Cumu distingue dB, dBi è dBm? | Emissione FMUSER

distingue-db-dbi-dbm

  

Se avete travagliatu in l'industria di a radiodiffusione per un periudu di tempu, duvete avè vistu queste unità marcate nantu à certi manuali di certi apparecchi di trasmissione radio cum'è antenna FM o amplificatore RF: dB, dBi, dBm. Sembranu simili, ma sapete ciò chì significanu è cumu si distingue ? Dopu avè lettu stu articulu, sapete u so significatu è cumu si distingue.

  

cuntinutu

 

A definizione di guadagnà

  

Prima di ghjunghje à u puntu, rispundemu à duie dumande: ciò chì face u guadagnu di un Antenna di trasmissione FM significa?

 

Basatu nantu à Wikipedia, in una antenna di trasmissione, u guadagnu descrive quantu l'antenna cunverte a putenza di input in onde radiu dirette in una direzzione specifica. In una antenna di ricezione, u guadagnu descrive quantu l'antenna cunverte l'onda radio chì arrivanu da una direzzione specifica in energia elettrica. Quandu ùn hè specificatu nisuna direzzione, u guadagnu hè intesu per riferite à u valore piccu di u guadagnu, u guadagnu in a direzzione di u lòbulu principale di l'antenna.

 

In breve, l'antenna FM ùn pò micca migliurà a putenza di u dispusitivu trasmettitore o u dispusitivu di ricezione stessu, ma l'antenna pò cuncentrazione di sti putenzi o onde radiu in una direzzione specifica. In questu modu, l'intensità di l'onda radio emessa da l'antenna in questa direzzione serà più forte di l'uriginale, chì significa ancu chì l'intensità di l'onda radiu in altre direzzione serà più debule di quella originale. Allora u guadagnu hè u rapportu di l'intensità di l'onda radiu in a direzzione cù l'intensità di radiazione più forte à l'intensità di l'onda radio originale.

 

antenna-gain

Different Gain of Isotropic Antenna è High Gain Antenna

 

Definizione è Differenze di dB, dBi è dBm

  

Dopu avè una cunniscenza basica di u cuncettu di guadagnà, hè assai più faciule per capiscenu e trè unità di dB, dBi è dBm.

A definizione di dB

Avemu amparatu à a scola chì dB rapprisenta a voce di u sonu. Tuttavia, hè diversu in u campu RF. A so formula hè dB = 10log (x / y) (induve x è Y rapprisentanu l'intensità di radiazione di e duie antenne) è rapprisenta a diffarenza trà i livelli di putenza di e duie antenne (guadagni o perdita)

 

Via calculating, pudemu sapè chì s'è x hè più debule chè y, dB hè negativu; Quandu x è y sò uguali, dB hè uguali à 0; Quandu x = 2y, dB hè uguali à 3. In modu simili, 6dB significa x hè uguale à 4 volte y è 12dB significa x hè uguale à 16 volte y. Si deve esse nutatu chì se vulete misurà u guadagnu attuale o a differenza di putenza attuale di l'antenna cablata, cunsiderà a perdita di u cable RF stessu.

A definizione di dBi

Se vulete paragunà l'intensità di radiazione di l'antenna direzionale di guadagnu è l'antenna omnidirezionale, duvete piglià dBi cum'è unità, induve "i" rapprisenta isotopica, è a formula di calculu di dBi hè a stessa di quella di dBi.

 

Perchè l'antenna omnidirezionale radiarà u signalu di radiu cù una "sfera" perfetta, vale à dì, hà a stessa intensità di radiu in ogni direzzione. Quandu l'antenna hà un guadagnu in una direzzione specifica, u so lòbulu sarà strettu, vale à dì, l'antenna di a stazione di radiu FM piglia un certu angulu cum'è a direzzione di a radiazione principale, è l'intensità di a radiazione hè più forte di l'intensità di a radiazione originale. U rapportu di l'intensità di radiazione di questu angulu di radiazione principale à l'intensità di radiazione originale hè u guadagnu di sta antenna direzzione. Dunque, quandu dBi hè più grande di 0, indica chì l'antenna hà direttività.

 

radiazzioni-direzzione

U mudellu di radiazione di una antenna isotropica

A definizione di dBm

Ancu dBm pari dBi, ùn rapprisenta micca l'intensità di a radiazione. U "m" in dBm rapprisenta milliwatts (MW), chì hè simile à dBi, hè ancu un valore relative, ma rapprisenta u valore relative di a putenza di trasmissione cù 1MW cum'è u valore di riferimentu. A formula hè: dBm = 10 log (P1/1MW)

 

Ancu dBm hè un valore relative, pò esse cunvertitu in a putenza attuale di l'equipaggiu dopu a cunversione di unità. Per esempiu, 0dbm = 1MW, 1dbm = 1.3MW, 10dBm = 1W, 60dbm = 1000W... Pò esse vistu chì si pò aduprà valori assai simplici per rapprisintà una putenza assai chjuca o una putenza assai grande. Per quessa, a putenza attuale di parechji dispositi serà espressa in dBm.

 

Tabella di cunversione da Watt à dBm
Potenza (watt) Potenza (dBm)
0.00001 W -20 dBm
0.0001 W -10 d Bm
0.001 W 0 dBm
0.01 W 10 dBm
0.1 W 20 dBm
1 W 30 dBm
10 W 40 dBm
100 W 50 dBm
1000 W 60 dBm

Differenze trà dB, dBi è dBm

In riassuntu, dB, dBm, è dBm sò tutti valori relative, ma anu e seguenti 2 differenzi:

 

  1. U dB è dBi sò usati per rapprisintà l'intensità relativa (guadagnà o perdita) di a radiazione radiu di l'antenna, mentri dBm hè utilizatu per rapprisintà a putenza attuale di l'equipaggiu.
  2. U dB hè u valore relative di a diffarenza di l'intensità di a radiazione trà duie antenne, è dBi hè a comparazione di a forza di u segnu radio di una antenna prima è dopu à guadagnà (o orientazione).

    

Dumande dumandatu Spissu

1. Q: Chì ghjè dB Gain per una Antenna di trasmissione FM?

A: Hè a capacità di radiate più o menu in una direzzione per l'antenne di trasmissione FM.

 

U dB hè misuratu da u rapportu di putenza, corrente o tensione di dui signali. Hè l'unità più usata per guadagnà.

2. Q: Perchè a forza di u segnu hè misurata da dB?

A: Perchè a forza di u signale varieghja logarithmically ma micca linearly.

  

Usemu dB per misurà a forza di u signale perchè a forza di u signale varieghja logarithmically, micca linearly. Una scala logaritmica permette numeri simplici per rapprisintà grandi cambiamenti in i livelli di signale. 

3. Q: Chì significarà u -3 dB Gain per l'antenna ?

A: -3dB guadagnà significa chì u guadagnu di output hè ridutta à 70.71% di u so livellu massimu.

  

U puntu di guadagnu -3dB definisce u livellu di guadagnu di output hè ridutta à 70.71% di u so livellu massimu. O pudemu dì chì u puntu -3dB hè ancu a freccia à quale u guadagnu di u sistema hà ridutta à 0.707 di u so valore massimu.

4. Q: Hè Higher dBi Better than the Lower One?

A:  Di sicuru micca, ogni munita hà dui lati. Un dBi più altu significa irradià più, ma più strettu.

  

U più altu u numeru dBi di l'antenna, u più altu u guadagnu chì hà, ma menu di un mudellu di campu largu. Significa chì a forza di u signale andarà più luntanu, ma in una direzzione più stretta. Se vulete radià una direzzione più larga, avete bisognu di aghjunghje più antenne.

 

cunchiusioni

  

Amparamu e definizioni è e differenze di dB, dBi è dBm attraversu u cuntenutu sopra. Hè assai utile per voi cunnosce megliu a teoria di l'antenna prima di entre in u campu RF. Se vulete sapè di più nantu à a trasmissione, o avete bisognu di qualsiasi equipamentu di radiodiffusione in vendita, sentite liberu di cuntattate u nostru squadra di esperti RF, vi sarà rispostu u più prestu pussibule. È ùn vi scurdate di sparte stu blog s'ellu vi hè utile !

 

 

Also Read

Tags

Cumperà stu articulu

Ottene u megliu cuntenutu di marketing di a settimana

cuntenutu

    Artìculi Related

    Enquiry

    CUNTATTA CI

    contact-email
    cuntattu-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Fornemu sempre à i nostri clienti prudutti affidabili è servizii attenti.

    Se vulete mantene u cuntattu cù noi direttamente, andate à cuntatta ci

    • Home

      Home

    • Tel

      Tel

    • Email

      Malice

    • Contact

      Cuntattate