC furnisce un strumentu chjamatu Low Power FM (LPFM) Channel Finder, chì aiuta à identificà i canali dispunibili per stazioni LPFM in e so cumunità. E persone ponu dumandà l'identificazione fornendu coordenate di Latitudine è Longitudine di a stazione di radiu. Cliccate quì per più infurmazione nantu à u strumentu.

 

Q:

Chì Frequenza usa u Trasmettitore di Radio FM?

A:

Di genere, a maiò parte di i paesi trasmettenu in ogni frequenza FM da 87.5 à 108.0 MHz, è 65.0 - 74.2 MHz per a Russia, 76.0 - 95.0 MHz per u Giappone, è da 88.1 à 107.9 MHz per i Stati Uniti è u Canada. Per piacè cunfirmà a frequenza di trasmissione di u trasmettitore FM prima di cumprà.

 

Q:

Chì equipamentu hè necessariu per custruisce a vostra propria stazione di radio?

A:

Ci sò tipi di stazioni radio, cum'è trasmettitore è sistema d'antenna, Studio Transmitter Link Systems (STL), FM Radio Studio, etc.

 

Per u Trasmettitore è u Sistema di Antenna, hè cumpostu da:

  • FM esisti radiu;
  • antenne FM;
  • cavi RF;
  • Altri accessori necessarii.

 

Per Studio Transmitter Link System (STL), hè cumpostu da:

  • trasmettitore di ligame STL;
  • ricevitore di ligame STL;
  • antenne FM;
  • cavi RF;
  • Altri accessori necessarii.

 

Per FM Radio Studio, hè cumpostu da:

  • trasmettitore di radiu FM;
  • antenne FM;
  • cavi RF;
  • cavi audio;
  • cunsola di mixer audio;
  • processore audio;
  • Microfonu Dinamicu;
  • Stand microfonu;
  • parlante monitor di alta qualità;
  • cuffie;
  • Altri accessori necessarii.

 

FMUSER offre pacchetti cumpleti di stazioni radio, cumprisu pacchettu studio radio, sistemi di ligame di trasmettitore di studio, e sistema cumpletu di antenna FM. Se vulete più dettagli, sentite liberu di fà cuntatta ci!

 

< S & P | Skip

cuntinutu | Skip

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate