Cumu sceglie l'antenna FM Dipole in 5 Passi?

Passi di compra di l'antenna FM dipole

  

L'antenna di trasmissione FM hè una di e parti più impurtanti di u sistema d'antenna FM, aiuta à e stazioni di radiu à trasmette quant'è pussibule. 

 

Una cosa interessante hè chì l'antenna dipole FM riceve in particulare preferenza per via di i so usi simplici. Ma ancu, parechje persone parenu avè micca idea di cumu sceglie a megliu antenna dipolu FM per a trasmissione.

 

Fortunatamente, avemu preparatu qualchi cunsiglii utili di compra per aiutà. Sempre chì seguite sti cunsiglii 5, ancu s'è vo site un principiante in a trasmissione FM, pudete facilmente sceglie a megliu antenna dipole FM.

 

Continua à esplorà!

Step # 1 Cunfirmà i tipi di Antenna

  

L'antenni di dipole FM anu diverse tippi è anu caratteristiche diverse, cunfirmendu u tipu chì avete bisognu pò aiutà à fà un usu sanu di l'antenna. 

  

In generale, l'antenna dipolo FM hè divisa in 4 tippi principali, antenna dipolu corta, antenna dipolo fm a mezza onda, antenna dipolo FM a banda larga, antenna dipolo FM piegata. 

  

Avete bisognu di piglià a decisione finale prima di sceglie una antenna dipolu FM, hè l'antenna dipolu corta o l'antenna dipole plegata?

  

Step # 2 Matching the Transmitter Output Power

  

Un'antenna di trasmettitore dipolu FM deve esse accumpagnata cù a putenza massima di trasmissione di u trasmettitore di trasmissione FM, o tuttu u sistema di trasmissione FM seria sguassatu. 

  

L'antenna dipolu FM differente hà una putenza massima di trasmissione differente. Per esempiu, a putenza nominale di l'antenna FM dipole FMUSER FM-DV1 pò esse persunalizata à 10KW per diverse esigenze di trasmissione. Allora pò esse cunnessu cù qualsiasi trasmettitori di trasmissione FM cù una putenza di trasmissione più bassa di 10KW.

  

Step # 3 Scelta Polarization Suitable

  

L'antenna dipole FM cù polarizazione adatta pò aiutà a vostra stazione di radiu FM à esse cunnessa da più ascoltatori. 

  

In fondu, l'antenna di trasmettitore FM dipole hà 3 tippi di polarizazione: polarizzata horizontale, polarizzata verticale è polarizzata circular. A polarizazione di l'antenni di ricezione è di l'antenni trasmittenti deve esse cumminati. 

  

Step # 4 Attenzione à l'antenna VSWR

  

VSWR rapprisenta l'efficienza di u travagliu di u sistema RF, u più bassu hè, più l'efficienza di u travagliu di u sistema RF hà. In generale, u VSWR più bassu di 2.0 hè accettatu. 

  

Per quessa, avete bisognu di nutà chì hè impurtante attentu à a qualità di i cables è di l'antenne FM dipole, è mantene l'equipaggiu à tempu.

  

Step # 5 Truvà Fornitori Affidabili

  

L'installazione di antenne dipolu FM forse ancu difficiule per qualchissia, soprattuttu per quelli principianti di trasmissione FM, perchè ùn truvà micca un fornitore di antenna dipole fm affidabile cum'è FMUSER? 

  

Pudemu furnisce micca solu i migliori antenne dipole FM, ma ancu u megliu schema di sistemi di antenne FM per risponde à e vostre esigenze di trasmissione.

  

Dumande dumandatu Spissu

1. Q: Cosa hè una antenna FM dipole?

A: Hè un tipu d'antenna di trasmissione FM chì hè custituita da dui poli.

  

L'antenna FM dipole hè custituita da dui poli o parti è a durata di i poli sò determinate da a frequenza di travagliu. A banda di trasmissione FM si estende generalmente da 87.5 MHz à 108 MHz per a maiò parte di i paesi.

2. Q: Hè una antenna dipole FM omnidirezionale o direzzione?

A: Hè omnidirezionale.

  

In realtà, tutte l'antenne FM dipolo anu un mudellu di radiazione generalizata. Siccomu a so putenza hè radiata 360 gradi intornu à l'antenna, sò tutti antenne omnidirezionali.

3. Q: How to Calculate l 'Lunghezza Elementi di Dipole FM Antenna?

A: Utilizendu a formula: L=468/F

  

In questa formula, L sta per a lunghezza di l'antenna, in pedi mentre F significa a frequenza necessaria, in MHz. Dunque, a lunghezza di ogni elementu hè uguali à a mità di L..

4. Q: Sò l'antenna FM Dipole Antenna bona?

A: Iè, è guadagnanu favuri per u so usu faciule.

  

L'antenne di dipole di trasmissione FM sò una di l'antenne più faciule da custruisce, custruisce o erettu. Sò assai utili è ponu esse realizatu eccellenti bè si eretti à una alta elevazione. 

  

cunchiusioni

  

In questa pagina, avemu acquistatu cumu sceglite a megliu antenna dipole FM, da cunfirmà i tipi di antenna dipole, l'antenna VSWR, è infine cumu sceglie u megliu fornitore.

  

U cuntenutu citatu sopra aiuta à sminuì u vostru costu di compra è pò aiutà à custruisce una megliu comprensione di RF se site un principiante in a radiodiffusione.

  

FMUSER hè unu di i principali fornitori di antenne FM dipole in Cina, cuntattate u nostru espertu RF, è uttene l'ultime citazioni di u nostru equipamentu di trasmissione, i migliori prudutti, i migliori prezzi!

Tags

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate