Solu Cumu Muntà Dispositivi in ​​un Scaffale di 19 Inch

首图.png

  

Mi era dumandatu di installà un trasmettitore in un scaffale di strumenti di 19″. Perchè era pesante, in più di avè installatu dispositivi pesanti in un scaffale, avia bisognu di un mezzu faciule per fà questu. Sè avete mai installatu qualcosa pisanti nantu à u scaffale di un dispositivu 19-inch, hè piuttostu difficiule. Malgradu avè 2 persone. Spessu 3 persone sò necessarii. Questu hè ciò chì aghju creatu per fà a stallazione di l'equipaggiu in un rack assai più faciule.

  

Cunsidirari ca suprattuttu tutti i 19 "dispositivi racks aduprà 10-32 viti in u so rails latu, arrivare 2 di elli è dinù postu 2 10-32 nuts nant'à u viti, è li jammi cù l 'àutri. Allora clamp tuttu u puntu in un vise.

  

Quì sottu hè una stampa di ciò chì parlu:

  

1.jpg

  

Appena u vitu hè in u vise, pigliate un hackaw è ancu tagliate a testa di u vitu. Allora tagliate un slot verticale cù a sega ghjustu induve avete cacciatu a testa. L'ughjettu di u portu verticale hè cusì chì pudete aduprà un cacciavite nantu à questu. cusì assicuratevi di riduzzione di u portu prufonda abbastanza. Avete bisognu di 2 di questi per installà l'arnesi in un rack di l'equipaggiu di 19 inch.

  

Per aduprà, avete bisognu di scopre quali buchi in i rails laterali seranu certamente utilizati per mette u vostru equipamentu in u rack. In u capu assai buchi chì site più prubabile di fà usu di ogni rail, basta à viti in una di queste viti uniche.

  

Avà hè u tempu di muntà i vostri dispositi. Tuttu ciò chì fate hè di sfilà i buchi di muntatura superiore di i vostri dispositi nantu à i viti. Questu currettu currettamente e vostre aperture, è tuttu ciò chì avete da fà hè di appughjà u fondu di i vostri dispositi contru à u rack, è ancu sti dui viti mantenenu u pesu di u vostru equipamentu per voi. Basta mette in i dui viti di fondu inizialmente, dopu chì u restu di elli ghjustu in i rails di u scaffale di u vostru dispositivu.

  

A sottu hè una maghjina di unu di i viti su misura dopu chì l'arnesi hè muntatu:

  

2.jpg

  

Per finisce u compitu, basta à piglià un cacciavite è ancu svitate sti dui viti è ancu cambiate cù i viti adatti è avete finitu di stallà i vostri dispositi in u scaffale.

  

Questa scrittura hè stata caricata inizialmente in www.mikestechblog.com Qualsiasi ricreazione in qualsiasi altru situ hè limitata è ancu una infrazione di i reguli di copyright.

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate