5 migliori modi per rinfurzà u vostru signalu di radiu FM | Emissione FMUSER

   

Per ogni operatore di stazione di radiu, a qualità di i segnali di radiu FM hè u prublema chjave perchè hè direttamente ligata à u numeru di ascoltatori chì pudete furnisce servizii di trasmissione, o quanti ascoltatori ponu riceve a vostra stazione di radiu chjaramente. Allora cumu per rinfurzà u signale di radiu FM? Stu blog cuntene uni pochi di manere pratichi per voi per rinfurzà i signali radio. Se u trovate utile, benvenutu à sparte o marcate u nostru cuntenutu!

  

Sharing hè cumpassioni!

 

cuntinutu

   

Chì rende a megliu qualità di radio?

  

In verità, hè una quistione cusì dura è cumplicata per risponde perchè ci sò tanti fattori chì affettanu a qualità di u signale di radiu FM. Per esempiu, micca solu a putenza di trasmissione di u trasmettitore di radiu FM affetterà i signali, ma ancu altri fatturi cumuni cum'è l'altezza di l'antenna FM, u clima, etc. 

  

Quì mustraremu a lista di i 5 fatturi più impurtanti per riferimentu:

  

  • Guadagno di antenna FM - Una antenna FM direzionale pò cuncentrazione è trasmette i segnali radio in una direzzione. U più altu guadagnu, i signali di radiu FM ponu trasmette più luntanu in una certa direzzione. 

  

  • U putere di trasmissione di u trasmettitore - A putenza di u trasmettitore radio FM afecta ancu a distanza di trasmissione di i segnali radio. A più alta putenza, a più longa distanza chì i signali ponu viaghjà.

  

  • L'altezza di stallazione di l'antenna - L'altezza di l'antenna hè unu di i fatturi chì determinanu a cobertura di i signali radio. Più alta hè l'antenna FM installata, più luntanu i segnali di radiu FM ponu trasmette.

  

  • A lunghezza di u cunduttore di l'antenna FM - A lunghezza di u cunduttore di l'antenna FM influenza u VSWR di u trasmettitore di radiu FM. A so lunghezza deve esse aghjustata à u megliu per evità a perdita di energia.

  

  • L'ostaculi intornu à u situ di trasmissione - Siccomu i signali FM anu una capacità relativamente più debule quandu penetranu l'ostaculi, u menu ostaculi intornu à u situ di trasmissione, più i segnali ponu esse trasmessi.

  

Eccu i pacchetti di antenne dipole FMUSER FM, chì ponu aiutà à migliurà i signali FM in modu efficace. 

 

 

FMUSER Antenne di trasmettitore più vendute - More

   

Vulete migliurà i vostri signali? Eccu ciò chì avete bisognu

Cunsiglii 1 - Sceglite l'antenna FM cù un guadagnu più altu

U più altu u guadagnu di a vostra antenna FM, u più forte u vostru signale di radiu FM serà, è hè capaci di trasmette più luntanu in una certa direzzione. 

  

Sè avete bisognu di rinfurzà u segnu di radiu in una certa direzzione, allora sceglite una antenna di trasmissione FM cun guadagnu altu per a vostra stazione di radiu. 

  

Sè avete bisognu di rinfurzà i signali di radiu FM in tutte e direzzione, avete bisognu di splitters è parechje antenne direzzione chì trasmettenu signali di radiu FM in direzzione diffirenti.

Cunsiglii 2 - Truvate u megliu postu per a torre di trasmissione

Duvete sceglie u locu cù menu ostaculi attornu à l'installazione di a torre di trasmissione. Siccomu u signalu FM appartene à a gamma VHF in u spettru radiu, hè carattarizatu da una lunghezza d'onda curta, cusì hà una capacità di penetrazione più debule.

  

Se ci sò edifici, arburi è altri ostaculi intornu, riducerà assai a cobertura di i signali di radiu FM. 

  

Dunque, ricumandemu di custruisce a torre di trasmissione in un locu cù menu ostaculi intornu, cum'è a campagna luntanu da a cità, etc.

Tips 3 - Installa l'antenna più altu

Per stazioni di radiu FM, a pusizione di stallazione di l'antenna FM deve esse u più altu pussibule. 

  

Siccomu i signali di radiu FM si propaganu in una manera di puntu à puntu, assumendu chì l'antenna FM hà l'ochji, a gamma massima chì pò trasmette hè limitata da l'orizzonte visuale. 

  

Immaginate chì, più altu site, più luntanu pudete vede, nò ? Questu hè ancu veru per i signali di radiu FM. A più alta l'antenna FM hè stallata, più luntanu i signali di radiu FM ponu esse trasmessi.

Cunsiglii 4 - Aghjustate a lunghezza di u cunduttore di l'antenna à u megliu

L'antenne FM Dipole sò una di l'antenne più usate in a radiodiffusione FM. Sè vo aduprate una antenna dipole FM, allora avete bisognu di misurà a lunghezza di u cunduttore di l'antenna. 

  

A lunghezza di l'antenna pò esse calculata da questa formula: L=234/F. L si riferisce à a lunghezza di u cunduttore di l'antenna in piedi. F sta per frequenza in MHz. 

  

Cume a lunghezza di l'antenna affetterà u VSWR di u trasmettitore di radiu FM. Un VSWR aumentatu significa chì menu energia hè aduprata per trasmette u signale di radiu FM, risultatu in u signale di radiu chì ùn pò micca viaghjà quantu pussibule.

Cunsiglii 5 - Sceglite u trasmettitore di Radio FM cù una putenza più alta

Se avete pruvatu i cunsiglii sopra, ma ùn sò micca utili per aiutà à migliurà a qualità di u vostru signalu di radiu FM, hè prubabile chì a vostra stazione di radiu FM ùn hà micca abbastanza putenza per trasmette u signale di radiu FM più luntanu. 

  

Pudete rimpiazzà u trasmettitore di radiu FM cù quellu chì hà più putenza per trasmette u signale di radiu più luntanu è migliurà a qualità di u segnu radiu.

  

Dumande dumandatu Spissu

1. Q: Chì ghjè l'antenna di trasmissione FM più usata?

A: Si deve esse l'antenna dipole FM.

  

Cum'è unu di i tipi più impurtanti di antenne FM, l'antenna dipole FM hè l'antenna più comunmente usata. A causa di u so prezzu bassu è a simplicità di custruzzione, hà guadagnatu assai favuriti in u mondu sanu.

2. Q: Cumu calculà a lunghezza di l'antenna dipolu FM?

A: Avete bisognu di calculà cù a formula: L=468/F.

 

A durata di l'antenna dipole FM dipende da a frequenza di travagliu. A lunghezza di u cunduttore pò esse calculata cù sta formula: L = 468 / F. L hè a lunghezza di l'antenna, in pedi. F hè a frequenza necessaria, in MHz.

3. Q: Cumu sceglie u megliu antenna di trasmissione FM?

A: Duvete cunsiderà i vostri bisogni di trasmissione: putenza di trasmissione, polarizazione, guadagnà, caratteristiche fisiche, etc.

 

Prima di cumprà a megliu antenna di trasmissione FM, avete bisognu di cunsiderà i vostri bisogni. Perchè l'antenna di trasmissione FM differente hà caratteristiche diverse, cumpresa a putenza massima di trasmissione, polarizazione, è mudellu, guadagnà, carica di ventu, etc. Decidenu chì antenna avete bisognu di cumprà è u numeru chì duvete cumprà.

4. Q: Qualessu hè u megliu modu per migliurà i mo signali radio ?

A: Stallà l'antenna di trasmissione FM più altu hè u megliu modu per voi.

  

Ci hè trè manere per voi per migliurà i signali FM: Installà i segnali di trasmissione FM più altu, sceglite u trasmettitore FM d'alta putenza, è sceglite l'antenne di trasmissione FM cun guadagnu più altu. Ovviamente, u primu mètudu custa chjusu à zero. È hè u modu più efficace per voi per migliurà i signali Fm.

cunchiusioni

  

Speremu chì sta parte di u blog pò aiutà à gestisce megliu a vostra stazione di radiu è riduce alcune spese inutili. Cum'è un fornitore di stazioni radio di punta, FMUSER hà creatu è cuncepitu soluzioni cumplete chiavi in ​​mano per migliaia di clienti in u mondu. Sia chì site novi radiofonici o esperti, sè avete bisognu di un equipamentu di stazione di radio o soluzioni cumplete, per piacè ùn esitate à cuntatta ci!

   

  

Also Read

  

Tags

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate