Antenna Dipole 101 - Tutte e vostre dumande rispostu in un locu

首图.png

  

U dipole hè una antenna faciule custituita da una verra di filu conduttivu chì hè stata divisa in a mità è ancu divisa da un insulator. Stu tipu di antenna radiu pruducia lunghezze d'onda quant'è duie volte più longu di a so lunghezza per u massimu rendiment.

  

Hè difficiuli di stà infurmatu cù ogni una di e cumplicazioni di una antenna dipole. Ci sò tanti dettagli sbagliati, è pò esse sfida, ancu per i prufessiunali in questa zona, per ricunnosce ciò chì verificate in linea è in situ.

  

Hè per quessa chì simu quì cù l'Antenna Dipole 101, induve avete rispostu tutte e vostre dumande cumuni.

  

Antenna dipolu 101

Quì sottu sò alcune dumande tipiche fatte da l'amatori è ancu i clienti chì facenu a so ricerca nantu à una antenna. Immergete per cunnosce tutte e soluzioni.

  

1.jpg

  

A cosa serve l'antenna dipole?

L'antenni dipolo sò unu di i tipi di antenne più usuali. Puderanu esse aduprati cum'è sistemi stand-alone o assai più sfida per irradià u putere è mandà missaghji nantu à grandi distanzi.

  

A forma, u stile, a dimensione, è ancu a rigularità dependeranu di cumu u sughjettu interagisce cù l'onde radio, cum'è intercoms per diversi scopi cum'è a ricezione di trasmissione o a ricezione generale di a radio.

  

Cum'è HF Cord Dipole

U dipolo di cordone HF hè una antenna prominente per trasmettitori radio è ancu ricevitori à regularità MF è HF. Mentre u layout di stu sistema trasmettitore / ricevitore hè cambiatu in u tempu, u so rendimentu cuntinueghja à esse u listessu:

  

2.jpg

   

Hè pussibule chì i signali per esse mandati nantu à questi dui varianu regularmente senza sforzu. Parechje radiodilettanti utilizanu sempre sta antenna di trasmissione per via di u fattu chì sò più affidabili è accessibili chì diverse altre antenne cù risultati di qualità superiore o ancu più caratteristiche in generale.

    

Elementu di guida

Un'antenna dipolu hè u cumpunente di guida di una antenna Yagi. Spessu, sti antenni sò plegati in modu chì a so resistenza currisponde megliu cù a linea di alimentazione, è ci hè menu perdita di signale à regularità più altu per via di l'aspetti parasitari in parechje altre parti di a varietà.

  

3.jpg

  

U layout funziona bè per parechji tipi di ricezione di tv in terra, cumunicazioni walkie-talkie, funzione radio basica, etc.

   

Furnisce una prutezzione omnidirezionale

Antenna dipolu, quandu aduprata da sè stessu cum'è antenna polarizzata su è giù per dà una copertura omnidirezionale. Spessu pò esse usatu in questu modu per a radio mobile esclusiva:

   

4.jpg

  

Quessi sò sistemi di cumunicazione radio bidirezionale chì cumunicanu è ancu priservà l'interazzione cù servizii o altre cumpagnie, custituiti da suluzioni d'urgenza.

  

Job Within Parabolic Reflector Antennas

L'antenne riflettori paraboliche sò generalmente utilizzate in interazzione satellitari, radioastronomia è ogni tipu di cumunicazione chì richiede un ligame à longu andà.

   

Queste antenne paraboliche funzionanu dirigendu l'energia radiata da unu o più aspetti guidati per cunverge in una zona.

   

5.jpg

    

Puderanu esse arregistrati cù successu cù un aspettu di ottene supplementu, cum'è una antenna dipolu pusata nantu à elli, cusì u so putere hè amplificatu prima di mandà à u dirittu in u spaziu una volta di più.

   

Quandu aduprà una antenna dipole?

Quandu utilizate una antenna dipolu per e trasmissioni è e funzioni, hè necessariu di piglià in cunsiderà a direzzione di u vostru signale.

   

L'antenna trasmittente manda messagi cunvertisce segnali elettrici ghjustu in onde elettromagnetiche in una certa struzzione, mentre chì l'antenna ottenuta cunverte queste stesse onde in queste istruzioni iniziali.

     

I dipoli sò generalmente situati cum'è trasmettitori postu chì furniscenu una durezza di signale assai megliu quandu trasmettenu cù livelli di putenza ridotti cà diverse altre antenne.

   

Tuttavia, ùn puderebbe mancu sapè, però, ci sò antenne dipole à ogni estremità di a vostra linea telefonica - una funziona cum'è trasmettitore è l'altra cum'è ricevitore. Funzionanu spessu cusì bè à e duie estremità!

  

Per d 'altra banda, una antenna dipolare a mezza onda hè prominente per a radiu, a televisione è altri apparecchi di cumunicazione wireless.

   

6.jpg

     

Piuttostu chè cunfigurazioni assai più difficiuli, sò fatti usu di, cum'è l'antenne Yagi-Uda spessu situate in Televisioni terrestri cù linee ben equilibrate (Z 0 = 300 Ω).

   

I dipoli piegati trovanu u so postu trà e capacità di trasmissione più larghe cum'è trasmissioni FM o trasmissioni TV. Puderanu esse sintonizzati per currisponde à l'insusceptibilità di a linea di trasmissione esistenti senza stressà e resistenze currispondenti.

  

L'antenne VHF è ancu UHF sò u megliu adattatu per i lochi costiere, l'applicazioni industriali, a sicurezza publica è ancu a cumunicazione publica.

  

Forniscenu una matrice megliu ma menu putenza per trasmette segnali cà l'altri tipi di antenna, cum'è l'antenna dipolu FM, chì facia l'usu di e cumunicazioni mobili interne.

   

L'antenne riflettori parabolici ponu esse truvate nantu à e rete di televisione satellitari cum'è DirecTV o Meal Network. L'utilizanu regularmente perchè i so clienti campanu luntanu da e torre di prugramma per via di limitazioni geografiche.

   

Dimensione di filu di l'antenna dipolu

A custruzzione di un dipolu hè un compitu faciule è flessibile chì pò esse fattu cù cavi di rame da 10 à 18 gauge. Questu indica chì certamente beneficerà ogni tipu d'antenna, qualunque sia a gamma di frequenza è a dimensione.

   

U cable di rame pò esse truvatu in i dui tipi di filamenti è solidi, chì indica chì avete a scelta di fili nudi o insulati ancu!

   

Per fà unu, attivate un minimu di 17 piedi (10 metri) à ogni estremità più 6 inch assai più per latu per attaccà i vostri insulatori d'estremità, dopu à quellu di più 12 inch, cusì sò circa 19 1/2 ft long when finitu.

   

L'antenne Dipole sò direzionali?

L'antenna dipolu hè stata cuntata per anni per u fattu chì hè un layout ragiunamente simplice chì offre un rendimentu eccezziunale. Unu di l'arrangiamenti più cumuni per u dipole cuntene 2 cunduttori orientati end-to-end, chì sò alimentati cù a putenza RF in u so puntu centru per cunnessione attraversu u cable coax.

   

Puderia esse più grande cà solu l'aria è l'articuli; avete intenzione di ottene segnali radiu cum'è terminali di televisione è satelliti di interazzione.

    

I dipoli sò antenne brevi chì ponu esse utilizzate cum'è receptori putenti. Taglià u puntu di alimentazione hà da creà per risonà à una certa regularità cum'è s'ellu si pizzicava corde di chitarra.

    

Cù l'aiutu di l'antenne dipole, pudete facilmente operare secondu a vostra lunghezza d'onda desiderata.

   

7.jpg

   

Questa antenna dipolare a mezza onda alimentata da u centru hè custituita da dimensioni sottu 1/2 onda. Hè più cumunimenti utilizatu per via di u so benefiziu è di l'efficacità in a corsa di distanze più brevi, mantenendu una maravigliosa durezza di ricezione.

  

U mudellu di radiazione di u dipolu di mezza onda hè slim. Queste linee sottili, custanti, cù u so puntu massimu verticale à u cunduttore, sò eccellenti per catturà l'onde radio in tutte e direzzione senza sparghje a forza di u signale ancu rapidamente mentre si avvicinanu megliu versu voi.

   

Hè una antenna omnidirezionale. Hè stallatu up and down. Tuttavia, pò ancu avè qualità direzzione elevate quandu hè stallatu orizzontalmente, facendu fàciule per destinà diverse destinazioni senza avè bisognu di riajustà a vostra paràmetra o l'istruzzioni di guida per ottene una funzione megliu!

   

Fà l'antenne dipolu necessariu per esse messa in terra

A messa a terra hè un requisitu per l'antenne particulari chì chjamanu l'antenna per esse messa in terra, cum'è verticali di quartu d'onda.

   

Sè vo aduprate "pienu" tipu di antenne cum'è dipoles o piani di terra, grounding ùn hè micca chjamatu perchè i currenti di modu tipicu sò impediti di entre in a vostra linea di alimentazione mantenendu fora;

   

Tuttavia, l'usu di un sistema aereo insufficiente cù bisogni attuali più grande è bisogni di energia (cum'è una mezza onda) necessitarà una messa a terra.

    

Questu pò esse vinutu per ligà un cable à a basa, induve hè appiccicatu à u so fondu, è ancu un altru filu entra in a terra / terra per sviluppà a resistenza ridutta necessaria quandu trasmette quantità elevate di energia di radiofrequenza in frequenze menu di 30 MHz.

   

Esattamente cumu si mette a terra una antenna dipolu?

Una antenna dipolu hè una antenna in dui parti chì pò esse cunnessa à a terra, però, questu ùn assicura nunda da i lampi.

   

A difesa nasce da avè un unicu puntu d'entrata à u terminal per e duie parti di l'area elettrica in uppusizione à cunnetta à una sola estremità, chì risulterebbe in più punti chì causanu danni.

   

Staccate l'antenna ghjustu prima di ogni colpu drittu. Questu certamenti darà una certa sicurezza è ancu deve esse fattu immediatamente per calà e vostre probabilità di esse colpi.

   

Tuttavia, appena disconnected from the station, tutti i currenti di a terra ponu scorri per ellu, chì significa chì un fulmine indirettu puderia ancu creà danni ancu s'ellu hè statu impeditu di influenzà direttamente in più di noi!

   

8.jpg

   

Per mette in terra currettamente una antenna dipolu, a guardia coaxiale deve esse messa in terra. Hè essenziale per fà usu di un balun propiu s'è vo avete aduprà parechji alimentazioni sbilanciate à u vostru puntu di entrata di stazione.

  

Quandu hè pussibule, hè megliu avè un terrenu di fattore di alimentazione è cunnetta quellu cù coax da induve u transceiver ligami in u vostru sistema revoca l'edificiu;

    

Questu farà una messa à terra RF assai megliu è l'insulazione versus RFI purtata da e linee elettriche vicine, chì ponu attivà u sonu in ogni tipu d'antenne d'alimentazione di linea equilibrata vicinu à elli.

    

Tali liberazioni ùn sò micca sempre prontamente dispunibili, per quessa, mantenenu alcune azzioni aghjunte cum'è eseguisce una cunnessione unica fora (cù una difesa di fulmini appropritata) trà ogni estremità di queste linee. Sò temporaneamente ligati à l'internu à u stessu tempu.

   

L'antenne Dipole anu bisognu à esse diritte?

Per ottimisà l'efficienza di l'antenna, duvemu sviluppà a nostra installazione cun una certa zona in mente.

  

Saria sensatu per noi di piglià in cunsiderà l'uggetti cunfini è i minaccii putenziali prima di piglià qualsiasi decisione, postu chì questu pò esse un prublema in a linea.

  

A piazza di l'antenne hè spessu più complicata di ciò chì puderebbe crede. L'antenni Dipole ùn anu micca esse stallati in una linea dritta, horizontale è ponu flex o sag cum'è necessariu.

   

Tuttavia, ricordate chì sò cunduttori RF! Per piantà i risichi di sicurità è di sicurità cum'è e linee elettriche chì toccanu a vostra antenna, muntate in modu sicuru luntanu da qualsiasi altru cunduttore, pruduttu infiammabile, è ancu fora di a portata di i passanti.

   

Esattamente cumu radiate l'antenna dipolu?

Una antenna dipole hè un tipu cumuni d'antenna, generalmente includendu dui cumpunenti cunduttori. U nome "dipole" mostra chì u dipolu hè custituitu da sti dui posti o articuli - è ancu quandu i flussi esistenti in elli, una onda elettromagnetica o un signalu radiu serà radiatu fora da ellu.

    

In termini standard, ci sò parechji punti chì avete bisognu di sapè nantu à questu tipu: prima, l'aspettu emittente (o parte) pò esse divisu in un articulu (chjamatu monopoli).

    

Siconda di tuttu, ancu s'ellu sò soprattuttu cumposti da sparghjendu in u mezu, chì significa ancu chì u putere per a trasmissione puderia vene direttamente;

   

Più longu sò i cumpunenti emittenti, o "gambe", nantu à una antenna dipolu, u più efficaci diventanu.

  

Questu hè duvuta à u fattu chì ogni volta chì una certa putenza ghjunghje à a so fine dopu avè fattu un viaghju in una gamba di u cordone, quella stessa quantità hè mossa simultaneamente nantu à e duie gammi mentre torna in daretu per un altru viaghju di andata e ritorno intornu à ellu stessu. .

   

Cumu fà una antenna dipolu FM?

In realtà, ùn hè mai statu più faciule per pruduce a vostra propria antenna dipole FM ecunomica, è ancu ùn avete micca bisognu di un attellu! Pudete fà unu in l'attic o a stanza di u sistema di tettu cù spesa minima.

   

9.jpg

   

Queste antenne sò perfetti per i spazii interni di a vostra casa chì ùn anu micca accessibilità à un signale esternu cum'è stanze attic. Puderanu ancu esse aduprati quandu ci hè di colpu una dumanda à cortu termine per una più copertura in situ, cum'è in occasioni chì si trovanu fora periodicamente.

   

Permette di discutiri a prucedura di fà una Antenna Dipole FM:

   

Step 1

Per fà l'antenna dipole FM Prima, tagliate unu di i vostri fili à a mità è ancu sguassate un quartu di pollice da e duie estremità per revelà un filu di rame. Dopu quellu turnu, quelli dui cavi in ​​picculi circuli à anguli adattati à ogni altru (questu vi offre certamente ciò chì pare una X) cù l'insulazione socialisante da ogni latu.

   

Step 2

Avà pigliate quella parte liberata chì ùn hè micca stata spogliata è appiccicatela in modu sicuru in un locu induve sti lacune sò ligati tirate indietro l'una da l'altru - crede à a cravatta!

   

Una vite di metallu duveria travaglià, ancu, s'ellu ùn avete micca ogni tipu di ligami utili, però, assicuratevi chì ogni cosa ferma bella è ancu limitata per quessa chì ùn ci sò micca spazii trà i torsioni di u circhiu per i currenti d'aria per passà.

    

Azzione 3

U layout di una antenna dipole hè critica per ottene u megliu funzione. Una grande dimensione per questa onda radiu seria certamente 150 cm, chì si traduce ghjustu in 75 centimetri per latu.

   

Questu serà certamente assai più faciule per truvà stazioni chì trasmettenu in u cinquanta per centu ridottu di a banda FM, perchè e frequenze di risonanza cadenu in queste zone più regularmente cà l'altri, è se vulete a vostra regularità più altu, allora solu riduce in quantu à 5-10 CMS. circa!

  

A dimensione di i cordi pò esse annodati cù una corda o una corda, chì certamente farà più faciule da custruisce in ogni locu da e spese di a vostra stanza di loft in un locu apertu sottu cum'è u gradu di pavimentu.

   

Pudete misurà a dimensione di u filu purtendu à u so puntu finale è ùn includenu alcun tipu di parte chì hè in nodi o duppiatu.

   

L'attu di chjappà questi fili certamenti aghjunghje una certa induttanza, chì puderia fà un pocu troppu desideratu per e funzioni di ricezione. Tuttavia, per furtuna, se a vostra casa hè attualmente dotata di cavi coassiali stallati, tuttu ciò chì avete da fà hè di cunnetta l'un à l'altru utilizendu un adattatore currispundente à ogni estremità.

    

Step-4

Stallà a vostra antenna currettamente hè critica per assicurà un signalu forte. L'uggetti d'acciaio vicinu à a fine di una antenna ponu interferiscenu cù a ricezione, cusì assicuratevi di stallà cum'è luntanu da i metalli è ancu di diversi altri blocchi quant'è fattibile per risultati ottimali!

    

Munta l'antenna in u vostru spaziu loft dopu avè pensatu bè à tutte e so opzioni prontamente dispunibili. Dopu quì, mette una fine nantu à un chiovu è ancu e diverse altre estremità per u pesu o qualchì tipu per stà chjaru di qualsiasi preoccupazioni cù sagging. U coax hè guidatu à i migliori anguli da questu puntu, finu à chì pudete offre questi prublemi!

    

Cos'è l'antenna dipolare piegata?

Hè una lacuna di cordone slim chì pò esse fatta attaccandu 2 dipoli di mezza onda à fiancu à una forma. E proprietà residenziali o cummirciali di stu cable sottile sò simili à u biquad è à l'antenne monopoli, ma hà ancu alcune caratteristiche propiu!

   

E duie mità satisfacenu à u so fattore centru, induve ogni estremità vene à esse cunnessu via input equilibratu per avè uguali currenti chì entranu in i dui estremità.

    

Cusì, sviluppeghja un picculu layout per una manipulazione assai faciule in scala chjuca per u fattu chì a stanza hè inaccessibile o assai chjuca.

   

10.jpg

    

U mudellu di dipolu cumuni hè essenzialmente u stessu, in ogni modu, un dipolu plegatu hà più insusceptibility di input cà un ordinariu per via di a so disposizione è a geometria. Ciò suggerisce chì averà assai menu radiazione in direzzione particulare per via di u fattu chì ci sò duie antenne in l'internu invece di solu una.

   

Cos'è l'antenna dipolare hertziana?

Heinrich Rudolph Hertz hà sviluppatu stu tipu d'antenna dipole in u 1886. Hè una antenna basata in filu chì pò esse fatta da ogni tipu di dimensione di filamentu elettricu cù un elementu RF-driven à a facilità.

   

Queste antenne sò funziunali è ancu micca cumplicate per via di u fattu chì ùn anu micca parti di rilocazione è funzionanu cumplettamente bè per trasmette o ottene una putenza di radiofrequenza cum'è vo vulete ancu!

    

11.jpg

   

L'amplitude esistente diminuisce in modu uniforme nantu à questi, cuminciendu à u so ottimali in a facilità è finiscinu in assolutamente nimu à ogni estremità, facendu l'ideale per mandà u vostru missaghju in tutta questa zona chì cambia u mondu chì chjamemu Planet senza aduprà troppu putere!

   

Perchè l'antenne dipolu sò una mezza onda longa?

L'antenne dipolu sò un mezzu formidabile per sfruttà u putere di l'onda radiu. U cordone chì custituiscenu stu tipu d'antenna pò esse ridutta è curvatu in parechji manere, affittendu solu cumu vulete chì radiate u so signalu (vale à dì, mandà onde elettromagnetiche).

   

Un esempiu famosu seria certamente u dipolu di mezza onda, chì hè custituitu di 2 zoni cuntattate cù e so estremità curtite, chì sò elettricamente uguali.

   

Cum'è s'è una seccione era stata tagliata à u mezu orizzontalmente è dopu ricollegata à u fattore di facilità verticalmente!

   

12.jpg

   

A varietà di freccia di un dipolu di mezza onda, chì hè da 3KHz à 300GHz, hè stata aduprata in i ricevitori radio per anni.

   

Questu indica chì l'antenna pò coglie segnali da tutte e frequenze à traversu stu spettru largu è offre cum'è un signalu elettricu per esse ingrandatu da parechji altri cumpunenti.

  

Queste antenne sò spessu usate in radio è ancu televisioni per migliurà u rendiment. Puderanu ancu esse accumpagnati cù altri tipi di antenne per una varietà di applicazioni, cum'è quandu trasmettenu segnali in u mondu.

    

Cosa hè un Balun? Perchè avemu bisognu chì in l'antenna Dipole?

   

13.jpg

   

Interpretazione

I baluns sò usati cum'è un transformatore elettricu chì trasforma u putere in una linea ben equilibrata à u putere fora di equilibriu.

   

I currenti elettrici ponu esse mandati via u filu di terra è poi cambiatu in putenza utile per numerosi dispositi in a vostra casa o struttura utilizendu questi trasformatori chjamati baluns.

   

Tipi di Balun

Ci sò numarosi baluns, però, tramindui i più prominenti è cumunamenti usati sò voltage-baluns è current-baluns.

    

A tensione, è ancu i baluns presenti, sò utilizati per trasfurmà i livelli di tensione in una forma di putenza chì pò esse usata da i gadgets elettronichi, specificamente per a trasmissione di signali elettrici.

    

Mentre ùn ci hè micca una opzione unica per a custruzzione di una casa funziunale o di una rete d'urganisazione, l'usu di una tensione o di un balun esistente certamente aiutarà à assicurà chì pudete cumunicà in modu efficace da strumentu à strumentu in a vostra rete wireless.

    

Perchè avemu bisognu di un Balun?

Aiuteria se avete un balun per assicurà chì a vostra antenna hè ben cunnessa è operante à u megliu di a so capacità. Una casa normale o una ditta certamente averà i cordi chì passanu per ella, intornu à e cose d'acciaio, è basate da fili in modu chì u putere cuntinueghja à muvimenti senza creatività.

   

Questi currenti elettrici ponu disturbà l'onde radio trasferite da un filu aereo cum'è una antenna dipolu.

    

Un prublema si manteneva chjaru quandu l'utilizanu si mette in cuntattu cù un balun induve mandanu facilmente nantu à e linee coassiali invece di esse interferiti da altri sistemi, cum'è i cablaggi elettrici di e residenze, chì puderanu creà interferenza in a resistenza di u signale di trasmissione.

  

14.jpg

   

Cù un balun, a vostra antenna dipole, è ancu u vostru sistema elettricu, sò immune à l'interferenza da ogni tipu di forze esterne. I cordi elettrici chì alimentanu e vostre case portanu correnti roaming di energia elettrica intornu à l'articuli fatti di acciau o terra, chì disturbanu a conduttività.

   

Questu hè postu chì sò equipati di gadgets sicuri cum'è trasformatori chì impediscenu à i currenti di roaming di arruvinà e cunnessione.

   

Significa chì sceglite micca di utilizà un balun quandu ligate i vostri cordi di l'antenna dipole. In quella situazione, ci hè sempre una minaccia di correnti roaming chì alimentanu interferenze radio in questu è disturbanu u so ligame.

    

Dipole Antenna vs Omni

U cuncettu di una antenna omnidirezionale hè solu una idea accademica. Ùn ci hè micca una cosa cum'è una perchè certamenti seria difficiule di ricreà i mudelli di radiazione di tutte l'istruzzioni da ogni tipu di puntu unicu in u spaziu;

     

Dunque, ancu s'è vo pudete fà unu fora di qualcosa altru ch'è u metale è ancu mandà segnali via questu - u polu di statu o l'acqua, chì sò materia in uppusizione à l'onda cum'è cù l'antenne standard - ùn puderanu micca ghjunghje à ogni cosa in una volta.

    

Un dipolu di mezza lunghezza d'onda hè una di l'antenne più simplici per l'invio di onde radio. Funziona mandendu un signalu à anguli ideali da u so puntu cintrali, cum'è 2 anelli cù una antenna cù a so apertura.

    

Questu pruduce un campu magneticu significativu chì pò esse afferratu è trasmessu à tutti i punti imminenti ma micca direttamente o falà per via di u fattu chì quelli segnali seranu certamente pigliati in qualcosa mentre piglianu un viaghju troppu scendendu prima di ghjunghje à qualcunu. ricevitore.

  

15.jpg

    

Un'antenna dipolu horizontale hè direzionale, grande direttamente lateralmente, ma micca fora di ogni estremità. Un metudu per ottimisà sta direzzione chjamata "turnà" u cable pò esse usatu se vulete u vostru signale in una direzzione più grande di l'altri;

   

Tuttavia, ci vole una certa capacità è cumpetenze in quantu à u funziunamentu di l'antenne megliu prima di pruvà qualcosa cusì nantu à un arrangiamentu veru.

   

Attualmente, Quandu cuntrastate l'Omni à un dipolu à uguale putenza, hè chjaru chì ci hè ancu più directivity da i dipoli. Stu succèri a causa di u fattu chì, o sinnò, radiated off cumpletamenti di ogni antenna sarà piuttostu ejected da i so lati.

   

A diffarenza trà elli pò varià sin'à 1.5 volte più altu per alcune antenne cà l'altri in basa di a so pusizioni in quantu à i campi di l'altri (per quessa, questu suggerisce ch'elli puderanu esse scaricate o assorbe energia).

   

Antenna Dipole vs Monopole

Una diffarenza essenziale trà una antenna dipole è ancu monopole hè chì l'ultima chjama un radiatore aghjuntu chì genera u pianu di terra, mentri l'antica ùn hè micca.

   

U cunduttore internu di u cable coax attaches out-of-phase 180 livelli cù cunduttori esterni per funziunà cum'è a mità di una antenna dipole.

   

Per stu tipu di disignu, ci vole solu ligami in i dui estremità, cusì ùn ci sò micca parti detallati cum'è certamenti truverete in altri stili, cum'è quelli chì utilizanu cables RCA o orecchie di cunigliu.

    

Basta à inserilli direttamente in u vostru ricevitore! Un monopolu cù u so aviò di riferimentu si trova à u livellu di a terra; questu indica chì avemu qualcosa fisicu elencatu sottu à noi chì travaglia cum'è a nostra superficia radiante.

    

I monopoli è l'antenne dipolo anu tramindui mudelli di radiazione paragunabili. Tuttavia, l'antenne monopolari sperimentanu u fattu chì sò ancu diverse da altri tipi di onde radio.

   

U layout di l'antenna monopolu hè cumunimenti restrittivu, postu chì a so dimensione necessita di fattori di chjama di terra chì riduce u rendiment. Per d 'altra banda, i dipoli sò assai più convenienti è ponu esse posizionati in modu efficiente rapidamente senza rinunzià l'efficacità.

   

16.jpg

    

L'antenni di dipole sò più usuali cà i monopoli, chì indicanu chì ci hè una varietà più grande di tipi di dipole. Unu di i tipi più preferiti hè l'antenna di mezza lunghezza d'onda chì pò esse vistu in numerosi lochi cum'è a radiu AM è ancu i segnali di televisione è ancu i sistemi di funzione di signali navali di bassa frequenza.

    

I monopoli anu menu varianti, ma sò sempre usati per trasmissioni cum'è radiu di veiculi o trasmettitori di prugramma. Diversi cavi di terra offrenu per ottimisà i mudelli di radiazione chì furnisce un rendimentu di trasmissione megliu cù assai menu disturbu da altre fonti.

   

Antenna Dipole versus Cord Long

Una antenna longa di cable hè un certu gadget custruitu da ogni tipu di dimensioni di metalli, cum'è u ramu o l'aluminiu. Hè solu un pezzu di metallu drittu in a so forma più basica, è ancu nunda altru - cum'è u nome dice!

   

I cordi lunghi sò affidabili solu s'ellu li mette in terra in un certu modu per assicurà chì uttenenu segnali (sia mettendu a terra à e duie estremità cù un polu di u pianeta o liendu direttamente in u vostru ricevitore).

   

Un stilu standard funziona normalmente per frequenze HF finu à 30 MHz, ma se avete qualchì tempu supplementu nantu à e vostre mani, parechji tippi facenu assai megliu quandu sò usati intornu à varietà di regularità particulare.

   

Per d 'altra banda, una antenna dipole hè un tipu d'antenna funziunale è pocu cumplicatu. Pò esse creatu in modu simile à l'antenne di filu longu cù simpliciamente picculi aghjustamenti, cum'è cumpresu elementi di mantenimentu à una estremità per mantene da tumbling around in u so propiu accordu.

    

In alternativa, aduprendu 2 corde per una dimensione elevata senza perde una qualità di signale eccessiva. I dipoli ponu curriri trà HF finu à traversu intervalli UHF solu trasfurmendu a dimensione di u cable chì fate usu.

    

Quandu a maiò parte di a ghjente pensa à una antenna, pensanu à un dispositivu chì piglia l'onde radiu è li cunvertisce in signali elettrici funziunali. Un dipolu faci qualcosa cumparabile, però, senza avè bisognu di l'electricità per esse basata per travaglià bè.

  

Questu hè chì l'antenni di cordone longu si basanu nantu à a basa di Planet cum'è parte di a so prucedura.

  

In ogni casu, quandu si trova in elevazioni elevate cum'è pali o turri induve nunda di più strutture vicini (eccettu u tarrenu), a difesa di u fulmine diventa menu per via di esse più siparati da e pussibuli colpi.

  

Esattamente Cumu Determinà a Capacità di Trasmissione di l'antenna Dipole?

A larghezza di banda di una antenna dipole hè determinata da a formula, Capacità di trasmissione = f max - f min. Questu significa l'aghjustamentu ottimale in frequenza chì un'antenna pò adattà mentre mantene una grande efficienza.

   

Solu informa quanta differenza ci deve esse trà frequenze basse è alte frequenze per un ajuste ottimale. Per esempiu, se cullaburate cù una banda da 100 à 200 MHz dopu chì Δf seria 50MHz (200-100 = 50).

   

In certi casi, avemu bisognu di cunnosce a gamma tutale di regularità nantu à quale i dipoli sò creati per curriri perchè anu cuntorni d'azzione diffirenti à ogni estremità di a so gamma di design.

   

Unu puderia travaglià megliu vicinu à u so puntu di cut-off vicinu à DC, ma in modu improperu quandu sintonizatu vicinu à a fine più grande di a so varietà di stile induve una più antenna hè megliu.

   

Questu pò varià sicondu u tipu o a marca hè, cusì assicuratevi di cumprà un cuncepitu per a banda chì avete bisognu di esse in. Una capacità di trasmissione di l'antenna dipolu deve normalmente varià da Δf = 0 (senza differenza trà frequenze ridotte è frequenze alte) à λ/ 20 (une modification de 20 %).

   

Una bona regula generale seria: se a vostra rigularità cade in questa finestra, allora ùn ci sarà certamente nisun tipu di distruzzioni o distorsioni notevuli in tuttu.

   

Tuttavia, s'è a vostra rigularità ùn scende fora di sta finestra di casa, vi pò trattà cù qualchi prublemi cù perdita di signali è dinù disturbu.

   

Per esempiu, se avemu una antenna in 145MHz induve a nostra più alta rigularità principia à 160MHz è finisce ancu intornu à 180MHz, dopu chì Δf = 30MHz, chì indica chì certamenti sperimentaremu severi inefficienze drop-offs cù u sonu rinfurzatu.

   

Conclusioni !

   

Ci sò numerosi fattori impurtanti da cunsiderà quandu sceglite una antenna dipole per esperimenti individuali o guadagnà sapè. L'antenna Dipole 1010 hà risoltu una di e dumande più usuali nantu à queste antenne, cù l'intenzione di aiutà quelli di voi chì pensanu à scopre più.

Tags

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate